הקניונים חוזרים לשגרת שופינג - ואתם מרוויחים - סרוגים

הקניונים חוזרים לשגרת שופינג – ואתם מרוויחים

עם פתיחת הקניונים מחדש, המרחבים הציבורים עברו ניקוי וחיטוי יסודי וכן גם החנויות עצמן. אבל איך באמת חוזרים לשגרה בביטחון מירבי עם שמירה קפדנית על בריאות הציבור? התשובה: מגוון רחב של מבצעים והנחות בכל הקטגוריות

הקניונים חוזרים לשגרת שופינג - ואתם מרוויחים
  (צילום: שי ויליץ)

מי מאיתנו לא מתגעגע ואפילו קצת, לחוויית הקנייה בקניון? מה לא היינו נותנים בימי הקורונה, כדי להגיע עוד פעם אחת למתחם החנויות הנוצץ, להיבלע בשעה של חוויית קניות שמשכיחה את המציאות?

 מה שהיה פעם חלק מההווי היומי שלנו, הפך לאחרונה מחוץ לתחום. כמו כורים במערות חשוכות המסיימים עמל יום מפרך, אנחנו יוצאים כעת מהמחילה, זוחלים החוצה וזקוקים למשקפי שמש מול שפע האור. הפרלמנטים הקבועים של בתי הקפה של הבוקר והמסעדות שבילינו בערבים ובימי שישי יחכו עוד קצת, אבל העיקר שחנויות המסחר, ובתי הקפה המציעים 'טייק אווי' מחכים לנו בהתרגשות לא קטנה. אבל איך באמת חוזרים לשגרה בביטחון מירבי עם שמירה קפדנית על בריאות הציבור?

 לקראת פתיחת הקניון, המרחבים הציבורים עברו ניקוי וחיטוי יסודי וכן גם החנויות עצמן. כמו כן בכל הכניסות לקניון ימדד החום למבקרים ולא תינתן כניסה לבעלי חום מעל 38 מעלות. בנוסף, יערכו בדיקות ומעקב שהלקוחות עונדים מסכת מיגון ברחבי הקניון, שמתקיימת שמירת המרחק הנדרשת מאדם לאדם של לפחות 2 מטר וימנעו התקהלויות שונות. כמו כן ידרשו השוהים בקניון להקפיד על כללי היגיינה לרבות נקיון ידיים, שלשם כך הקניון יציע מספר עמדות לחיטוי היידים באמצעות מיכלי אלכוג'ל.

 לירון אלקיים, מנכ"לית קניון הדר ירושלים, אמרה כי "במהלך השבוע האחרון צוות ההנהלה והעובדים של קניון הדר נערך לרגל הפתיחה, בצמוד להוראות משרד הבריאות. כחלק מההערכות הוצבו בקניון עמדות לחיטוי ידיים, כפפות ומסכות שיחולקו ללקוחות הקניון. כמו כן אנו נערכים למצבים בהם נאלץ לפעול למניעת התקהלות בכניסות לקניון ובתוכו, וכן לשמירה על מרחקים תקינים בין לקוח ולקוח בכניסות".  עוד ציינה כי "לרגל הפתיחה, חנויות הקניון יציעו מגוון רחב של מבצעים והנחות בכל הקטגוריות של אופנה, הנעלה, כלי בית, פארם ועוד".

"אנחנו, ושאר בעלי הקניונים, מאמינים שהלקוחות יחזרו ובגדול – ויחד עם זאת בהחלט שמעתי בעלי רשתות שמביעים דאגה" הוסיפה וסיפרה על השאלות שפוקדות את בעלי החנויות: "כמה קונים יגיעו? האם המגבלות שחייבים להקפיד עליהם ודורשים השקעה רבה, יצדיקו את הפדיון?". 

(צילום: שי ויליץ)

רמי שביט, הבעלים ומנכ"ל 'המשביר לצרכן', מספר על ההיצע הענק הממתין ללקוחות, על הקולקציות החדישות והעדכניות לנשים, גברים וילדים – וכן, הוא בהחלט מביע דאגה לגורל העובדים שיעשו הכל לשרת את הלקוחות ולאפשר להם ליהנות מכל הטוב שהרשת מציעה. "על אף ההגבלות וכמות האנשים המצומצמת שייאפשר להכניס, אנחנו נעניק את מיטב השירות ללקוחות שלנו", הוא מצהיר. "אך האם הפידיון יצדיק את עצמו? ימים יגידו". 

לסיום הוא מספר לנו כי כחלק מהחזרה לשגרה בפתיחת החנויות יתקיימו מבצעים שווים במיוחד. "המבצעים של כל הרשתות שמוצעים כעת, בהחלט מפתים ומשקפים את הכוונה של הרשתות לחזור כמה שיותר מהר לשגרה" אמר. "קחו לדוגמא את רשת 'גולברי', רשת אופנת הנשים הגדולה בישראל, שלאורך כל התקופה המאתגרת שעברנו, לא עצרה לרגע וחנויות האון ליין שלה, דאגו לשמח את כולנו בימים הקשים של טרום החג ולאורך חג הפסח".

גולברי, שסיפקה את האופנה עד הבית, חוזרת עכשיו גם לחנויות שבקניונים ומציעה את  אופנת האביב והקיץ הכי טרנדית וחדשנית עם מגוון פריטים יפהפיים המיועדים ליום יום, שבת וחג. ״כל החנויות נפתחות היום ויחד עם הפתיחה, מושקים מבצעי הנחה חסרת תקדים של 30% על הקולקציה החדשה ו-20% הנחה על מוצרי הפרומו והאביזרים" הבטיחו. 

כמו כן, הנהלת רשת סקארה מחכה ללקוחות עם מוצרי האיפור והטיפוח הידועים שלה – ולצד קולציית איפור אביב קיץ, מציעה מבצע למוצרים הכרחיים לתקופה זו ב-5.90 ש"ח בלבד. גם הבשמים החדשים של הרשת מוצעים במחירי השקה, וימכרו במחיר מיוחד של 149.90 ש"ח.

גם רשת 'ווישוז' מברכת על החזרה לקניונים.  הרשת חוזרת עם כל המוצרים המעולים הידועים שלה – מנעליים, סנדלים, נעלי נוחות, נעלי בית ותיקים ממגוון מותגים עולמיים לכל המשפחה. 

עכשיו כל מה שנותר לנו הוא  לברך על החזרה לשגרה, להצביע ברגליים וליהנות מהקניות תוך שמירה על כללי משרד הבריאות, לטובת כולנו – ושנמשיך לרכוש מתוך בריאות ושפע תמיד

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו