איסתא רוכשת 50.1% מחברת נופש כשר - סרוגים

איסתא רוכשת 50.1% מחברת נופש כשר

איסתא רוכשת 50.1% מחברת נופש כשר המתמחה בקהל הדתי והופכת לשותפה מלאה בחברה. זיו טור, מנכ"ל ובעלים של חברת נופש כשר: "מברכים על המהלך ומצפים ליהנות משיתוף פעולה פורה לשתי החברות"

איסתא רוכשת 50.1% מחברת נופש כשר
  תמונה באדיבות: נופש כשר

קבוצת איסתא, קבוצת התיירות גדולה וותיקה ובעלת פעילות עסקית ענפה בכל רחבי העולם, לרבות תחום המלונאות והנדל"ן המניב, מרחיבה את פעילותה בתחום המסורתי שלה – תחום התיירות ורוכשת 50.1% מחברת נופש כשר, המתמחה בקהל הדתי ובכך למעשה מבססת "מניפת מוצרים" מלאה ורחבה יותר.

סמנכ"ל פיתוח עסקי של איסתא מר נבו גל מסר כי: "חברת איסתא החליטה להיכנס לתחום על מנת לספק מענה הוליסטי לכל הקהלים בישראל על ידי שותפות אסטרטגית עם נופש כשר שמתמחה בתחום". לדברי גל "נופש כשר היא החברה המובילה בשוק של המלונות הכשרים בחו"ל, עם 12 מלונות כשרים ופעילות במגוון רחב של מוצרי התיירות, מטיולים מאורגנים כשרים למהדרין, חופשות סקי כשרות למהדרין ועד מלונות כשרים למהדרין בקיץ. לטוס לחו"ל ולאכול כשר היא מזמן נחלת הכלל. הטיולים של נופש כשר הם כשרים למהדרין, אוכל טרי ואיכותי המבושל במלון, במחירים אטרקטיביים ורמת שירות מצוינת".

עוד הוסיף גל כי "נופש כשר הייתה שותפה מרכזית במהפכת הכשרות באירופה, המאפשרת לכל מי שחפץ לטוס לאכול אוכל כשר במגוון רחב של יעדים ובמחירים אטרקטיביים".

נופש כשר היא מהחברות המובילות במגזר הדתי, מייצרת ומשווקת: טיולים מאורגנים, נופשונים, חופשות משפחתיות וחופשות סקי כשרות. החברה מציעה מגוון רחב של חופשות ביעדים מרכזיים ברחבי העולם, כאשר כל חופשה מעניקה ארגון עד הפרט האחרון.

יועצי הנופש של נופש כשר חיים כשרות, מבינים תיירות ועושים הכול כדי ששומרי הכשרות יוכלו ליהנות מחוויית אירוח שלמה: נופש כשר מתמחה בהפעלת מלונות כשרים, אוכל טרי ואיכותי המבושל במלון, אולם תפילה לבית הכנסת עם ספר תורה.

השנה נופש כשר משווקת גם את המלון מרשת לאונרדו בפאפוס קפריסין, שיהיה כשר למהדרין בפסח, מלון ענק שיכול להכיל עד 1000 איש, ויהיה בפסח 2020 כשר כולו.

זיו טור, מנכ"ל ובעלים של חברת נופש כשר מסר כי "זה לא סוד שאיסתא הינה חברת התיירות הגדולה והמובילה בארץ. אנחנו מברכים על המהלך ומצפים ליהנות משיתוף פעולה פורה לשתי החברות תוך שימוש ב'מטרייה' התפעולית – מסחרית – שיווקית שיש לאיסתא להציע. מעבר לכך, כניסתה של איסתא כשותפה מלאה מהווה מבחינתי הבעת אמון גדולה מאוד בחברה ובאנשיה ואיתות לכך שמצפן החברה מורה על כיוון נכון ובכוונתנו להמשיך ולהרחיב את הפעילות, בכדי לספק פתרונות ביעדי תיירות חדשים ובמגוון בתי מלון. אני בטוח שיחד נוכל לספק לקהל שומרי המסורת את חווית הטיול והנופש המאורגן האיכותי ביותר שניתן לרכוש, וזאת תוך הנאה מהמקצועיות ורמת השירות הגבוהה של החברה, יחד עם הכוח המסחרי הייחודי שיש לאיסתא אשר יאפשר מתן מחיר תחרותי ואטרקטיבי לטובת הלקוח"

גל וטור מאמינים כי מדובר במהלך משמעותי לשתי החברות, אשר יש בו בכדי להוות בשורה של ממש לצרכן הקצה, ויאפשר פיתוח מוצרים חדשים לקהל הדתי כמו קרוז כשר, נופשונים כשרים במבחר בתי מלון בחו"ל והרחבת יעדי הטיולים בחו"ל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו