החל מהערב: סגר ברשות הפלסטינית ל-14 ימים - סרוגים

החל מהערב: סגר ברשות הפלסטינית ל-14 ימים

ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתייה הודיע כי החל מהערב יוטל סגר על כל תושבי הרשות הפלסטינית באזורי יהודה ושומרון. המהלך נקבע כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה, כשעד כה 57 פלסטינים נדבקו במחלה

author-image
החל מהערב: סגר ברשות הפלסטינית ל-14 ימים
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתייה הודיע היום (ראשון) כי הוחלט להטיל סגר על שטחי הרשות הפלסטינית, כשכל התושבים באזורי יהודה ושומרון הונחו להישאר בבתיהם כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. הסגר יחל הערב בשעה 22:00 ויימשך 14 יום.

"אנו מכריזים כי החל מהערב התנועה בין המחוזות תהיה אסורה לחלוטין, והיציאה מהבתים אסורה לאחר 22:00 בלילה" אמר אשתייה בהודעתו. "בנוסף, כל מי שמגיע מחו״ל יכנס לבידוד למשך 14 ימים. כוחות הביטחון הלאומי והמשטרה יסתובבו בכל הערים על מנת לשמור על הסדר הציבורי וליישם את כל הנהלים".

על פי גורמים ברשות הפלסטינית, ביממה האחרונה התגלו ארבעה חולים פלסטינים חדשים בקורונה, כולם מאזור רמאללה. בכך מניין חולי הקורונה ברשות עומד כעת על 57 בני אדם.

בנוסף, הלילה הודיעו ברצועת עזה על שני חולים מאומתים ראשונים בנגיף. לפי כלי התקשורת ברצועה, שני החולים חזרו מפקיסטן ולאחר הגעתם ממצרים הועברו למתחם מבודד במעבר רפיח, שם הם שוהים כעת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו