בעקבות המצב מגבלה על כמות הנוסעים באוטובוסים - סרוגים

בעקבות המצב מגבלה על כמות הנוסעים באוטובוסים

בעקבות ההסלמה בדרום משרד התחבורה ממשיך להגביל את מספר הנוסעים באוטובוסים, במשרד המשפטים לא תהיה קבלת קהל ברוב הלשכות וקווי הסיוע לעזרה נפשית יהיו זמינים לציבור

בעקבות המצב מגבלה על כמות הנוסעים באוטובוסים
  צילום: הדס פורוש/ פלאש 90

ההסלמה בדרום ובמרכז: 48 בני אדם טופלו על ידי צוותי מד"א אתמול (שלישי) מהשעה 05:00 בבוקר ועד היום בשעה 08:00, החובשים והפראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-48 בני אדם, כולם במצב קל. בין הנפגעים: 2 פצועים קל מרסיסים (גברים כבני 30 ו-55, במועצה האזורית באר טוביה), 23 נפגעים קל שנחבלו בדרך למרחב המוגן ו-23 נפגעי חרדה.

בנוסף, אתמול בבוקר בשעה 08:04, בזמן האזעקות באזור גוש דן התקבלה במוקד 101 של מד"א במרחב איילון קריאה על ילדה בת 8 שאיבדה את הכרתה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי מציל חיים וביצעו פעולות החייאה עד שחזר הדופק, ופינו את הילדה לבית החולים וולפסון במצב קשה ויציב כשהיא מורדמת ומונשמת.

נכון להבוקר  מצבה עדיין קשה והרופאים בבית החולים ממשיכים להילחם על חייה. צוותי מגן דוד אדום עומדים בכוננות מוגברת, ונמצאים בקשר רציף עם גורמי הביטחון. כחלק מהיערכות מד"א, 30 אמבולנסים יצאו מאחסנת חירום במרכז הארץ, ומתגברים את החובשים והפראמדיקים של מד"א בדרום הארץ ובמרכזה. במד"א קוראים לציבור להישמע להנחיות פיקוד העורף, הנחיות מצילות חיים. בכל צורך רפואי יש להזעיק את מד"א בטלפון החירום 101 או באמצעות יישומון "מד"א שלי", שמאפשר חיוג מהיר למוקד מד"א, ומאפשר לזהות את מיקומו המדויק של הזקוק לעזרה.

תמיכה נפשית

מאתמול בבוקר ולאורך כל היממה: קו הסיוע של נט"ל תמיכה וסיוע נפשי לנפגעי חרדה זמין במספר 1800363363. בבקשה לעדכון אצלכם הקו פעיל 24 שעות כבר מאתמול בבוקר עם עשרות מתנדבים שהעניקו מענה לתושבים מאזור הדרום ומרכז הארץ. למעלה מ 300 פניות התקבלו בקו.

נודה לעדכון אודות קו הסיוע ומספרו בסקרולים ואמצעי המדיה, קו הסיוע של נט"ל תמיכה וסיוע נפשי לנפגעי חרדה זמין במספר 1800363363

ישנה הלימה בין פרסום המספר למתקשרים לקו המבקשים תמיכה ומענה.

הנחיות תחבורה

משרד התחבורה מבקש להזכיר: אין שינוי בהנחיות המתייחסות למגבלות של התחבורה הציבורית והתנהגות הנוסעים בזמן אזעקה.

מספר הנוסעים באוטובוסים עדיין מוגבל ל-20 נוסעים באוטובוס, באיזור הדרום ו-35 נוסעים לכל היותר בגוש דן.

בזמן אזעקה נהגי האוטובוסים העירוניים נדרשים לעצור בצד הדרך ולפתוח את הדלתות. על הנוסעים לרדת מהאוטובוס במידה ויש מבנה קרוב ולתפוס מחסה. במידה ולא ניתן לרדת מהאוטובוס ,נדרשים הנוסעים להתכופף מתחת לקו החלונות של האוטובוס ולהגן על הראש. לאחר המתנה של 10 דקות ניתן להמשיך בנסיעה.

משרד המשפטים: לא תתקיימנה קבלת קהל ברוב הלשכות

הודעת משרד המשפטים נכון ליום ד' 13.11.2019 (שעה 07:00) – לאור המצב הביטחוני והנחיות פיקוד העורף לא מתקיימת קבלת קהל בלשכות משרד במחוז הדרום. במחוז תל אביב והמרכז קבלת הקהל מתקיימת כרגיל.

להלן פירט היחידות בהן לא מתקיימת קבלת קהל במחוז הדרום:* פרקליטות.* סיוע משפטי.* האפוטרופוס הכללי, הממונה על הליכי חדלות פירעון, הכונס הרשמי והרשם לענייני ירושה.* רשות התאגידים (רשם המשכונות).* הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין.* שומת מקרקעין.* המחלקה לחקירות שוטרים.* נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.* הסנגוריה הציבורית

בבית השרעי ביפו ובבית הדין לעררים בבאר שבע לא יתקיימו דיונים (למעט במקרים דחופים).

המענה הטלפוני במוקד השירות של משרד המשפטים ביחידות סגור. לטובת מקרים דחופים בלבד מופעל קו חירום בטלפונים: 073-3927747/48/49/50.

הודעות נוספות יעודכנו באתר האנטרנט של משרד המשפטים ובדף הפייסבוק.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו