שלכם ברשימה? אפל תתקן תקלה חמורה באייפונים - סרוגים

שלכם ברשימה? אפל תתקן תקלה חמורה באייפונים

בעקבות אלפי דיווחים על תקלה במכשירי האייפון שמובילה לכך שהטלפון לא נדלק, באפל הודיעו כי יתקנו את כל המכשירים שהושפעו או שעלולים להיות מושפעים מהבעיה ללא תשלום. במידה וכבר תיקנתם את הבעיה, תוכלו לקבל החזר כספי

author-image
שלכם ברשימה? אפל תתקן תקלה חמורה באייפונים
  (צילום: שאטרסטוק)

לאחר שאלפי משתמשים דיווחו בשבועות האחרונים על תקלה חמורה במכשירי האייפון שלהם שהובילה לכך שהטלפון לא נדלק, באפל הודיעו על תכנית נרחבת לתיקון הבעיה – במסגרתו כל המכשירים שהושפעו או שעלולים להיות מושפעים מהתקלה יתוקנו בחינם.

לדברי החברה, התקלה נרשמת רק במכשירי אייפון 6S או 6S פלוס שיוצרו בטווח שבין אוקטובר 2018 לאוגוסט 2019. מבדיקת החברה עולה כי מדובר בתקלת חומרה, כאשר רכיב במכשיר עלול להתקלקל ולהביא להשבתת הסמארטפון. מסיבה זו, התיקון יוצע לכל מי שיש לו מכשיר שיוצר בתקופה המדוברת, גם אם המכשיר עובד ללא בעיות.

כחלק מפרוייקט התיקון, אפל פתחה עמוד ייחודי באתר החברה שמאפשר למשתמשים לבדוק האם האייפון שלהם מכיל את הרכיב הבעייתי. כדי לבדוק את הזכאות לתיקון, תצטרכו להיכנס לאתר ולהקליד את המספר הסידורי של הטלפון שלכם. ניתן למצוא את המספר הסידורי על ידי כניסה לתפריט ההגדרות, לחיצה על "כללי" ואז על "אודות", שם תוכלו להעתיק את המספר הסידורי המופיע.

במידה ואתם זכאים לתיקון בחינם, ניתן לממש את התיקון בכל חנות של אפל או בחנויות של יבואניות מורשות. בישראל יהיה ניתן למסור את המכשירים לתיקון בסניפי רשת איידיגיטל וכן בחנויות iStore ברחבי הארץ. במידה וכבר תיקנתם את המכשיר שלכם לפני ההכרזה הנוכחית, תוכלו לקבל זיכוי כספי על התיקון. חשוב לציין כי במידה ונגרם נזק אחר לאייפון הפוגע ביכולת השלמת התיקון של התקלה, כמו מסך שבור או סדקים במסגרת, ייתכן ותידרשו לשלם על תיקוני הדברים הללו בתום התיקון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה לא תשימו קישור?
1998 | 07-10-2019 19:51
אחלה כתבה הכל טוב ויפה. אבל לא תוסיפו קישור לאתר שאפשר לבדוק שם את המספר סידורי