זעזוע בארגנטינה: אוהד עם סכין דקר את אוהדי הקבוצה היריבה

זעזוע בארגנטינה: אוהד עם סכין דקר את אוהדי הקבוצה היריבה

קטטה אלימה נרשמה במשחק כדורגל בארגנטינה, במהלכה אוהד של קבוצת "נואבה צ'יקגו" הוציא סכין והחל לדקור את אוהדי היריבה. השדרנים נותרו המומים: "לא ייאמן שדבר כזה קורה במגרש כדורגל"

author-image
מזעזע: אוהד עם סכין דקר את אוהדי הקבוצה היריבה
  (צילום מסך)

אירוע מזעזע נרשם הלילה (שני) במהלך משחק כדורגל בארגנטינה בין הקבוצות "נואבה צ'יקגו" ו"טמפרלי", לאחר שקטטה אלימה התפתחה בין אוהדי הקבוצות. במהלך הקטטה אחד האוהדים הוציא סכין – והחל לנסות לדקור את אוהדי הקבוצה היריבה.

קשה לצפייה: תיעוד הקטטה האלימה בארגנטינה

האירוע תועד בשידור חי בטלוויזיה המקומית, כשבתמונות נראה האוהד רודף אחרי אוהדי היריבה כשהוא מניף בידו את הסכין בזמן שהם נסים על חייהם. למרות האלימות הקשה, המאבטחים לא התערבו באירוע ולא ניסו להשתלט עליו או להוציא את הסכין מידו. בהמשך הקטטה הפכה למהומה אלימה, כשאחד האוהדים נראה כשהוא סופג מכות קשות מצד אוהדי הקבוצה השנייה – שהפילו אותו לרצפה ובעטו בו. "אין לי מילים לתאר את זה" אמרו השדרנים ההמומים לאחר שראו את העימותים. "זה פשוט לא ייאמן שדבר כזה קורה במגרש כדורגל".

בעקבות האירוע המשחק נעצר ואוהדים רבים הוצאו מהאצטדיון – אך לאחר כשמונה דקות המשחק חודש לאחר שהשופט התייעץ עם המשטרה וקיבל אישור להמשיך את המשחק כרגיל. אגב, למי שתהה – המשחק עצמו הסתיים בתיקו 1:1.

זו לא הפעם הראשונה שבה תקרית אלימה מתרחשת במשחק כדורגל ארגנטינאי, שחווה אירועים קשים רבים לאורך השנים. אולי המקרה המפורסם ביותר בשנים האחרונות התרחש לפני שנתיים במשחק ה"סופרקלאסיקו" בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס בגמר גביע הליברטדורס (המקבילה הדרום אמריקנית לליגת האלופות), שם נרשמו אירועים אלימים רבים: לפני המשחק אוהדי ריבר תקפו את האוטובוס של היריבה וניפצו את השמשה, ובהמשך ריססו עליהם גז מדמיע. בעקבות האירועים המשחק נדחה, ולבסוף הועבר לאצטדיון סנטיאגו ברנבאו במדריד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו