ישראל גנץ: "אנחנו ברגע היסטורי, אין הרבה זמן" - סרוגים

ישראל גנץ: "אנחנו ברגע היסטורי, אין הרבה זמן"

ראש מועצת מטה בנימין ישראל גנץ אומר במאהל המחאה של מועצת יש"ע: "אנחנו דורשים מנתניהו שיעשה הכל כדי להחיל ריבונות, אנחנו ברגע היסטורי שצריך לנצל אותו עכשיו, אין הרבה זמן"

ישראל גנץ: "אנחנו ברגע היסטורי, אין הרבה זמן"

ישראל גנץ- ראש מוצת בנימין, שהגיע למאהל שהקימה מועצת יש"ע מול משרד ראש הממשלה, אומר לסרוגים: "אנחנו פה בשביל להגיד, אנחנו ברגע היסטורי שצריך לנצל אותו עכשיו, אין הרבה זמן. ואנחנו קוראים לראש הממשלה להחיל ריבונות, ביו"ש, לעשות כל מה שהוא יכול".

"אנחנו צריכים ליצור פה מפנה לשנות את המצב ביהודה ושומרון להפוך אותו לחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל".

לגבי השאלה האם זו מחאה, או תמיכה, אומר גנץ:"אנחנו פונים לרה"מ כי הוא ראש הממשלה הנבחר, אבל הוא עובד ועובד קשה כדי ליצור תמיכה אמריקאית, אנחנו פונים גם אליהם, אבל הוא ראש הממשלה שלנו ואנחנו סומכים עליו.

לשאלה מה יעשו אם לא תוחל ריבונות בקרוב, הוא אומר: "אנחנו גם דורשים שיעשה הכל כדי להחיל פה ריבונות. אנחנו נצטרך לבחון את המשך עמדתנו מול התכנית שעלולה להיות גם מסוכנת, אם זה לא יוחל נבחן את המשך דרכנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נסעו כמו פודלים לארה"ב,ועכשו עושים שטויות
בושה של מנהיגים | 04-02-2020 13:27
ביבי לקח אותם לארהב על תקן פודלים,וכשהגיש להם את הדוגלי,הם התחילו לחשוד,חבורת נהנתנים,אוהבים טיסות ,מלונות,קוקטיילים,מצלמות , יוחאי דמארי היחיד עם ענווה ולא נסע לארהב,ולא נפל בפח.
2
צודק אפי שרון
היהירות במועצת יש"ע | 09-02-2020 17:45
זוהי קריאת ענווה לראשי יוש, היזהרו שלא למתוח את החבל יותר מדי! היזהרו ממדיניות הגם-גם שלכם! מה הפלא שישראל גנץ מתחמק ולא יודע לענות לשאלה פשוטה שמפנה אליו כתבת מאחד הערוצים: זו מחאה או תמיכה? הרי הוא עצמו נתן שי לרוהמ וטען שבעבר היו ממשלות שלא השקיעו ביוש וכיום יש לנו ממשלה שאומרת אחרת ומשקיעה בפיתוח ההתיישבות....ותודה לראש הממשלה... וזמן קצר אחר כך הוא רטן תפסיק לדבר ימין ולעשות שמאל. ואף העז להחרים פגישה עם רוהמ... המסקנה שלי שראשי מועצות ביוש עוד לא החליטו באמת מה הם רוצים. האם לתמוך בראש הממשלה או למחות נגדו? הם מבולבלים, אולי בצדק, ומנסים לבלבל גם אותנו. בבוקר הם מצטלמים מחובקים עם ראש הממשלה, בלילה הולכים לישון בלעדיו. אחד מהם מגדיר את האוהל כאוהל מחאה, השני מגדירו כאוהל תמיכה. חלק מהם הבינו שנפלו בפח כשהתלוו לנסיעתו של רוהמ לוושינגטון ומנסים כעת לצאת מזה בכבוד איכשהו, האחרים עדיין בטוחים שהם שגרירי תכנית ה-100 ותפקידם להמליץ בחום על תכנית טראמפ. לא זכורה לי כזו אמביוולנטיות ביחס של ראשי מועצות ביוש לראש הממשלה. היהירות הזו של ראשי מועצות ביוש כאילו הם אלו שיישברו את ראש הממשלה כדי שיחליט על הכרזת ריבונות ללא הסכמת טראמפ ממש הזויה. אתם באמת מצפים עכשיו לקבלת החלטה של נתניהו גם במחיר פיצוץ מול ארצות הברית והחלטה של טראמפ שלא לכבד את הריבונות שתוחל על ידנו? אם התשובה היא כן, תחשבו שוב. שיהיה ברור, כבר אמרתי וכתבתי בעבר שאני מעריך מאוד! את ראש הממשלה למרות שאינני נמנה על עדת מעריציו. התחושה שלי שאי אפשר בפחות מחודש לפני בחירות לבטל תחושה של הרבה שנים כי ראש הממשלה לא היה מספיק חד והחלטי לגבי ריבונות ובנייה בכל מרחבי יהודה ושומרון. יחד עם זאת מרגיש לי שדווקא בעת הזו ראשי מועצות ביוש צריכים קצת להתבגר. התחושה שלי, ואני מעריך שגם של הרבה אחרים, שהם משחקים במגרש שגדול עליהם בכמה מידות ועכשיו עליהם להמתין, לתת לראש הממשלה מספיק זמן להתמודד עם המשמעויות של תכנית ה 100 בלי איומים, בלי שביתות ועם הרבה יותר ענווה.