מבנט לגנץ: יועצת תקשורת חדשה לכחול לבן - סרוגים

מבנט לגנץ: יועצת תקשורת חדשה לכחול לבן

ברית פרץ גלאור ששימשה בעבר כיועצת תקשורת של יו"ר ימינה נפתלי בנט ושל השר לשעבר שי פירון, תשמש ראש מערך התקשורת והאסטרטגיה של כחול לבן וראש הממשלה החליפי בני גנץ

מבנט לגנץ: יועצת תקשורת חדשה לכחול לבן
  בנט (צילום: פלאש 90)

תוספת בכוורת כחול לבן: מינוי חדש בצמרת המפלגה – ברית פרץ גלאור תמונה לראש מערך התקשורת והאסטרטגיה של כחול לבן וראש הממשלה החליפי בני גנץ.

מדובר במינוי משמעותי שכן מטרתו ניהול מערך התקשורת והאסטרטגיה של כחול לבן והעומדים בראשה.

עוד באותו נושא

ברנז'ה: עורכת העלון 'שביעי' מונתה לדוברת של בנט


4

 

בשנים האחרונות עסקה באסטרטגיה ותקשורת בשוק הפרטי, הציבורי והפיננסי; כיהנה כמנהלת התקשורת התאגידית של חברת מגדל וניהלה משברים ציבוריים רחבים בתקופת הקורונה. ברית שימשה בעבר כיועצת התקשורת של השר נפתלי בנט יו״ר ימינה ולפני כן דוברת השר שי פירון מטעם יש עתיד.

יו"ר ימינה נפתלי בנט: "‏מברך את רה״מ החליפי בני גנץ על מינוי מעולה של מנהלת התקשורת, ברית פרץ, שעבדה איתי משך 4 שנים במשרד החינוך. מוכשרת, קרת רוח ומסורה. בהצלחה לשניכם!"

פרץ- גלאור נכנסת בתקופה בה ישנן מחלוקות בין כחול לבן לליכוד על מספר נושאים שנים מהן עוסקות בתכנית החלת הריבונות במסגרת עסקת המאה שמקדם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, כשבין הצדדים יש פער על ההיקף התכנית, המחלוקת השנייה נסובה בתקציב המדינה כשבליכוד מתכוונים לפתוח את ההסכם הקואלציוני ולהעביר תקציב חד שנתי בטענה שזה הדבר הטוב למשק כעת כשהוא במשבר ובכחול לבן החוששים שזהו תרגיל שנועד למנוע את הרוטציה לקראת מועד העברת התקציב הבא.

על פי הדיווח הבוקר (שני) בעיתון 'ישראל היום', בימים האחרונים נתניהו נפגש עם גנץ מספר פעמים והבהיר לו כי ללא החלת הריבונות – תכנית הדגל של נתניהו בחודשים האחרונים – אין הצדקה להמשך כהונת הממשלה הנוכחית.

בדיווח של מתי טוכפלד צויין כי בשיחות בין הצדדים גנץ כרך את הריבונות בתקציב ודרש העברת תקציב דו שנתי, וזאת למרות שנתניהו והאוצר חותרים לתקציב חד שנתי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חצי מהצוות של כחול-לבן
מקורו בבית היהודי | 22-06-2020 12:17
מקורו בבית היהודי