'רשימת החיסול' של המתנחלים: "לא להצביע למרידור" - סרוגים

'רשימת החיסול' של המתנחלים: "לא להצביע למרידור"

ועד מתיישבי בנימין יחלק היום בקלפיות הפרימריס של הליכוד קריאה למתפקדים אוהבי ארץ ישראל לא להצביע לשר דן מרידור שבעבר כונה "מפקד צבא הפינוי של שלום עכשיו".

author-image
'רשימת החיסול' של המתנחלים: "לא להצביע למרידור"
  מחוסל? הפלאייר נגד מרידור (סריקה)

ועד מתיישבי בנימין יחלק היום בקלפיות הפרימריס של הליכוד קריאה למתפקדים  אוהבי ארץ ישראל לא להצביע לשר דן מרידו

בוועד מתיישבי בנימין הוחלט כי יש לפעול בכל הכוח כנגד מי שפעל ופועל נגד ארץ ישראל וההתיישבות ביהודה ושומרון באופן קבוע.

בוועד  מסבירים כי הליכוד כמפלגת שלטון התקשה לבצע את מדיניות הימין בשל כוחות בתוך הליכוד שהובילו מדיניות שמאל מובהקת. בוועד הזכירו כי מרידור התבטא מאז נבחר בשלל סוגיות כאיש שמאל מובהק: בעד הקמת מדינה פלשתינית, בעד פירוק מאחזים, בעד פינוי התנחלויות בעד ההקפאה ועוד.

היום, במהלך יום הבחירות יחלקו בוועד פלאייר הקורא לא להצביע למרידור.

יו"ר ועד מתיישבי בנימין איציק שדמי אמר: "דן מרידור הוא איש שמאל המתחבא מאחורי כסות של מפלגת שלטון שנבחרה בקולות ימין. הפריימריס זו ההזדמנות הטובה ביותר לאותת לאנשי הליכוד: מי שמרים יד נגד ארץ  ישראל לא יזכה לקולנו ואם יש כאלה שמתבלבלים אז נזכיר להם מיהו האיש".

זהו אינו הקמפיין הראשון של מתיישבי בנימין נגד מרידור. בימי המאבק על 'חוק ההסדרה' יצאו המתיישבים במיצג המחאה כשהם לבושים במדים צבאיים של "צבא הפינוי של שלום עכשיו". המפגינים חבשו מסכות עם פרצופו של מפקד הצבא השר דן מרידור ונשאו שלטים מטעם החיילים "בצבא הפינוי של שלום עכשיו" התומכים בו וקוראים להמשיך ולפנות ישובים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
דוגמה לאנשים שרואים הכל דרך החור שבגרוש
דתי לאומי מודאג | 25-11-2012 12:09
קודם כל בשביל ההתנחלויות צריך ליכוד חזק, ובלי מרידור, סקרים מראים כי הליכוד מאבד קולות רבים לכיוון המרכז. יום אחרי שהוא לא יבחר לליכוד הוא יככב ברשימתה של ציפי לבני - אתם באמת חושבים שזה טוב לימין? שנית, יש עוד דברים בחיים חוץ מהמאבק על רמת מגרון. למרידור הוא המדינאי כמעט הכי מנוסה הפעיל היום.הוא היה מזכיר ממשלה במלחמת שלום הגליל,ישב עם שמיר בפורומים הכי מצומצמים במלחמת המפרץ וכן הלאה.לשיקול דעת שלו ולפרספקטיבה שלו יש חשיבות. אוף הלואי שלציונות הדתית היה זום קצת יותר גדול משני הרים ושתי גבעות...
2
דן מרידור שאל מי צריך יהודים בחברון ? הרי זה כאב ראש !!
אריק | 25-11-2012 13:06
בכנסת ה-19 אולי דן מרידור לא יבחר אבל הוא יראה חברי כנסת יהודים שגרים בחברון כמו אורית סטרוק,ברוך מרזל הרב הלל הורביץ וכו' שייצגו את עם ישראל נאמנה
3
ל-1 אתה רציני??
סטודנט | 25-11-2012 22:06
נראה לך שיש מנדט אחד שמגיע מקדימה בגלל הנגבי ודומיו? איפה אתה חי המציאות היא שהם נכנסים בשל קולות של ימין ועושים מדיניות של שמאל קיצוני, לא בגלל מרידור הנגבי וכו' כאשר יש אלרין דנון ושות' יצביעו ליכוד. אלא אם כן אתה רוצה שליכוד לא יהיה ליכוד ואז באמת תצביע להם ותקבל קולות של שמאל (לא בטוח שהימין יצביע פרט שולי...)
4
ל-3 אני מאוד רציני
דתי לאומי מודאג | 26-11-2012 10:10
יש דבר כזה שנקרא קולות צפים, נעים להכיר. אנשים שמעוניינים בפשרה,אנשי מרכז. עליהם נוכחחות של מרידור עשויה להשפיע.