"ידיד השם": אריאל זילבר במחווה מפתיעה לנתניהו. צפו

"ידיד השם": אריאל זילבר במחווה מפתיעה לנתניהו. צפו

הזמר והיוצר, אריאל זילבר יוצא בתמיכה מיוחדת כלפי ראש הממשלה ומשיק סינגל חדש שהלחין לכבודו. זילבר מסר לסרוגים: "שר את הזעקה על העוול שנעשה לבנימין נתניהו". צפו

author-image
זילבר: ''שר את הזעקה על העוול שנעשה לנתניהו''
  צילום: Miriam Alster/Flash90

 זילבר למען נתניהו: הזמר והיוצר, אריאל זילבר הידוע כאיש ימין מובהק וככזה שלא מפחד לומר את דעותיו במוזיקה שלו- החליט לצאת במפגן תמיכה מיוחד כלפי ראש הממשלה והשיק סינגל מיוחד שהלחין בשם: "בנימין ידיד השם" וכתב ידידיה שילה לבקשתו.

אמש (מוצ"ש), זילבר ביצע לראשונה את השיר החדש מול אלפים בהפגנת הימין שנערכה בכיכר גורן בפתח תקווה.

"המילים של ידידיה שילה נכתבו לבקשתי, כדי שאוכל לשיר את הזעקה על העוול שנעשה לבנימין נתניהו" מסר זילבר בראיון לסרוגים והסביר כי כרגע אינו יודע אם השיר יכנס לאלבום הבא שלו "אין לי מושג מה יקרה הלאה עם השיר הזה. כרגע הוא חלק מהמחאה".

צפו בביצוע הבכורה:

מדובר בשיר מחאה כלפי 'הרדיפה התקשורתית' אחרי ראש הממשלה ומשפחתו. בנוסף בשיר נמתחת ביקורת כלפי החוקרים ופרקליט המדינה הרוצים להדיח את נתניהו מתפקידו.

מילים: 

"עשית אותנו אימפריה, לא ארץ קטנה עם שפם, שונאי ישראל בהיסטריה, מולדת כבר לא יחפה. לכל מדינה שתגיע תזכה לכבוד מלכים תשואות סוערות עד רקיע, דלתות ושווקים נפתחים. בנימין ידיד ה׳, ישראל תעמוד לימינך, משונאים אל תתרשם, בטוחים שהצדק איתך. בנימין ידיד ה׳, ישראל תעמוד לימינך, מכזבים אל נתרשם בטוחים שהצדק איתך.

השיר המלא: 

ההודים קונים את הנשק, בסין מוצרים חכמים, קוריאנים לומדים את המשק, פטנטים כל יום נרשמים. אימתה ופחד בסוריה, אויבים באיראן נלחצים, בבחריין פותחים בחשאי ערוצים. בנימין ידיד ה׳, ישראל תעמוד לימינך, משונאים אל תתרשם, בטוחים שהצדק איתך. בנימין ידיד ה׳, ישראל תעמוד לימינך, מכזבים אל נתרשם בטוחים שהצדק איתך.

מתוך רדיפה אובסיסית, חוקרים במגמת עריפה וגם אכיפה סלקטיבית, פשוט אכיפה ואיפה. תפירת התיקים מתבצעת יום יום בעזרת הדלפות, נוסעת לחו״ל התובעת קשה לה לשמוע תשובות. בנימין ידיד ה׳, ישראל תעמוד לימינך, משונאים אל תתרשם, בטוחים שהצדק איתך. בנימין ידיד ה׳, ישראל תעמוד לימינך, מכזבים אל נתרשם בטוחים שהצדק איתך.

שנים הוא מוסר את הנפש ומה מקבל בתמורה? כותרות בוץ של גועל ורפש ועוד הצצה לדירה. פרשן לשחיתות מתרתח, פנים של סלידה מוצגות ואוסלו חדש מתפתח לעוד פיגועים ונסיגות. לא ניתן לך פרקליט להדיח ראש ממשלה, רק העם כולו יחליט, די יפסיקו את הגזילה. בנימין ידיד ה׳, ישראל תעמוד לימינך, משונאים אל תתרשם, בטוחים שהצדק איתך. בנימין ידיד ה׳, ישראל תעמוד לימינך, מכזבים אל נתרשם בטוחים שהצדק איתך"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
זילבר התחרפנת לגמרי
שמעון לוי | 10-11-2019 17:38
זילבר לך טפל בעצמך דחוף !!!!
אריאל זילבר איש אמת
דנה | 11-11-2019 1:38
אתה המחורפן
לך אתה טפל בעצמך ביביפוב
המיואש | 10-11-2019 18:49
חולה ביביפוביה
2
אין על אגיאל זילבר תותח על!! כל הכבוד!!
יהושע | 10-11-2019 18:08
.
3
תותח ללא רתע
אבו נאצר | 10-11-2019 21:23
זמר איכותי עשוי ללא חת, כל הכבוד!
4
למה זה מפתיע בדיוק?
רון | 10-11-2019 21:26
כותרות צהובות - הכל מפתיע/מדהים/מזעזע/לא יאומן מה תעשו כשיקרה משהו מפתיע באמת?
5
אריאל זילבר אמיץ. אהוב ומוכשר
טל | 11-11-2019 1:44
אוהבים אותך אריאל. מאוד כל הכבוד ותודה לך
6
כל הכבוד
איצקו | 11-11-2019 7:13
כל הכבוד זמר גדול מוכשר בחסד עליון
7
אגזוזילבר חובב האגזוזים
לכלג | 11-11-2019 12:39
מממ
8
אריאל לא טועה בתפיסת עולמו ההשקפתית
זמיר | 11-11-2019 12:58
כל העם רואים ושומעיםאת הקולות אין ספק שראש הממשלה ומשפחתו ,נירדפים ע"י התשקורת השמאלנית בצורה חולנית, על כך העיד עורך מעריב ,בראיון אצל ינון מגל וריקלין ,שהרדיפה של התקשורת את ביבי פסיכותית.לאור ההישגים שלך ביבי, כל המתיימרים להחליף אותך יהיו בעיני הציבור המחבק אותך כחגבים לידך
9
שיר מרגש , יפה ועוצמתי - אהבתי!
אוראור | 25-05-2020 16:26
בשיא הרצינות!!!!!!!!!!!!