ניפוץ אשליית "שריפת קולות" / פרשנות - סרוגים

ניפוץ אשליית "שריפת קולות" / פרשנות

"ישנה קבוצה גדולה מאוד מהציונות הדתית ובכלל שיושבים על הגדר, המתלבטים, הם בוודאי מרגישים קרובים יותר אידאולוגית לעוצמה מאשר למפלגת ימינה של בנט ולכן אותה התלבטות הינה על הפרק בכלל, ועצם ההתלבטות היא עניין הצליחה של אחוז המעבר והפחד מ"שריפת קולות"

ניפוץ אשליית "שריפת קולות" / פרשנות
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

כידוע אנחנו אחרי שתי מערכות בחירות רצופות שבהם לימין ללא ליברמן אין 61 ולכן אין שום סיבה או גורם שנראה יכולים לשנות זאת בקיצור – מחנה ה״רק לא ביבי״ עדיין שונאים את ביבי , ומצביעי ליברמן עדיין שונאים את החרדים וכמובן שאחינו החרדים לא יעזבו את דרך התורה אז אנחנו כנראה נישאר עמוק בפלונטר העגום הזה.

עד כאן חשוב מאוד לציין אין שום קשר והשפעה למפלגת עוצמה יהודית. המקסימום מנדטים שיש לימין בסקרים הכי חיוביים הוא 56 אולי 57 ביום הכי טוב.

עוד עובדה שחשוב לציין הוא שיש גרעין קשה של מצביעי עוצמה מספר שע״פ ההערכות הכי נמוכות משוערך בכ2 מנדטים של מצביעים שמוכנים להצביע אך ורק עוצמה, אפשר לנסות להסביר אותם בכל מיני דרכים , חלקם נוער גבעות שאיבד כל אמונה בממסד והיחידים שאיכשהו נותנים להם תקוה אלה עוצמה, חלק אחר יהיו ה"ערסים" של עוצמה שמאמינים במנהיגים של עוצמה ונפגעים אישית מכל ההתנקלויות והבגידות והם נשבעו אמונים רק לעוצמה ורואים בכל שאר הימין החלאות שניסו לגנוב אותם אז "ימות העולם" והם לא יתנו את קולם לאחרים האלה, ובאופן כללי ניתן לומר שלהרבה מצביעי עוצמה האמונה שהימין היום (ליכוד, ימינה וכו') אינם באמת ימין , מבחינתם הליכוד הליברלית החילונית אינה שונה בהרבה מכחול לבן הציונית חילונית, אלה דומים לאלה שתיהם מרכז מובהק אם נטיות קצת שונות אבל לא כלכך משמעותיות ,

לשתי המפלגות רצון לסדר יום חילוני, ריסון ענייני הדת כמעט לחלוטין , מוכנות למסור שטחים תמורת "שלום אמת" , הסכמה עקרונית למדינה פלסטינית, אי רצון בעונש מוות למחבלים, תשלום פרוטקשן לחמאס, שימת חיי האויב לפני חיילינו ואפילו אזרחינו כי ככה דורש ה״מוסר״ שלהם, מתן כוח מטורף לבג"צ בעל האג'נדה השמאלנית ואנטי יהודית, הפקרת תושבי הדרום לתקיפות הנושנות מעזה..

ואפילו אחינו בנט שנהיה כידוע שר הבטחון פלירטט קצת עם כחול לבן, תחת איילת שקד התותחית שעשתה "ניסים ונפלאות" בבגצ שכידוע פסלו את היהודים הערכיים והצדיקים בנצי גופשטיין וד״ר מיכאל בן ארי ואישרו את מהללת הרוצחי תינוקות היבא יזבק לכהן כחברת כנסת ישראל, אחרי ה"סדר" ששקד ובנט עשו במשרד המשפטים.. פשוט מזל שהם היו שם…. הימניות של השר בנט וחבורתו הם בעיקר בדיבורים ריקים לפני בחירות.

בואו אפשר קצת להבין לליבם של אותם מצביעי עוצמה שגורסים ככה הרי לתת לשר בנט להנהיג את מפלגת הציונות הדתית לאחר שהצהיר בריש גלי לאחר העריקה הגדולה דברים בסגנון ״שסוף סוף נפטרנו מהעול של הרבנים..״ שלא נדבר על שקרים בוטים והפרת הסכמים שהגיעו מהצד היותר דתי במפלגה , כאשר נראה במפלגת ימינה שכל האידאלים נזרקו מהחלון ושעושים הכל למען הכיסא , אני חושב שבהחלט ניתן להבין את אותם מצביעי עוצמה שמסרבים בכל תוקף להצביע לאחרים,

ובכל אופן בין אם אפשר להבין ולהסכים או לא הקבוצה הזאת עדיין קיימת.

קבוצה מהציונות הדתית יושבים על הגדר

ישנה קבוצה גדולה מאוד מהציונות הדתית ובכלל שיושבים על הגדר, המתלבטים, הם בוודאי מרגישים קרובים יותר אידאולוגית לעוצמה מאשר למפלגת ימינה של בנט ולכן אותה התלבטות הינה על הפרק בכלל, ועצם ההתלבטות היא עניין הצליחה של אחוז המעבר והפחד מ"שריפת קולות".

נשים עכשיו בצד את העובדה שמי שגרם לסכנת השריפת קולות הינו בנט מכיון שסירב לאפשר לעוצמה יהודית להיכנס בבלוק הטכני, כל זה לא מעניין כרגע כי אנחנו רוצים לדבר עניינית לגוף הנושא: ניקח את כל העובדות הדי פשוטות שהנחנו פה ונעשה מתמטיקה פשוטה 57+2=59<61.

גם עם תיקח את השתי מנדטים של אוהבי עוצמה ה"אחראיים" שאולי כן ילכו להצביע לאיזה מפלגה אחרת עדיין איבדת את ה2+ מנדטים שלא יצביעו ולכן יוצא שדווקא ריצה של עוצמה נותנת אוליי מיקסום יכולת להגיע ל61 ואילו ויתור על ריצה של עוצמה יהודית בוודאי הייתה שורפת 2+ מנדטים, יוצא שאיבוד השתי מנדטים של ה״גרעין הקשה״ של עוצמה יוצרת הרבה יותר נזק מאשר שריפה פוטנציאלית של אולי שתי המנדטים ה"אחראיים" יותר .

בכל אופן כל זה היה תיאורטי ופה אנחנו רוצים לעשות מיקסום חשבון תחת העובדות הידועות למצביע

– העובדה היא שעוצמה כן רצה בכל מקרה.

– עוד עובדה היא שלפי כל הסקרים האחרונים עוצמה כרגע מגרדת את אחוז החסימה.

כשקוראים את זה ועושים שניה סדר בבלאגן יוצא משהו ברור,

בוודאי שמי שרוצה מהלב להצביע עוצמה אך הוא חושש בגלל אחוז החסימה אז זה בדיוק הפוך , הרי אם הקול שלך הצליח להכניס את עוצמה יהודית לכנסת אז הרווחת פעמיים כי גם הכנסת יותר אידיאולוגיה לכנסת וגם אוליי קירבת את הימין ל61, ומאידך עם חלילה הקול שלך לא הצליח להכניס את עוצמה ובעצם ״שרפת״ אותו – אל דאגה זה לא שינה הרבה כי גם אם הוא היה הולך למפלגת ״ימין״ אחרת הוא לא היה מצליח להביא את הגוש ל61, וגם ככה יהיו בחירות נוספות במהרה ובבחירות הבאות נקוה שהפעם כן יכניסו את עוצמה פנימה לאיחוד ללא חרם עליהם וללא שקרים וללא ניסיון לדחוק אותם לא לפי כוחם.

ובקיצור הצבעה לעוצמה נותנת אופציה לשתי ״רווחים״ ומצד שני לא טומנת הפסד במקרה של אי הצלחה אז בוודאי שזאת הצבעה הטקטית הנכונה למי שרוצה להצביע עוצמה ומתלבט בגלל ה״שריפת קולות״.

ומאידך בחירה בדרך של הפחד עלול להפיל גם את ההצבעה של אותם בעלי האמונה וכתוצאה את כל גוש הימין..

הדברים הללו הם פשוטים וברורים , הבעיה שאנחנו שומעים מכל עבר את המסר של ״זריקת קולות״ ו״שריפת קולות״ עוד פעם ועוד פעם ויצרו סביבו עליהום ענק , ישנם כמה סיבות ואמנה את חלקם:

1. זה האסטרטגיה היחידה של ימינה למשוך לעוצמה קולות הרי הקולות שימינה מנסה לקחת הינם של הציבור היותר ערכי דתי ובמקום לתת הבטחות ערכיות כמו חתימה על העצומה של ״חזון״ הם יעדיפו לנסות להפחיד כי הרי ידוע שהציבור הזה מאוד מאוד ערכי וככה הם קונים אותו ב״חינם״ מבלי שהם צריכים ״לרצות״ את הציבור הערכי ולאבד לליכוד את הליברלים יותר.

2. ימינה נהנית ממימון אדיר כתוצאה מחיבור של התקציבי בחירות של 4 מפלגות שצורפו לימינה בעוד עוצמה יהודית גם סוחבת עליות שתי הבחירות הקודמות שבשניהם לא קיבלו מימון ומשתמשים בכמה מאות אלפי שקלים שהצליחו לקושש מהמצביעים הנאמנים והאידאולוגיים שלהם אז מבחינת המדיה הם נלחמים במקלות מול הטנקים של מכונות המסרים והדיסאינפורמציה של ימינה.

3. השליטה במוסדות דרך התקציבים – הישיבות והאולפנות וכל מערך החינוך שמאוד מאוד משפיע ונותן את הטון.

אפשר להבין כל ראש ישיבה או אולפנה שחושש שאי תמיכה בימינה ואפילו אי שיתוף פעולה עם התעמולה שלהם יסכן להם את התקציבים. (הרי אם חלילה עוצמה לא תעבור תקציביהם בסכנה..)הדבר המפחיד זה שאותם השפעות יש גם לאחר הבחירות באג׳נדות שמנחילים שם.. הזרועות של התמנון הרפורמי המתחפש לכל מיני עניינים מודרניים עורב בכל שאל ושאל …

לכן הרבה פעמים שיגידו לנו שהכל טוב ויפה מבחינה אידאולוגית אבל עם ״ארץ ישראל״ לא לוקחים סיכון הם בעצם מדברים על הדברים האחרים כמו אי רצונם לקחת סיכון על התקציבים למוסדות שלהם וכו׳.. כי כפי שראינו אין על ארץ ישראל ממש סכנה במספרים של היום.. אוליי בשנת 92 היה, היום מתמטית אין, אז זה יותר הבאסה של הליכה לעוד בחירות אבל זה באמת לא יהיה הוגן לבקש מאנשי עוצמה למחוק ולוותר על כל האידאולוגיה בשביל שלא יהיה עוד מערכת בחירות וכל זה בגלל הנבלים שהשתלטו על מפלגת הציונות הדתי והשתמשו נצלו והוציאו את הקבוצה האידיאליסטית של עוצמה מהקהל ממניעים זרים ושקרים.

להוציא אותם מהמילכוד הנוראי

ולכן אני קורא לכם, אחים שלי הציבור האוהב את הקב״ה ותורתו, הציבור הנאמן לברית אבות, הציבור שמאמין שזכותנו על ארץ ישראל מגיעה ממקום אחד כמו שאנחנו למדים מהרש״י הראשון "כוח מעשיו הגיד לעמו לתת להם נחלת גוים" הציבור שמאמין בתורת משה – אתם בבחירה שלכם מחליטים למי הולכים הכוח הכסף והשליטה על המוסדות היקרים שלנו למי הולך השליטה על חינוך ילדינו, בידיים שלכם להוציא אותם מהמילכוד הנוראי הזה, אתם ורק אתם יכולים להחליט , בואו ניתן את הכוח לאנשים ישרים ואמינים , אנשים דתיים שמקשיבים לרבניהם ופועלים על פי אידיאלים ולא על פי שיקולי כסאות".

מפלגת ימינה לא הייתה מסוגלת לחתום ואפילו לא להסכים בפה מלא לעקרונות הכלכך ברורים לנו שנוסחו יפה על ידי אנשי ״חזון״ החשובים , שמשפחה זה אבא ואמא בלבד! שיש לעם ישראל מלחמה חסרת פשרות ברפורמים, דברים פשוטים וברורים של עם ישראל לדורותיו..

אחים שלי, אתם מוכנים לתת לאנשים האלה את כל המושכות רק בגלל שאתם מפחדים מסיפור ״שריפת קולות״ מומצא שאין מאחוריו שום קשרים למציאות של המספרים בשטח… המלחמה האמיתית פה היא לא רק על ארץ ישראל אלא על מי אנחנו כיהודים , ואתם הציבור הערכי והמעולה ביותר מפחד מחשבונות שווא?

אם לא יהיה אפילו מפלגה אחת קטנה שמסוגלת לצעוק בלי להתבייש באמיתות של עם ישראל אוי ואבוי ואבוי לכולנו… אחים יקרים כל מי שקרוב ליבו לערכים של מפלגת חזון יותר ממפלגת ימינה של בנט שיתמלא עוז ויצטרף אל עוצמה יהודית. "עלו נעלה וירשנו אותה כי יכול נוכל לה".

ג׳וש ג׳ייקובסון, תושב רעננה, מנכ״ל חברת מייק יו סמייל מדיה בע״מ

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
103 תגובות - 80 דיונים מיין לפי
1
תודה איתמר !!!!!! אוהב אותך !!!!!!!!!!!!!!!!!
רק עוצמה !!!!!!!!!!! | 20-02-2020 18:28
איתמר, ברוך, מיכאל, בנצי - תודה רבה !!!!!! כאשר יש קדושה גדולה כל כך אז ברור שההסמ מפעיל את כל כוחותיו נגד. אני אוהב אתכם מאד ומודה לכם על כך שאתם סופגים הרבה בוץ שזורקים עליכם למען עם ישראל והתורה השלמה. אתם אנשי אמת, אנשים ישרים וצדיקים (לא מלינים שכר שכיר), ומודה לכם שיש לי למי להצביע בלב שלם ולב שמח !!!!!!! חזקו ואמצו !!!!!!!!!!!
'לכל עת' זמן 'עוצמה' עדיין לא הגיע. חכו קצת!!
עוצמניק לשעבר | 04-03-2020 11:37
בן גביר. אתה תכנס לרשימה השחורה של הימין. חבל. יימח שמו וזכרו של מרדכי = מוטי - גילת
אוהבים אותך בן גביר, אתה איש יקר!
גולנצ'יק איש ימין | 03-03-2020 22:24
צדיק ישר ואוהב את עם ישראל! גם עם ישראל אוהב אותך, אל תתיאש איש יקר, זה עוד יקרה!!
הימניות של השר בנט וחבורתו הם בעיקר בדיבורים
שרה פרידמן | 23-02-2020 16:09
הימניות של השר בנט וחבורתו הם בעיקר בדיבורים . רק ע צמה יהודית.
2
יישר כח גדול, גם אני עובר מימינה לעוצמה יהודי
מאיר | 20-02-2020 18:54
בהצלחה
על איזה גוש "ימין" כולם מדברים?
יצחק | 24-02-2020 1:29
על איזה ימין מדברים, על זה שביבי רוצה להקים מדינה פלסטינית , להשאיר מובלעות יהודיות כדי לגרום לפינוי מרצון? על מסירת חלקים בנגב במסגרת תוכנית המאה?, על חלוקת ירושלים? סמוטריץ ובנט נשארו על כסאותיהם בכל הפינויים האחרונים, למה שנחשוב שזה ישתנה בעתיד??
3
גוש תודה,גם אם היית כותב הפוך אני מצביע עוצמה
ירון | 20-02-2020 18:59
תודה לך לעיתונאות יש השפעה רבה עם המתנדנדים ,לימינה יש את אתר 7 וזה פשוט עוול מה שהם עשו בבחירות הקודמות ,אני בחרתי עוצמה פעם ראשונה בבחירות האחרונות לפני זה בנט 3 פעמים ,וברגע שאתה כל כך שלם ומרוצה מהאדם שבחרת ,בן גביר ,לא אכפת לך בכלל אם הוא יעבור או לא ,על הרצון שלי אני יותר לא מתפשר ,לא ליכוד ולא ימינה רק אנשי אמת כמו עוצמה יהודית ובן גביר יקבלו את קולי ואת כל קולות משפחתי שעברו מימינה
4
מצטער לבאס עם העובדות.
יוסי | 20-02-2020 19:04
- אפשר לדבר תיאורטית, אבל העובדה היא ש׳עוצמה׳ כבר רצה, עם סקרים מחמיאים קרובים לאחוז החסימה - ובתכלס הם לא התקרבו בכלל לאחוז החסימה. מכיוון שלא היו שינויים דרמטיים בגזרה הזו, הסיכוי שלהם לעבור הפעם הוא אפס, בדיוק כמו בפעם הקודמת. - ׳להבין לליבם׳ של מצביעי עוצמה זה אחלה - אבל זה לא קשור לטיעון בשום צורה. זה שיש פה רגשות מובנים - לא אומר שזה לא מעשה חסר אחריות. - זה נכון שהקולות של עוצמה לבד לא ישרפו 2 מנדטים לימין, בגלל החישוב הסופי של הקולות. אבל יש פה מאבק צמוד, ואסור לוותר בו. אם יהיו אחוזי הצבעה גבוהים לימין, למשל - יכול להיות שיתקרבו ל60, ומה שיחסר זה בדיוק הקולות של עוצמה.
מימון מפלגות
2 מיליון | 23-02-2020 10:26
בן גביר רץ לקבל מימון מפלגות של 2 מיליון שח - זה מה שמקבלים מעל 1%
בדיוק !חברים לעבודה ממרץ שמחים שעוצמה רצה!
אבי | 21-02-2020 7:49
ישרפו שוב 2 מנדטים איזה כיף! הם אומרים. הם שמחים ואנו נמשיך ללקק את הפצעים על טיפשותנו!!!
מי ששורף קולות
דוד | 20-02-2020 21:18
זה הימין בעצמו שלא הביא את המצביעים שלו. אפילו בישובים אחוזי הצביעה נמוכים. מצביעי עוצמה למסתכלים בכיוונים אחרים, אתם רוצים שישים ואחד? תביאו אותם ותפסיקו להאשים את מצביעי עוצמה
אני לא מהמתלבטים מצביעה עוצמה בידוע
ליוסי | 20-02-2020 19:33
לא מתחבטת אלא רק מחליטה להצביע עוצמה כמו בפעמים הקודמות. גם ידוע לי שיש בגבעת שמואל הרבה אנשים שמצביעים עוצמה, אני לא שייכת לילדי הגבעות כפי שג'וש הזכיר אלא אנו אנשים חושבים שצודקים וחשוב לנו היושר והאמת ולא השטיקים של פרץ,בנט וכנופייתו .
5
כל הכבוד
אנונימי | 20-02-2020 19:07
רק עוצמה! כל הכבוד!
6
למה הם לא עושים מפקד????
תורת המשחקים | 20-02-2020 19:14
אם הם יוכיחו במפקד שהם עוברים את אחוז החסימה, יהיה הרבה יותר קל לאנשים להצביע להם בלי לפחד לזרוק לפח קולות... מפקד זה אומר לבנות google doc, או/ו לשים טלפון עם תא קולי, שיקלוט שם, תז, ומס. טלפון של בוחרים שאומרים שיצביעו לעוצמה אם יהיו להם מספיק בוחרים, וכל זה בפיקוח של עוד חיצוני. (לא איתמר בן גביר עצמו אלא מישהו חיצוני). לא כזה מסובך - ובמצב כזה אם הם מוכיחים שהם עוברים, הרבה יותר קל יהיה להם לעבור בפועל בעה.
הצעה מבריקה
דוד | 26-02-2020 21:24
ביבי פשוט צריך לשבת עם בן גביר ולסגור את זה ככה.
די פשוט... כי הם אפילו לא בכיוון של לעבור...
ריאליסט מהשומרון | 25-02-2020 21:17
...
7
רק עוצמה יהודית
עופרה | 20-02-2020 19:14
מצביעים איכן שיש אמת והאמת נמצאת רק בעוצמה יהודית למען עם ישראל ארץ ישראל תורת ישראל הקדושה וחיילינו הגיבורים . מצביעים לעוצמה יהודית לא מפחדים מי שהולך עם ה' לא מפחד ! מצביעים למנהיגי האמת של עם ישראל . רק עוצמה יהודית
8
האסטרטגיה שאתה מציע
אבי | 20-02-2020 19:21
נכשלה לחלוטין במועד ב' ולכן אין שום סיבה בעולם שהיא תצליח במועד ג'. לכולם ברור שעוצמה יהודית לא עוברת ולכן הריצה שלה מבזבזת קולות. עדיף שאנשים לא יצביעו מאשר שיצביעו לעוצמה כי אז הם מחזקים גם את גוש השמאל ואת המשותפת. וגם העובדה שאין לימין 61 בלי עוצמה היא פשוט לא נכונה. עובדה שאם בנט היה עובר את אחוז החסימה במועד א' היו 61 מנדטים גם בלי עוצמה (כי לימין היה אז 64 אם בנט היה עובר ובהנחה שעוצמה הביאו 2 מנדטים עדיין יש 62)
זה נכון אבל
אבי | 21-02-2020 0:17
גם בלי כחלון לימין יש 61 מנדטים כי ליברמן בזמנו אמר שילך עם הימין והפעם הוא עמוק בשמאל. אין שום סיבה שלא נגיע ל 61 מנדטים אם אנשים ייצאו להצביע
אבי ,רק שכחת
אא | 20-02-2020 20:01
שבמועד א היה את כחלון שהביא עוד ארבעה מנדטים לימין
9
אנאלפבית
משה | 20-02-2020 19:22
מסכים עם המסר, אבל זו כתיבה של ילד קטן: 'עם' במקום 'אם', 'שתי' במקום 'שתי', יידוע הנסמך במקום הסומך...
למה אתה מקשקש?
איתמר | 23-02-2020 0:52
בהצצה חטופה ניתן להבין כי שמו אמריקני. ולכן הניסוח עם טעויות. למה זו צורת ההסתכלות?
לפי השם הוא אמריקאי ולכן שגיאות הכתיב
ענת | 22-02-2020 21:52
חבל שאתה לא מתייחס לתוכן דבריו, שהוא צודק ואמיתי במאה אחוזים. כבר מזמן שכחתם מה זה אידאולוגיה. וגם מה זה ימין. רק עוצמה יהודית!!!
כתיבה אופיינית
התמים | 20-02-2020 21:07
של אנשי עוצמה. עברית בסיסית, שגיאות כתיב תחביר ודקדוק, ניסוח פשטני, ילדותיות. בתכל'ס, מוותר גם על נוער הגבעות וגם על הערסים של עוצמה, כפי שהכותב מתאר אותם. וגם מוותר על מי שמייצג את האידיאלים של האנשים הללו. רק רע יכול לצאת מהם.
10
שטויות
י | 20-02-2020 19:34
יש לעוצמה אולי מנדט אחד של מצביעים שרופים. כל האחרים יצביעו למפלגות אחרות אם עוצמה לא תרוץ
11
למר יעקובסון - נהניתי ממאמרך הקודם/שכן של בנט
נאוה | 20-02-2020 19:35
וגם עכשיו אני חושבת שהמאמר שלך נכון וצודק. מקווה שהמתלבטים יקראו את פרשנותך, אעפי שאני ובני לא מהמתלבטים אלא נצביע בכל מצב ר ק לעוצמה !!
12
ניתוח סוציו-פוליטי מבריק ומדוייק!
אמיר דקל | 20-02-2020 19:40
מאמר שווה ואף חובה לקריאה והפצה! מעולם לא ראיתי כזה ניתוח סוציו-פוליטי מבריק ומדוייק! רק נץ בקלפי!
13
מילים כדרבנות
ניר | 20-02-2020 19:42
אמת ויציב
14
צודק
יוסי | 20-02-2020 19:43
מצביעים עוצמה יהודית!
15
אחלה ניתוח אדון מתמטיקה
איש יהודי | 20-02-2020 19:50
העובדה היחידה שמונחת על השולחן היא שבכל פעם שעוצמה רצו לבד הם לא עברו את אחוז החסימה!!! בפעם הקודמת שהיינו כמעט קרובים זה היה פחות מחצי מכמות הקולות שצריך כדי לעבור, השקר הוא מאד פשוט כל האומדנים לגבי כמה יושבים על הגדר וכמה לא יצביעו אם לא יצביעו עוצמה הם רק אומדנים אין לך מושג כמה הם בפועל , מהעובדה הראדונה מסתבר שהם עדין לא כמות מספקת לריצה לבד, חיבים לפרוש הפעם כדי ללכת יחד בפעם הבאה או כדי להוריד את אחוז החסימה
ומי אמר
התמים | 20-02-2020 21:10
שרוב המתלבטים נוטים לעוצמה ? השערות וספקולציות מאוד לא מבוססות. כך או כך, עוצמה לא מפלגה שראוי להצביע לה וראשיה הם חדלי אישים רהבתנים וחלולים שלא עשו דבר בחייהם.
16
עריכה לשונית
בר בטיטו | 20-02-2020 19:54
יהודי יקר. אני מעריך מאוד את דעותייך , אעפ שאיני מסכים איתן. רק דבר אחד - ניכר משמך, מצורת הכתיבה של המאמר, ומשגיאות הכתיב הרבות , שאתה עולה חדש / לא מספיק שולט בשפה העברית. בבקשה , כדי שלא תתבזה בפעמים הבאות, פנה ליועץ לעריכה לשונית לפני פרסום המאמרים הבאים, שיעזור לך ויעשה הגהה למאמרים. במצב הנוכחי, למרות שאולי הטיעונים במאמר רציניים- הכתיבה נראית כמו של ילד בן 10, מה שגורם לזלזל גם בתוכן של הדברים. בהצלחה איש יקר !
ליקר הדואג-בר בטיטו וכל ה"לשונאים"
לוי | 23-02-2020 6:07
דעותייך-לאישה, דעותיך, לאיש. גם הרווחים ששמת לפני כל פסיק אינם במקומם. כך גם המקף אחרי רק דבר אחד. הגיע הזמן להפסיק עם הציניות.
הכותב בוגר תיכון ישראלי
התמים | 20-02-2020 21:33
אבל כשמצטרפים לעוצמה - שטיפת המוח פוגעת באישיות ומשהו קורה לאינטליגנציה...זו התוצאה.
17
זה או עוצמה יהודית - או בחירות בפעם הרביעית!
טל | 20-02-2020 19:59
ולכן הדרך היחידה להבטיח 61 לגוש הימין זה להצביע 'נץ' !
18
אחוז החסימה
יהודי מודאג | 20-02-2020 20:01
צריך לדעת שמי שמצביע לעוצמה והיא לא עוברת את אחוז החסימה לפי החוק הקולות האלה מתחלקים לכל המפלגות שעברו את אחוז החסימה על פי גודלם היחסי כלומר שהמפלגה הגדולה ביותר מקבלת את מירב הקולות וכן הלאה אז לקחת בחשבון הצבעת עוצמה יכול להיות שהקול שלך ילך לגנץ או למשותפת
לא ״יכול להיות...״ אלא ״בטוח״
גלעד | 24-02-2020 7:27
אין סיכוי קל שבעולם שהם עוברים את אחוז החסימה. כמה פעמים צריך לראות את זה בשטח?? פשוט בושה!!!
חישוב מנדטים
לא נכון | 23-02-2020 15:51
הקולות שלא עברו לא מתחלקים בין המפלגות האחרות!!!! הם פשוט לא נספרים, כמו אנשים שלא יצאו להצביע. בדוק את החוק... זו תעמולה של אנשי ימינה והליכוד כדי להרתיע אנשים מלהצביע לעוצמה.
19
כל מי שמבקש לא להצביע עוצמה שיקרא את דברי
ירון | 20-02-2020 20:19
היי אני לא מבין מה אתם רוצים ממני אני מצביע עוצמה יהודית ,מממש את זכותי הפוליטית להצביע כרצוני ,מי שלא רצה להתאחד איתי שיבוא בטענות לעצמו ,כאיש ימין אני לא יכול להצביע לביבי והליכוד שאינם ימנים ,ולאנשים שבגדו באחיהם למחנה גם אין ברצוני להצביע
20
צודק
ג'וש | 20-02-2020 20:21
הפעם לא מצביעים לרע במיעוטו (ימינה) מצביעים לטוב במהותו (עוצמה יהודית)
בעולם אורווליאני
התמים | 20-02-2020 21:16
הטוב הוא רע והרע הוא טוב. הפכתם את היוצרות. עד כה השכיל הציבור להבין היטב מי רע ומי טוב ובעט בעוצמה לכל הרוחות. נקווה שכך יהיה גם בעתיד, ואנשי הרהב החלולים יישארו מחוץ לכנסת. חבורת ברברנים, אפסים, גזענים שחושבים שאלהים לוחש על אוזנם, והם יודעים מה רצונו. פאשיסטים נמוכי מצח שלא מבינים דמוקרטיה וממלכתיות מה הן. בושה למדינה שיש בכלל מי שמצביע להם.
21
יישר כח ג'וש יקירי
אלעד | 20-02-2020 21:09
דבר אמת וחכמה. תענוג לקרוא. נץ בקלפי
22
טעות חמורה. למה ? גנץ מחפש ביחד עם ליברמן
שלמה | 20-02-2020 21:23
רוב יהודי . מספיק לגנץ כדי להקים ממשלת מיעוט רוב שמאלני של 1 על פני הימין ללא הערבים . הערבים לא יתנגדו לרעיון כדי להפיל את ממשלת נתניהו , והימין לא יוכל לחזור לשלטון לעולם. מי שיפגעו ראשונים אלה המתיישבים שבשטחים הכבושים ,לא תהיה ריבונות ועוד ועוד. כך שהימין חייב לפחות לעבור את השמאל ביחד עם ליברמן לפחות במנדט אחד ,לא שזה יעזור ,אבל לפחות השמאל הדמוקרטי והחילוני יהיה חייב להשתמש בתמיכת הערבים ואת זה אולי ליברמן לא יסכים. לכן מה שחשוב כרגע זה קודם כל לעקוף את השמאל ביחד עם ליברמן מבחינת מנדטים.אחר כך לחפש 61 . לכן אסור לבזבז אפילו קול אחד. זאת תהיה בכיה לדורות .ראו הוזהרתם.
23
אם עוצמה /בלי עוצמה אין 61
מוטי | 20-02-2020 21:43
חבל על הזמן! השמאל עשו איחוד מלא של המפלגות והימין מטומטמים ובמיוחד הציונות הדתית שהיא הנזק הכי גדול לגוש הימין! חבורה של פוליטיקאים שרוצים כיסא ומשכורת! לא הקשיבו לציבור שרצה פרימריז ולא הקשיבו לציבור שרצה אחדות!. מקווה שימינה תענש בחומרה על הדברים החמורים שהם עשו לגוש הימין. להתראות, במועד4
24
הבוטים של עוצמה
התמים | 20-02-2020 21:47
מנפחים בלון מלא אויר שאין מאחוריו ובתוכו דבר. אפשר לחשוב שכל הסרוגים מצביעים לעוצמה. כל כך הרבה פעמים עוצמה לא נכנסה לכנסת - אבל לפי התגובות באתר כאן יש לעוצמה לפחות 30 מנדטים. די כבר עם השטויות האלה. מגיבים בשכר ובוטים שמנפחים לעוצמה תדמית ונוכחות שאינה קיימת.
לסמוטריץ יש 200 מנדטים בבית אל
חחחח | 20-02-2020 22:13
ניפגש במועד ד'
25
בנט העיף את כל החרדלים העלובים
בני ממודיעין | 20-02-2020 22:14
נפתלי בנט עשה לכם תרגיל והוכיח לכם עד כמה אתם טיפשים . בשניה האחרונה רגע לפני הגשת הרשימות הוא העיף בבת אחת את כל החרדלים:יוגב,בן דהן ובן גביר. אכלתם אותה בענק!
26
זה או עוצמה יהודית או בחירות 4
יוסף | 20-02-2020 23:18
מי שרוצה ממשלת ימין חייב להצביע נץ בקלפי עוצמה יהודית!!!
27
צודק
n | 20-02-2020 23:25
אם אנשים היו מצביעים לאמת ומענישים את כל הפוליטיקאים שמשקרים כל הזמן. הכל היה נפתר. (חבל שאין עריכה לעברית השגויה).
28
למגיב ( הסידרתי ) אברהם רוזנברג
התמים | 21-02-2020 7:04
אתה רק סופר מצביעים ולכן אינך מבין את ההתנגדות של ימינה לעוצמה. מציע לך להסתכל גם על ההיבט האידיאולוגי. בנט ושקד פונים לציבור מצביעים שאיננו רק שונה מהציבור של עוצמה - אלא ממש סולד מעוצמה, ממנהיגיה ומדרכה. צירוף עוצמה נוגד את הדרך של בנט ושקד והיה מבריח מצביעים ליברליים, לייטים וחילונים. זו הסיבה לסירוב של בנט לגוש עם עוצמה - וטוב שכך. הקללות והגידופים שבנט סופג מאנשי עוצמה - רק מחזקים ותומכים בהחלטה שלא ליצור בלוק עם עוצמה שרוב הציבור נגעל ממנה. עובדה שכל כך הרבה פעמים עוצמה רצה ולא נכנסה לכנסת. עובדה שהציבור של עוצמה הוא ציבור שרובו של אנשים אלימים ופורעי חוק. בנט מוותר עליהם, ובצדק.
29
עוצמה לא עוברת את אחוז החסימה. חד וחלק.
אילן | 21-02-2020 11:24
כל קול לעוצמה מחזק את גוש השמאל. שלא יתפלאו שהם יתעוררו למפלגת גנץ טיבי ביום שאחרי. להצבעה לעוצמה יהיו השלכות כבדות. שלפחות ידעו. אי אפשר להתענג על הפתק של עוצמה בלי לשקול את ההשלכות.
30
מ
יהודי | 21-02-2020 16:10
טעות. הוא לא יעבור למרות שרציתי בהצלחתו וכעסתי על בנט. לגופו. הדבר האידאלי במצב הזה הוא שהוא עצמו ידחוף את אנשיו להצביע לאחת משלשת המפלגות חוץ מימינה שהתנהגו בצורה מחפירה ואם אין רצון עדיף שלא יתנו קולם לשמאל כי זה מתחלק בשווה....שנית, ישנו סיכוי גדול שיותר אנשי ימין יצאו להצביע ואז יגיעו ל61. זה פקוח נפש אמיתי....תתארו לעצמכם שיש באיזור 58 או 59 מנדטים....ובשל עוצמה נדפקנו מה נגיד אז......בלי שטויות וקצת אחריות לא תזיק.
31
עוצמה איננה מפלגה יהודית!
מורה | 21-02-2020 21:51
עוצמה איננה מפלגה יהודית! כהנא למד מחוקי נירנברג. הם אסרו על קיום יחסי אישות בין ארים ליהודיות. כהנא הציע לאסור בחוק יחסי אישות של יהודים עם לא יהודיות. הם הוציאו את היהודים ממקומות עבודה. כהנא הציע לפטר ערבים. הנאצים שינו את תכניות הלימודים והחדירו גאווה ועליונות ארית . כהנא הציע להחדיר עליונות יהודית וטען שהיהודים שווים יותר מכל אחד אחר. זה מצע גזעני. לא יהודי.חביב אדם שנברא בצלם - לא? כבד את הגר, לא? אז עוצמה היא לא יהודית, ומי שמצביע לעוצמה מצביע לחוקי נירנברג.
בושה וחרפה
תגובה | 22-02-2020 19:37
האיסור להתחתן עם גויים הוא איסור שכתוב בתורה. והיחיד שלמד מחוקי נירנברג זה האהבל שחוקק את חוק הנכד, שמאפשר הגירה הנה של קוזאקים אנטישמיים רוסים ואוקראינים שאחר כך מצביעים לליברמן מרוב אנטישמיות. עוצמה, בוא נראה אתכם מתחייבים שתשנו את חוק השבות, ואז נדבר הלאה.
32
כל הכבוד ! מצביעים רק עוצמה
גדי | 22-02-2020 19:22
אין שאלה. למרות החישובים המצחיקים של פרו' אומן במקור ראשון מצביעים עוצמה.
33
פורעי חוק
יוסף, רמת גן | 22-02-2020 19:24
רק בנט ושקד שלא מעמידים את השבכ על מקומו הם פורעי חוק. מצביעי עצמה לישראל הם האנשים העדינים ביותר. גם אני עברתי מימינה לעצמה
34
שטויות במיץ, אין לעוצמה אפילו מנדט בטוח
יונתן | 22-02-2020 20:34
בודאי לא אחרי הכישלון החריף בבחירות האחרונות (תוך הבטחות שקריות והונאת הציבור שהם יעברו), רוב מי שהצביע להם הם כאלו שהתפתו להאמין להם וחשבו שיש להם סיכוי לעבור, עכשיו ברור לכל הציבור שאלו סתם ספינים ולדעתי הם לא יקבלו יותר מ30,000 קולות.
35
טעות קטנה בחישוב
מישהו | 22-02-2020 20:37
בבחירות סיבוב ראשון גוש הימין קיבל 60 מנדטים. הלכו לאיבוד 4 של בנט ו2 של זהות ועוד 2-3 של עוצמה יהודית. בסבב השני עפ הנתונים, אנשי הימין פשוט לא הצביעו. אם רק נממש את פוטנציאל הקולות של המתלבטים למפלגות שבוודאות עוברות את אחוז החסימה נצליח. אם נצביע למפלגה שבוודאות לא עוברת כמו עוצמה יהודית- אין שום סיכוי!!
36
אם עוצמה לא תרוץ, ו2 מנדטים ישבו בבית
חישוב לא נכון! | 22-02-2020 22:44
אז בחישוב הכולל יהיו יותר מנדטים לימין, בגלל שפחות קולות הולכים לפח, אז צריך פחות קולות לכל מנדט, ואז יהיה לימין סיכוי כי יש פחות קולות שנספרים אבל הולכים לפח. דבר נוסף, יהיו עוד כמה שיצביעו למפלגות ימין. שום דבר לא השתנה, כך שגם אם אסכים שבגדו בעוצמה בזה שלא הכניסו אותה לאיחוד, אין סיכוי שהם עובדים כמו שלא עברו בפעמים הקודמות.
37
פדחןןן
ימפל | 23-02-2020 2:00
יואווו יואווו כמה שגיאות כתיב וטעויות בין אותיות האלו בני הציבור הדתי שכן למד ליבהההה????
38
גם אני ואשתי ועוד 10 חברים
מיכאל | 23-02-2020 9:53
לפחות הולכים להצביע הפעם לעוצמה. בחירות שעברו הצבענו ימינה וחלק הצביעו ג'.
39
רק עוצמה
מירב | 23-02-2020 10:24
וואוו כתבת מהמם וקולע!!!
40
מ שס עובר לנץ.ב"ה תצליחו עם ישראל חי.
יח | 23-02-2020 11:08
עליה לנץ. וצניחה למסיתים של עם ישראל. תורה תנצח הקבה אוהב את שומרי מצוותיו.
41
סרוגים חרדלים וחרדים ויהודים כולם הקב"ה
יח | 23-02-2020 11:18
לא ולא עוד פריירים סרוגים ויהודים וחרדים כולם מצביעים רק מפלגה של דתיים לא בנט.ולא שקד.רק הקבה מפלגה דתית.
42
חבל על הזמן לא תעברו את אחוז החסימה
אריק | 23-02-2020 11:33
במצב הזה למי שימינה חילונית שיצביע ליהדות התורה גם ימין מהדרין וגם חרדי . העיקר שלא תקום ממשלת שמאל זדון כתוצאה מקולות שברחו לפח
43
עוצמה אין סיכוי
רק ימינה | 23-02-2020 11:53
גם אם מאוד תרצה עוצמה לא עוברת בוודאות. גם בפעם שעברה הסקרים העבירו אותם. תומכי ימינה מצביעים לה לכתחילה ובניגוד למה שאתה טוען הם גם נושאי ערכי היהדות בגאון. חוץ מזה שתפסיקו להפוך את כל מי שלא תומך בעוצמה כולל רבנים חשובים שאכפת להם רק מתקציבים. לנו עוד נשאר אמון ברבנים
