דרעי בברית לנכדו: "אנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב" - סרוגים

דרעי בברית לנכדו: "אנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב"

השר דרעי נאם בברית לנכדו החדש, יאיר, וטען נגד ממשלת השמאל של כחול לבן כי "יגיעו ימים אם הממשלה הזו תקום שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב, יצטרכו ללכת עם קסקטים כמו באירופה"

דרעי בברית לנכדו: "אנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב"
  (צילום: יעקב כהן)

"ביום שני בלילה עלולה לקום כאן ממשלת שמאל חלילה בתמיכת ליברמן והרשימה המשותפת", אמר הצהריים (ראשון) יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לאחר ברית המלילה לבנו החדש שזכה לשם יאיר. הוא הזהיר: "אני חושש ואל תקחו את זה כהגזמה, רבותיי, יגיעו ימים אם הממשלה הזו תקום שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב, יצטרכו ללכת עם קסקטים כמו באירופה".

עוד הוסיף דרעי: "כל הסטטוס קוו, כל היהדות, השבת, הנישואין וקידושין על פי ההלכה, כל מה שחשוב לעם ישראל כמדינה יהודית עומד בסכנה לכן אני חרד מאוד ומקווה מאוד מאוד שבע"ה אנחנו קרובים קרובים שנוכל מחר בלילה להקים ממשלה עם ש"ס חזקה עם ראש הממשלה נתניהו."

במענה לשאלה מה קורה האם אין 61 מחר השיב השר דרעי: "אז יש ממשלה של שמאל ליברמן והרשימה המשותפת, אין משהו אחר תכניסו לראש, לא יהיה בחירות רביעיות. זה או ממשלת ימין בראשות נתניהו עם ש"ס חזקה או ממשלת שמאל עם הרשימה המשותפת וליברמן.

לסיום ובמענה לשאלה האם קורא השר לבן גביר לפרוש, השיב דרעי: "אני לא קורא לאף אחד לפרוש, רבותיי אתם באמת בצדק פגועים, כועסים אבל אתם הולכים להעניש את ארץ ישראל, את תורת ישראל ואת העם היהודי ואתם הולכים לחזק את השמאל, זאת המשמעות של הצבעה, לזרוק אלפי קולות לפח."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
חחח נוכל נשאר נוכל העיקר שישקיע בבורות הציבו
דרעי יש לך יותר נמוך | 01-03-2020 16:50
דרעי לא מפסיק לזלזל בצאן מרעיתו ולחנך אותם לבורות והפחדה
מי הוא ? שהוא לא לוחם נגד חילול שבת קודש!!!!!
מי הוא ? | 01-03-2020 17:27
מי הוא ? שהוא לא לוחם נגד חילול שבת קודש!!!!!!!!!!!!!! עפ דעת גדולי התורה:::::... *מי שלא מתכנן להצביע למדינת השמד: מקיים מצות עשה דאורייתא של; ***בָּרוּךְ אֲשֶׁר יָקִים אֶת דִּבְרֵי הַתּוֹרָה הַזֹּאת לַעֲשׂוֹת אוֹתָם........* איך שייך להצביע לחכים שלא לוחמים נגד חילול שבת ברבים?????????????? ואני מדבר על חכים חרדים !!!!!!!!!! ברוך ד’, בשנים האחרונות רואים שנתרבה הציבור החשוב שמוסרים את נפשם כדי לא ליהנות משולחן איזבל, {לא ליהנות מהציונות הטמאה} ומקימים מוסדות על טהרת הקודש. זו מסירות נפש ממש ראויה להערכה והתפעלות. הם מוותרים על תקציבים גדולים במסירות נפש שאין לשער, גם כאשר הם אינם יודעים איך ימשיכו מחר. זו דרכנו, ובפרט נזהרים לא להצביע לשמד, וכך לימדו אותנו חזל שלא להתחבר לרשעים, ובטח כשזה נוגע ללימוד תורה הקדושה: בבתי ספר, והישיבות, וכוללים, שאסור להנות מכספם הטמאה של הציונים. בָּרוּךְ אֲשֶׁר יָקִים אֶת דִּבְרֵי הַתּוֹרָה הַזֹּאת וגו'. אמן ואמן. /ומי שמתכנן להצביע רחל: עליו נאמר ארור אשר לא יקים את דברי התורה הזאת רחל
2
לפעמים אלה דמעות מבצל. לפעמים - הסתה.
התרגילים של העבריין | 01-03-2020 16:59
מה החליט היועמש?
3
ברוך ד’, בשנים האחרונות רואים כי שנתרבה......
ברוך ד’,בשנים האחרו | 01-03-2020 17:02
ברוך ד’, בשנים האחרונות רואים כי שנתרבה הציבור שמוסרים את נפשם כדי לא ליהנות משולחן איזבל, {הציונות הטמאה} ומקימים מוסדות על טהרת הקודש. זו מסירות נפש ממש ראויה להערכה והתפעלות. הם מוותרים על תקציבים גדולים במסירות נפש שאין לשער, גם כאשר הם אינם יודעים איך ימשיכו מחר. זו דרכנו, ובפרט נזהרים לא להצביע לשמד, וכך לימדו אותנו חזל שלא להתחבר לרשעים, ובטח כשזה נוגע ללימוד תורה הקדושה: בבתי ספר, והישיבות, וכוללים, שאסור להנות מכספם הטמאה.
4
דרעי: עבריין שנמצא שוב בדרך לכלא
אחת | 01-03-2020 17:10
איזו מן דת זו שמאפשרת לתמוך בעבריינים?? אני חילונית והרבה יותר מוסרית מכם, זה בטוח
5
דרעי, בגללך אנשים פשוט יגעלו ללכת עם כיפה.
דתלש | 01-03-2020 17:19
אנשים מהסוג של דרעי שחיים מכסף ציבורי ומעיזים להסית את הציבור אחד בשני פשוט מגעילים אותי.
6
השנאה מאחדת!!!
רון | 01-03-2020 17:29
ביבי לא היחיד שעלה על הרעיון שהשנאה מאחדת - כולנו זוכרים את דקת השנאה בספר 1984. ומסתבר שגם דרעי יודע שהשנאה היא הכח (הכמעט) הכי חזק ביקום. השנאה חיזקה את חיילי גרמניה במלחמת העולם וכמעט נתנה להם את הכח לנצח את העולם כולו. גם דרעי רוצה מהכח הזה ואנחנו נזכיר לו שהשנאה שרפה את גרמניה עד עפר ונזכיר לו שאהבה תמיד מנצחת שנאה
7
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!
מאיר - עברי אנכי | 01-03-2020 17:36
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!
8
דרעי
התמים | 01-03-2020 18:59
איבדת את זה....היית איש חכם, אבל משהו השתבש אצלך. החיבור לשקרניהו הפך אותך לחקיין שלו. אתה פועל באותן שיטות של הפחדה ושיסוי. אתה הרי יודע שאין שום סיכוי שיהודי יחשוש ללכת עם כיפה. אתה עובד על אנשים תמימים, מפחיד אותם, מסית ומדיח. נתן אשל כל כך דייק כשתיאר את ההתנהלות הזו - אתה מעתיק מביבי, רק בפחות אלגנטיות.
9
דרעי גורם לפילוג ושנאה
ליאור | 02-03-2020 8:04
איזה צביעות יש לדרעי , מוכן לגרום חפילוג ושנאה בשביל הכסא שלו , וזה אחרי שאמר שבוחרי שס הם עדר!!
10
איציק התותח
אלי | 02-03-2020 20:11
משכמו ומעלה