הליכוד: לפיד שיקר, הצטרף לשותפיו ברשימה המשותפת - סרוגים

הליכוד: לפיד שיקר, הצטרף לשותפיו ברשימה המשותפת

הליכוד בתגובה חריפה נגד ראש כחול לבן, יאיר לפיד שתקף את נתניהו סביב ההתחממות בצפון: "ראש הממשלה מנע מלחמה, בזמן שלפיד שיקר ובחר לעשות פוליטיקה קטנה על חשבון חיילי צה״ל"

author-image
הליכוד: לפיד שיקר, הצטרף לשותפיו ברשימה המשותפת

הליכוד בתגובה חריפה נגד ראש כחול לבן, יאיר לפיד שתקף את ראש הממשלה סביב ההתחממות בצפון: "ראש הממשלה מנע מלחמה, בזמן שלפיד שיקר".

בתגובה שהוציאו במפלגה כינו את לפיד "שקרן", והוסיפו כי הוא "הצטרף לשותפיו הטבעיים מהרשימה המשותפת ותקף את ראש הממשלה נתניהו באותן דקות שבהן הוא מנהל באחריות ובנחישות אירוע ביטחוני מורכב בצפון"

בליכוד אמרו כי "ראש הממשלה נתניהו מנע מלחמה ושמר על אזרחי ישראל וחיילי צה״ל בזמן שלפיד שיקר כשאמר שתושבי הצפון במקלטים". לדבריהם, לפיד שגה קשות כשבחר לעשות פוליטיקה קטנה על חשבון חיילי צה״ל בזמן שהם נלחמים בחיזבאללה.

הליכוד התייחסו למסרים הסותרים ששוגרו מכחול לבן, לפיהם:  גנץ הקפיא את הקמפיין ולפיד תקף את נתניהו. "באותה דקה שבה לפיד צייץ את שקריו, גנץ הודיע שהוא מפסיק את הקמפיין. כרגיל חוסר תיאום בבלגנץ. אסור לתת לאדם מסוכן וחסר אחריות כמו יאיר לפיד להיות ראש ממשלה".

גם ראש ימינה, נפתלי בנט, הבהיר ללפיד, "ילדי הצפון במקלטים מכיון שנסראללה פתח באש על חיילי צה״ל על רקע החלטה נכונה של ממשלת ישראל למנוע מחיזבאללה לשדרג את מערך הרקטות כך שיוכלו לפגוע ברמת המטר לתוך חלון בית, כולל של ילדי ישראל".

הוא ציין כי "מ- 2000 ועד 2013 נרדמו כאן בשמירה. עכשיו פועלים. זה כרוך בסיכון. תן גיבוי", קרא לו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
למה יאיר למה
אני | 01-09-2019 20:10
מי יצילנו מהדתה ומכריזת השבת מי? צעקות מורמות על אפכם וחמתכם תל אביבים. נשאר רק ליברמן שיגן עלינו.
2
נו מה אפשר לצפות
צודק | 01-09-2019 21:18
כלב זה כלב, הוא תמיד נובח. סיבו לפיד, סיבו.
3
למה מתייחסים לילד הזה יהיר לפיד ?
יהיר לפיד | 01-09-2019 22:10
ילד מגודל, חסר בגרות ואחריות, מסוכסך עם עצמו, שקרן ונוכל כרוני. פינוקיו וליצן. תניחו לו. בקרוב הוא עומד להתאשפז במוסד נעול וסגור
4
לפיד
חנן | 01-09-2019 22:32
שקרן זה שקרן כמוהו כמו אבא שלו זה נבלה ולפיד הקודם טרפה
צודק
צודק | 02-09-2019 8:20
זה שקרן בן שקרן, אף אחד לא משחק איתו, כל המשפחה שלו שקרנים
5
צודקים: רק לביבי מותר להציע לערבים גועליציה!
אלי... | 02-09-2019 0:02
הערבים הם נבלה וטריפה כשהם רוצים לחבור לכחול לבן ....אבל כשביבי רוצה להציע למנהיגיהם תפקידי שרים בכירים, על מנת שלא להכנס לכלא על פשעיו, זה בסדר.... שימו לב למי חובר הציבור הדתי, לזה שעושה לעצמו איפה ואיפה!
שקר .
אלי | 02-09-2019 6:53
מאיפה המצאת את השקר הזה? ככה זה השמאל... מבססים שקר ואחר כך בונים עליו תיאוריות. זמנו של השמאל בעולם מסתיים. ילפתו אורחות דרכם... יעלו בתוהו ויאבדו
6
לפיד מציג את עמדת האויב
אלי | 02-09-2019 6:42
שימו לב גם האויב טוען שנתניהו אשם - שישראל אשמה. ולפיד ממש מזדהה עם האויב ומציג את עמדת האויב. זהו שנאמר : עמלק בקרבך ישראל