44
יש 61 בלי עוצמה
אין סיכוי | 23-02-2020 11:58
אמרתם את זה גם פעם קודמת. טיעון גרוע יכול מאוד להיות 61 גם בלי 2 המנדטים שלכם ואולי כדי שבן גביר ינסה להעביר את אותם קולות לגוש במקום סתם ללכת ראש בקיר . אם אתם בונים על בחירות רביעיות מצבכם גרוע מאוד!!
45
עוצמה יהודית
יעקב | 23-02-2020 12:47
מי שמצביע למפלגה שאין לה סיכוי לעבור אחוז חסימה כאילו מצביע לשמאל. למה?! קיראו מאמר של פרופ אומן במקור ראשון של שבת. צריך להצביע למי שהכי קרוב למדתך ושיש לו סיכוי. אם קולך מבוזבז כי אתה כועס על ביבי או בנט ותומך במפלגה שאין לה סיכוי אתה עוזר לשמאל לעלות לשלטון. קוראים לזה הצבעה אסטרטגית - חישוב מראש מה יהיו תוצאות ההצבעה שלך.
46
ערוץ. 7
אא | 23-02-2020 14:41
בערוץ שבע מנסים לייעש את בוחרי עוצמה בכל מיני סיסמאות אז ערוץ 7. ברשות הרפורמי בנט אנכנו נבחר רק עוצמה יהודית בילבד
47
הימניות של השר בנט וחבורתו הם בעיקר בדיבורים
אברהם גרינברג | 23-02-2020 16:09
הימניות של השר נפתלי בנט וחבורתו הם בעיקר בדיבורים . רק עוצמה יהודית.
48
עוצמה יהודית
מרדכי | 23-02-2020 17:07
לדעתי יש סיכוי גדול שהליכוד יקבל 36 מנדטים ואם נוסיף ש''ס יהדות התורה וימינה 8 כל אחד נגיע בדיוק ל60 במקרה כזה הקולות שילכו לאבוד בעומצה יהודית יכלו לתת לימין את הנצחון
49
איתמר אני עובר לעוצמה
אריק | 23-02-2020 19:41
כנראה רק עוצמה זה הדרך הימין הליכוד הם השמאל ורק זה חסר לנו שעוד יהיה אוסלו ז בגללם אני עובר מהליכוד לעוצמה מציע לכל הליכודניקים לעשות כמוני
50
נשיא דורנו כבר הואה לא להצביע לחילונים ולא חש
מנחם מ' | 24-02-2020 16:36
ולא חשוב מה יקרה בגלל זה
51
שריפת קולות או לא שריפת קולות
יעקב | 24-02-2020 20:11
שריפת קולות או לא שריפת קולות, אין לאף אחד זכות לדרוש מאף אחד להצביע למי שהוא לא רוצה בגלל שריפת קולות, כל אחד יחליט מי המועמד שהכי נראה לו מתאים ויצביע לו, נעשה ונצליח.
52
מאיפה הבאת 4 פלוס מנדטים לעוצמה?? חי בהזיה
אתה אכן חסר אחריות | 25-02-2020 13:45
קשקשן!!
53
מוות
נועם | 25-02-2020 16:23
מוות לרוסים
54
אם לא ביבי אז גנץ וטיבי
אבי | 25-02-2020 20:32
פנטזיות זה נחמד אבל לפעמים צריך להתעורר אם ביבי לא לוקח את הבחירות האלה זה כמו שבני סלע ברח מהכלא הוא יאנוס את כולכם הסמול בחירפון עושים בלאגן לראש הממשלה הפקידים במרד ואתם לא נותנים כתף בזמן שאתם תיסבלו ראשונים
55
לא נעים לי להגיד אבל...
ריאליסט מהשומרון | 25-02-2020 21:14
השתן עלה לכם לראש... ה 80000 קולות שעוצמה קיבלה בבחירות האחרונות הם אך ורק בגלל מצג השקר (שכלל לא היה קרוב למציאות) שהם עוברים את אחוז החסימה. הרבה אנשים הצביעו להם כי האמינו שהם עוברים - האמת טפחה לכולנו בפרצוף - עוצמה בקושי הגיעה לחצי הדרך... מיותר להזכיר את ההגדרה של איינשטיין לאי שפיות. יואיל בן גביר היקר להסיר את ריצתו ויבקש מתומכיו להצביע בעד אחת ממפלגות הגוש...
56
עוצמה ערבית
שמואל גזבר | 25-02-2020 22:59
תמיד היו ויהיו בריונים שיהיו מוכנים לשרוף את המזון והמחנה הימין למען חזיון תעתועים.
57
כותב הכתבה לא מבדיל בין זכר ונקבה
גבר42 | 26-02-2020 13:19
שגיאות של ילד בן 4..... זה מנכל חברה זה ?
58
בן גביר עובד עלינו בעיניים
יורם | 27-02-2020 12:21
בעצם עובד על בוחריו. הימין עומד בסקרים על 57 מנדטים ביום טוב. גם אם יכנס לכנסת בתרחיש הכי הזוי שיש הוא יוסיף 4 מנדטים שיגרעו- שניים ממכסת השמאל ושניים ממכסת הימין. כלומר, בן גביר לא יביא להכרעה לטובת הימין אבל הוא מסכל את מאמצי הימין להפנות את האש לשמאל בדווקא.
59
עצמה תקבלו סמול ויפרקו לכם את הבתים
אמנון תצביעו | 29-02-2020 20:07
כמו שרון ותצעקו גוואלד
60
הפתרון לבחור במפלגות אם דם חדש ונקי שקמו לתיק
לבחור נגד עצמנו?!!! | 01-03-2020 10:30
הבחירה בביבי או כחול לבןן היא בחירה נגד עצמנו , ויש תחליפים טובים יותר ואלו מפלגות חדשות אם דם נקי שקמו מתוך צורך חשוב לשנות את חיינו לטובה בארצנו !!! ורק צריך לזכור את דם בנינו שהקריבו את חייהם למעננו כדי שנחייה חיים טובים בארצנו ! ולא כמו מצבנו היום בו פושעים המועלי באמוננו נהנים להם מדמם השפוך של בנינו!
61
כתבה מלאת שקרים וסילופים
דוד הלוי ולטר | 01-03-2020 11:18
עוצמה לא קרובה לגרד את אחוז החסימה ומוליכה ציבור שלם שולל. לגבי איילת ובנט, אלו הם שקרים גסים שחבל שנאמרו על ידי מי שלכאורה טען שנוהג ביושרה. זריקת הקולות הזאת היא הצבעה לשמאל ולרשימה המשותפת. מי שבאמת ארץ ישראל יקרה לו צריך להצביע רק לליכוד בראשות נתניהו ולא לשום מפלגת לויין אחרת. רק ליכוד יבטיח את העתיד שלנו כאן בארץ הקודש.
62
אפשר לדעת למה למען ה' יש פרסומת של חול-לבן?
אריאל | 01-03-2020 13:12
באתר סרוגים?!?!?
63
תגובה
אמפי | 01-03-2020 22:16
וכך יכתב בדיברי הימים,בן גביר עצם אי הפרישה שלו הביא על ישראל ממשלת שמאל אחמד טיבי ועודה.בפעם הראשונה המליך בן גביר את היותה של מדינת ישראל היהודית למדינת כול אזרחיה.ויהיה האיש שנוא בישראל על עצם דרכו.וכך באה לקיצה המדינה היהודית.
64
למה מיפקד לא מתאים ל"עוצמה יהודית".
א. | 01-03-2020 23:59
ממש לא כדאי לעשות מיפקד כי הרבה אנשים כמוני יודעים שברגע שנהיה מזוהים כחברי עוצמה יזרקו אותנו מהעבודה, שם אנו הימנים היחידים (ובסקרים אני עונה שמתלבט בין כחול לבו לעבודה - היכן שעובד אין להם בעיה להיכנס לכל הדאטה בייסים של כל המפלגות והעסקים בישראל בקלות).
65
כל הסקרים אומרים שלא יעבור את אחוז החסימה אז
י | 02-03-2020 0:33
אז למה הוא רץ איתמר פוגע בימין קשה וליברמן יחבור לגנץ ולרשימה המשותפת וכל הימין יפסיד למה הרוע הזה תוותר די אתה פוגע בבית שלך אם הם יעלו כל השטחים יוחזרו כולל הבית שלך.
66
בן גביר
דוד | 02-03-2020 10:58
איכזבתה אותי ועוד רבים חשבנו שאתה אדם נאור אבל מצטער אתה לא עושה לי עת זה, לא להיתראות
67
למי לא להצביע
יהודי | 02-03-2020 12:10
יש להצביע עבור מי ששומר על שלימות העם, שלימות התורה ושלימות הארץ. על פי הוראה בזמנו מהרבי מליובאוויטש, אין להצביע למפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה. לכן, אסור להצביע לעוצמה יהודית.
68
יפה מאד כתבה ענינית ביותר
שמואל | 02-03-2020 15:04
ועל כך אמרו חז''ל : ניכרים דברי אמת.
69
שטויות והבלים. עם אחוזי הצבעה גבוהים לימין,
אלי. | 02-03-2020 19:57
אפשר להגיע ל61. עוצמה בטהרנותה הלא מציאותית מזיקה לימין
70
התרסקות שלישית
מאיר | 02-03-2020 23:19
בן גביר, מה חשבת, הוי גביר לאחיך, או שהעדפת, תמות נפשי עם פלישתים, ושרפת קולות בכבשן הגאוה הסרוחה שלך. שוטה, רשע וגס רוח. שחצן ומת-נשא, מתנשא. יהיר ללא תקנה. אין ל מחילה עולמית כשאתה יודע דעל עורפו של עם ישראל נושפת המשותפת ואירן שהיו סוחטים את גנץ ועושים פה שואה חו. לך לך תחליף טיטול וטיפול, ילדון. אתה תזכר בתולדות עמנו לדראון עולם למרות שכבר פעמיים לא עברת את אחוז החסימה וידעת שזה יקרה בשלישית כשאתה מראש מציב תנאים בלתי אפשריים לביבי. ובוא אני יפתיע אותך ואומר לך שברוב הנושאים שהצגת אני מסכים אתך. אבל צריך להעלות הכל על המאזניים ולהיות מציאותי. סוחר ממולח. לא סוחר-מלח(ספן) בודד על חסקה בלב ים סוער..
71
איך יצאת דבע בלי עוצמה היה ממשלת ימין
אני | 02-03-2020 23:23
בתוצאות האמת
72
איפה המנהיג הרוחני אחרי?
ואיפה אתם עכשיו אחרי | 03-03-2020 8:17
נעלם מדוע לא משמיע ציוץ(לאחר שריפת הקולות?) כי יכול יכולתם נכון יכולתם להיות שותפים אבל עשיתם שרירים
73
בן גביר
מ | 03-03-2020 8:56
היית ונשארת אפס תתביש לך
74
שקר!!!
מאיר - עברי אנכי | 03-03-2020 12:09
לא כולם אופורטוניסטים כמוך! יש אמונה, יש אידאולוגיה ויש יושר. כל זה עצל בן גביר, עוצמה יהודית ולמנהיג הרוחני שלהם, הרב דב ליאור. לא הכל כיסאות וישיבה מסביב סיר הבשר.
75
עוצמה ללא עוצמה
אני כהן. אהרון | 03-03-2020 21:27
מהרסייך ומחריבייך מעוצמה ייצאו.
76
כאב לי על איתמר בן גביר ועל מפלגת ימינה...
גולנצ'יק איש ימין | 03-03-2020 22:21
מאוד כאב לי על איתמר בן גביר שביבי התנער ממנו ועשה לו דמוניזציה. בקיצור, עם ישראל הפסיד! כאב לי גם על מפלגת ימינה שביבי שתה להם ידר מהעורק הראשי את המצביעים הטבעיים שלהם, בעזרת שלל מניפולציות ושקרים.. זה אדם געיל מניפולטיבי נכלולי וכוחני, מגלומן שלא רוצה שותפים זה לא טוב לו...הוא צריך רק משרתים, אפסים עלובים ויחסי מרות אם הם חזקים הוא יחליש אותם כדי שהוא יוכל לרדות בהם...הוא בעצם די דומה לאישתו ולילד הקקות שלהם. משפחה סוציופתית, של מגלומנים נרקיסיסטים הדוניסטים ומושחתים!
77
בן גביר
אזרח ימני | 04-03-2020 0:15
אדם דוחה ומגעיל מדוע אתה שורף קולות של הימין מה יצא לך זו הפעם השלישית שמבקשים ממך לך אחורה אתה כבר שרוף לעולם לא תוכל לרוץ שוב
78
העובדות לא מבלבלות אותם
משה | 04-03-2020 15:30
הלכו 30,000 קולות לפח. כלומר השמאל הרוויח 15,000 קולות. כל כך פשוט. ודאי מנדט איד הלך לזבל. אבל העיקר מבלבלים את המח.
79
בן גביר
אלי | 04-03-2020 15:52
אדון בן גביר הייתה יכול לצאת גדול אילו הייתה פורש {אפילו שאתה צודק ארץ ישראל על האזניים} עכשיו שאתה שורף קולות סידרתי תתבייש חבל שאין לך מורה דרך
80
בן גביר
אל כרמי | 05-03-2020 8:15
הייתי בטוח שאתה הרבה יותר חכם