ראש מועצת שומרון: מגבה ומחזק את עקיבא סמוטריץ - סרוגים

ראש מועצת שומרון: מגבה ומחזק את עקיבא סמוטריץ

ראש מועצת שומרון שוחח עם עקיבא סמוטריץ שנעצר הלילה וחיזק את ידיו. דגן שוחח גם עם בכירים במחוז ש"י: "קורא למשטרה לבדוק את עצמה בדחיפות".

ראש מועצת שומרון: מגבה ומחזק את עקיבא סמוטריץ
  צילום: רועי חדי

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, שוחח במהלך הבוקר עם איש החינוך עקיבא סמוטריץ ממגורשי שא נור ומפעילי חומש תחילה שנעצר הלילה, וחיזק אותו.

לאחר השיחה מסר דגן כי עקיבא סמוטריץ' יחד עם הפעילים והפעילים היקרים של חומש תחילה הם אנשים ציוניים, מלח הארץ וגאווה של הציבור כולו. אני מגבה ומחזק לחלוטין את עקיבא סמוטריץ ואת כל תלמידי הישיבה יחד עם רוב גדול של הציבור במדינת ישראל. אנו עומדים כחומה בצורה לחיזוק אנשי חומש במאבק לביטול הפשע והאיוולת של גירוש היהודים מישובי צפון השומרון.

כל יום שעובר ממחיש כמה המעשה האכזרי והנפשע הזה היה ללא כל תוחלת. את הטעות הזו צריך לתקן, ולכן כולנו מצדיעים לאנשי חומש היקרים. כמו כן שוחח ראש מועצת שומרון יוסי דגן במהלך הבוקר גם עם גורמים בכירים במשטרת מחוז ש"י, ומחה בפניהם בחריפות על המעצר.

עוד באותו נושא

המשטרה עצרה את אח של בצלאל סמוטריץ'


16

"המעצרים הללו, ומדובר בסדרה של מעצרים, אינם נכונים במישור הערכי, ובוודאי לא יעלה על הדעת מעצר של אב ל8 ילדים באמצע הלילה בשל סיבה כזו בצורה כזו. לא מדובר חלילה במחבלים, וכך לא מעזים להתנהג עם פעילי שמאל אלימים. המשטרה חייבת לבחון את עצמה על מנת שמקרים כאלו לא ישנו"

ממשטרת ישראל נמסר לסרוגים: "החשוד עוכב לאחר שבבדיקה שנערכה ע"י השוטרים הוברר כי הינו דרוש לחקירה בחשד שפעל בניגוד לחוק. עיכובו לתחנת המשטרה בוצע בהתאם לנהלים, בסיומו שוחרר בתוך פחות משעה וזומן לחקירה נוספת במשטרה לאחר שחתם על ערבות והתחייבות להתייצב לחקירה במשטרה. מתפקידה של המשטרה לאכוף את החוק ולאתר כל חשוד בפלילים, זאת ללא כל קשר לזהותו של אדם או לסטטוס המשפחתי שלו. לא נותר לנו אלא להצר על כל ניסיון להטיל דופי לשווא בפעילות השוטרים שבוצעה כחוק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בצלאל נעצר במצעד הבהמות. האח מקנא...
ציוני | 20-02-2020 21:52
דגן, מרוב עשבים שוטים לא רואים אצלך את השדה. ככה זה שגדלים דורות ללא חוק וסדר, ככה זה שחברת אפרטהייד היא ערך חיובי, ככה זה שכל העולם מתמצא בהתנחלות ביוש כאילו שבכלל אין מדינה. אז מה הפלא? רק תזכור: הציבור לא מצדיע לכם ולא תומך בכם. מעולם לא התנחלתם בלבבות! ובדרך זו בטוח שגם לא תצליחו בעתיד. מדינה פלשתינית קום תקום כי לכל עם יש זכויות. לא רק לנו. אל תהפוך מפירי חוק לצדיקים. ועוד עניין, כבר שלושה דורות אנחנו משרתים בשטחים בסדיר ובמילואים, העוולות שעושים להם גדולות עשרות מונים ממה שעושים לכם. רק תזכור את זה.