"בכאב עצום": השכן של נפתלי בנט במכתב פתוח - סרוגים

"בכאב עצום": השכן של נפתלי בנט במכתב פתוח

השר בנט, כאשר אתה מגיע לבית כנסת שלי ומבקש מחבריי לקהילה להצביע בעבורך, אתה באותה לשון מבקש שיכניסו לי ולאשתי ולהוריי ולעוד כמה שהינם אנשי עוצמה יהודית סכין בגב. איזו חרפה

"בכאב עצום": השכן של נפתלי בנט במכתב פתוח
  (צילום: דוד כהן/ פלאש90; תמונה קטנה: ללא קרדיט)

לשר נפתלי בנט,

בשבת האחרונה הגעת אלינו לבית כנסת 'יחד אחים' ברעננה. בסוף התפילה ניתנה לך ההזדמנות לדבר לקהל. אחרי כ- 10 דקות של רטוריקת בחירות שבהן דיברת על ההזדמנות הגדולה שניתנה עם פרסום תוכנית המאה מיהרת לצאת בכדי להמשיך את סיבוב בתי הכנסת ולא התאפשר לי להעלות בפניך כמה נקודות הכואבות. ומכיוון שאני מרגיש שלא רק לי, אני אמנה את חלקן כאן.

קוראים לי ג'וש ואני עליתי בילדותי מדרום אפריקה. גדלתי וחונכתי בבית דתי לאומי ציוני. אני מתגורר שני רחובות ממך ברעננה ולמדתי במדרשיית נועם פרדס חנה. אישתי דבורה עלתה מצרפת ועברה מסלול דומה.

אני איש עוצמה יהודית. אפשר להגיד שיש לי חברים ומכרים שמחזיקים בהשקפות כמו שלי והרבה גם שלא. אהבת ישראל אצלנו, בעוצמה יהודית, היא ערך עליון ואנחנו מכבדים ואוהבים בלב שלם את כולם.

הציבור הדתי לאומי נמצא בשבר

אין ספק שעם ישראל נמצא היום בזמנים קריטיים ביותר אבל הציבור הדתי לאומי נמצא בשבר לא יתואר. אני רואה את האנשים סביבי ובבירור ניתן להגיד שהציבור הדתי לאומי נמצא במצב חסר אונים. חלק גדול מחבריי הדתיים לאומיים יצביעו למפלגות חרדיות וחלק יצביעו עוצמה יהודית.

החלק שיצביע ימינה ללא יוצא מן הכלל ישים את הפתק ימינה בעיקום וסלידה נוראה, סלידה בעיקר מהמעשה של החילול השם הגדול של תוכנית השקר שיזמת ודחפת, תוכנית ומעשה שגרמו לרב בעל הרבה זכויות לשקר ולהפר הסכם וכל זה בגלל שאתה, השר נפתלי בנט, סירבת בכל תוקף להכניס את עוצמה יהודית בקהל.

אתה, שמצאת בליבך מקום לקרוא ליאיר לפיד "אחי", אדם שכל מהותו כמו אביו הינם מלחמה בתורת ישראל וקודשיו, מצאת מקום בליבך לקרוא "אחי". לדרוזים ששירתו איתך בצבא. אבל לאיתמר בן גביר, ברוך מרזל, בנצי גופשטיין ומיכאל בן ארי- שכל אחד מהם בבחינת צדיק על המסירות נפש שלהם ופועלם למען עם ישראל להם- אתה אומר "עד כאן". הם מבחינתך פסולים ולא יבואו בקהל.

הציונות הדתית ניצלה בזכות הקולות של עוצמה יהודית

פה המקום להדגיש שאיננו מבקשים לכפות את דעותינו עליך או על אחרים. אנחנו כמובן מכירים ומכבדים השקפות שונות, וכל רצוננו היה לעלות ביחד ל"אוטובוס" המשותף לשם מעבר אחוז החסימה ביחד עם שאר המפלגות הדתיות ימניות. מתוך רצון כן לתת ביטוי למגוון הדעות בכנסת וביניהן קולם של יותר מ- 80 אלף מצביעי עוצמה, מבלי לסכן שריפת קולות אפשרית בגלל אחוז החסימה.

אז רק שנחדד פה את החוצפה; אתה העלית אחוז החסימה. בבחירות הראשונות של המשבר הנוכחי אתה ואיילת נטשתם את ספינת הציונות הדתית על מנת להקים 'ליכוד ב' שאינה דתית אלא יותר ימין ליברלית. סיכנתם במהלך חסר האחריות הזה את מפלגת הבית של הציונות הדתית (שניצלה אך ורק הודות למצביעי עוצמה יהודית).

אתם בעצמכם (בנט ושקד) לא עברתם את אחוז החסימה ושרפתם בזאת 120 אלף קולות ימניים ובזאת הפלתם את כל גוש הימין ובזאת הכנסתם אותנו לסיחרורי בחירות שעל פי רוב הסקרים גם הפעם לא נצא ממנו. חוץ ממיליארדי השקלים שהולכים לפח, אתם בעצמכם בזבזתם את ימי כהונתו של "חברינו" מהבית הלבן, שבמקום ממשלה שיכולה לעשות דברים, עם ישראל כאמור נמצא עמוק במשברי בחירות שסופן אינו ידוע.

רק על הדברים הנ"ל היית צריך לחזור הביתה. אבל כאמור המשכת במעשיך ולקחת קהל אידיאליסטי אבל שבור וחלש, ועשית ממנו הפרד ומשול בצורה אולי פוליטית חכמה אבל מוסרית גרועה ומאוד לא יהודית. והופ, הצלחת אחרי כמה פעלולים למצוא את עצמך חזרה כמנהיג בפועל של הציונות הדתית.

אנחנו לא רק "משוגעים וקיצוניים"

עכשיו אני יושב ומתפלל בבית הכנסת שלי, ואני צריך לשמוע אותך בא בשבת קודש ומבקש מחבריי שאני מאוד אוהב וכאמור מייצגים את מגוון הדעות שיש ברעננה, לבוא להצביע לך, ובזה דה פקטו לשתף פעולה עם החלטתך שאנשי 'עוצמה יהודית' לא יבואו בקהל.

תן לי להבהיר לך שכאשר אתה פוסל את איתמר בן גביר לרוץ איתכם בבלוק טכני, אתה לא רק פוסל כמה "משוגעים וקיצוניים" מחברון. אתה בפועל פוסל מעל 80 אלף יהודים טובים וכשרים- חלקם דתיים יותר וחלקם דתיים פחות- אבל כל אחד ואחד מהם יהודי טוב שראוי גם ליהנות מהפלורליזם שאתה כל כך מוקיר ומעלה.

קח אותי לדוגמא. כפי שאמרתי גדלתי ואני גר כמוך ברעננה עם אשתי וילדיי. יש לי חברות בתחום הפרסום באינטרנט. אפשר להגיד שבדומה לך גם הוריי מסרו את נפשם לעלות ארצה בילדותי בדיוק כמו הוריך. כן, אולי לא עשיתי שירות צבאי מפואר כמוך ואשריך, אבל אני מרגיש שגם ליהודי פשוט כמוני אפשר לתת מקום להשקפה שונה משלך.

השר בנט, להוסיף חטא על פשע אחרי שאתה פוסל ומוציא מתוך המחנה קהל של לפחות 80 אלף יהודים, אח"כ אתה בא לאותם יהודים אידאולוגיים ומבקש שיצביעו עבורך בכדי לא לסכן את השריפת קולות, האם זה לא "הרצחת וגם ירשת"? אני חושב שאפשר לבטל את המשפט הזה.

אי אפשר להנהיג ממקום שהושג על ידי שקר

השר בנט, כאשר אתה מגיע לבית כנסת שלי ומבקש מחבריי לקהילה להצביע בעבורך, אתה באותה לשון מבקש שיכניסו לי ולאשתי ולהוריי ולעוד כמה שהינם אנשי עוצמה יהודית סכין בגב. איזו חרפה. לאן הגענו שאנשים שמפירים הסכמים ובצורה כלכך בוטה ונלוזה משקרים לאחים שלהם?איך אפשר שהם ינהיגו את הציונות הדתית?

הדברים כאן אינם קשורים להשקפות של הרב כהנא או כל רב אחר בישראל ,יש דברים ברורים בתורתינו הקדושה – האלוקים שלנו שונא שקר ומרמה, וככל שהמשקר גדול יותר כך החילול ה׳ גדול יותר והדבר הזה אינו נסלח. כי כמו שאמר שמואל הנביא לשאול מלך ישראל שבוודאי זכויות רבות היו לו : "וגם נצח ישראל לא ישקר ולא ינחם כי לא אדם הוא להנחם".

אף אחד לא יכול לסלוח ולמחול על חילול השם. חז״ל מלמדים אותנו שוב ושוב שהקב״ה אינו צריך שליחים שיעשו ״בעבורו״ על ידי זה שלא מקשיבים לו, או שחושבים שהם יודעים טוב יותר מהציוויים הברורים של ה׳.

השר בנט, אתה חושב שתוכל להנהיג את עם ישראל ואפילו רק את הציבור הדתי לאומי על ידי זה שהגעת לעמדה שלך על ידי שקר? הייתה לך פה הזדמנות לאחד את המחנה ברוח דוד המלך עליו השלום כמו מנהיג יהודי אמיתי. במקום זאת בחרת לפלג וליצור קרע נוראי בציבור הכל כך ראוי הזה על כל גווניו , הציבור הדתי לאומי. כי בלי קשר להשקפה ולרמת המתינות אין אחד שאני מכיר מהציבור הזה שלא נע בחוסר נוחות ובגועל נפש מהשקר שאתה וחבריך ארגנתם, עשיתם ותמכתם.

אולי טכנית תפסתם לרגע את השלטון על ידי מעשה הנבלה אבל תהיו בטוחים שאיבדתם בזאת את הציבור. אנחנו בעם ישראל מאמינים שיש אדון אחד לעולם, ה׳ הוא המלך . חז״ל מלמדים את עם ישראל במשך כל הדורות להתחזק באמונה שלמה ולא לאבד תקווה גם כשמבחינה מעשית הדברים מרגישים אבודים.

=======

בכאב עצום ובאהבת ישראל, ג'וש ג'ייקובסון. רעננה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
290 תגובות - 212 דיונים מיין לפי
1
ג'וש, ביקורת לעניין. איזו כתיבה מכבדת!
ד"ר ש' | 17-02-2020 17:09
***
יש הרהה שנאה בתגובה שלך
תגובה לירון שאול | 24-02-2020 11:12
לא הכל שחור לבן. בסהכ לימינה יש רשימה טובה, הייתי מחליף שם מישהו אבל זו לא סיבה ללכלך על כולם הצורה בוטה. לשון הרע בצורה כזאת בוודאי לא משקפת את ערכי הציונות הדתית. לבנט יש זכות מלאה לא לשבת עם בן גביר זו פוליטיקה וזה המשחק. מי שהבטיח לבן גביר ובגד בו, זה לא בנט להזכירכם
חיפה
יאיר | 18-02-2020 14:14
בנוסף לכל מה שכתבת , בתשדיר בחירות בנט מנסה לעשות צחוק ולהשפיל את הרב פרופ' הרשקוביץ כשהיה שר המדע. ממש מעורר גועל משפיל רק את בנט.
לאשקלון
בר כוכבא | 18-02-2020 12:28
אין סיכוי שאדם בעל מצפון ויראת שמים יצביע לאגו הנפוח בר גביר שרץ בבחירות האחרונות זרק לפח 80 אלף קול ופגע בזדון ובשרירות לב בעם ישראל ובארץ ישראל
האמת תנצח הפעם לשם שינוי אבחר עוצמה..
אורן פתח תקווה | 18-02-2020 12:27
בגלל שבגדו בבן גביר הפכתי להיות בוחר בעוצמה.תמיד בחרתי בבית היהודי אבל אחרי המעשה הזה כדי למחות על כבודו של בן גביר וגם כדי שהאמת תנצח ושבנט יראה מה זה עוצמה יהודית הפעם אצביע לבן גביר
למה מכניס סכין?
אייל | 17-02-2020 23:29
אף אחד לא רוצה אותו במפלגה שלו, הוא לא חייב כלום לאף אחד.
תצביעו עוצמה בשביל מועד ד
מצביע עוצמה | 17-02-2020 19:29
במועד ג עוצמה לא תעבור, אבל 100 אלף קולות יתנו הרבה כח מיקוח למועד ד כשיבעטו את בנט לכל הרוחות.
למגיב בצלאל
התמים | 17-02-2020 18:59
לא מתייחס לתוכן, אני סולד משתי המפלגות. אל תכניס עניין של אוטיסט או סמי אוטיסט. קצת יותר זהירות בניסוח. קצת יותר כבוד לשונה. קצת יותר הכלה של החלש.
מי שמכניס סכין לגב כל המדינה זה בן גביר,
בצלאל | 17-02-2020 18:07
הילד הסמי-אוטיסט שרוצה להשתדרג מעוד עוד לחכ.
דברי אמת -דברי טעם!
אשקלון | 17-02-2020 17:50
דברים שכתבתי באחת התגובות... ומי הוא היהודי הדתי הציוני שמסוגל להצביע ימינה-ולהביט בעצמו במראה בחיוך???? הבית היהודי-נגנב-עי חבורת גנבים/שודדים/שקרנים- ואותם אלה מבקשים שנבחר בהם... אין סיכוי שאדם עם מצפון-וערכים יצביע לרשימה השחורה של בנט ופרץ-
2
שורה תחתונה, אסור להצביע לעוצמה
אבי | 17-02-2020 17:11
הצבעה לעוצמה יהודית שווה הצבעה לרשימה המשותפת. כל איש ימין חייב להבין את זה ולהצביע רק למפלגות שעוברות את אחוז החסימה. את כל הכעס והמרמור כנגד ימינה צריך לשמור ליום שאחרי הבחירות
אתה טועה ןמטעה תיפסול אתה את בנט ואולי אנחנו
מני | 19-02-2020 9:09
נצביע ללילכוד
על קול לבנט
יקיר | 19-02-2020 7:59
שווה עוד קול לרפורמים ומשפחה חדשה למיניהם. עוג דול לשיסוע ולשקר. עדיף הרשימה המשותפת. אכן.
בחירןת
להיפך. | 18-02-2020 1:35
רק עוצמה יהודית מבטאת באמת את ערכי הציונות הדתית.
באמת יעניין אותם הכעס שלך
אייל | 17-02-2020 23:30
עד הבחירות הבאות כבר תשכח הכל, על זה הם בונים, להצביע להם זה להצביע למשותפת כי הם אלה שמקדמים את החזון שלהם עם הריקבון שלהם
מיד אחרי הבחירות בנט יבגוד וישב עם גנץ
בנט לא אמין | 17-02-2020 19:35
במפלגה הזו מילה זו לא מילה. בנט כבר הסביר את זה טוב טוב לרב רפי בליל הגשת הרשימות.
רק לעוצמה
דוד | 17-02-2020 19:13
הם דואגים לכולם. אדאג שגם אחרים יצביעו בעבורם. גם אם הקול ילך אבל האמת היא של רבונו של עולם. וחותמו אמת אלך עם האמת ואביע אני וכל בני בתי בלי נדר עוצמה
תשובה לאבי שאומר שאסור להצביע לעוצמה יהודית
ירון שאול | 17-02-2020 18:09
גם אם אדע בוודאות מוחלטת שעוצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה אצביע אך ורק להם.יודע מדוע?? כי אני לא משקר לעצמי ולא עובד על עצמי בעניים ובוחר אך ורק בימין האמיתי היחיד במדינה כל שאר המפלגות שקוראות לעצמםימיןהם ימין מזויף שמשרת את האינטרסים של השמאל ויש כבר עשרות הוכחות מוצקות לכך שאין אפשרות לערער עליהן או להתווכח איתם.אם מפלגת עוצמה יהודית לא היתה קיימת לא הייתי מצביע לאף מפלגה אחרת.לא אני ולא עוד עשרות אלפי תומכי עוצמה יהודית לא היו הולכים להצביע לאף מפלגה.אני מקווה שאני מספיק ברור לך.כמו כן אוסיף ואומר לך כך: עוד יגיע היום שבו כל השמאלנים הבזויים והבוגדים וכל הימין המזויף והבזוי יצעקו בקול גדול שהרב מאיר כהנא השם יקום דמו צדק!!!!!!! אבל אז כבר יהיה מאוחר מידי ולא תהיה לנו מדינה ושום צער הכי גדול בעולם כבר לא יעזור לאף אחד.
מי שמאמין הולך עם האמת
אחי | 17-02-2020 17:40
יש רק מפלגה אחת של הציונות הדתית שאפשר להאמין לה ורק היא מייצגת את העקרונות שאנחנו מאמין לכן נצביע רק עוצמה
אז תבחר ליכוד אסור לבחור ימינה בשום אופן
אורי | 17-02-2020 17:19
.
3
מכתב חשוב ביותר. יישר כח.
יישר כח | 17-02-2020 17:11
עכשיו מגיע לימינה לא לעבור היא את אחוז החסימה אחרי כל מה שהיא עשתה ואחרי שהמפלגה הזו איבדה את דרכה והפכה להיות תומכת ברפורמים. אסור לתת להם קולות!
מי שיש לו ערכים יהודים לא מצביע ביבי
יוסף | 20-02-2020 8:43
ערכי היהדות חשובים לחוסן של העם ושל המדינה. אסור להצביע ואסור לשבת בממשלה עם מי שלא מכבד את ערכי היהדות בצורה כל כך חריפה.
4
יישר כח גדול
רענני | 17-02-2020 17:12
המון הולכים לבעוט את ימינה על הגועל נפש שלהם. אסור להצביע להם.
5
זה הכל תרגיל מסריח של סמוטריץ והרבנים שלו
ביתאלניק | 17-02-2020 17:13
הם מלאים קינאה ושינאה לאיתמר בן גביר כל כך כואב להם לאיתמר בן גביר יש כל כך הרבה תומכים הרבה יותר מאשר להם ולכן הם מלאים שינאה קינאה בעוצמה יהודית
הם לא מוכנים לקבל אנשי אמת
אייל | 17-02-2020 23:31
מטריף אותם שידעו שהם שקר
6
אמת כואבת, אבל !
יהודי. | 17-02-2020 17:18
מילים כואבות על הבגידה המכוערת. אבל, עת לעשות לה'. אסור לאבד קולות ולהחזיר את אוסלו לסדר היום. כל מפלגה בגוש הימין ראויה להצבעה. מלבד, לעוצמה השורפת קולות ימין יקר ונאמן.
ל6
יקיר | 19-02-2020 8:00
אני די בטוח .בתמורה לכיסא, במט גם יסכים למסור את אשצו ואת אמא שחי בחי למצמץ. למי אתם מאמינים...
תשובה ל6
יצחק | 18-02-2020 11:38
מה גורם לך לחשוב שימינה תעצור את מה שאתה מכנה אוסלו ? האופציה היחידה לממשלה תהיה כחול לבן וליכוד ויש להם מעל 60 מנדט.. ככה שאם ימינה (ואני מדגיש אם) תהיה בקואליציה אם היא רק תפתח את הפה להתנגדות יגידו לה שהאופוזיציה פתוחה....
רק עוצמה יהודית!!!!!!!
ירון שאול | 17-02-2020 18:13
גם אם אדע בוודאות מוחלטת שעוצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה אצביע אך ורק להם.יודע מדוע?? כי אני לא משקר לעצמי ולא עובד על עצמי בעניים ובוחר אך ורק בימין האמיתי היחיד במדינה כל השאר הם ימין מזויף שמשרת את האינטרסים של השמאל ויש כבר עשרות הוכחות מוצקות לכך שאין אפשרות לערער עליהן או להתווכח איתם.אם מפלגת עוצמה יהודית לא היתה קיימת לא הייתי מצביע לאף מפלגה אחרת וכך כל שאר עשרות אלפי תומכי עוצמה יהודית.אני מקווה שהייתי מספיק ברור לך.
7
לכן בוחרים עוצמה בגלל שאין לי מפלגה אחרת
שוקי26 | 17-02-2020 17:20
איך בנט הצליח לרסק את הבית היהודי כמה פעמים ועוד מטיף מוסר לאחרים...
8
בנט
אריק | 17-02-2020 17:22
שכן יקר איני יודע איך קוראים לך אני מרגיש כמוך בוא איתנו נחזק את הליכוד
זהירות
דוד | 21-02-2020 1:59
ההסטוריה מלמדת שאסור שהליכוד תהיה מפלגה חזקה מדי.
9
מסכים לכל מילה. אצביע עצמה באנשי אמת ובנרדפים
אוריאל לוי | 17-02-2020 17:23
לכל תומכי בנט, אם הבן שלכם היה הקטין שעונה בעלילת דומא עד שנאלץ להודות, גם הייתם תומכים בבנט ושקד שתמכו בעינויים ועוד בחוצפתם תוקפים את בן גביר??? אם הבן שלכם היה מנוער הגבעות ונגרר לטעויות גם הייתם רודפים אותו כמו בנט או מנסים לכוון אותו לדרך הישר ולהציל אותו מעלילות דם כמו בן גביר?? שלא לדבר על הכותל נרפורמי והגיור הרפורמי, וחמש נציגות שאחת מחללת שבת ורק האחרונה שבהם מקפידה על צניעות כנדרש בהלכה. ובכלל, מי שמיפר הסכם חתום ברגע האחרון, איך אפשר לסמוך על מילה שלו בעל פה או בהסכם חתום??? איך אפשר לסמוך שלא יילך עוד פעם עם אחיו לפיד??? תחשבו על זה.
בנט
מגי | 18-02-2020 1:38
בנט עושה שוב סיבוב על גב מפלגה קיימת שעליה תפס טרמפ יחד עם שקד. אין שום הוכחה שחילונים בכלל מצביעים להם. זו אגדה אורבנית.
10
עצוב אבל זאת האמת!
מוטי | 17-02-2020 17:25
בנט שם קצוץ על הציבור !
11
דברים חשובים
משה פייגלין | 17-02-2020 17:25
דברים שכתב משה פייגלין, נפתלי בנט החליט להשליך לכלא עוד בחור יהודי, שבית המשפט שיחרר ללא תנאים מגבילים. זה האיש שרצה להקים מפלגה ליברלית, כן... זו האשה שרצתה לסגור עיתון... כלומר דבר לא השתנה מאז שנתנו בנט ושקד, בשם הציונות הדתית, רוח גבית, למעצר ולעינויים קשים של מיטב בניה - בגלל שבכפר דומא, חמולה אחת שרפה את ביתה של חמולה אחרת... כולם שוחררו, למעט אחד שעודנו עצור בבידוד כבר 4 שנים וכל שיש נגדו הוא הודאות שהוצאו בעינויים קשים. למי אתם מאמינים - זעק אז בנט את זעקת העושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס - לבן גביר או לאילת שקד... אני שהכרתי את בנט, האמנתי לבן גביר. ובנט ושקד? - הם נותרו כהרגלם בצד בו מרוחה החמאה, מרוחה בחייהם של הנערים. זה בנט, זו שקד ואלו פניה של השפחה הסרוגה החרופה שממנה הם שואבים את כוחם. נקריב את בנינו למולך, רק הבו לנו מנדטים, תקציבים ולגיטימציה. שום דבר מהותי לא השתנה ולא מסוגל להשתנות בזכות שר הביטחון בנט. לא מול חמאס, לא מול חיזבאללא, לא מול סוריה ואיראן - שומדבר מלבד דיברור נלעג, שהופך יותר ויותר בריוני. כך זה נשמע הלילה בעזה מדווח שוב הקריין המשועמם של גלי צהל, על עוד תקיפה של חיל האויר, בתגובה לעוד לילה של מיטות רטובות בחדרי הילדים בשדרות. החיילת ביפו שמה קלטת של פיצוצים והקריין בולע את לשונו ועובר לעניינים בוערים יותר. hold a big stick and talks softly (החזק מקל גדול ודבר ברכות) אמר פעם תיאודור רוזבלט. לבנט, שכשרי הביטחון לפניו, תלוי מנטלית ופוליטית בשימור הרציונל של אוסלו - כלומר באוייבי המדינה - אין ולא יכול להיות נגדם שום מקל. רק דיבורים. המרחם על אכזרים, סופו מתאכזר אל רחמנים - אמרו חזל. ראו לאן מופנה המקל של המרחם על ילדי עזה. בנט הוא כל השלילה של תודעת ההנהגה הקיימת, זו שהפכה את תושבי שדרות לקפצונים של צבע אדום, את תל אביב לשבויה של עזה ואת ירושלים לסמרטוט של פוטין. בדיוק אותו הדבר בתוספת תעודת הכשר קטנה וסרוגה.
מפלגה שנולדה בחטא ביישו את כל הציונות הדתית
לידור שורצמן | 17-02-2020 21:15
לא משנה מה יהיו התוצאות אסור לתת יד למפלגה הזאת שקמה מחילול ה גדול וחילול כבוד האדם הם ביישו אותנו ככה היום אנשים ממפלגות אחרות רואות אותנו בתור בוגדים אחד בשני. לא משנה למי להצביע רק לא לחילול ה הזה שנקרא בנט
12
תושב הישוב עלי
יואב | 17-02-2020 17:28
למתיישבים היקרים, ואוהבי הארץ! ההצבעה בבחירות הנוכחיות, היא קריטית ביותר. רק עם עוצמה יהודית, יש סיכוי לממשלת ימין. עוד קול לימינה/פחות קול לימינה, לא משנה את הגוש בכלל... חייבים לבצע בחירה אסטרטגית שתבטיח שלטון ימין. עוצמה יהודית, היא המפתח היחיד להקמת ממשלת ימין! ידע כל מתנחל שלא מצביע לעוצמה יהודית ומצביע לימינה שבמידה ותקום פה ממשלת שמאל, כל מפעל ההתנחלויות מחוסל. מה שאומר שהערך של כל הבתים ביהודה ושומרון ירד למחירי ריצפה... אפס בניה בהתיישבות והתנכלות יומיומית למתיישבים. הרס בתים ומאחזים על בסיס שבועי. אור ירוק להקמת מדינה פלסטינית! בקיצור,תחשבו הייטב לפני שאתם מצביעים. רק עם עוצמה יהודית, יש ממשלה ימנית!
השמאל הבולשביקי זיהה את החוליה החלשה
איש יהודי | 17-02-2020 17:51
הודעה שכולה משרתת את השמאל מהתחלה ועד הסוף, עוצמה לא עוברת את אחוז החסימה במציאות הנתונה
13
מילים כדרבנות
תמי | 17-02-2020 17:29
כל הכבוד~~
14
לזרוק את כל המניעות והפחדים.
חרדל חכם | 17-02-2020 17:29
יעבור/לא יעבור/יעבור/לא יעבור/יעבור... אולי במקום להתפלסף כל-כך הרבה, תצביעו על פי השקפת עולמכם! יש לאיתמר תמיכה של מעל 170 אלף אנשים, אבל הקיבעון המחשבתי גורם לכולם לחשוש.... אז אני אומר לכל מי שרוצה את איתמר, תצביעו לו בכל הסקרים ותראו שהוא יגיע לפחות ל5 מנדטים!סקר לא מבזבז מנדטים!
15
חיזקת, כולנו עוצמה יהודית
אריאל | 17-02-2020 17:30
מהפך, אני עובר לעוצמה יהודית
גם אני אצביע לעוצמה, זה חשוב לעזור לה לעבור.
דוד | 18-02-2020 2:14
נץ בקלפי הפעם לעוצמה
