השומר של המכללה סיים את הש"ס שלוש פעמים - סרוגים

השומר של המכללה סיים את הש"ס שלוש פעמים

אירוע סיום ש"ס מיוחד התקיים אתמול במכללה בצפון. אליעזר איטח, השומר היושב בכניסה למוסד, סיים את הש"ס שלוש פעמים. התלמידים והמרצים ערכו לו מסיבה

השומר של המכללה סיים את הש"ס שלוש פעמים
  (צילום: פורטל הדף היומי)

אירוע סיום ש"ס מיוחד התקיים אתמול (א') במכללת 'שאנן', כששומר המכללה, אליעזר איטח, היושב בביתן בכניסה לקמפוס השלים את לימוד הש"ס שלוש פעמים במסגרת 'הדף היומי'.

זו הפעם השנייה שאיטח משלים סבב לימוד במסגרת הדף היומי, אך בסבב הנוכחי הוא למד כל דף 3 פעמים. תלמידי המכללה והמרצים הכינו לו מסיבת הפתעה בה נערך סיום הש"ס.

השומר סיפר לסטודנטים, שכל דף הוא לומד שלוש פעמים, באמצעות אפליקציית פורטל הדף היומי. בתחילה הוא מאזין לשיעורו של הרב קלופפר, וכעבור שבועיים מבצע חזרה על הדף באמצעות האזנה נוספת לשיעור זה וכן לשיעורו של הרב יחזקאל טשינגל. זאת ועוד, הוא סיפר כי לאחרונה הוא אף החל ללמוד כל דף שבע פעמים.

עוד באותו נושא

בחינם: אפליקצית פורטל הדף היומי גם לאנדרואיד

עם הזמן, אליעזר פתח פער של 14 דפים קדימה, ולכן הסיום התקיים היום, כשבועיים לפני סיום הש"ס במסגרת הדף היומי העולמי.

במסגרת החגיגה, רקדו לכבודו של אליעזר כ-200 בחורי ישיבה הלומדים במכללה ולאחר מכן הוקרנו סרטונים של שני מגידי השיעורים המאחלים לאליעזר ברכת ישר כח. זו הפעם הראשונה שאליעזר, אשר מקשיב לשיעוריהם שנים רבות, זכה לראות אותם, על גבי מסך ענק, בנוסף להאזנה קבועה יום-יומית לשיעוריהם.

עם השומר סיימו את הש"ס גם נשיא המכללה פרופ' יחיאל פריש, לארבעה מרצים נוספים – הרב שרגא שינובר, הרב ד"ר שמעון רפורט, הרב ד"ר בועז כהן, הרב ד"ר אליעזר שריאל – ושלושה סטודנטים – שלמה בלוטניק, מנחם ינקוביץ, בני מאירצ'יק – שישלימו את הלימוד במסגרת לימוד הדף היומי.

במהלך האירוע, הפתיעה אגודת הסטודנטים גם את הרב הראל שפירא, מנהל פורטל הדף היומי ומרצה במכללה, והעניקה לו שי עבור פעילותו הנמרצת להפצת לימוד הדף היומי וכן על סיום הש"ס אשר אף הוא זוכה לכך בימים אלו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
רק כך מנצלים את הזמן יישר כח
אריק | 23-12-2019 14:47
תורה ועוד תורה
2
תלמידי החכמים יושבים בשערים ממש כמו בימי קדם
מרא דאתרא | 23-12-2019 15:02
פשוט וואו! לא פעם אחת, לא פעמיים - שלוש פעמים! אליעזר איטח - חילך לאורייתא!
3
פלאי פלאות!
שלומי | 23-12-2019 22:06
יישר כח גדול
4
מסופר על אחד הרבנים הגדולים שהתחלף עם ה...
משה | 24-12-2019 9:54
עגלון שלו וביחד הגיעו לעיירה רחוקה שלא הכירה את זיו פניהם. לאחר שהעגלון המחופש לרב אמר להם ששאלותיהם כל כך קלות שאפילו העגלון שלו יודע לענות עליהן ולאחר שנוכחו במו אוזניהם לשמוע שהדברים אכן נכונים השתוממו והתפלאו תושבי העיירה עד מאוד ולבסוף סיכמו את הדבר באומרם שאם העגלון של הרב הוא כל כך גאון אז הרב הוא בטח גאון הגאונים. ואותם תושבים אם היו חיים היום היו אומרים שאם המאבטח יודע כל כך הרבה אז תארו לכם עד כמה הרבנים המזרוחניקים גאוני הגאונים המה. אך הדברים פשוטים לכל מי שעיניו בראשו. אותם תושבים טעו. אותו אדם שמוזכר למעלה לא היה גאון הגאונים אלא טיפש שבטיפשים וכך גם הם כל רבני המזרחי שמאבטח הוא בהרבה יותר חכם וגאון מהם. תודה רבה.
לא מכובד
פנחס | 24-12-2019 16:29
מה הקשר? למה אתה מתייג אנשים? חסרים כאלה שחובשים כיפה אחרת והם לא למדנים?
הפוסל במומו פוסל
אבי | 24-12-2019 10:44
אתה עפר לרגליהם