על סף הסכם | גנץ ונתניהו נפגשו: "הושגו התקדמויות" - סרוגים

על סף הסכם | גנץ ונתניהו נפגשו: "הושגו התקדמויות"

ראש הממשלה ויו"ר כחול לבן נפגשו במעון בירושלים עד כניסת השבת והודיעו כי "הושגו הבנות והתקדמויות". בגלל הבידוד ‏גנץ ישב בחצר הפנימי ואילו נתניהו נשאר בתוך הבית במרחק 6 מטר

author-image
על סף הסכם |  גנץ ונתניהו נפגשו: "הושגו התקדמויות"
  (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

ראש הממשלה נתניהו ויו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ נפגשו אתמול (שישי) עד כניסת שבת, במטרה לקדם את המשא ומתן להקמת ממשלת חירום. עם זאת, חרף ההערכות כי תושבע ממשלה לפני חג הפסח המשא ומתן מתעכב

מהצדדים נמסר כי "השיחה התקיימה באווירה עניינית וטובה והושגו בה הבנות והתקדמויות". בנוסף, השניים הנחו את צוותי המשא ומתן לנסות ולהביא בהקדם האפשרי לסיכומים שיאפשרו הסכם קואליציוני בין כחול לבן לליכוד.

בעקבות הנחיות הבידוד בהן נמצא ראש הממשלה עד ליום רביעי, הגיע גנץ וצוותו רק עד לחצר הסגורה בבית ואילו נתניהו ישב בסלון כשבין השניים נשמר מרחק של 6 מטר.

ביום שיש כתב גנץ כי "מאז קבלת המנדט אני עוסק בדבר אחד – הקמת ממשלת חירום לאומית שתילחם בקורונה, תשמור על הדמוקרטיה בישראל, תסייע לכלכלה בדגש על העצמאים והמפוטרים ותוציא את ישראל לדרך חדשה ומאוחדת.

הוא אמר כי יחד עם נתניהו "הגענו להסכמות ברוב הנושאים שיבטיחו בראש ובראשונה את שמירת החוק ושלטון החוק". לדבריו, "רוב הדברים הבשילו לכדי סיכום ואני יכול להבטיח לכם שלא יהיה אדם אחד במדינה שלא ירגיש את השינוי לאחר שניכנס לממשלה".

עוד באותו נושא

ימינה: "מי שיהיה חתום על פירוק הבלוק הוא נתניהו"


17

התייחס למחלוקות שעל הפרק, בהם הוועדה למינוי שופטים, תפקיד יו"ר הכנסת וזמן החלת הריבונות: "ישנם מספר נושאים מהותיים וקריטיים שנמצאים בדיונים. לנוכח גודל השעה, ברור לכולנו שאין אלטרנטיבה אחרת לאף אחד מהצדדים ולמדינת ישראל דרושה ממשלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!
מאיר - עברי אנכי | 04-04-2020 20:46
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!