דווקא בקורונה: המוזיקאי הישראלי משיק פרויקט מסין - סרוגים

דווקא בקורונה: המוזיקאי הישראלי משיק פרויקט מסין

דווקא בתקופת הקורונה, הזמר והיוצר גלעד שגב (Passerby) משחרר פרויקט בינלאומי ענק - בו משתף פעולה עם כל אחד ממחוזות בסין. שגב מספר על החיבור לסין: "העם הסיני אוהב ומכבד אותנו..ומעבר לכך מדובר בתרבות עתיקה ועשירה בדומה לתרבות היהודית"

author-image
דווקא בקורונה: המוזיקאי הישראלי משיק פרויקט מסין

מסין לישראל באהבה: דווקא בזמן תקופת הקורונה, בה כל העולם מכוון אצבע מאשימה כלפי סין. זמר והיוצר הישראלי, גלעד שגב החליט לנסות לגשר בעזרת מוזיקה ומשיק פרויקט בינלאומי ענק היישר ממחוזות סין. ,

מדובר ב'פרויקט 34', במסגרתו ישוחררו מידי חודש 34 שירים עם 34 קליפים מקוריים, שבכל שיר וקליפ שיתוף פעולה עם מחוז אחר בסין.

(ערך: עמית מימוני/ צילמו: רז בירגר, גיא סחף, וגיא בן גד)

הפרויקט המיוחד, מגיע לאחר ההצלחה העולמית של שירו האחרון Be there שיתוף הפעולה עם הזמרת הסינית חה חוי שזכה למיליונים רבים של צפיות, ואחרי שכיכב בארה״ב בתחילת החודש במסכי הTimes Square.

שגב, שכבר הספיק לעשות עשרות סיבובי הופעות בסין ובעולם, מקווה בעזרת הפרויקט לייצר גשר בין אנשים בתקופה מורכבת זו.

"העם הסיני אוהב אותנו, ראיתי את זה וחוויתי את זה, הם עושים לנו כבוד אמיתי"

"בימים רגישים אלה, שכולם מחפשים את מי להאשים, חשוב לחבר ולאחות את השברים", מסביר שגב "העם הסיני אוהב אותנו, ראיתי את זה וחוויתי את זה, הם עושים לנו כבוד אמיתי. מעבר לכך, מדובר בתרבות עתיקה ועשירה בדומה לתרבות היהודית, ובמסגרת מסעותיי כPasserby נשאבתי להיכרות איתה, ורציתי לחלוק את זה עם מי שהולך איתי. התפקיד שלנו כאנשים בעולם זה לחבר, ואם נולדנו שונים זה כדי שנזדקק אחד לשני".

הפרויקט שילווה גם במופע 34 ובסדרת טלוויזיה מסתמנת, זכה לשיתוף פעולה מיוחד מTencent ו-QQMUSIC (הפלטפורמות המקבילות של נטפליקס וiTunes במערב) להם קרוב למיליארד משתמשים,שפרסמו עם יציאת הפרויקט באנרים גדולים בהומפייג׳ הראשי למאות מיליוני צופים, יקדמו וימשיכו להיות חלק מהפרויקט בשנתיים הקרובות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו