מלחיץ: בולען נפער באמצע כביש בקריית ים - סרוגים

מלחיץ: בולען נפער באמצע כביש בקריית ים

בקריית ים בור נפער בכביש שרחוב שדרות ירושלים. מדובר בבולען שנוצר במרכז הכביש ככל הנראה על רקע עבודות תשתית במקום שהזרימו את מי הגשמים מתחת לפני הכביש

author-image
מלחיץ: בולען נפער באמצע כביש בקריית ים
  צילום: דוברות המשטרה

בולען בקריית ים? המשטרה ערכה שינויים בהסדרי התנועה בקרית ים בעקבות בור שנפער בשדרות ירושלים

שוטרי תחנת זבולון מכוונים ומסדירים את תנועת כלי הרכב בקרית ים, למען בטחון משתמשי הדרך, בעקבות בור שנפער בכביש.

מדובר בבולען שנוצר במרכז הכביש בשדרות ירושלים פינת רחוב הפלמ"ח בקרית ים, ככול הנראה על רקע עבודות תשתית במקום לשיפור הצנרת התת קרקעית המזרימה את מי הגשמים מתחת לפני הכביש.

עוד באותו נושא

מזג האוויר: זרימות אדירות וחסימות כבישים בדרום

לפני כשבועיים בולען ענק נפער בכביש בפינת הרחובות ז'בוטינסקי ושנקר בפתח תקווה, זאת בעקבות עבודות הנעשות במקום לבניית הרכבת הקלה.

תיעוד שהופץ ברשת הראה כי הבור נפער באמצע הכביש. עוברי אורח זיהו סדקים במקום, שניות לפני שקטע הכביש התמוטט לעומק של כשלושה מטרים. בעקבות האירוע 2 נתיבים בכביש נחסמו לתנועת כלי רכב, ובמקום עומסי תנועה כבדים.

נזקי מזג האוויר. הגשמים החזקים שיורדים מצפון הארץ עד לצפון הנגב גורמים לזרימות אדירות בנחלי הדרום. עם זאת, כבישים רבים נחסמו בדרום בעקבות הצפות וחשש להתמוטטות.

בנוסף לחסימת כביש 40, לפני זמן קצר (שלישי) החלה הצפה וסחף על כביש 90 בין קטורה למנוחה, שוטרי משטרת ישראל חסמו את הכביש לתנועת כלי רכב לשני הכיוונים: "ציבור הנהגים מתבקש לנהוג בזהירות לא לקחת סיכונים מיותרים, להישמע להוראות השוטרים ולבחור בדרכים חלופיות", נמסר מהמשטרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
Great content! Super...
| 25-02-2020 12:23
Great content! Super high-quality! Keep it up! :)
2
תשתיות בארץ
שחר | 26-02-2020 8:55
שר התחבורה והתשתיות רצויי שידע ויבין את מצב הכבישים בחיפה וסביבתה שהם סכנה בטיחותית ישנם נתיבים שלמים בכבישים שאינם ראויים לנהיגה מפאת בורות מהמורות ותלאים אינסופיים כביש דורי ,החשמל ,כביש 22 יחסית חדש יש בורות,כביש הטכני לקריות לשני הכיוונים ,חלוצי התעשייה וזו רק רשימה קצרה שכביש לא תקין הוא מהווה סכנה! הבולען תוצאה של חלמאות של מעצ!! רוב העבודות אינן מקצועיות ראו זהירות!!!