16
יש בורא לעולם!
שלום ורשבסקי | 17-02-2020 17:33
אסור לתת לשקר לנצח!!!
17
עוצמה יהודית - רע לנו
ניסן | 17-02-2020 17:42
ורע למדינה
18
מצביעים רק עוצמה
תושב עלי | 17-02-2020 17:42
אם עוצמה לא עוברת אין שלטון ימין. ימינה מוכיחה כל הזמן שהם לא ימין ולא בטיח. רק עוצמה תשמור על ביבי ובנט. חייבים לעזור להם לעבור. זה עוד 4 מנדטים לגוש. עוד מנדט לימינה לא יתן כלום.
19
אסור להצביע ימינה
דוד | 17-02-2020 17:42
אסור לתמוך ברשעים
20
כל מה שעשית זה שכנעת אותי להצביע ימינה
חיים | 17-02-2020 17:43
מה יש לאיתמר בן גביר להציע חוץ למאשר לחפש תשומת לב ??? הוא דמות ייצוגית ?
בנט רק מחקה את נתניהו. עדיף להצביע למקור
אדרבה | 18-02-2020 13:14
אין בו טעם ואין בו ריח
אני מצביע ליכוד
גדי | 17-02-2020 21:40
אבל עדיין התגובה שלך רדודה
מה אתה מזלזל בתגובה שלי ???
חיים | 17-02-2020 19:40
זאת בדיוק הבעיה עם עוצמה יהודית - צריך להתרחק מהם.
חבל שעל מכתב כל-כך אמיתי
גדי | 17-02-2020 17:58
כתבת תגובה כל-כך רדודה
21
ביקור בשבת בבתי הכנסת ברעננה
דוד | 17-02-2020 17:43
הייתי עם השר בנט השבת בסיור בתי הכנסת שלו -הוא התקבל בחום ואהדה בכל בתי הכנסת בהם ביקר לרבות ביחד אחים . נראה שהכותב נמצא בדעת מיעוט גם אצלו בבית הכנסת .
מה משנה מיעוט??
אבי | 20-02-2020 14:42
אדם צריך להצביע עלפי השקפתו וערכיו ולא לפי דעת מיעוט או דעת רוב!!!... אותו שכן מביע את עמדתו ותחושותיו תחושות התנהלותו של בנט (אגב לא בטוח שדעתו היא מיעוט! יש הרבה אנשים שמאסו מההתנהגות של בנט)
אז מה אם הוא מיעוט
סביר | 19-02-2020 5:48
עדיין הוא חלק ממפלגה, ויש כמוהו רבים במדינה. כולם מכבדים את בנט, גם חלק מחברי עוצמה יהודית, אפילו שהתרגיל היה לא יפה. יהודי, שליח ציבור, מכבדים.
בנט
מגי | 18-02-2020 1:44
בנט עם ליברמן גררו את המערכת לבחירות....הפיצול מהבית היהודי מוכיח שלבנט אין בעיה לעזוב בשביל למלא את גחמותיו ולספק את האינטרסים הצרים שלו ושל שקד.....לא נאמנים וזו בעיה קשה.
המכתב אמיתי ומהלב
חיים | 17-02-2020 17:51
ואתה סתם שקרן
22
הפעם אני יצביע לבן גביר
אברהם | 17-02-2020 17:44
כדי לתמוך בהם
23
רק עוצמה יהודית
עופרה | 17-02-2020 17:48
ותמיד עוצמה יהודית
24
מסכים עם כל מילה אבל לא עם המסקנה
איש יהודי | 17-02-2020 17:49
ג'וש העונש הכי גדול לבנט וסמוטריץ זה ליכוד גדול ולא קול שהולך בוודאות לפח, זה רק יקרב את החברה הלא אמינים האלה לסגירת עסקה עם ממשלת שמאל בראשות גנץ, אבל עוצמה במציאות הנתונה לא עוברת את אחוז החסימה אפילו לא כמעט
25
מפלגת מושחתים ובוגדנים
ימינה מדממת מנדטים | 17-02-2020 17:49
אף אחד מחברי ימינה, לא מפנה גב לחבירו, מחשש שידקר. סמוטי נרקומן כבוד, קונה רבנים בתקציבים לישיבותיהם, חתרן בלתי נלאה, סילמאן בוגדת נלוזה, בזמן שהרב רפי הסמיך אותה לניהול מומ על איחוד המפלגות, היא בוגדת בו ובבית היהודי, ובכך מפעילה עליו לחץ , לבגוד בבן גביר , ובעוצמה.
26
רק עוצמה ..הימין היחידי שיש
פ.אלי | 17-02-2020 17:51
בטח לא בנט-שקד
27
ימינה אינה מפלגה דתית
דוד רוזנבלום | 17-02-2020 17:52
למרות שיש שם כמה עם כיפה על הראש . אבל אין להם אלוהים!
קראו את תגובותיהם של אנשי עוצמה
יוסי | 25-02-2020 3:45
ותשימו לב לשנאה שלהם לכל מה שזז. דרך ארץ קדמה לתורה. אין להם לא תורה ולא דרך ארץ
28
מה ?
מה כתבת ? | 17-02-2020 17:54
אלוהים שלנו לא אוהב שקר ומרמה מעניין כי האלוהים שלי גם לא אוהב מרמה שוחד.. ביבי ?
29
אמת. לכן אנחנו הפעם רק עוצמה יהודית
מרדכי | 17-02-2020 17:55
מול החילול ה' של ימינה
30
מכתבך לבנט עורר בי שמחה גדולה כי הרבה חושבים
לג'וש היקר | 17-02-2020 17:56
בדיוק כמוך, החוצפה של בנט עוברת כל גבול - הוא חושב שמגיע לו הכל כי ביבי נאלץ לתת לו את תפקיד שר הבטחון. בשבת שעברה היה בגבעת שמואל ורץ מביכנס לביכנס להשפיע ימינה ולשקר שבן גביר המדינה לא מעניינת אותו וכן החיילים- שקרן !!! אנו אנשי עוצמה יהודית מחזיקים בדעותיך הנכונות והאמיתיות ונמשיך להצביע עוצמה כפי שהצבענו בבחירות הקודמות - בה נעשה ונצליח !!
31
לאחר קריאת המכתב
רחלי שוקרון | 17-02-2020 17:57
מעבירה את קולי לעוצמה יהודית. מקווה שעוד אנשים שנאמנים לאמת יעשו כמוני
32
בנט נתמך ותומך ברפורמים.
ירון שאול | 17-02-2020 17:59
בנט הוא ימין מזויף שמשרת את האינטרסים של השמאל ויש כבר עשרות הוכחות מוצקות לכך שאין אפשרות לערער עליהן או להתווכח איתם.אם בנט וכל מפלגתו הם מפלגת ימין אז אני סופרמן, ספיידרמן, באטמן, והענק הירוק ביחד. מפלגת עוצמה יהודית היא המפלגה הימנית היחידה בארץ וגם עם זה אי אפשר להתווכח.כל שאר המפלגות שקוראות לעצמםימיןהם ימין מזויף שמשרת את האינטרסים של השמאל.
33
אתה לא מוסיף אלא רק מקלקל
שלמה | 17-02-2020 18:01
אפילו אם יש כמה נקודות של אמת בדבריך, אינך מוסיף שום דבר חיובי במכתבך, אלא אתה מציג התסביכים של התנוע עוצמה יהודית שמציגים רק שלילה... מה אתה מוסיף? מה אתה רוצה? אתה כמו השמואל ״רק לא ביבי״... לא על ידי שרפחים תחת השכן אתה יותר גבוע אלא ע״י שבונה לעצמך במה
כתבים גיבובי מילים
דודו | 17-02-2020 18:27
המכתב רציני. תנסה להשקיע בתגובה ראויה
34
למרות הכל
למרות הכל | 17-02-2020 18:02
הולכים בסוף ומצביעים ימינה. כדי שלא מבכה שוב על ממשלה שהציונות הדתית מקבלת פירורים..
אל תיהיה פרייאר
אבנר | 17-02-2020 19:38
ימינה זה לא הציונות הדתית. הציונות הדתית צריכה להוקיע את העסקנים, אגואיסטים, ושקרנים האלה מקרבה בקלפי. כמו שאמרו במכתב, הטעויות של בנט עולים למדינה ביוקר. אני אישית החלטתי להצביע לש״ס, ממליץ לך לחשוב פעמיים לפני שתזרוק קול על בנט ומפלגה שככל הנראה תעדיף לשבת עם כחול לבן
יש בורא לעולם! עובר מימינה לעוצמה
דביר | 17-02-2020 18:16
זה רצון ה'
35
כותב לעניין. צריך להצביע עוצמה מסיבה פשוטה,
חיים | 17-02-2020 18:06
אין 61 בשום תרחיש לאף צד, ולכן יהיו בחירות רביעיות, אם עוצמה תקבל 20 אלף קולות - לא יסתכלו עליהם בבחירות רביעיות. אם עצמה תקבל 80 ויותר - לא יזלזלו בהם ויתאחדו איתם. (כפי שכמעט קרה לולא בנט)
36
חחחחחחחחחחח
תימני קטן | 17-02-2020 18:11
לא מצביעים לרע במיעוטו (ימינה) אלא לטוב במהותו (עוצמה יהודית)
37
אני יודע שעוצמה לא יעברו, ואצביע להם כי
דוד ווסרמן | 17-02-2020 18:17
ברור שהולכים לבחירות רביעיות, ולכן, אני מעדיף לחזק את עוצמה יהודית - כדי שיהיה ברור שהמפלגה הזו כאן כדי להישאר, מאשר להוסיף עוד מנדט לא רלוונטי לבנט או לביבי.
אתה יכול למנוע עוד בחירות
אין הדבר תלוי אלא בי | 18-02-2020 13:38
אם תצביע מחל - נתניהו
אני מסכים עם דוד,
איציק | 17-02-2020 20:13
יהיו עוד בחירות כל עוד ביבי לא בכלא, וכל עוד אין שינוי במפת המפלגות, ולכן הצבעה לעוצמה יהודית, על אף שלא יעברו את אחוז החסימה, תתרום לארץ ישראל בטווח הארוך, יותר מאשר הצבעה למפלגה כזו או אחרת
תודה לך ממצביעי מרץ
אתה ממש חכם | 17-02-2020 18:43
להצביע עוצמה מתוך ידיעה שלא תעבור אחוז חסימה זה ממש מעשה טוב עבור ולמען השמאל
38
תודה רבה על מה שכתבת
עברתי לש''ס | 17-02-2020 18:20
כל מילה נכונה ומבטאת את מה שאני מרגיש. למרות שאני הסדרניק לשעבר כיום פעיל בגרעין אני מצביע לחרדים
עברתי לשס
שי | 25-02-2020 13:00
מה בשס עדיף על ימינה או עוצמה? אינטריגות בלי סוף מאז ומתמיד. אחריות של דרעי להסכם אוסלו. ראשים נהנתנים, מפלגה ללא עמוד שדרה, שמחפשת שררה. בסדר לבחור בהם אבל בהחלט לא סוג של תשובה לפולמוס שעולה מהכתבה
39
הב הב רפי
אורי | 17-02-2020 18:22
יוגב ניסה להזיז את הב בה רפי עם הd9 שלו ולא הצליח, כוחות גדולים של סמוטריצים מנסים דרך ערוץ שבע להכפיש אותו ללא הפסקה.... כרגע הב הב רפי מתבצר בלשכת שר הגיחוך וטוען שתמורת הבגידה, הובטח לו להישאר שר הגיחוך ועוד כל מיני תופינים... גברת סילמן שבגדה ברפי שבגד ביוגב שרצה לבגוד ברפי שבגד באיתמר נכנסה לדום שתיקה ודף הפייסבוק שלה לא פעיל..., ישנו פחד גדול שמרוב סירחון הריח יעבור דרך מסכי המחשב ויסריח את כל הבתים בציונות הדתית... ד.א גברת נוכלת סילמן ממוקמת במקום ה7 הספק ריאלי. יש מצב שהפתק שלך יכניס את הנוכלת לכנסת....
רפי ומנכלו
חיים | 17-02-2020 19:51
מי שהרס ובגד ופגע בפעילי הבית היהודי בנציגים במרכז זה רפי ומנכלו . מוטי היה ונשאר היחיד שנבחר במרכז .הוא היחיד שפעל בשטח. הוא היחיד שניסה להגיע להדברות עם רפי .רפי ומנכלו מידרו אותו .והוסיפו להם את הצפצפית הזאות
40
גם לשקר צריך לדעת
דוד רוזנבלום | 17-02-2020 18:23
מה שמערכות בחירות יכולות לעשות לאנשים. במועד א - סמוטריץ', תפסיקו לצחוק על הגמגום של גנץ. במועד ב - השר סמוטריץ', גנץ לא מסוגל לסיים משפט אחד נורמלי.
41
לפחות לימינה יש עמדות מוצקות בנושאי דת ומדינה
דנה בורשטיין | 17-02-2020 18:25
עמדת ימינה בנושא דת ומדינה: 1.נקים בתי דין לגיור כדי להנגיש את הגיור לכל מי שחפץ בהם. 2.מתן אפשרות לנשים להתפלל ברחבת הכותל על פי השקפת עולמם:נשים יכולות ללבוש טלית ולעלות לתורה. 3.הכרה מלאה בכל הזרמים ביהדות ונאפשר פלורליזם יהודי. 4. נחיל תחבורה מצומצמת בשבת באיזורים חילונים.
מה???
אני | 17-02-2020 19:11
כמה שטויות והבלים. ימינה מורכבת מ4!! רשימות שונות לטעון שיש להם איזה מצע או משהו שהם מסכימים עליו פרט למי יושב על איזה כיסא זאת בדיחה.
42
מי שלמד דף גמרא בחיים יכול לעשות חשבון
שלום ורשבסקי | 17-02-2020 18:26
בלי עוצמה יהודית, אין סיכוי בעולם ל61.
61
שמוליק | 18-02-2020 15:37
גם מי שלמד חשבון בבית ספר יסודי חילוני בתל אביב ( גוואלד!, טפו), יודע לחשב אחוזים וסיכויים. תתפלא. תודה על תשומת הלב, על החתום: שמאלני בוגד עוכר ישראל מצביע לאורלי- עמיר-ניצן-יאיר גולן.
43
בנט
שם | 17-02-2020 18:29
לא צריך לכתוב כתבה כזאת ארוכה, פשוט תגיד שאתה לא אוהב את בנט
דווקא כן צריך
שלום | 17-02-2020 18:35
הנימוקים שלו מאוד משכנעים. לכן אני וכל משפחתי עוברים מימינה לעוצמה!
44
כתבה לעניין
ר.ר | 17-02-2020 18:30
אני לא מבין איך אפשר לבחור באחד שלא מזמן פסל כל קשר רבנים ועכשיו פוסל חלק גדול מהציונות הדתית . לדעתי לבחור בבנט זה לבחור ברפורמים . לכן בעה' י אבחר בעוצמה יהודית
45
מכתה לבנט
שרה | 17-02-2020 18:42
מזדהה עם כל מילה.
46
חבל שעושים כזה עוול לעוצמה יהודית
יהונתן ד. | 17-02-2020 18:42
היו צריכים להרשות לדר בן ארי להתמודד, הוא היה חבר כנסת מצטיין
47
דברי אמת ניכרים
יודה | 17-02-2020 18:47
גם אני מרעננה ודבריך משקפים במאה אחוז את הרגשתי...יותר מכך גם אם עוצמה יהודית יפרשו וימינה יהיו תלויים בקול הבודד שלי כדי להיכנס לכנסת הם לא יקבלו אותו
48
צודק
י | 17-02-2020 18:53
בנט הוא כמו ביבי. שניהם ישתמשו ויסחרו בערכים ובחברים לצורך מנדטים
49
מילר
הראל | 17-02-2020 18:53
מסכים עם כל מילה.
50
כנס
ישראל | 17-02-2020 18:58
ניכרים כאן דברי אמת שיוצאים מן הלב ונכנסים ללב.
51
בנט תלמד
דודו אזולאי | 17-02-2020 19:15
מי שבוגד בציבור, הציבור בוגד בו. ימינה זה קולות לנציגים פח . אספסוף של בוגדים שרוצים כיסא ומשכורת
52
בנט= האיש שהבריז פעמיים לבית היהודי
חיים | 17-02-2020 19:28
ומי ערב לנו שלא יעשה זאת פעם שלישית. לא מאמין לו ולחברותיואיילת שקד שבמסע הבחירות הקודם אמרה טעינו ומיד לאחר הבחירות התפצלו עם 3 חברי כנסת בזכות החיבןר בבחירות.ועידית סילמן שערקה מהבית היהודי, אשה שחושבת רק איך להתברג למקום שיבטיחלה מושב חמים בכנסת, מה היא עשתה עד היום לטובת הכלל? מלבד לצרף חברים לקופת החולים? לא אצביע לכם כמו רבים אחרים , מהמגזר הדתי לאומי
נכון ומדויק= רק לא בנט שקד וסילמן= העריקים
איציק | 17-02-2020 22:01
שמחפשים רק את הכסאות
53
גו'ש גיי'קובסון
מרלן וקנין | 17-02-2020 19:28
כל הכבוד. אמת לאמיתה. כמו עוצמה יהודית האמת היחידה. כתבת מה שאנחנו מרגישים.
54
מכיר את ג'וש מאז היותו נער
שי | 17-02-2020 19:29
גם אני מרעננה, ואני מכיר את גו'ש ואת משפחתו. ניכרים דברי אמת. יישר כוחך.
55
לג'וש
התמים | 17-02-2020 19:30
