משרד החינוך: נוכחות של כ- 60% בגני הילדים - סרוגים

משרד החינוך: נוכחות של כ- 60% בגני הילדים

יום הראשון לפתיחת הלימודים בגני הילדים, ממשרד החינוך נמסר כי לאורך היום נרשמה נוכחות גבוהה בגנים הממלכתיים ואילו בגנים בחברה הערבית והחברה החרדית נרשם שיעור נמוך יותר

משרד החינוך: נוכחות של כ- 60% בגני הילדים
  צילום: באדיבות דוברות משרד החינוך

הבוקר (א') בשעה 7:55, נפתחו גני הילדים בכל הרשויות, והחלו לחזור לשגרה הדרגתית. במשרד החינוך מדווחים כי כ-22,000 מנהלות ומנהלים גנים, ועוד כ-22,000 סייעות, קיבלו את קבוצות א' של כ- 250,000 ילדים הגנים.

עוד באותו נושא

הגנים נפתחים: איך חוזרים לשגרה לא שגרתית?

הצוותים החינוכיים עבדו עם הילדים במרחבים החדשים, כשבכל מרחב 9 ילדים לכל היותר. לאורך היום נרשמה נוכחות גבוהה בגנים הממלכתיים ואילו בגנים בחברה הערבית והחברה החרדית נרשם שיעור נמוך יותר. בסך הכל נרשמה נוכחות של כ- 60%, מוסרים במשרד החינוך.

עד עתה יותר ממיליון תלמידים הותרו להגיע בשערי בתי הספר והגנים. המשרד ימשיך לגבש עם המטה והמחוזות עבודה מקיפה כדי להיערך לכל אחד מהשלבים הבאים, ובכלל זה גיבוש המענים שיש לתת לתלמידים בכיתות ד-י.

שר החינוך רפי פרץ: ״בשורה גדולה למערכת החינוך, לתלמידים, להורים ולמשק כולו. גני הילדים שבו לפעילות הדרגתית ומבוקרת, על מנת לחזור לשגרה תקינה וכן לאפשר למשק בישראל להיפתח בצורה נרחבת ויעילה יותר. עמלנו רבות להוציא את המהלך לפועל ויש לשמור על ההנחיות כפי שהן בכדי לייצר מצב בו הילדים נשמרים הן במהלך יום הלימודים והן בשעות הצהריים. בריאותם ובריאות הציבור חשובה יותר מכל דבר אחר והירתמות כלל ההורים חשובה. אין לי ספק כי פתיחת הגנים תעזור למדינה כולה בחזרה ההדרגתית לשגרה ולמשק כולו להתאזן מחדש״.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב": התמודדות מערכת החינוך עם משבר הקורונה, בתקופה האחרונה, הוכיחה את חוסנה, את עוצמתה, ואת יכולתה לתפקד באופן מיטבי, בתנאים קשים; תנאים בהם לא התנסינו מעולם. התחלנו להניע חלק מהמערכת, ואנחנו פועלים להמשיך ולהניע קדימה את חלקיה האחרים. לצד הליווי שאנחנו נותנים לגני הילדים ולכיתות א-ג, פנינו נשואות למענים שיש לתת לשכבות הגיל הגבוהות יותר, ד-י"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו