בכחול לבן עולים למתקפה על החיבור עם פייגלין - סרוגים

בכחול לבן עולים למתקפה על החיבור עם פייגלין

בסרטון חדש שהוציאו כחול לבן הם תוקפים את החיבור בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין יו"ר זהות משה פייגלין, "בחרתם נתניהו, בחרתם נבואה משיחית"

author-image
בכחול לבן עולים למתקפה על החיבור עם פייגלין
  צילומסך

בסרטון חדש של הקמפיין של מפלגת כחול- לבן תוקפים את החיבור בין יו"ר זהות משה פייגלין לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. בסרטון ששותף בחשבון הטוויטר של ראש הרשימה חה"כ בני גנץ נאמר: "בחרתם נתניהו בחרתם נבואה משיחית"

בני גנץ כתב: "הקול תלוי בכם – רק אתם תקבעו אם תקום כאן ממשלת חסינות קיצונית או ממשלת אחדות חילונית."

עוד באותו נושא

פייגלין בכנס סרוגים: "זהות לא מתאחדת עם הליכוד"


242

בכנס סרוגים בשבוע שעבר התייחס אמר יו"ר זהות משה פייגלין "זהות נשארת ומתעצמת, גדלה ובועטת, אנחנו לא מתאחדים עם הליכוד. גם ויתרנו על מחיקת כל החובות של המפלגה – אז זה חשוב להבהיר" אמר. "בעיני זה מהלך שהולך לשמר את זהות ולהעצים אותה. נצא במפקד נוסף ולהתמודד בבחירות שאחרי אלה. בבחירות הקודמות הבאנו בשורה שטרם נשמעה במדינה, והיום כולם מדברים על הדברים הללו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בני גנץ אל תגרום לי להצביע ביבי
זהות לשעבר | 10-09-2019 13:17
כל עם ישראל מחכה למשיח, זו הצהרת כוונות מתוך אמונה וידיעה, שרק כשהמשיח יבוא יבנה בית המקדש. בני, אל תגיד שאתה חושב שתורת ישראל מגוחכת, זה לא קמפיין מוצלח. אני לא מתכוונת להצביע ביבי. בבקשה גנץ, אל תשנה את דעתי.
כל
התמים | 10-09-2019 13:52
אדם רשאי להאמין בכל אמונה דתית שהיא. רק אל תכפו דרך מסוימת על כלל הציבור ואל תהיו נטל על הציבור. אין לכפות על הציבור כללי התנהלות דתיים ואין לגרום למיגזר אחד לשאת על גבו מיגזר אחר. כיום כמעט ממחצית תלמידי ישראל אינם לומדים לימודי ליבה או שלומדים לימודים ברמה נמוכה. הדבר ייצור בעתיד סכנה מוחשית : המדע, הכלכלה והתרבות בישראל ייסוגו אחור ויהיו בפיגור. למדינה מפגרת לא יכול להיות צבא מתקדם וחזק. ללא צבא מתקדם וחזק - מדינת ישראל לא תוכל להתקיים. אז עם כל הכבוד לתורת ישראל ולאלוהי ישראל - יש צורך מעשי במדינה מתקדמת. לא לעולם חוסן. הציבור החרדי צורך שרותי רפואה, מדע ותשתיות - אבל תרומתו בתחומים אלה אפסית. לא לעולם יוכלו המיגזרים האחרים לשאת את הציבור החרדי, ובמובן מסוים גם הציבור הערבי שנמצא בפיגור - על גבם. כל המיגזרים חייבים להתקדם ולשאת בנטל. ממשלת אחדות תשנה איזונים ויעדים בעוד ממשלת ליכוד וחרדים מנציחה את המצב הנוכחי ואף מרעה אותו.
גנץ כתב ''ממשלת אחדות חילונית'' -אין ספק
י | 10-09-2019 13:44
.
2
בחרתם נתניהו. בחרתם זהות. בחרתם חירות.
אביחי | 10-09-2019 18:19
מי שבוחר נתניהו הפעם, בוחר בפייגלין. מי שבוחר בפייגלין, יודע למה הוא בוחר בו. אנחנו לא גומרים את החודש. אנחנו נלחמים בשביל להחזיק את העסק המשפחתי. אנחנו חיים מקצבאות רעב. אנחנו מושפלים על ידי הביטוח הלאומי. אנחנו נענשים על ידי ההסתדרות. ולכן מצביעים הפעם מחל. נותנים את הכח לפייגלין לתקן ולו במעט, את המדינה שלנו. וכן. המדינה היא שלנו ולא אנחנו של המדינה. יחי ההבדל הקטן.
3
אהוב את המלאכה ושנא את ההסתדרות
ביח ביח | 10-09-2019 18:20
מאמר חזֶץל
4
בחרתם 'כחול-לבן'?
מצביע לזהות | 12-09-2019 11:27
בחרתם כחול-לבן-ערבים (ערבים שמבקרים בבתי סוהר אנשים שרצחו אזרחים יהודים תמימים). כחול-לבן בעצמם אמרו שהם לא ישבו בקואליציה עם מחל, אז מה נשאר? לשבת עם הערבים.