כל מה שכתבת - ריטוריקה שקרית שאנשי עוצמה חוזרים עליה בכל הזדמנות. איך בנט קשור להחלטות של הרב רפי ? בנט לא חשב שלהתחבר לעוצמה זה הדבר הנכון. זכותו. מי שכפה על הרב רפי להפר את ההסכם עם עוצמה - היה נתניהו, שעליו אתה לא אומר מילה. אגב, מלכתחילה עוצמה והרב רפי עשו תרגיל מכוער בעצמם : התחברו זה לזה בחשאי תוך עקיפה של סמוטריץ' באופן שלא הותיר לו ברירה אלא לחבור לבנט. מה שקרה אחר כך עם הרב רפי היה תולדת הלחץ של נתניהו - תבוא בטענות אליו ואל הרב רפי. מה אתה רוצה מבנט ??? אלא שאתה מעוות את העובדות ומדלג על האחריות של נתניהו והרב רפי ובא בטענות רק לבנט. וכן, בנט לא רצה את עוצמה כי הוא פונה גם ללייטים והליברלים - אז מה ? מה קרה ? למה אסור לו ? אתה לא מסכים לדרכו - אל תצביע לו. מה הבעיה ? למה הטרור המילולי כלפי בנט רק משום שלא רצה לחבור לעוצמה ? עוצמה בעיניו מפלגה גזענית של אנשים קיצוניים שתומכים במפרי חוק, שרוצים לכפות על המדינה ועל אזרחיה כללים שלא מתאימים לבנט. אנשים שלא מבינים מה הן זכויות אזרח, מה הוא שיוויון, מה היא הכלת השונה וגם כיצד יש לנהוג במי שאינם יהודים. לבנט דרך שונה ולכן לא רצה בעוצמה - מה הסיפור ? אישית, הפריעה לי נקודה נוספת : גם אני בוגר מדרשיית נעם, בשנים שהרב יגל כיהן כראש הישיבה וכרמ, והייתי תלמיד בכיתתו. כאחרים אהבתי והערצתי אותו ואת דרכו. משנתו הייתה כל כך שונה ממה שמשתקף בדבריך. היכן אהבת ישראל האמיתית, היכן הממלכתיות, היכן מאור הפנים - כל זה נעדר מדבריך ומתורתה הזעפנית ומגלגת העיניים של עוצמה. ודבר אחרון : ציינת שהקבה שונא שקר. אבל, עוצמה תומכת בנתניהו שמשקר כל הזמן, שנאשם בתיקי מירמה ושוחד, שהודה בניאוף עם אשת איש - אז זה האיש שראוי להנהיג את מדינת היהודים ? היכן העיקרון ששקרן לא יכול להנהיג ? להיכן נעלמו עשרת הדיברות ? להיכן נעלם מוסר הנביאים ? וגילוי נאות : לא אצביע לא לימינה ולא לעוצמה. אבל, אני כואב את השיח האלים והמתלהם בחברה ובפוליטיקה הישראלית. נמאס מהאלימות, מגילגול העיניים, מהצדקנות, מההתקרבנות - ומהטלת האשמה תמיד על האחר. האחריות היא של כולנו. והמאמץ לנקות שיח זה - צריך גם הוא להיות של כולנו.
לא מבין
דוד | 21-02-2020 2:09
אם בנט פונה לליברלים אז למה הוא התחבר לסמוטריץ? בקיצור יש מפלגה רק ביבי, יש מפלגה רק לא ביבי ויש מפלגה רק לא איתמר אבל כן ללפיד
ג'וש צודק לחלוטין - רק עוצמה יהודית
משה | 18-02-2020 17:30
כמו שלפעמים יש משפחות שיש להם ילדים שהם לדעתם, אוליי קצת קיצוניים בתחומים מסויימים ולמרות זאת אבי המשפחה לא מנדה אותם והם ממשיכים להיות חלק מהמשפחה, כך גם כאן, בנט היה צריך להכיל ולקבל את עוצמה כחלק מבלוק טכני, ולא לנדות אותם. וכך כולם היו מרוויחים ומגיעים לפחות ל10 מנדטים. כי גם אם לדעת בנט, עוצמה היתה מבריחה מצביעים, זה היה מבריח מקסימום רבע מנדט, אך מאידך עוצמה היתה מביאה איתה לפחות עוד 4 מנדטים והיינו מגיעים ל10. אך בגלל האגו הנפוח של בנט סמוטריץ שפחדו שבן גביר יאפיל עליהם - הם נידו אותו , ועל כן צריך ללמדם לקח ולהצביע רק לעוצמה יהודית.
בדיוק בגלל זה
בדיוק בגלל זה | 18-02-2020 12:32
וכן, בנט לא רצה את עוצמה כי הוא פונה גם ללייטים והליברלים - אז מה ? מה קרה ? למה אסור לו ? אתה לא מסכים לדרכו - אל תצביע לו. בדיוק בגלל זה!! אני אישה דתית לאומית, ולא לייטית וליברלית. וגם אם הייתי כזו הייתי מצביעה כבר לביבי. נקודה נוספת, עוצמה יהודית תומכים בביבי( כרגע ראש גוש הימין) אתה מתנגד לזה? מדבריך שאתה במצב הנתון תעדיף את גנץ...
56
ג'וש יישר כח גדול רק עוצמה יהודית
אסתר | 17-02-2020 19:37
גם אם הם לא עוברים הולכים עם האמת
57
אדם יקר
חיים | 17-02-2020 19:43
לשכן היקר .בנט איכפת לו מבנט .בנט אופורטוניסט .בנט חולם חושב שמתאים לראש ממשלה ועל זה מוכן לרכוב על כל מפלגה .הציונות הדתית אידאולוגית לא מעניינת אותו.
58
כל מילה בסלע
עמיחי | 17-02-2020 19:57
בנט חסר המעש וממיט אסונות לעם ישראל תתפטר מיד ותפסיקו לרוץ!! אתה מבזבז קולות של הליכוד ושל עוצמה!!
59
לא ימנה
עוצמה יהודית | 17-02-2020 20:22
אני אישית אצביע עוצמה אבל מי שלא יכול אז שיצביע ליכוד ולא ימנה שאין להם טיפת כבוד..
60
ניכרים דברי אמת
דוד | 17-02-2020 20:50
הפעם אתן את קולי לעוצמה!!! כי בלי עוצמה ממילא אין ממשלת ימין!!
61
בנט
ארז | 17-02-2020 20:59
למרות שאני לא מתכוון להצביע לעוצמה יהודית אומר כי כל מילה שלך בסלע. פעם ראשונה בחיי שאצביע לליכוד ולא לבית היהודי, אני לא מסוגל להצביע לבנט השקרן והשחצן, הוא לא ראוי להנהיג.
62
ג'וש לשלטון
עדי סלפתי | 17-02-2020 21:05
כל מילה בסלע! ודבורה את מלכה אמיתית:) כל הכבוד לכם
63
מי שבגד בבן גביר יבגוד בציונות הדתית
אבי | 17-02-2020 21:13
בנט כשזה ישתלם לו עוד חודש/שנה... יזרוק את הציונות הדתית זוהי דרכו
מתי בנט בגד בעוצמה ????
התמים | 17-02-2020 21:57
למה הקישקוש הזה ? בנט לא בגד ולא בטיח. בנט מראש סירב ליצור גוש עם עוצמה. זכותו , משיקוליו שלו. אל תשכחו שעוצמה סגרה עם הרב רפי מאחורי גבם של סמוטריץ' ובנט עוד לפני שסמוטריץ' והרב רפי הצטרפו לבנט, חשבו שהם חכמים, רק שביבי כפה על הרב רפי להצטרף לבנט - אז מה ההתבכיינות הזו ? למה האלימות המילולית נגד בנט ? למה השקרים המאוסים האלה ?
64
עוצמה ניסתה לעשות סיבוב על האיחוד הלאומי
שלמה | 17-02-2020 21:40
נכשלה, ומאז מתבכיינת ובאה בתלונות לכולם. האיחוד עם הבית היהודי היה מעשה מרמה, לשיטתכם, לא פחות ממה שנעשה להם. זה פוליטיקה ועל דאטפת אטפוך ומטיפיך יטופון.
למגיב שלמה : צודק לגמרי
התמים | 17-02-2020 22:09
עוצמה סגרה עם הרב רפי, ללא הנד עפעף, מאחורי גבם של סמוטריץ' ובנט - וזה בסדר, אבל כשבנט סירב לקלוט את עוצמה - זה לא בסדר.... מוסר הוטנטוטי. נתניהו כפה על הרב רפי להצטרף לבנט, הגם שבנט לא היה ממש מאושר מכך - וכל השאר היסטוריה. תבואו בטענות לנתניהו - איפה בנט לא בסדר ???? איפה בנט בגד בעוצמה ? הוא מעולם לא הבטיח לעוצמה דבר כי הרי הוא מראש סולד ממנה. למה ההשתלחות הזו בבנט ? אני אישית לא אצביע לא לזה ולא לזה. אבל, גם בשיח הפוליטי ראוי להכניס מידה של שפיות ויושר. טענות עוצמה - פשוט שקר מוחלט. התקרבנות לאחר שמזימתם לחבור לרב רפי לא עלתה יפה.... באשמת נתניהו ולא באשמת בנט.
סילמן שוב מתנדנדת אסור שהיא תהיה בכנסת
דוד | 17-02-2020 21:47
למה הצבעה לימינה היא זריקת קולות לפח?! לימינה יש מספיק מנדטים,כך שהם לא מגדילים את הגוש. יש רק מפלגה אחת שיכולה להגדיל את גוש הימין, קוראים לה עוצמה יהודית. אין תרחיש בעולם שתקום ממשלת ימין, בלי עוצמה יהודית. עוד סילמן/פחות סילמן,לא תורם לגוש כלום! עשו בחירה אסטרטגית שתציל את גוש הימין כולו! הצבעה לימינה מעלה את השמאל לשלטון, ולכן זה זריקת קולות לפח!
65
2 מנדטים לפח
קרן | 17-02-2020 21:41
א. בנט לא בנהצשום דבר על שקר, או על מילה שהוא שבר. התלונות האלו- יש לשגר לפרץ. דבר שני, זה לא משנה אם אתה צודק או לא, מה שמשנה זה שאין סיכוי שעוצמה יעברו את אחוז החסימה, וזה ברור שבמצב כזה זה פשוט לתת קולות לשמאל. עם כל הצער, הייתי מאוד מקווה שעוצמה יפרשו ולא יעמידו את כל עם ישראל בסיבוב פוליטי נוסף. אם אהבת ישראל זה העיקר, אז גם לדעת לוותר לטובת הכלל זה אמור להיות באידאולוגיה.
בנט לא הפר הסכם אלא הרב פרץ
אלקנה | 19-02-2020 14:55
גם אם רבות מהטענות צודקות, בנט לא שיקר ולא רימה, עם כל ההבנה והכאב לחוסר הייצוג, בן-גביר קרא לאחדות ופריימריז ולבסוף חתם על הסכם עם הרב פרץ השמאל ישמח לקולות לעוצמה יהודית
בטח שבנט שיקר- קרא לאיחוד ואז החרים את הקבוצה
תל אביבית תוצכת עוצמ | 18-02-2020 0:18
הגדולה ביותר מהגוש, איזו בגידה בגוש הימין! זה לא שיש לנו את הלוקסוס לוותר על מנדטים! והוא מחרים שמונים וארבע אלף מצביעי ימין? זה בהרבה יותר מנדטים ממה שכל אחת ממפלגות האיחוד קיבלה בפני עצמה- וזה לא מבוסס על השערות אלא על תוצאות הבחירות עצמן! כשהן רצו בייד בסיבוב א' אז האיחוד ניסה להמעיט בערכו היחסי של מפלגת עוצמה. הם טענו שעוצמה היא קול זניח שמגיע לאולי עשרים אלף קולות, אך במציאות כשנטשו אותם בפעם האחרונה עוצמה קיבלו כאמור שמונים וארבע אלף! לא פלא שהם מנסים להכפיש את עוצמה, הל יודעים שהם המפלגה המועדפת מביניהם! אז מה חשוב יותר, בנט? האגו שלך או טובת העם ושלטון הימין??
משל המים תקף גם עכשיו
דוד | 17-02-2020 21:55
רבני ימינה חייבים להתכנס ולבקש מהציבור לבחור בעוצמה. זה ממש פיקוח נפש! מאמין שהם ינהגו באחריות הנדרשת.
66
הרב אלי סדן לא מביע תמיכה בימינה
משה מעלי | 17-02-2020 21:49
הרב סדן לא להכניס את עוצמה יהודית למפלגה, זה כפיות טובה ממדרגה ראשונה מצביעי הבית היהודי עומדים מזועזעים ומחבקים את אנשי עוצמה יהודית שרק בזכותם מפלגת הבית היהודי בכנסת. אמנם רפי פרץ וסמוטריץ בגדו במי שהכניס אותם לכנסת והפך אותם לשרים, אבל אנחנו נחזיר לכם טובה תחת טובה. אתם הכנסתם אותנו לכנסת והעברתם אותנו את אחוז החסימה כנגד כל הסיכויים. לפי הסקרים לימינה יש 7מנדטים וזה די והותר, לא יקרה כלום עם 2 מנדטים יצביעו לעוצמה יהודית ויכניסו אותם לכנסת ובאותו מחיר יגדילו את גוש הימין
67
ימינה מתכננים לחבור לכחול לבן!
חרדל חכם | 17-02-2020 21:51
לכן הם זרקו את עוצמה יהודית, הם ציפו שנתאדה. אם גודל הגוש היה חשוב לכם, למה השארתם את עוצמה יהודית בחוץ. אם גודל הגוש חשוב לכם, למה אתם תוקפים את עוצמה יהודית עכשיו? הרי גם אתם יודעים שעוצמה יהודית רצים עד הסוף. הרי גם אתם יודעים שאם עוצמה יהודית תפרוש, המצביעים שלהם ישארו בבית... מסקנה:גדול הגוש לא מעניין אתכם, מה שמעניין אתכם זה שסילמן הנוכלת תיכנס... חרדל חכם, עשה בחירה נבונה והצבע עוצמה יהודית. למען ההתיישבות. למען היהדות. רק הם ילחמו על כל מה שאנחנו מאמינים, בלי לזגזג.
לא חבירה לכחול לבן ולא כל השטויות שלכם
התמים | 17-02-2020 22:18
סיפורי מינכהאוזן. בדים , בדיות ותעתועי דמיון חולני. לעוצמה אין זכות קיום. קבוצת ברברנים שכוחם בדיבורים ומעולם לא עשו מעשה של ממש. בירבורים של מי שמעולם לא ניהלו דבר, לא היו אחראים למדיניות, לא מבינים את השיקולים האסטרטגיים, לא שירתו בצבא, מעולם לא שלחו לקרב חיילים שחלקם לא חזר, לא רואים את תמונת המודיעין ולא יודעים לאזן בין השיקולים השונים. אנשים עניים ממעש וטובים בדברי רהב, גזענים שלא מבינים שהעם סולד מהם ולכן נכשלים בבחירות פעם אחר פעם. אין מקום לתנועה כמו עוצמה בכנסת ישראל.
68
נפתול תעלול עוקץ שוב את הציונות הדתית
ימינה קומבינה | 17-02-2020 21:52
חה חה חה..שקדיה ושבעת הגמדים. איילת מטיילת.. אתמול בבית היהודי, היום בימינה, מחר בליכוד. הרב פרץ התכופף, בנט כופף וסמרטוטריץ' נולד עקום...
אם כל כך רע
התמים | 17-02-2020 22:19
אז מה אתם מתבכיינים על כך שלא צירפו אתכם ???? אתם מוקצים מחמת מיאוס. לכו לישון על האף.
69
סמוטריץ מעסיק טוקבקיסטים מישיבת בית אל
משה דודקביץ | 17-02-2020 21:53
ככל שעוצמה גדלה, הטוקבקיסטים בתשלום של סמוטריץ עמלים להכפיש. כשהאמת לא נמצאת בצד שלך, מה נשאר לך מלבד הכפשות ושקרים.
70
שכחת לתאר את מעלליו ותרגיליו ושקריו וחוסר
כותב יקר | 17-02-2020 22:00
יושרתו של איתמר בן גביר שגרם לכולנו להכנס לסחרחורת הזאת עם הדיל המסריח.. לולא זה הכל היה נראה אחרת. הבנאדם בעל אגו נפוח ורק זה מניע אותו כל השקר שקר- לא תורה לא ערכים לא אידיאולוגיה ולא אהבת העם. כלום!!
קשקשן.שטויות
אט | 18-02-2020 0:01
במיץ
71
ימינה-זימה , נראה כמו מפלגת ניאוף
יוסף בן אליה | 17-02-2020 22:09
זוגות זוגות , בנט-שקד , סמוטי-ב''ק , פרץ-סולימן , רק בעייה שהן כולן בגדר אשת איש , מה הקטע , הגבורים שלנו , זה ביבי מחלל שבת , אוחנה, משכב זכר , ודתיים וחילוניות של ימינה המועלים מעל בבעליהן ורוצים לקבל שכר כמו פינחס , גועל נפש ,
ואתה צדיק: מומחה בהפצת לשון הרע
היסטוריון | 19-02-2020 21:49
אתה בושה ועלבון לתורת ישראל.
72
בנט השיג על ידי שקר?! בן גביר עשה פוליטיקה
מן ההר | 17-02-2020 22:13
בן גביר עשה פוליטיקה קטנה זולה ומסריחה, והראו לו היכן הדג .... מה הקשר לבנט?! בנט אכן לא רוצה את עוצמה יהודית על אף שיכול לקרוא להם אח, ובודאי קורא להם אח. בקיצור - אתה כותב שטויות לא לענין, ורק חסרי דעת יסכימו עם מה שכתבת ....פשוט לא לענין וכי ראית את בנט מכניס את לפיד למפלגה?!?! בן גביר לא היה אחראי כשעשה את התרמית עם הרב רפי, וגם עכשיו הוא אינו אחראי כי אין לוסיכוי לעבור. אם בנט היה מכניס אותם היו בורחים לנו הרבה קולות לכחול לבן, ואת זה הוא מנע ....! במקום להתבכיין וללכלך על אחרים תתחילו לקחת אחריות!
בנט
מגי | 18-02-2020 1:41
בנט רוצה שהימין יפול ואז לא תהיה לו ברירה.... והוא יחבור למפלגת אחיו לפיד...... זו העבודה של בנט. לפורר את הימין.....שקד מסתודדת עם ליברמן. מרגיש ממש מסריח....
73
בן של רב ידוע מהציונות הדתית.
בעילום שם | 17-02-2020 22:39
בנט שואל שוב ושוב למה כולם הולכים על הראש של הציונות הדתית?! נראה לי קצת התבלבת.... ציונות דתית זה נאמנות מוחלטת לשולחן ערוך! אבא שלי כל חייו הצביע מפדל, הוא רב מוכר מאוד בציונות הדתית שחינך עשרות אלפי תלמידי בציונות הדתית. כל משפחתי חתנים כלות הם מיניסטרים של הציונות הדתית משפחת חשובות ומוכרות. אף אחד מהם לא מסוגל לתת את קולו למפלגת ימינה! ציונות דתית זה לא טייטל שאתה יוכל לרוץ איתו ולמכור לאנשים. ציונות דתית:זה נאמנות לערכים, נאמנות מוחלטת לתורת ישראל, הקפדה על מילה שלך ועוד.... 90 אחוז מהציבור החרדלי רצה את עוצמה יהודית בתוך החיבור, הצדיקים מעוצמה יהודית הם בשר מבשר של הציונות הדתית בטח יותר מהגברת שקד למשל.. מפלגת הציונות הדתית היחידה שדוגלת בערכי הציונות הדתית היא עוצמה יהודית :ארץ ישראל, עם ישראל עפ תורת ישראל.
74
ג'וש היקר, גאה בך
מדמון מנ"ד | 17-02-2020 22:39
מדרשיסט נשאר מדרשיסט
75
כולנו נצביע לעוצמה
רק עוצמה | 17-02-2020 22:53
צריך להבין שלאחר ההפרה הבזויה של ההסכם עם עוצמה זה כבר לא עניין של פוליטיקה אלא של גדלות האדם ולכן לא משנה אם עוצמה תעבור או לא נצביע רק להם
76
פעם ראשונה בחיי שלא אצביע לבית היהודי (מפד"ל)
מאוכזב מימינה | 17-02-2020 23:15
שכוייח עצום המילים שרשמת משקפות את התחושות שלי ושל רבים כמוני. המעשה שנעשה לבן גביר היה מביש ומבזה. אינני איש עוצמה יהודית אבל ההתנשאות והזלזול בקבוצה גדולה שהיא חלק לגיטימי מהציבור הדתל-מסורתי הביאה אותי לכך שהפעם אצביע עוצמה יהודית כמחאה גם אם הקול שלי יילך לפח והוא לא יילך מכיוון שבבחירות הרביעיות מישהו שם למעלה יבין שרק באחדות אמיתית יהיה ניתן לנצח את הבחירות.
77
המכתב אמיתי ומרגש, אבל הוא לא נוגע בנק החשובה
יעקב סוויסה | 17-02-2020 23:54
בנט לא רצה את האחדות עם עוצמה, כי הוא רוצה לחבור לכחול לבן רגע אחרי הבחירות. הוא מתואם עם כחול לבן, וזה הכיוון שאליו הם הולכים.
שוב השטויות של עוצמה
התמים | 18-02-2020 6:54
בנט מראש לא רצה את עוצמה כי הוא פונה לקהל יעד שסולד מעוצמה : ליברלים, לייטים וחילונים שמצע עוצמה בשבילם זה דגל אדום. אז מה הסיפור ? אסור לבנט להחליט שעוצמה וימינה לא ירוצו ביחד ? ואם בנט ושקד כל כך גרועים - מה ההתבכיינות של עוצמה על כך שלא צורפה ? מי שהתחיל במהלכים המסריחים הייתה עוצמה שבסתר חברה לרברפי ועקפה את סמוטריץ'. הציבו את סמוטריץ' במצב בלתי נסבל והציגו אותו כתינוק טיפש ותמים. מחוסר ברירה חבר סמוטריץ' לבנט, ונתניהו כפה גם על הרברפי לחבור אליהם. ידיו של בנט לחלוטין נקיות. מי שהתלכלך זה בן גביר שהתחכם וסגר עם הרברפי בסתר - ובסוף הכל התפוצץ לו בפנים. אז מה ההתבכיינות הזו ? בבכיינות לא בונים מדיניות. בהתקרבנות לא זוכים בבחירות. תתחיל להיות ישר ולא להסית נגד בנט.
78
תשובה לג'וש
יואב | 17-02-2020 23:57
אצה נשמע אדם נחמד וכן, אבל זה לא יכול לכסות על העובדה שאתה תומך באלימות. אתה תומך בחסידי גולדשטיין ובביריוני להבה. עם כל הכבוד יש נקודה בה אומרים די. את הקו הזה לא עוברים.
הפחדות
מגי | 18-02-2020 1:34
הדרך להשתלטות על המפדל מצד שקד ובנט היא ביזיון לציונות הדתית. רק עמידה על ערכי הרב קוק מחברת את הציבור הלאומי הדתית.
79
לגמרי
תל אביבית תומכת עוצמ | 18-02-2020 0:08
מסכימה עם כל מילה
80
כתבת יפה, ונראה שמהלב, אבל אתה שוגה בנתונים..
אריה | 18-02-2020 0:36
ג'ש היקר, אתה שוגה בעובדות, ולדעתי זה מבטא יותר מאשר טעויות קטנות ומזעריות. דיברת על העלאת אחוז החסימה, ושבגללה עוצמה לא עברו. ב2013 אחוז החסימה היה עדיין 2%. עוצמה התמודדו ולא עברו. בבחירות האחרונות עוצמה קיבלו 1.88%, גם לפי אחוז החסימה הישן הם לא היו עוברים. בנט בזבז כמעט 140 אלף קולות. לא 120 אלף. אני אישית הצבעתי לרשימה שהם התמודדו בה ב2015, ואני עדיין כועס עליהם שהם גרמו לי לבזבז את הקול שלי. אתה תוקף את בנט על אי עמידה בהסכמים, אבל הוא לא הפר שום הסכם. מותר לגמרי לבנט לא להסכים עם דרכם של אחרים, ואין חובה מצידו להעלות אותם לאוטובוס. אחוז החסימה הוא חלק מכללי המשחק, וחלק ממנו זה למרכז את מי שממש בשוליים. זה נחמד לנו בהקשרים של שמאל קיצוני (לעיתים), אבל לא מקובל פתאום כשאלו אנשים מהצד שלנו. מי שכן הפר הסכמים הוא רפי פרץ, וזה אכן מאוד לא ראוי. הוא הפיק מסקנות והחליט להעמיד מחדש לבחירה את מי יוביל את מפלגתו. לדעתי זה לא מספיק, אבל זו כן הסקת מסקנות כלשהי. עכשיו בוא נדבר על עוצמה - מנהיגיה ומצביעיה. אני חושב שהבעיה שם היא שיותר חשוב להם למחות ולהתלונן מאשר לשנות ולעשות. זה מתבטא בזה שמתעלמים מזה שפעם אחר פעם לא עוברים את אחוז החסימה, ובכל זאת מבזבזים קולות. זה מתבטא בזה שכשהציעו במועד ב' לאיתמר את המקום השמיני, הוא סרב, כי היה חשוב לו יותר לעשות רעש מאשר אשכרה להיכנס לכנסת. זה מתבטא בזה שאיתמר ידע היטב בפעם האחרונה שהוא לא הולך לעבור, ולראיה - מיד אחרי סגירת הקלפיות הוא יצא בנאום שהסביר למה הוא לא עבר, ואפילו לא אמר בואו נחכה לתוצאות האמת - כי הוא ידע שאין לו סיכוי. זה מתבטא בזה שב2015 כשהם רצו, ההסכם דיבר על כך שמרזל יישאר חבר אופוזיציה, כי פשוט לא היה אכפת לו מהקמת ממשלה, אלא היה חשוב לו למחות מהיציע. אני מבין את העמדה הזו. יש הרבה עוולות במדינה, וחשוב למחות עליהן, אבל יותר חשוב לשנות את מה שאפשר. השגיאות בנתונים מעידות לי על התעלמות מסוימת מהמציאות, כשהאידיאולוגיה חשובה ממנה. אין ספק שהאידיאולוגיה חשובה, אבל בפוליטיקה המטרה הפרקטית חשובה יותר. כך לפחות לדעתי. אז גם אם אתה סולד מהתנהגות ימינה, אני ממליץ בהחלט להצביע למפלגה שכן תעבור. זה יכול להיות לליכוד, וזה יכול להיות לאחת המפלגות החרדיות (שס או יהדות התורה), אבל כדאי שלא לזרוק קול על האידיאולוגיה - קול שלא ישנה שום דבר...
לאבי
התמים | 18-02-2020 7:03
עד כה מי שפינה יישובים זה הימין ( מנחם בגין, אריק שרון, בנימין נתניהו ). אף יישוב לא פונה בזמן שלטון המרכז/שמאל. אם יפונו מאחזים ובתים לא חוקיים - במדינת חוק כך יאה וכך נאה. אז מציאות לחוד והפחדות לחוד. השמאל תמיד חשש לפנות. אשר לערך הרכוש - נו, לא ידעתי שלאידיאליסטים כמוכם ערך הרכוש קובע....מה גם שדבר לא יקרה לרכוש. לעצם העניין דרושה ממשלת אחדות שסוף סוף תתייחס לבעיות של כלל האזרחים ולא למיגזר זה או אחר : קריסת בתי החולים, מחירי הדיור, הפקקים במרכז, החינוך שעל הפנים, הדרום הבוער, חיזבאללה המתעצם, קיצבאות נכים וקשישים. כן, יש עוד כמה בעיות חוץ ממחירי הנדלן באיוש.
עוד קול לסילמן/פחות קול לסילמן לא משנה את הגו
אבי | 18-02-2020 1:00
ההצבעה בבחירות הנוכחיות, היא קריטית ביותר. רק עם עוצמה יהודית, יש סיכוי לממשלת ימין. עוד קול לימינה/פחות קול לימינה, לא משנה את הגוש בכלל... חייבים לבצע בחירה אסטרטגית שתבטיח שלטון ימין. עוצמה יהודית, היא המפתח היחיד להקמת ממשלת ימין! ידע כל מתנחל שלא מצביע לעוצמה יהודית ומצביע לימינה שבמידה ותקום פה ממשלת שמאל, כל מפעל ההתנחלויות מחוסל. מה שאומר שהערך של כל הבתים ביהודה ושומרון ירד למחירי ריצפה... אפס בניה בהתיישבות והתנכלות יומיומית למתיישבים. הרס בתים ומאחזים על בסיס שבועי. אור ירוק להקמת מדינה פלסטינית! בקיצור,תחשבו הייטב לפני שאתם מצביעים. רק עם עוצמה יהודית, יש ממשלה ימנית!
סמוטריץ לך לישון כבר מאוחר
חחחחחח | 18-02-2020 0:56
תפסיק לקשקש שטויות! כל מה שהשכן כתב זה אמת אחת גדולה!
81
איילת שכנע אותי לעבור מכחול לבן לימינה.
רעות ינקילביץ | 18-02-2020 1:05
בכנס בפתח תקווה איילת דיברה על כל מה שימינה תדאג בנושא דת ומדינה, היא אמרה שהעמדות שלהם בנושא דת ומדינה זה אחד לאחד כמו כחול לבן. רשמתי על דף מסודר את כל מה שהיא אמרה בכנס ואני משתדלת לפרסם כמה שיותר. חייבים להעביר קולות מכחול לבן לימינה! עמדת ימינה בנושא דת ומדינה: 1.נקים בתי דין לגיור כדי להנגיש את הגיור לכל מי שחפץ בהם. 2.מתן אפשרות לנשים להתפלל ברחבת הכותל על פי השקפת עולמם:נשים יכולות ללבוש טלית ולעלות לתורה. 3.הכרה מלאה בכל הזרמים ביהדות ונאפשר פלורליזם יהודי. 4. נחיל תחבורה מצומצמת בשבת באיזורים חילונים.
אז למה להצביע ימינה
אדרבה | 18-02-2020 13:35
תצביעי כחול לבן
82
אכן ימינה בחיים לא יקבלו את קולי
כ | 18-02-2020 2:03
ימינה בחיים לא יקבלו את קולי
83
מסכימה עם כל מילה
שרה | 18-02-2020 2:17
אצביע עוצמה יהודית כמחאה
84
מסכימה לכל מילה במכתב אכן מעשה נבלה ,בנט
עינת | 18-02-2020 2:52
כם אני לכ אצהיע חבנט בגלל המאמרה והגזענות של בנט !! גם את שולי מועלם דחק למקום 11 ואת בן גביר בכלל לא רצה בשורותיו צירף לבנבנים לידו .. עובדה שהוא לא מצליח לקבל יותר מ- 7 מנדטים ,הדמות בארץ נהדרת של בנט נפתול של ליצן וילדותי מתאימה לו !! ,
85
גם אני מצביע עוצמה. ביבי
מנחם | 18-02-2020 2:53
מהציונות הדתית מצביע עוצמה. יש לי תחושה שלפי סקרי עומק עוצמה עוברת ולכן ביבי ובנט בלחץ גדול. הם מפחדים, הרי להכניס את עוצמה לקואליציה? חס וחלילה. איתמר ישנה את כל השיח בכנסת לענינים החשובים באמת ויחייב את כל משרדי הממשלה. אנשים צדיקים שמסרו את נפשם עשרות שנים למען עם ישראל
86
אני
נועם | 18-02-2020 5:28
אני פושע אני פדופיל אני מטומטם
87
שלום
נועם | 18-02-2020 5:29
שלום דתי ומדיני שלום פוליטי שמאל פוליטי
88
ליבי עם עוצמה
זאב | 18-02-2020 5:54
גם אני אשתי וילדי הצבענו בפעם האחרונה לעוצמה. אבל כרגע עם כל הכאב והגועל חייבים להצביע למלגה מהימין חרדים שעוברת את אחוז החסימה. עיצמה עם כל הכבוד זורקת קולות לפח תלמדו מסתיו שפיר ותפרשו אסור להצביע לעוצמה
לפי הסגנון
דוד רוזנבלום | 18-02-2020 6:12
אתה לא הצבעת לעוצמה! אתה שקרן גדול כמו כל מפלגת ימינה
89
בתכלס כל הפוליטיקאים מוכרים ספינים
רגב | 18-02-2020 6:26
בתכלס כל הפוליטיקאים (ליכוד,ימינה,שס,אגודה)מוכרים לציבור ספינים חלולים! אני חרדל רק ביבי גנץ טיפש אף אחד לא מדבר על עמדה אידאולוגית! למה?! כי אין להם שום אידאולוגיה, הכל זה משחק כיסאות ורצון בשליטה. יש רק אדם אחד מצד ימין של המפה הפוליטית שרוצה להיכנס למגרש,אבל לחבורה שרוצה להמשיך להתל בציבור. זה ממש לא מתאים! הוא ידרוש מהם באמת לעשות ריבונות במעלה אדומים. הוא ידרוש מהם באמת לטפל בחמאס. הוא ידרוש מהם לתת גב לחיילים שיורים במחבלים. הוא ידרוש מהם להוריד את שכר הלימוד באולפנות והישיבות. למה הם צריכים את כל הדרישות שלו, כשאפשר לעבוד על הציבור בנאומים דמגוגים שעובדים על התאים האפורים במוח. מי שיש לו שכל בקודקוד, מצביע עוצמה יהודית.
90
הרבי מלובביץ'
נועם | 18-02-2020 6:30
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף יוון איראן הודו
91
כולנו
נועם | 18-02-2020 6:32
כולנו לומדים תורה
92
נפתלי בנט הוא אפס מאופס שמתרפס לשמאלנים בתקש
אורי | 18-02-2020 6:48
אין אמונה בנפתלי בנט כי הוא שקרן צבוע ופחדן שאני יצביע לערבים לפני ש אני יצביע לבנט הבוגד המתרפס לשמאלנים כדי שיכתבו עליו כמה דברים טובים ששייכים יותר לשמאל הקיצוני העוכר ישראל
93
יפה,חכם,אמיתי,
שין ברג | 18-02-2020 7:32
יישר כח
94
הציונות הדתית היא לא כל אחד עם כפה סרוגה
אבי | 18-02-2020 7:54
יש השקפת עולם, ולא כל אחד מוכן להתגמש אידיאולוגית , אחרת אפשר לחבר גם את אלעזר שטרן ובן גביר, לשניהם כיפה סרוגה על הראש , כן לישב את הארץ לא להתנכל לערבים, למנוע נישואי תערובת לא עי הפגנה ביום החתונה אלא עי חינוך יהודי ועוד
95
חיזוק
טל | 18-02-2020 8:22
מכתב אמיתי ונהדר. אשרי הכותב! אכן מבוכה כבדה מה להצביע אך אינני מסוגלת להצביע לימינה.
96
סאבטקסט
ששון | 18-02-2020 8:45
קוראים לי ג'וש ואני עליתי בילדותי מדרום אפריקה. גדלתי וחונכתי על ברכי האפרטהייד הדרום אפריקאי, עליתי לארץ ישראל עם חזון של אפרטהייד תיאוקרטי, ואני נורא רגיש אז בבקשה אל תעשו לי מה שאני רוצה לעשות לאחרים.
97
אתה איש יקר ! אבל,
יוסי | 18-02-2020 8:55
החיים הפוליטיים זה לא מקום לטהרנות. לבנט יש בשורה מעבר למגזר. תהיה מעשי וער לסכנות ותחליט עם הראש ולא עם הלב
אנחנו לא מחפשים בשורה מעבר למגזר
אבל | 18-02-2020 13:43
בשביל בשורה מעבר למגזר יש את נתניהו
98
הפעם אצביע עוצמה יהודית
הדר | 18-02-2020 9:13
גם אם הקול שלי ילך לפח אני הולך עם איתמר עד הסוף הפעם
במקרה הטוב ילך לפח ובמקרה הגרוע...
שבי | 18-02-2020 12:01
יביא את אוסלו ג'על אלפי הרוגיו חו. כי עוצמה לא תעבור תהיו מציאותיים . גם אני נושך שפתיים לגבי המתרחש בציונות הדתית אבל להתחיל להתפרק ברגע הקריטי זה חוסר אחריות וחוסר מנהיגות . בן גביר הנח לעניין שים את האגו בצד . גם סתיו שפיר שכועסת על כולם פרשה מהמירוץ והבטיחה שאף קול מהשמאל לא ילך לפח בניגוד אלינו
99
דברי תוכחה ופתחון עיניים
ניר | 18-02-2020 9:24
מאסנו בשקר ואנו נוגעים בתחלואי החברה הדרושים פתרון בל יהיה מאוחר מדי! מאסנו באנשי הכיסאולוגיה ואנו רוצים אנשי אמת למען הצדק שישמיעו את קולנו במסדרונות הכנסת ומעל הפודיום. ארץ ישראל עם ישראל ומדינת ישראל השלמה הן המפתח. מפסיקים לחיות במדינה גלותית ובוחרים בעוצמה יהודית!
100
כל כך נכון
חנה | 18-02-2020 9:30
אמת לאמיתה ולכן אני מצביעה עוצמה, כי אני לא מסוגלת ללכת עם תככן, שקרן, רודף כבוד ונגד איחוד בעם ישראל. לא סומכת עלייך מר בנט ...
101
מאמר גקבסון
חזקאל | 18-02-2020 10:09
עורכ יאתר סרוגים.אתם באגנדה ברורה נגד ימינה.עוצמה יהודית עם כל הכבוד הינם מיעוט בציונות הדתית 80000 מצביעים לא היו ולא נבראו.חבל לחזור על זה פעם אחרי פעם כדאי ולזכור את 92 הפילוג שהביא את אוסלו
102
טעות בהנחת יסוד
א א | 18-02-2020 10:31
הרב כהנא וממשיכי דרכו עוצמה יהודית, מעולם לא היו, ולעולם לא יהיו חלק מהציונות הדתית. טוב מאד שהם בחוץ. אין להם ולא צריך להיות להם ייצוג בכנסת מהסיבה הפשוטה שהם מיעוט שבמיעוט, שולי וקטן (שעושה המון רעש).
103
כל מילה אמת...
סיסי | 18-02-2020 10:33
סוף סוף ביקורת אמיתית וכנה כל מילה אמת
104
כל מילה בסלע, חזק וברוך
עוזי | 18-02-2020 10:40
הכתבה הזו ממחישה הרבה מהציבור של הציונות הדתית
105
רק בגלל הפוסט הזה שאני מזדהה איתו
רק בגלל הפוסט הזה | 18-02-2020 10:42
אני יצביע לבן גביר במקום לבית היהודי
106
להצביע לעוצמה יהודית = הצבעה לגנץ
בן | 18-02-2020 10:45
זו עובדה, גנץ אולי לא מתפלל אך הוא מייחל שתמביעו לעוצמה יהודית, כל יילכו לאיבוד כמה עשרות אלפי קולות ימין
107
מסכים עם כל מילה
בן | 18-02-2020 10:48
פשוט צודק
108
ניכרים דברי אמת
אסתר | 18-02-2020 10:53
יישר כח לכותב. אני אצביע ליהדות התורה. בנט ושקד, הנוטשים הסדרתיים, אינם השליחים שלי בכנסת. אכן מציאות כואבת. לדעתי הטעות המרכזית היתה של סמוטריץ' שבמקום לחבור לרפי פרץ ועוצמה יהודית ששמרו לו מקום שני מכובד מאד, הוא העדיף לרדוף אחרי בנט ושקד. זו היתה הטעות המרכזית. בנט עצמו כבר לא רצה בכלל להנהיג את הציונות הדתית. הוא הרי הפריד את עצמו מימינה מיד אחרי הבחירות השניות. חשבון הנפש צריך להיות פנימי וסימני השאלה צריכים להיות מופנים כלפי סמוטריץ' ותומכיו שהמשיכו להידבק לבנט ושקד.
109
רק
משה | 18-02-2020 10:54
בן גביר להצביע בון גביר ולא בנט
110
כל מילה בסלע!!! בנט אתה בלוף!!!
אריה | 18-02-2020 10:56
אותו בית שלישי שבנט חרד לגורלו, חרב על שנאת החינם שהוא עצמו אוחז בה. האבסורד!!!!
111
מיותר
ארז יעקבי | 18-02-2020 11:02
קראתי את ההתחלה, הבנתי, הפסקתי כי זה מיותר לחלוטין. אבל אם נעלבת, תפנה לבן גביר והוא כבר יתבע אותי על חצי מליון שקל
112
יפה
מרים | 18-02-2020 11:12
מרגש מהלב אל הלב מסכימה עם כל מילה
113
פנייה אל ג'וש
יאיר | 18-02-2020 11:30
הלכת הזרזיר אצל העורב. אתה קורא להצביע למפלגות גזעניות ??
114
גם מרגישים שבנט עשה מעשה נבלה בענין בן גביר
אני ומשפחתי מחיפה | 18-02-2020 11:35
פשוט חרפה! מזדהה ב100% עם הכותב. וגם אם אסתום את האף ואצביע ימינה יש כמה במשפחתי המורחבת שיצביעו דווקא לבן גביר בגלל דחיקתו (השערורייתית) מחוץ למחנה עי בנט.
115
כשאני בוחר בעוצמה אני מחזק את השמאל
שבי | 18-02-2020 11:53
80 אלף קולות שהולחים לפח דמם של אלפי הרוגי השלב הבא של אוסלו יהיה על ידם . אל תצביעו רק כדי להוציא קיטור כדי לשונא מישהו אלה קחו אחריות אחוז החסימה זה לא דבר שהייתי מהמר עליו . בן גביר תתעשת שלא תהיה רוצחם של הקורבנות הבאים באוסלו ג'
116
מצמרר, כל מילה בסלע
רבקה | 18-02-2020 12:19
חבל ששאר העם עיוורים ולא רואים שהאשם הגדול הוא בנט
117
ג'וש יקירי
משה | 18-02-2020 12:23
אתה כותב בנונשלנטיות אני איש עצמה יהודית....כאילו לתמוך במפלגה גזענית פאשיסטית שלא מכירה במוסדות המדינה זה משהו טבעי ורגיל וכאילו כל אדם שלישי ברחוב הוא איש עוצמה יהודית אולי כדאי שתעצור רגע ותבדוק איך איש אינטליגנטי יכול לתמוך בחבורת הפאנטיים האלה....כשיהיו לך תשובות תוכל להבין איך בעמים אחרים ובארצות אחרות עלו גורמים כאלה לשלטון....
אפשר היה בלוק טכני
י | 18-02-2020 13:22
חוסר אחריות משווע של בנט
118
לא תראה אותם בבית הכנסת עד הבחירות הבאות
אל תדאג | 18-02-2020 13:06
ככה פוליטיקאים סרוגים מתעוררים רק בבחירות זה לא שס שעובדים כל השנה
119
תגובה לכתבה
אברהם לוי | 18-02-2020 14:11
אכן כן, צודק בהחלט!!! אני אלך להצביע הפעם כמו לכל הבחירות שהצבעתי בעבר אך הפעם אקח עימי שקית הקאה אצביע ימינה ואקיא ונקווה שיום יבוא והציונות הדתית תבין שהיא זקוקה לאחדות כולל עוצמה יהודית גם במחיר של איבוד הנכס הפוליטי נבך בנט ושקד
120
נפתלי מול גוש
שמואל | 18-02-2020 14:30
כל מילה בסלע.נפתלי הרבה אין לך מה לענות לגוש
121
גו'ש
נאמנה | 18-02-2020 14:34
דברים כדורבנות.האמת תנצח.
122
עולים מדרום אפריקה
יאיר | 18-02-2020 14:40
משטר האפרטהייד בדרום אפריקה חוסל, אז עלינו לישראל כדי ליישם את המשטר הזה בארץ.
123
מעצבנט ו""האחים"" הרפורמים...
חרב גדעון | 18-02-2020 14:48
אין ספק שמעצבנט ושות' הראו דוגמא אישית כשנטשו את הציבור הדתי לאומי בשביל להביא קולות מבחוץ ומעצבנט עוד הגדיל לעשות עם התחמנות שלו בחתירה ותחמנות להפרת הסכמים בקיצר זה לא ימינה אלא רפורמה לצד הימין...
124
אאא
איתן | 18-02-2020 15:03
אחרי ביטול ההסכם של הרב פרץ, והסרוב המטומטם של בנט, צריך להצביע עוצמה יהיו התוצאות אשר יהיו. שיקפצו כולם. כי אם אם התוצאה תהיה ממשלת דעש, הפעם הולכים עם הלב. והלב אומר לקנא את קנאת האמת ושנאת השקר. אגב, אני חרדי ומצביע שס, אבל הפעם אצביע עוצמה. ואם עוד אנשים יחשבו כך עוד נעבור.
125
אתה גזען שמסרב להאמין שאתה כזה
גק | 18-02-2020 15:13
אדם שמשתייך למפלגה שחרטה על דגלה שנאת האחר כקבוצה אינו ראוי אפילו לבמה פה.תתביש לך! מי שהיו הגרועים של שונאינו חרטו על דגלם את אותה סיסמא והיא שנאת האחר בלי התיחסות אישית.אתה עוד מתגאה בהשתייכות אליהם.לא הספיק לך מה שחוית בדרום אפריקה אז אתה מביא את זה לפה? תתביש כבן אדם !
126
עוצמה למה?
נח | 18-02-2020 15:23
בסך הכל בן גביר הוא שמאלן תומך מדינה פלסטינית ולהטבים .מה ההתלהבות ממנו? הנה ההוכחות: בן גביר אומר אני לא קיצוני כמו סמוטריץ שלא מוכן שאשתו תשכב בחדר אחד עם יולדת פלסטינאית.הוא גם אמר שאין לו שום בעיה עם הלהטבים.יותר מזה הוא תומך ביבי.וביבי הוא שמאלן בעד 2 מדינות .תוכנית טראמפ היא תוכנית ביבי. בקיצור מי שתומך בביבי הוא בעצמו שמאל.אז בשביל מה להצביע לעצמה.
127
כל מילה בסלע
מתנחל | 18-02-2020 15:32
כל הכבוד על המילים בדיוק מה שאני והרבה מחברי חושבים ןאני לא מסוגל להצביע ימינה בזכות בנט או שאצביע עוצמה או מחל
128
מכתבך לשר נפתלי בנט.
לכבוד גו'ש ולמר בנט. | 18-02-2020 15:34
לכבוד ג'וש ג'ייקובסון ולשר נפתלי בנט. ראשית אומר כמה אכזבה וכאב על היריות בתוך הנגמש ערב הבחירות. פילוג מפלגתי ובפרט כשהגוש הימני כולו תמימי דעים זו מכה שעלולה לעלות לנו מחיר כבד והלוואי שאתבדה. התחברתי למילים שכתבת לשר בנט ותוכן מכתבך הוא שגרם לי להגיב ויותר נכון לצעוק ח'ברה אנו מפספסים את העיקר. גם אני נגד בלהתפאר ברוצחים ולתלות תמונותיהם בסלון ביתי אבל תרוץ זה נגד בן-גביר הינו קלישאה תרוץ כושל ואבסורד כאילו שזו הסיבה שבן-גביר לא צורף לימינה ובפרט כשאנו חיים במציאות של לחיות על החרב ודווקא כעת יש מי שנוהג בדיפלומטייה ייתרה ובפרט כשבינו ובין-גביר יש המון מן המשותף אבל מה שעמד על לשון המאזניים הייתה תמונה...... נשמע פתאטי ומגוחך. ולעצם תגובתי. כפי שאמרתי לא הייתי תולה תמונה של רוצח בסלון ביתי. אבל גולדשטיין היד לא היה הרוצח (וכדאי לבדוק את הדברים, ברוך גולדשטיין לא קם בבוקר והחליט שהוא הולך לרצוח חפים מפשע). קיימת סברה שברוך גולדשטיין היד גויס בצוו 8 עי השבכ. הניצולים במסגד סיפרו שראו יותר מיורה אחד. היו שאמרו שהיו שניים והיו שאמרו שלושה. בשלב כלשהוא של הירי האנשים שהיו עם גולדשטיין יצאו מהמסגד ונעלו את דלת המסגד מבחוץ והשאירו את גולדשטיין היד למות כשהוא לבדו עי ההמון הזועם. מי מסוגל לעשות דבר שכזה????? מי שהיה לו אינטרס לעורר פרובוקציות ולהבעיר את השטח, השבכ שהפך לגוף פוליטי ונהיה גרוע יותר מבגצ ומדוע?? כי הם משנים את המדניות הלכה למעשה בשטח, בגצ משנה מדניות כשהוא על הכיסא שבכ מעורר ברובוקציות בשטח!!! ומי יאמר להם מה תעשה ומי יאמר להם מה תפעל. את הטבח במסגד מייחסים לברוך גולדשטיין מבלי לחקור את שקרה כלל. בדיוק כמו שמייחסים ליגאל עמיר את רצח רבין שמוכח מהסרטונים שלאחר כדורי הסרק של יגאל עמיר רבין המשיך ללכת על רגליו לכיוון הרכב נכנס למכונית חי בזמן שאת יגאל עמיר עצרו מיד לאחר כדורי הסרק. בדוח הראשון של ביהח, יצחק רבין הגיע עם יריה אחת שפלחה את כל בית החזה שלו מכיוון הכתף בצורה אלכסונית וגמרה אותו במקום, בכלל לא הכיוון ולא המיקום של הכדורים שיגאל עמיר רצה להוציא אל הפועל. ואכן בביהח כשרבין שכב כגוויה היה מי שירה בו כדור נוסף נמוך יותר שפגע גם בטחול כדי לייחס את הרצח לעמיר. וכיצד ברור שהרוצח ירה בגוף מת כי אין מצב שכדוד מרטש טחול ולא גורם לדימום!!!!!! וזה שכתוב בדוח השני של ביהח כדור שפגע בטחול ללא דימום. מדוע צריך דוח נוסף??? הראשון שכתבו לא היה טוב???? למי היתה נגישות לרבין בביהח??? רק לאיש השבכ שהיה איתו. יש עוד המון עדויות ותחקירים הזועקים כמו תיק לא סגור וכמו התחקיר המאלף של העיתונאי ברי חמיש זל שאף הוציא ספר עב כרס על הפרשה ולא תמצא את הספר בשום חנות ספרים??? למה ???ככה??? המוכיח שיגאל עמיר אינו מי שרצח את רוהמש ויש למישהוא אינטרס שהספר לא יהיה על המדפים כי אי אפשר לסתור את התחקיר של ברי חמיש!!! ברי בעצמו מת בנסיבות מסתוריות ייתכן וחוסל כדי להשתיק אותו כמו את אחת מרופאות המיון שסרבה לשנות מסמכים ולשתף פעולה עם מי שהיה לו האינטרס ואף היא מתה בנסיבות מסתוריות..... מר גו'ש. המידע הזה אינו חדש לאף אחד, אבל לצערי אין לאף אחד אין את האומץ לחקור ולהוציא את האמת אל האור נוח להם שיגאל עמיר נרקב בכלא ונח להם שהרצח במסגד נופל על ברוך גולדשטיין כשהרוצח/ים מסתובבים חפשי!!!! אני איתך בן-גביר צריך להיות בממשלה וישברו את הראש כיצד להכניס אותו. ובמקביל שר ביטחון מר בנט כמי שהתפאר שאינו חותמת גומי של אף אחד ובפרט לא של השבכ עליך להוציא הנחייה להביא לחקר האמת בכל הקשור לרצח רבין והרצח במסגד כדי לנקות את שמם של החפים מפשע!!!!!! ולהעמיד את הרוצח/ים למשפט. תודה.
129
בנט רפורמי
רוני | 18-02-2020 15:43
בנט במקור רפורמי זה אחד הסיבות שהוא נלחם שתהיה רחבה מעורבת וידוע לכולם שהרפורמים יותר גרועים מהנצים הם רוצים לכחת לנו את תורת ישראל ומי שרוצה. לראות את בנו מדבר אלזה שיכנס ליוטיוב ויכתוב בנט מסביר בכותל וישמע ויראה במו עינב
אם אתה כותב,שרפורמים יותר גרועים מנאצים,
ברוך | 18-02-2020 16:56
זה מוכיח שאתה מפיץ שנאה בעם ישראל,שרובו בארהב הם רפורמים,ומכאן,שאתה מזרע עמלק,וחובה לנהוג כלפיך,כפי שמצווה עלינו התורה
130
אויש נו, כואב הלב...
י.צור | 18-02-2020 16:06
על הפתקים של עוצמה שילכו לפח. מעניין כמה פתקים ההתקרבנות הנוכחית תביא.
131
אתה שקרן,בלתי מוסרי ומחלל השם לא פחות מבנט
ברוך | 18-02-2020 16:45
אם,מצד אחד,אתה רואה בשקר חטא גדול ונורא ובמוסר ערך עליון ביהדות,כפי שכתבת,כיצד זה,שאתה וחבריך תמכתם בהתלהבות בביבי,שמשקר כל הזמו,מואשם בשוחד והפרת אמונים ואורח חייו והתנהלותו בלתי מוסרים לחלוטין?
132
נפתלי בנט
רצון | 18-02-2020 16:51
חביבי מדרום אפריקה. זה שאתה יודע בורית זה לא עושה אותך יותר צודק. אם אתה תומך ברוצחים נתעבים אתה לא יותר טוב מהם. אל תשמיט לנו את הזכות על הארץ הזאת בתמיכה במעשי רצח של ערבים.
133
}}}יהודי וציוני מבקש מדינה בלי ערבים ודתיים.
יהודי חרד. | 18-02-2020 17:24
}}}אני יהודי וציוני חושב שהערבים אויב הדתיים וחרדים סרטן=מי יותר מסוכן???
134
הצבעת עוצמה- הצבעת מרץ
אני | 18-02-2020 19:20
אתה צודק ומדהים וחכם ונכון.אבל לפעמים צריך להיות צודק ולא חכם. הכל נכון. אבל פרקטית הקל שלך יספר ויחולק בין המפלגות, גם המפלגות הערביות וגם מרץ. כך שהצבעת עוצמה-הצבעת מרץ.
135
כל מילה
יוסי | 18-02-2020 19:57
וואו, תוכן מדהים. אתה ענק.
136
גם הוריי מסרו את נפשם לעלות ארצה בילדותי חחחח
Outlast | 18-02-2020 20:27
מצחיק
137
מי שבוחר בנט בוחר 100% גנץ ראו הוזהרתם
אריה | 18-02-2020 20:38
בנט אחד הנוכלים הגדולים שיש לא להאמין למלה אחת שלו
138
זו הבעיה בעצם - בן גביר לא לגיטימי
יסמין | 18-02-2020 20:43
עורך הדין שמגן על טרוריסטים יהודים, שהשתתף בחתונת השנאה, שתומך בברוך גולדשטיין הרוצח ההמוני - לא לגיטימי בעיניי, או בעיניים של רוב העם הישראלי. אם יש 80 אלף אזרחים שתומכים בו, זה מעציב אותי.
139
ימינה בלב שלם
בינתיים ימינה עוברת | 18-02-2020 21:10
אומנם נעשה מעשה לא יפה בזריקת עוצמה לבחוץ אבל לא נכון להציג כאילו שונאים אתכם וכאילו אף אחד לא מצביע בלב שלם
140
רק בן גביר
נתן | 18-02-2020 21:28
בכל העוצמה קדימה!
141
תודה רבה אנשים יקרים
ג'וש ג'ייקובסון | 18-02-2020 22:30
תמשיכו להאמין וללכת עם זה הלאה ולתת ללב שלכם לבחור בדבר הנכון מה שבטוח עדיף לא גנץ ולא עוצמה יהודית. רק ביבי.
142
בנט בסדר מי שלא זה המצביעים
חילוני טהור | 18-02-2020 23:03
שבעיוורון מוחלט הולכים אחרי השקרים של בנט
143
ג'וש יעקובסון צודק בכל מילה
יאיר | 19-02-2020 1:21
אבל הוא מדבר בצורה יפה לעושה מעשה זמרי ןמבקש שכר כפינחס. וכדברי המשורר: ימין - ימינה ושמאל רק חול וחול ואנחנו קדושה אנחנו מבקשים ובימינה איננו מוצאים
144
מדוייק להפליא
אבי | 19-02-2020 4:42
גוש. אשרייך!! כל כך מדוייק
145
בנט
נס | 19-02-2020 7:27
וואלה חשבתי שבוחרי עוצמה יהודית מיישבים את הארץ בפריפריה מה שנקרא מותחים את גבולות הארץ ומציבים חזון להתיישבות בדרכי האבות.לא מכיר אף אחד מאבות האומה שהתיישב ברעננה.היום אנשים באים ישר מגלן הייזלחאוטןישירות לרעננה
146
כרגע המצב מסוכן רק לא מצביעים לימינה בנט
מצביע עוצמה יהודית | 19-02-2020 9:05
לחוששים מצביעי עוצמה או שתצביעו עוצמה או ליכוד או שס או יהדות התורה רק לא ימינה
147
בנט והרס
סרוג ודתי | 19-02-2020 11:36
מי שמצביע לבנט יקבל כירסום ביהדות יקבל חיבור לכחול לבן יתן תמיכה לנכלולי ופתלתל הפעם כל הסרוגים שאכפת להם מיהדות יצביעו רק למפלגה החרדית
148
עוצמה יהודית - מזיקים ביודעין ובכוונה תחילה
משה | 19-02-2020 17:08
הריצה של עוצמה יהודית לכנסת היא כדי להכניס ולו מנדט אחד אלא כדי להרוס לאחרים. גם אם אתה מרגיש שאחיך היה לא הגון כלפיך אתה לא שורף את כל הבית על כל יושביו. אין לבן גביר שום תירוץ למה שהוא עושה. מזיק בידיים.
יובל היקר מתל אביב. חזק ואמץ!!
. | 29-02-2020 23:24
אין סיכוי להצביע לבנט השחצן.
אנחנו לא מצביעים לעוצמה כדי לדפוק את ימינה
יובל, תל אביב | 23-02-2020 14:45
אנחנו מצביעים לעוצמה כי זו האמת שאנו מאמינים בה. נמאס לנו מממשלת ימין שמבצעת שוב ושוב את מדיניות השמאל. נמאס לנו מהמעצרים המנהליים וההרחקות המנהליות נמאס לנו מהפינויים של המאחזים נמאס לנו מההידבקות לכסא בכל מחיר, כנהוג במפזל וגרורותיה נמאס לנו מהקריצה לרפורמים, להומואים ולכל מי שבז לתורה הקדושה נמאס לנו מהשקרים של סמוטריץ ורפי פרץ נמאס לנו מהלייטיות של בנט. גם אם עוצמה תפרוש, אין סיכוי שנצביע לימינה. בשום מקרה זה לא יקרה. חבל על הזמן שלכם.
149
המלך הוא עירום
הילה | 19-02-2020 23:29
המלך הוא עירום ... כבר כמה שנים משהו רע מאוד עובר על בנט, אין בו שום ערך מוסף לציונות הדתית ואפילו לחילונית כמוני אין לו מה למכור, אז מה ימכור לאדם אמוני? לקח 11 מנדטים בטוחים של ציונות דתית ובזבז אותם וכנראה לא סתם נזרק אל מתחת לאחוז החסימה. הציבור מאס בו, בספינים,בגירוש היהודים, באוטונומיה ובדאגה לזכויות הבלסטינים שיאזרח אלינו למדינה דו לאומית, לניסיון לסגור את ישראל היום, לתמיכה בנשות הכותל ולהפניית הגב לאלאור עזריה זו לא מנהיגות, זהו שפל מנהיגותי. ראוי שיפרוש מהפוליטיקה ויעשה חשבון נפש.
150
תתפכחו כבר
ליאת | 20-02-2020 5:28
כמה אגו יש לכם. בן גביר לא מתאים לממשלה. האיש מתנהג כמו ילד. חבל על הקולות שלכם. ודי עם השנאה. זה קריטי אסור לאבד קולות. אתם תאכלו אחד את השני והשלישי ירוויח.
151
ישר כח ...
| 20-02-2020 7:36
ישר כח
152
כל מילה בסלע ג׳וש
טבעונית | 20-02-2020 7:46
תיארת את המצב כפי שהוא באמת והצגת את האמת בלי המסכות שהשר בנט חובש. אין מחילה למי שמשסע את עם ישראל.
153
די תתבגרו. מה שהיה היה ועכשיו הזמן להסתכל קדי
רוני | 20-02-2020 7:51
בהצבעה לעוצמה אתם מחזירים אותנו אחורה. מעריכה אתכם מאד אבל תהיו בוגרים ואל תצביעו למפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה. תהיו בוגרים ותשאירו את המחלוקות בצד למען הקמת ממשלת ימין. תהיו בוגרים ותמחלו על כבודכם,השכר שלכם למעלה יהיה גדול.
154
אמת
איתמר | 20-02-2020 12:42
אני איתך אחי כל מילה לא מצביע ימינה בשום אופן
155
בחירות בכל שנה ישימו סוף לפשיעה השילטונית !!!
בן הארץ! | 20-02-2020 15:00
במצבנו היום אנחנו סובלים מאד , וחיים תחת עול כבד מאד , של הפסדים כבדים בכל תחומי חיינו , הפסדים וסבל שרק גודלים מיום ליום !!! כשאחנו מולכים שולל , בידי הנהגה של אינטרסנטים , חסרי מצפון , הן משמאל והן מימין , למלחמות חינם שנותנות כוח בידם ולהמשך שלטונם המושחת !! כשעמנו הוא כלי בידם ,שמנוצל בציניות רבה , למימוש תאוותיהם !!! וכך זה כבר למעלה מ-120 שנים , שעמנו חווה וחיי בסבל לא יתואר ולא מוצדק , ממלחמת דמים מיותרת , ויומיומית , שבה אנחנו מאבדים את ילדינו , לחינם !!! מלחמה שלא היתה אמורה כלל לקרות , ושלא הולכת להסתיים , בגלל טיפשותם ותאוותיהם ! כשאנחנו זוכים מהם רק להעמדות פנים של אוהבי ישראל רק כשמתקרבות הבחירות !! כי עד אז הם עסוקים בניצול ארצנו לטובתם הפרטית ובמנעמי השילטון הרבים מאד , שאחנו בתמימותנו הרבה מעניקים להם ללא כל הצדקה !!! ולכן חשוב להפסיק לתת בידם כוח רב מדי ,וזה יכול לקרות רק במעבר לבחירות בכל שנה , כי בהם נמצא כוחנו האזרחים לשלוט במעשי נבחרינו ובהתנהגותם!!
156
עוצמה חזקה
בן גביר | 20-02-2020 15:00
חזק חזק חייבים עוד ועוד אנשים
157
יותר בוחרים לעצמה
חיים פתח תקווה | 20-02-2020 15:03
בכל מקרה עצמה יקבלו יותר מצביעים אמתיים מימינה. גם אם יצביעו להם רק עשרת אלפים ולימינה 200 אלף. אני לא חושב שיש כמה מאות שמצביעים לימינה בלב שלם זאת אומרת שלא מדובר בקולות אמתיים. לעומת זאת אלו שבוחרים עצמה עושים זאת מכל הלב. מצביעי קש אולי יותר לימינה. מצביעים רק לעצמה. בכלל אם היו כאן בחירות ישירות הייתם רואים שעצמה הרבה יותר חזקה מימינה. אבל עוד מילה לקרוא למפלגה שמאפשרת לשבכ להשתולל תוך פגיעה בנערים רכים לא רק שזה שמאל. זה שמאל קיצוני. מזל שהבחירות סביבות פורים.
158
יש
נועם | 20-02-2020 15:07
יש אלוהים ואנחנו הבנים והבנות היהודים של הרבי מלובביץ' ושל ירושלים
159
תגובה
נחמיה | 20-02-2020 17:15
כל החברה האלה של עוצמה פשוט בכיינים, ככה זה פוליטקה לפעמים אתה עוקץ אחרים ולפעמים עוקצים אותך, וכשאתה הולך לקלפי אתה מצביע למי שהכי קרוב אליך ויעבור...אסיים ואומר שרק טיפש י ביע שוב לעוצמה.
160
פטריוטיות
זקן וחכם | 20-02-2020 19:24
על ג'וש ובנט ושכמותם אפשר לומר בוודאות מוחלטת, אהבת המולדת היא מפלטו האחרון של המנוול. תראו איפה נמצאת ישראל מבחינה ערכית ותבינו גם למה.
161
מצביעי עוצמה: 80 אלף יהודים טובים
חם או יפת | 20-02-2020 21:21
(חלקם דתיים יותר וחלקם פחות) אבל כולם חרא של בני אדם. קודם כל תהיה בן אדם אחר כך יהודי.
162
עוצמה
איינשטיין | 20-02-2020 22:34
איינשטיין אמר אי שפיות לחזור על אותו הדבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות. עוצמה מתמודדת שוב ושוב ונכשלת תגידו אתם שפויים? או שמא אתם מהמרים כפייתיים ? עוצמה נותנת לשמאל את השירות הכי טוב שרק יכלו לחלום עליו !!! ממשלת שמאל בחסות בן גביר ושות'. על זה נאמר אידיוטים שימושיים.
163
אל תהיו כמו בר קמצא, אל תחריבו את המקדש ה-3
יהודי | 21-02-2020 0:41
בגלל העוול שנעשה לעוצמה יהודית, לא עושים עוול לכל מדינת ישראל. נעשה עוול גדול לעוצה יהודית, גם לפני 2000 שנה היה סיפור על בר קמצא שנעשה לו עוול גדול, פגעו בו לעיני כוולם ואף אחד לא מחה, לכן הוא החריב את כולם, עוצמה יהודית התנהגו אליכם בעוול אבל אנא אל תהיו כמו בר קמצא, אל תחריבו את בית המקדש השלישי.
164
ימינה
דוד | 21-02-2020 2:13
בנט הוא תוצרת של הציונות הדתית חמתנשאת, הוא בעד מי שיורק עליה ומתנכל למי שרוצה לעזור. אני רק עוצמה
165
בנט
זליג | 21-02-2020 8:02
ג'וש קורא את מכתבך בדמעות וליבי נקרע האמת זועקת מכל מילה שכתבת ואין לנו אלא את אבינו שבשמים שבת שלום
166
כל מילה ברזל
האמת | 21-02-2020 10:34
ההוא חסר בושה מוכר ה'מת להחליפה בשק שקר... טיפש מטופש
167
כל מילה!!!!!!
דוד | 22-02-2020 23:10
באמת כל הכבוד סוף סוף אחד שאומר את האמת בפרצוף של הדתיים לאומיים
168
שהמדינה תלך לעזאזאל, אבל ימשיכו להצביע לעוצמה
יואב | 23-02-2020 0:06
כמה אגו וכמה טפשות יש בקולות שיזרקו לפח. בכלל לא חשוב עכשיו מי צודק ולמה. כרגיל, יש שני צדדים למטבע. אבל להצביע שוב ושוב למפלגה שלא עוברת, זה רק חוסר אכפתיות מהארץ שלנו. בן גביר יקבל כסף עבור ההצבעות ולכן יש לו אינטרס, אבל איך אפשר להסביר אנשים שקולים שמצביעים לו. שטות כזאת.
169
מדבר שקר תרחק
אפרים גרובמן | 23-02-2020 7:44
הכותב יוצא נגד שקרנים, אבל הוא תומך בשקרן הגדול ביותר נתניהו, וזה לא מפריע לו.
170
מה שכתבת היא האמת, בנט בגדול חושב רק על עצמו.
אזרח | 24-02-2020 4:48
האגו הכבוד היוהרה, זה בנט, ירק בציונות הדתית, והם בטיפשותם עוד פעם פתחו לו את הדלת, היה אסור לתת לו להיכנס, ליבש אותו ולהוריד אותו, בנט מעניין רק את בנט, אין לו בעיות כלכליות ולכן מה שנותר לו זה לחפש כבוד אגו, בבקשה בנט שב בבית עזוב אותנו בשקט, כי אתה שוב תברח מהציונות הדתית.
171
שופך את התינוק עם המים
סיקריק | 24-02-2020 11:23
מי שהתחיל את הבלגן היה סמוטריץ שממניעי אגו, סירב לשבת עם בן גביר וערק לשורות הימין החדש. ואז נתניהו כנראה, ראה שיש סיכוי שאחת משתי המפלגות (הימין החדש או הבית היהודי של בן גביר ופרץ) לא תעבור את אחוז החסימה וקרא לבנט לחבור שוב לבית היהודי. מאותה סיבה ניפו את בן גביר כי היה צריך לפנות מקום לאנשי בנט וסמוטריץ. זה משחק פוליטי ידוע ומלוכלך אבל גם זה שבן גביר בעלבונו מחליט לשרוף את המועדון ותזרוק לפח 2-3 מנדטים של ימין, זה גם טמטום. הוא יביא כמו ידיו לבחירות רביעיות, במקרה הטוב, או לעליית ממשלת גנת-ליברמן-טיבי במקרה הפחות טוב, ואז הציבור הדתי באמת יסבול...
172
הצביעות מנת חלקם
ירושלים | 24-02-2020 13:10
גוש'. איזו כתבה עינינית. אילו אמירות מכבדות את עצמם. לבוא ולומר את האמת אין יפה מזה.אין דבר הראוי להערכה יותר מכך. הא קח דוגמא קטנה מאלף על התנהלות של אנשי הציונות הדתית.רק תן להם כצת גוב גדול והם רומסים את מי שלא נראה להם. שנאה זה לא בתגובה של גוש זה באותם אנשים שניסו לקחת את מקומם למקומות מכוערים. יושבים וגרים במאחזים בישובים ורומסים ברגל גסה מי שלא כמותם כמה אופייני להם?! עשו צבא ביחידה כצת מובחרת וכולם בעיניהם הם שום וכלום. רק תן להם לנהל משהו ותראה איך חבריהם הקרובים לצלחת תמיד לידם ואחרים מונפים במשב רוח. זוהי התרבות.כך נתנה להם הנחלה והם בגדו בנו. אין מדובר באנשים הרגילים שחיים לעצמם מדובר בכל האנשים שיש להם פיקוד מסוים והם מתעמרים בכלל ולא על הפרט. עבר זמנכם הציונות הדתית. לא יצגתם שום ציונות והדת היא מאחוריהם. תודה לך גוש ששמת את המראה בפניהם. כאלה הם
כמה האמת כואבת אבל כזאת האמת
ירושלים | 24-02-2020 15:13
ג'וש. מאז שיצאו אבותינו ממצרים היו לעם שלנו הרבה הזדמנויות להתנחם שאם עברנו את פרעה נעבור גם את זה. ונשאלת השאלה. למה לנו לעבור. את זה. הרי בכל דור בכל מקום נוגסים בנו אותם שתרלטנים שחושבים לקחת את הפיקוד על חירותנו ועתידנו. הבית היהודי הציונות הדתית באיזה שם שתקרא להם הם יתגלו. אותה גברת בשינוי אדרת. שנים על שנים בחרנו בהם אבל הם בחרו בעצמם לא בנו יום אחרי הבחירות הם מהלכים כמו בין הטיפות בסתר שלא תדפוק בדלת לבקש משהו. כי במילאנ הם לא התכוונו לקיים. תמצא אותם גדולים לקטנים משקרים במצח נחושה ושלא לדבר על מצפון. ככה בדור עיקש ממשיכים אנו לגלות שאת יכולותיהם של אויבנו מחזקים אלה שבתוכינו.עולם שלם הגיע לתובנה שהשואה הייתה ואין מכוער. ממנה ,אך בתוכנו מושרשים אותם זרעי שנאה שבאים דווקא ממחוזות אלה. מחוזות של רוע אכזריות אי איכותיות. זה נשלט בדרכם שהרי ודאי היא לא של נועם אלא של יוהרה כבוד להתנשאות שנבעה ופגעה בחברתינו. יום ליום אוספים אנו לשורות. החברתיות שלנו נקודות לרעתינו לרעת חברה שהייתה אמורה להיות מתוקנת. לא. נהגו כבוד הרבני העם הגדולים הם חפשו את אביהם.להם הם שמעו. והיום הם עצמם מזלזלים גם בהם. הלוואי שהקל יציל אותנו קודם מידן מאותם ידי יעקוב אך עוסקות במעשי עשיו. שמישהו יכתוב פה שזאת לא פרצופם האמיתי של הנקראים דתיים לאומיים ונוהגים כמו הגויים.
