אולי תקני לו מתנה: 10 הטיפים לקניית מתנה לגבר - סרוגים
יפה לי, צרכנות, תוכן שיווקי

אולי תקני לו מתנה: 10 הטיפים לקניית מתנה לגבר

קניית מתנה לגבר תמיד משאירה אותנו בשלב של ניסוי ותהייה, כשאת שוברת את הראש במטרה לקלוע לטעמו וליהנות אותו באמת. רשת ג׳נטלמן הרשת המתמחה במתנות מושלמות לגבר - שיכוונו אותך למטרה הנכונה

אולי תקני לו מתנה: 10 הטיפים לקניית מתנה לגבר
  ערכת יין יוקרתית (צילום באדיבות רשת ג'נטלמן)

החגים בפתח לצד ההכנות הרוחניות אין ספק שלשמח את האנשים סביבנו כאלה שיש לנו הכרת הטוב אליהם היא חלק בלתי נפרד מההכנות לחג.

עוד באותו נושא

ג'נטלמן – לכבד בטעם יוקרתי לחג החירות

קניית מתנה לגבר תמיד משאירה אותנו בשלב של ניסוי ותהייה נראה לך שיש לו הכל? או שאולי קנית לו בעבר מתנות והוא השאיר אותן במגירה ולא מספיק השתמש? כך או אחרת, את שוברת את הראש במטרה לקלוע לטעמו וליהנות אותו באמת. רשת ג׳נטלמן הרשת המתמחה במתנות מושלמות לגבר – שיכוונו אותך למטרה הנכונה.

המתנות מיועדות לכל מטרה ממתנות לחתן, כן, תמצאו שם מגוון מרשים ורחב של שעונים מספורטיבים ועד יוקרתיים. ארנקים בשלל דגמים וגדלים. מתנות שאפשר לחרוט עליהם את שם המקבל ואפילו משפט משמח.

אם אתם רוצים ברוח הימים לבקש סליחה, דרך מתנה היא אחת הדרכים היפות ביותר לבקש סליחה ולקבל מחילה.

קבלו את עשרת הטיפים של מומחי רשת ג'נטלמן, גזור ושמור!

1. מי אני? גם אם זה מתבקש, חשוב להגדיר את נשוא המתנה ולהסביר למוכר את טיב הקשר ורצון להשקיע. ברור לכל אחד שמשנה אם מדובר בגבר שהוא ארוסי, בעלי, המחותן שלנו, האח או הבן, העסקן הדגול או השכן שאנחנו חייבים לו הכרת הטוב? המורה של הבן או מישהו אחר.
2. מה גילי? צעירים בגיל וברוח יאהבו יותר ג'אדטים ודברים עדכניים ולא שגרתיים. לשמרנים ולמבוגרים נלך על הקלאסה של שעונים/ ארנקים/ יודאיקה וכדומה.

ארנק לגבר (צילום באדיבות רשת ג'נטלמן)

3. מה עיסוקי? נשאל את עצמנו: האם לגבר נשוא המתנה יש שולחן משרדי? הוא נמצא בתפקיד ניהולי? אם כך מוצרי עור ויוקרה ישמשו אותו וגם יתנו לו הזדמנות להפגין את האהבה שרוחש לו מי שהעניק את המתנה.
4. המתנה בשביל הגבר שלי נניח שאני אוהבת מאוד מעמד יין מקורי וחושבת שזה יקשט את הבית, אבל אלכוהול בשביל הגבר שלי, זה משהו ששותים לא לעיתים קרובות. צריך לזכור שהמתנה באה בשביל הגבר, ליהנות אותו ולעניין אותו, גם אם לקונה נראה משהו אחר.
5. רשת ייעודית – חשוב לרכוש את המתנה ברשת המתמחה במתנות לגבר. מי שביקר פעם אחת ברשת כזאת, מבין את ההבדל העצום שמציעה רשת המתמחה בכך, הופכת את חווית הקנייה לאחרת, והעיקר – מאפשרת לרכוש מתנה שווה ומהנה באמת.
6. ריבוי מחלקות – נבחר בחנות או ברשת מתנות ייעודיות לגבר שמציעה מספר מחלקות מגוונות, כך שהראש ייפתח ברעיונות מקוריים ובמגוון גדול.

מצית זיפו כמיניאטורה של מותג וויסקי (צילום באדיבות רשת ג'נטלמן)

7. הקדשה – מתנה הופכת לאישית ומשודרגת עשרות מונים כאשר חרוט עליה שם או משפט אישי. אם אתם מתכוננים להעניק עט יוקרתי או מציתים, מאפרות, מוצרי עור ועוד – המתנה תהפוך ייחודית יותר.
8. קלאסה – אם הגבר שאתם רוצים להעניק לו את המתנה אוהב דברים קלאסיים, נסו גם בתוך הקלאסה לחשוב על משהו מעניין כמו רמקולים ובלוטוס תמיד פופולריים לשמוע שיעור תורה או להבדיל מוזיקה – אבל אם בוחרים אותם בצבעים ובנראות מעניינת – המתנה הופכת למקורית יותר.

נייר תזכורות מעוצב (צילום: רשת ג'נטלמן)

9. פינוק – מתנה באה לפנק ולא רק לענות רק על פונקציה של צורך. למשל גם אם נשוא המתנה ישתמש בעט או בבלוטוס או מוצרי עישון. נסו לחשוב על משהו מפנק כמו מוצר עיסוי לצוואר, לגב, לרגליים וכדומה.
10. פנאי – מה דעתכם להעניק משחקי שולחן למבוגרים? אל תחששו לצאת מהקופסא. לפעמים אביזר פנאי, למי שהוא אדם משפחתי או חברותי, יכול להיות רעיון מפנק ומתאים.

והעיקר – תיהנו אתם מהקנייה, ותיהנו אחרים!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו