ראש הממשלה ביקר את הוריו של מוטי בן שבת ז"ל - סרוגים

ראש הממשלה ביקר את הוריו של מוטי בן שבת ז"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לביקור ניחומים בבית משפחתו של מוטי בן שבת שנסחף ונהרג כשניסה לחלץ תושבים בנהריה בעת השיטפונות. נתניהו: "מוטי ז"ל היה גיבור גדול"

author-image
ראש הממשלה ביקר את הוריו של מוטי בן שבת ז"ל
  צילום: קובי גדעון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום בצהרים (ראשון) ביקור תנחומים קצר בבית משפחתו של מוטי בן שבת ז"ל, שנהרג בעת שהשתתף במאמצי החילוץ בשיטפונות בנהריה.

לביקור התנחומים הצטרפו גם שר החוץ ישראל כ"ץ, שר הפנים אריה דרעי ושרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון.

עוד באותו נושא

"ראיתי את היד שלו וידעתי שאיבדתי את הבן שלי"


10

רה"מ נתניהו שמע מהוריו על אישיותו המיוחדת של מוטי ועל מאמציו לסייע ולחלץ משפחה בשיטפונות בנהריה. רה"מ נתניהו אמר למשפחה: "מוטי ז"ל היה גיבור גדול. הוא תמיד יהיה בלבכם, עד היום האחרון".

אביו של מוטי בן שבת, דני בן שבת, דיבר הבוקר (ראשון) לראשונה מאז האסון הכבד וסיפר איך בנו עזב את הכל כששמע שיש תינוק במים, עד הרגע בו הבין שאיבד אותו.

בראיון לניב רסקין ב'חדשות הבוקר' בערוץ 12, סיפר בן שבת: "אני משחזר בראש את כל מה שקרה, וזה קשה מאוד. זה התחיל כשזוג קשישים בני 75 נקלעו למערבולת. בני ואני חילצנו אותם, הכנסנו אותם מתחת לבניין ומוטי עלה הביתה להכין להם כוס תה כדי שיתחממו. בינתיים התברר שיש אישה נוספת שהמים התחילו לסחוף אותה, חילצנו גם אותה ובני אמר לי, 'אבא, אנחנו רטובים, בוא נעלה הביתה לשתות כוס תה'".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מוטי
רמבו | 12-01-2020 16:45
היתי מגדיר אותו באמת גיבור זכרנו לברכה
2
תגידו
המעניש | 12-01-2020 17:22
כל הפמליה ה״מכובדת״ הזאת ביקרה את המשפחות של הרוגי המעלית בהצפות של תל אביב ? אה לא.. ותגידו הם הלכו לבקר את מר ג׳יהאד הערבי ישראלי שיצא עם השופל שלו לעזור ליהודים הנצורים בחיפה ? אה לא.. פופוליזם פוליטי זול ומגעיל
תתבייש. ראויים להערכה
יעל | 12-01-2020 19:47
בסד הבחור סיכן את עצמו. מעורר השתאות... האסון בתל אביב כואב נורא.. אבל פה יש בחור שמסר את הנפש. שחייל נהרג באים גם מהממשלה.. אבל בתאונה לא יבואו. תעשה את ההבדל. מחפש למצוא רק רע ביהודים שבאו לנחם. אולי קצת תלמדו זכות על ראש הממשלה. תשאלו את אחות של זכריה באומל מה קרה אחרי שהתחילה ללמד זכות עליו.. רק יורדים עליי ושונאים אותו ומזלזלים בו.. כל השונאים. נראה אתכם במקומו גיבורי מקלדת. נמאסתם.