173
גוש
מישל | 24-02-2020 13:11
מספיק אם הסיפורים תיבחר במי שאתה רוצה וזה לא מעניין אותך איפה הוא מדבר והוא לא חייב לישמוע אותך וכן הדרוזים הם אחים בדם למה הם נילחמים בצהל והם מוסרים את נפשם למדינה ואני בנדם ציוני ולא פחות טוב ממך אז תתקדם אתה תיבחר במי שאתה רוצה מר גווש ואסתר שני רחובות מי בנט בלי לבלבל את המוח בבקשה
174
ג'וש הונאה ורמאות במסווה של מאמר דיעה
יו"ש | 24-02-2020 15:04
ג'וש עוצמה יהיודית - איננה ראויה להקרות מפלגה ציונית ובוודאי היא רחוקה מציונות דתית ...ערכי הציונות רחוחקים ומרחיקים מגזענות ופשיזם , והיהדות שאתה מייצג אינה היהדות שלי פנטיות אכזרית וגזענית שנאת הגר וכפירה במוסדות העם והמדינה הציונית ...
175
זה לא נכון
ימנית | 24-02-2020 20:45
מי שתקע סכין היה הרב רפי אחרי שהוא ובן גביר עשו תרגיל לסמוטריץ'. סמוטריץ' ובנט לא קשורים לזה בשום צורה. הם אחר כך פעלו כפוליטיקאים מן השורה לטובת המפלגה. בן גביר לא יכול לעשות תרגילים מסריחים ואחר כך להאשים אחרים. ולא הבנתי במה בן גביר עדיף עליהם. הוא גם ממשיך לשקר שהוא יציל את הימין כשהוא יודע שלא יעבור את אחוז החסימה. קצת ענווה לא תזיק. הוא צריך לפרוש ולהורות למצביעיו להצביע לאחת ממפלגות הימין ובכך להציל את הימין.
176
יישר כח
יעקב | 24-02-2020 20:54
ראשית דברים כדרבנות .גם לי בטן מלאה על ההתנהגות המכוערת של בנט ושות(בהחלט לא רק הוא).אנחנו עדיין זוכרים את הנסיון המטורלל להכניס כדורגלן לרשימה..... אני שתמיד הצבעתי למפדל בגילגוליה השונים אינני יודע היום למי אצביע בעוד שבוע.ולמרות הכל אשתדל מאד לא לזרוק את הקול שלי.
177
אהבת ארץ ובית כנסת אינה ערובה לצדקת דרך.
נתן | 25-02-2020 6:50
בנט צודק, החבורה שבחרת בה להנהיג אותנו ראויה להתפלל במסגד של דאעש.
178
בנט אפס
עוצמה תרוץ ותצלח | 25-02-2020 12:47
בנט שואף לליכוד וימינה זה רק פלטפורמה. טאסור לתמוך בו. בן גביר האידיאולוג היחידי בימין...
179
יישר כוח רב לג'ש ג'ייקובסון
דוד איש | 25-02-2020 13:06
אומר את האמת ביושר וחוכמה.
180
אתה צודק
ירמיהו | 25-02-2020 14:42
אחד שיודע על מה עאתה אומר...
181
אשריך ג'וש צודק בכל מילה "ימינה" היא לא דתית
ישורון | 25-02-2020 16:52
בנט רצה להשיג קולות חילוניים אבל אף חילוני לא מצביע לו אלא דתיים לאומיים לחצאין לשליש ולרביע. ומפסיד מעל 80.000 קולות של עוצמה יהודית. ימינה לא תעבור את ה6 מנדטים כמו בבחירות שעברו. בל נשכח שהיו 14 מנדטים לפני 8 שנים.
182
הצביעות בהתגלמותה
ראובן | 25-02-2020 18:39
חורה לך שהוא קורה למאיר לפיד אלי בעוד ראש הרשימה שלך תולה תמונה של רוצח מתועב בסלון שלו ? מבחינתי אין כל קשר בין הגנים שלך ושלי. אתה לא אחי.
183
גורג'
ש | 26-02-2020 1:49
רק כחול לבן ובגדול ימינה, ליכוד עוצמה יהודית כולכם אנשים הזויים שהורסים במו ידכם את הבית ,
184
אני לא סובל את בנט וגם סמוטריץ יצא קטן, אבל..
מגב"ש | 26-02-2020 11:30
בלית ברירה אצביע להם. החרדים לא מייצגים אותי בשום אופן והליכוד לבדו מסוכן לעם ישראל. עוצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה. וברגע האמת צריך לשקול באחריות את העניין הזה
ואז יאמרו לך :תראה עצמה לא עברו
דוד | 01-03-2020 22:35
חייבים לתת את הכל לעצמה שיראו כמה הם שווים באמת מלא אנשים אומרים שלא יצביעו לעוצמה בגלל שמפחדים שלא יעברו וכו. אם כל אלה היו מצביעים לעצמה היא היתה מקבלת 5 מנטים
185
הפוסל במומו
עס | 26-02-2020 14:57
80,000 יהודים טובים שבוחרים בגביר הם לא פסולים וברוכים יהיו בכל בית. עם זאת, אותם 80,000 שכנראה ואינם רואים את אשר כולנו רואים, טעו וטועים ובעזרת השם ימצאו את הדרך. הגביר פסול וכך גם כל חבריו, ששנאה יוקדת מוליכה אותם. ההתנהגות שלהם רחוקה שנות אור מכל מה שהתורה שלנו מלמדת ומצווה.
186
מר ג'וש.. סנט התפקח ולפיד מזמן אינו אח
לשכן | 27-02-2020 8:39
אבל, מכיוון שאתה איש עוצמה ואוהב אי, אז ברור לך שאי פוחדת ממך! אתה מהווה איום על ביטחונה כשברור לך שחלק מקולך יחשב כעודף יינתן לגוש השמאל.. היום אתה יכול להצביע לימינה.. ואם כעסך על בנט/הרב פרץ עצום הוא, אתה חייב למסור את קולך לליכוד ומסיבה אחת טובה של עוצמה, הליכוד תרם מנדט לבית היהודי כדי שיצרף את עוצמה.. וביש מזל פסל את בן ארי ואתה נתקעת במקום השמיני הלא ריאלי.. או שתשמח את השמאל
187
הלו עוצמה.. א"י חשובה או האגו שתחסל את המדינה
ימין או שמאל | 27-02-2020 8:42
תשאירו את בן גביר העקשן לבד!!
188
דת ומדינה
צחי | 27-02-2020 13:08
אחיי, למה לקשור דת ומדינה?? הכוחנות הזו מרחיקה אנשים כמוני מהדת, אני בעד ארץ ישראל השלימה, בעד מדינה יהודית, אבל עירוב הדת והמדינה מרחיקים אנשים כמוני מהדת.
189
ג'וש יקירי
דוד הלוי ולטר | 27-02-2020 14:39
ג'וש לטעמי אתם מפספסים את הנקודה העיקרית והיא שעוצמה לא עוברת את אחוז החסימה ומבזבזת קולות ימין יקרים. העיקשות הזאת עולה למחנה ביוקר רב והריצה הלא אחראית הזאת שקולה לריצה של הרשימה המשותפת והצבעה לאחמד טיבי ושותפיו.אם הייתה טיפת אחריות היו חותמים על הסכם עודפים עם הליכוד או עם יהדות התורה אבל אפילו טיפה של אחריות אין כלפי מחנה הימין.ממש חבל.
190
ביבי או טיבי
רוני | 27-02-2020 19:48
ג'וש היקר, כולנו בימין נעים בין הליכוד לבין עוצמה יהודית. יש חילונים ויש חרדים אבל כולנו לוחמים עבור עם ישראל וארץ ישראל. אתה לא צריך להיעלב מבנט. הוא סתם עוד פוליטיקאי וכך הם מתנהגים. תחשוב רק על השורה התחתונה . ביבי או טיבי ותצביע לאחת מהמפלגות בגוש הימין שבטוח נכנסות לכנסת.
191
עוצמה יהודית
איציק | 28-02-2020 10:57
עדיין אתה לא צודק מכיוון שימינה מייצגת את הרובד שאתה מחפש והי האידולוגיה של עוצמה גם תורת ישאל וגם מדיניות ימנית מיבהקת אולי לא כמו עוצמה יהודית אבל גם אם עוצמה יהודית הייתה נכנסת לממשלה 50%מהמצע לא היה מתממש כי מה שרואים מכאן לא רואים משם .עכשיו יש מצב נתון ומריך להצביע כדי שלא יהיה ממשלת שמאל חלשה מאוד מכל הבחינות . צאו להצביע ולסחוף אחריכם כמה שיותר
192
חצי צודק וגם צבוע
חצי צודק | 29-02-2020 19:24
אמת איש יקר קשה להצביע לטיפוס כמו בנט כפי שהתגלה לעניינו לאחרונה גם לאחד כמו הרב פרץ ואפילו לסמוטריץ' צריך משהו נגד בחילות כדי להצביע אבל... אחמד טיבי גרוע יותר גם היימן עודה ואפילו גנץ ולפיד קשים יותר. ואם נגייס קצת ענווה ובגרות נגלה שלכעוס לא פותר בעיות אנחנו עוד נבא חשבון פוליטי עם החבורה הזאת אבל בנתיים מצביעים למי שהכי פחות גרוע עם כל כאב הבטן שכרוך בזה כדי שכשנצבור יותר כח יהיה לנו פחות נזקים לתקן.... סותמים את האף ומצביעים (בנתיים) ימינה.
193
אשריך שאמרת דברי אמת.
מימי | 29-02-2020 22:19
כל הכבוד לכותב. נבצר מבינתי איך רבני הציונות הדתית רדפו אחרי בנט המתיוון, לכאורה ולכאורה הרפורמי. מי התיר להם להתאחד איתו ולוותר על תורת ישראל??? ומה הרויחו? עם בן גביר קיבלו 5 מנדטים ועם בנט יקבלו 7 ש - 3 מהם הם ימינה שלא ילחמו כהוא זה בשביל ישיבות ואולפנות ולאיזה עניין דתי כלשהוא. ואפילו ההיפך. אני בעה אצביע עוצמה יהודית.
194
גוש גיקובסון-חזזקק ואמץ!!
. | 29-02-2020 22:38
מצביעי עוצמה לא יצביעו לעולם לבנט הרפורמי. השקרן. המפלג והמדיח. הפיל ממשלה במועד א. ברח מאחדות במועד ב כשהתפצל שעתיים אחרי תוצאות הבחירות. דקר 85 אלף מצביעים של עוצמה יהודית במועד ג. על מה ולמה? חתיכת חצוף ומתנשא.אנחנו יהודים כשרים יותר מבנט הלייט של הלייט.שדורס בחציפות את תורת ישראל.
195
פשוט ווא, מילים כדורבנות. מסכים עם כל מילה של
אלי | 01-03-2020 1:55
מקווה שאדון בנט יקרא את זה גם. בכל מקרה את הקול שלי הם כבר לא יקבלו אחרי מעשה מכוער שכזה.
196
טהרנים בפוליטיקה, כדוגמת חנן פורת זצ'ל הביאו
אבנר | 01-03-2020 2:45
טהרנים בפוליטיקה, כדוגמת חנן פורת זצ'ל הביאו עלינו את אוסלו. מי שאיננו יודע לשחות במדמנת הפוליטיקה עם קופת שרצים על גבו, שיכבד וישב בבית המדרש, כדברי חזל: אין ממנים פרנס על הציבור אאכ יש לו קופת שרצים על גבו. אין לנו את הלוקסוס לאבד אפילו מנדט אחד של מסורתיים ליברלים שיעברו לגנץ בגלל הטהרנות של בן גביר. יש מנהיג לבירה ואלו חוקי המשחק, למה? לא לנו פתרונים, אנחנו רק צריכים לעשות השתדלות לפי המציאות ולהשפיע על אחרים שלא יהיו צדיקים הרבה....
197
להצביע לעצמה=פתק לשמאל
נעמה | 01-03-2020 8:29
מצביעים מהראש.
198
כל כך מדוייק!
יוסי | 01-03-2020 9:10
אני לא אתן את קולי לאדם שמוכן למען הפוליטיקה להרוס את המוסר שלו! וכשבנט נשאל איך נתן יד למהלך המגעים מול בן גביר, הוא השווה את הפוליטיקה לנקניקיה, 'כמו שאת הנקנקיה אף אחד לא רוצה לדעת איך מכינים ורק לאכול, גם בפוליטיקה..' במילים אחרות אין לו שום מצפון או חרטה על תקיעת הסכין בבן גביר ואם יגיע שלב שהוא יצטרך לתקוע לבוחריו סכין, את זה יעשה בלי לחשוש (בטח אחרי שהוא מקבל גיבוי כל כך טוב למרות המעשה המלוכלך)
199
רק עוצמה
רוני חן | 01-03-2020 9:14
ואם לא היה אותה לא הייתי בוחר באף אחד! מה זה שווה שיש לנו אנשי ימין אם ברגע האמת הם מזיזים את העקרונות הצידה!? ובאותה מידה מה שווים חובשי הכיפה בממשלה, אם ברגע האמת הם מחביאים אותה?!
200
אסור להצביע "ימינה" כי זו מפלגת כיסאות.
יהודי לאומי | 01-03-2020 12:12
כל הכבוד ג'וש. דיברת מהלב, ואני אדבר גם מהשכל. בן גביר יהודי לאומי אמיתי. בנט והמאופרת שלו הוכיחו שהם נמושות מלקקי ביבי ודואגים רק לכסא שלהם. הצביעו עוצמה והיא תעבור. קול עבור ימינה זה קול עבור עסקנים שהתאהבו להיות בממשלה.
201
משילות יותר חשובה בפוליטיקה מכאילו יותר אהבת
יעקב קידר | 01-03-2020 17:01
שם המשחק משילות עם כל הסימפטיה ואהבתי אלייך ולחברי עוצמה ואפילו הזדהות עם האידיאולוגיה ורוב הערכים צריך לחבור למפלגה גדולה בלי איומים ולהגיע לשלטון כל דבר אחר הוא ילדותי ולא רציני מזיזים דברים לאט אנחנו חלק מעולם שצריך לתת לו כוון וערכים בצורה מבוגרת ואחראית לכן לך תצביע ימינה או לליכוד ושם יש גם את כל הערכים שאתה מדקלם
202
למה אתה מתבכיין??
ג'ו | 01-03-2020 22:50
תצביע לבן גביר.. גם אני כמוך.. סרוג. ימני. בוגר הסדר.. לא מסוגל להצביע לעוצמה.. וגם לא לסמורטיץ... אז אני יצביע הפעם לגנץ.. אז יועז הנדל. שטרן וטרופר יהיו הפעם הנציגים הדתיים שלי.. אז לא קרא כאן שום אסון.. ומספיק עם העניין שאלו בחירות גורליות.. בואו נצא מההסטוריה ונחליף את ביבי.. הגיע הזמן
203
מחל
אזרח | 02-03-2020 7:02
רק ביבי
204
וואוו
יהודי | 02-03-2020 7:43
אשריך ג'וש כל הכבוד בנט שתדע לך שעשית לי מלא רע בלב כלכך שנאתי אותך ואת כל השאר על המעשה המתועב הזה לא רוצה לתאר לך באיזו רמה אם כל מה שקורה בעם ישראל היית צריך לשרוף את עצמך ולא לפגוע במילימיטר במה שעמנואל מורנו אמר אחרי פינוי גוש קטיף אחדות העם ושלמותו
205
בנט ימינה
חרדי | 02-03-2020 11:28
בנט ניקנתה על ידי ביבי להיות שר ביטחון בובתי ונישלט אן לך שליטה ואן לך ולימינה זכות קיום
206
הדרת הימין של עצמה יהודית
עמי ברק | 02-03-2020 12:56
כל הכבוד, ג'וש. הוצאת לי את המלים מהפה. למרות שאני תומך בבית היהודי יותר מבעצמה יהודית, אני סבור שויתור על הרבה עשרות אלפי קולות ימניים בטוחים תמורת אבדן קולות לא בטוחים של פיין-שמקרים הוא טעות לוגית: ברי ושמא - ברי עדיף. חמורה מזה - הפרת הסכם!!
207
בתור הנכדה של רב בפולין שנרצח בשואה היהדות מ
כהן פנינה | 02-03-2020 14:10
אבי זל לא אמין לדתיים כאן ,למה?????
208
תגובה לכתבה
ג'ון | 02-03-2020 15:40
כל מילה...בסלע
209
מה שאני יכול להגיד לאנשים כמוך
יוני | 02-03-2020 16:25
מהרסייך ומחריבייך, ממך יצאו. מעולם לא היה משפט קולע כל כך. וזה מה שעוצמה יהודית מסמלת. עצוב.
210
בואו נצביע ימינה בכל הכח !
דוידי | 02-03-2020 16:33
זו המפלגה שלנו וזו הנבחרת המעולה שתייצג אותנו באופן הכי מכובד. קדימה. אל תבכו ותייללו כשיבואו לעשות פינוי נוסף של התנחלויות. צריך כח מאוחד ולא מפורד. עוצמה זה פיספוס ענק. ראו הוזהרתם
211
השכנים
אמיר | 02-03-2020 20:44
אם שכנים כמוך מי צריך אויבים.
212
עזוב אותך
ארי | 02-03-2020 22:54
כמו תנועת התחיה עליה השלום שעזרה לרבין לעלות לשלטון ב1992. כך עוצמה שלך זרקה קולות לפח. תתבכיין על בנט זה לא יעזור לאף אחד