סער חושף: חכ"ים נוספים יביעו בי תמיכה - סרוגים

סער חושף: חכ"ים נוספים יביעו בי תמיכה

חבר הכנסת גדעון סער חושף הערב כי חברי כנסת נוספים מהליכוד יביעו בו תמיכה פומבית לאחר אישור הפריימריז לראשות הליכוד, וזאת בנוסף למיכל שיר ויואב קיש שכבר הודיעו על תמיכתם

סער חושף: חכ"ים נוספים יביעו בי תמיכה
  צילום: omer Neuberg/Flash90

חבר הכנסת גדעון סער חושף הערב (רביעי) כי מחר, אחיר ההחלטה על הפריימריז, חברי כנסת נוספים יודיעו על תמיכה בו.

בראיון בכאן 11 אמר סער כי "בשלב זה עוד בטרם הודיעו על פריימריז יש כבר שני חברי כנסת שתומכים בי" (מיכל שיר ויואב קיש).

אך שר החינוך לשעבר הוסיף כי "לאחר שיאושרו מחר בעז"ה בישיבת מרכז הליכוד מחר הפריימריז – יהיו חברים נוספים שיצטרפו".

על המגעים עם כחול לבן והיתכנות לבחירות שלישיות, אמר סער בראיון כי אין להערכתו אין כל סיכוי ריאלי להגעה להבנות עם מפלגתו של גנץ בזמן שנותר עד חצות: "זה נובע מכך שכחול לבן לא רוצים לשבת תחת נתניהו. כל נושא החסינות שעלה כתנאי לחידוש השיחות – נועד לגלגל את האשמה לליכוד".

עוד באותו נושא

גליק: "בהתמודדות בין סער לנתניהו, אני תומך בסער"


49

סער או נתניהו? בעוד 15 יום הפריימריז לראשות הליכוד

מוקדם יותר היום (רביעי) הוחלט כי הפריימריז לראשות הליכוד ייערכו בעוד 15 יום, ב-26.12. בהודעה שיצאה מטעם הליכוד נאמר כי זה התאריך המסתמן וכי זה בכפוף להיתכנות לוגיסטית.

נכון לעכשיו שני מועמדים הכריזו על התמודדותם לתפקיד, חבר הכנסת והשר לשעבר גדעון סער, מול ראש הממשלה המכהן ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. ההתמודדות היא רק על תפקיד יו"ר הליכוד ובעצם המועמד מטעם המפלגה לראשות הממשלה ולא יתקיים נכון לרגע זה פריימריז לרשימת הליכוד לכנסת.

בתחילת השבוע (שני) הגיב חבר הכנסת גדעון סער להצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפיה אם יתקיימו בחירות שלישיות אז יערכו גם פריימריז לראשות הליכוד.

"אני מברך את ראש הממשלה נתניהו על הודעתו בדבר קיום פריימריז מוסכמים לראשות הליכוד. הליכוד היא התנועה הפוליטית הגדולה בישראל ולה מסורת דמוקרטית מפוארת. אנו נקיים מערכת בחירות חיובית, מכבדת ונקיה בה אציג תוכניות ועמדות ברורות בכל תחומי המדיניות. חברי הליכוד יכריעו", אמר סער.

על השאלה, באם יפסיד בפריימריז לליכוד האם יישאר במפלגה ויתמוך בנתניהו בבחירות 2020: "במילה אחת התשובה היא כן. בכוונתי להתמודד ולנצח. תמיד צריך להתמודד על מנת לנצח ולקבל את ההכרעה הדמוקרטית שמתקבלת".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
16 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
ביבי שוב משקר
די לביביזם | 11-12-2019 18:15
השקר החדש של ביבי (שקר נוסף מבין שקריו הרבים) ביבי טוען שהוסכם עם פומפאו מזכיר המדינה האמריקאי על סיפוח הבקעה. אך מזכיר המדינה הוציא הודעה שלא היה סיכום שכזה! ביבי נהפך להיות מסוכן לישראל! ביבי מסוכן לדמוקרטיה בישראל! ביבי היה ראש ממשלה טוב זה עבר!
עוד יזרקו על גדעון ביצים מסריחות בכל מקום
אור כסלו | 12-12-2019 0:35
סער שליח הבג''צ ומנדלבליט ימ''ש - לחסל את ביבי המלך. לא ניתן נפגין כל יום מיליון איש ברחבבח הארץ
ביבי אף פעם לא משקר
מוש | 11-12-2019 22:10
פומפאו לא זוכר שהוא אמר...
2
משקל נוצה
יוני | 11-12-2019 19:09
לא מבין את האתר הזה כל היום נותן הד לאמירות של גדעון סער, משקל נוצה רוצה להיות ראש ממשלה ממש בושה. מבזבזים מילים על גדעון סער בעוד שבועיים יחזור להיות איש אנונימי. בדיוק למעמד הראוי לו
3
איזה אפס אתה גדעון!!!
מז | 11-12-2019 21:11
אפססססס
4
אתה תפול מהר אתה והשפחה שלך בליכודד
אפי | 11-12-2019 21:12
תפולל
5
כמה מיליארדים עוד יעלה לנו הנאשם
בוזגלו לא פראייר | 11-12-2019 22:08
לך הביתה תן לסער להציל את הימין
6
גדעון סער
רחל | 11-12-2019 22:40
גדעון סער - איש ראוי ובעל ניסיון .
7
חלומות
חנה | 11-12-2019 23:52
ביג דיל כמה חברים זה עדיין לא שמונים אחוז לביבי. זה ממש דומה לציפי לפרס כמה פעמים פרס התמודד לרשות הממשלה ותמיד נפל . כך זה יהיה איתך גדעון. מה עשית.למען המדינה חוץ מלבגוד מנהיג נמדד לפי היושר הפנימי . ןולא לפי זה אתה מפיל ראש ממשלה עדיין מנהיג את המדינה . כל אלה שתומכים בך זה אלה מתים להפיל את ביבי זה זכותך להתמודד. כל אחד אבל לא בדרך של קובינות ולפגוע. כך תתנהג עם מנהיגים גדולי העולם..פדיחה למדינה. מה אתה מבין מדיניות החוץ איזה מן דפלומט אתה עם אתה מתנהג כומו שאתה מנהג . איך זה שאתה כל כך הרבה בתקשורת כמה במה נותנים לך על זה רק כדי לפגוע ביבי להוריד את המראל לציבור לביבי לא נתנו לדבר הרבה מעניין . אתה עוד לא ראש ממשלה אתה יותר התקשורת מאשר ביבי.מעניין.כל זה רק לפגוע ביבי בתקשורת . גדעון זה לא יעזור לך כל זבולי המוח ושטיפת.המוח אתה עושה מערוץ.לערוץ. כמה פעמים אתה חוזר על אותם משפטים די העם לא מפגר.. שמענו הציבור לא מחליף.את ביבי תכניס לך לראש . ואם אתה תיהיה ראש מפלגה העם לא יבחר בך רק ביבי או דריכטר מדוע אתה לא מתמודד אתה אדם צנוע מדבר פחות ומדבר לעניין.לא כומו גדעון קופץ מערוץ.לערוץ לערוץ.כדח לשכנע את הציבור ואת התקשורת איך לא זה חגיגה בשיבלם שיש אחד כומו גדעון שרוצה להפיל את ביבי אתה ממש לא משכנע. יש לך עוד הרבה מה ללמוד מביבי איך לנהל את המדינה . איזה אישיות ברמה בין לאומית ..
גם ביבי
אני | 12-12-2019 0:55
התחיל מכלום ונפל פעם ראשונה שרץ.גם ביבי.היום המצב השתנה עם ביבי ואת כל ההישגים שלו הוא הורס במו ידיו.
8
העולם משתגע
סר | 12-12-2019 0:49
אדון גדעון... אתה כתם שחור בדמוקרטיה. איך מעז בכלל להציע עצמך. חבל שלא נמצאה התרופה למגלומניה
9
סער
טראמפ | 12-12-2019 1:11
ההיסטוריה תמיד חוזרת. א. סיכלה את כהונת הנשיא קצב בגלל טענות לאונס. פואד רצה להיות נשיא והוגש נגדו כתב אישום. שיטרית...סילבן....האם סער לא נכנס לאותה מלכודת? מניין הבטחון שהקטינות, שהפכו כיום לבגירות, לא יחליטו להתלונן עליו?
10
יביעו ויחטפו על דופרצופיות
Xy | 12-12-2019 6:38
התרגלנו כבר לסגנון של הצבועים ה00מולנים המקורנפים וממשיכים לזרוק בוץ למרות שאותם כבר קשה לזהות בשל הלכחון הרב על פניהם
11
בחירות
ירושלמי | 12-12-2019 7:52
סער צא מהסרט שאתה נמצא בו אתה לא צריך תמיכה של חברי כנסת אתה צריך תמיכה של בוחרי הליכוד ואנשי הימין ואת זה אתה לא תקבל . ביבי ראש הממשלה הבא
12
סער
אב | 12-12-2019 8:39
משחק אותה סער כדמוקרט, שמעתה את המשפט לא מפקירים פצוע בשטח אל לא שמעתה אז : 1. תקשיב לחבר מפלגתך ברקת , אדם משכמו ומעלה. 2. תיקרא בעיון את ספריו של שרון גיבור ישראל. אז אתה מפקיר פצוע בשטח וממשיך לרמוס אותו!!!!! איך זה נישמע שיחליטו הקוראים
13
יאמר לזכותו שיש לו ביצים לעמוד מול ביבי..ראו
North Star | 13-12-2019 7:29
את כל הבובות מהליכוד.