המחנה הדמוקרטי: "בימינה איבדו לגמרי את הכיוון" - סרוגים

המחנה הדמוקרטי: "בימינה איבדו לגמרי את הכיוון"

במחנה הדמוקרטי תקפו את תכנית הדיור שהציגה 'ימינה' היום ואמר: "בימינה איבדו לגמרי את הכיוון, שקד וסמוטריץ׳ החליטו להפוך את כל המדינה למתנחלים"

author-image
המחנה הדמוקרטי: "בימינה איבדו לגמרי את הכיוון"
  Photo by Tomer Neuberg/Flash90

תגובת ׳המחנה הדמוקרטי׳ לתכנית הדיור של ימינה: "בימינה איבדו לגמרי את הכיוון, שקד וסמוטריץ׳ החליטו להפוך את כל המדינה למתנחלים".

"לא רק הדתה במערכת החינוך", אומרים במחנה הדמוקרטי, " הם רוצים להעביר את אזרחי המדינה לגור בהתנחלויות ושם לחנך אותם מחדש לחוקי ההלכה. האם גם על זה דנו נציגי שקד עם נתניהו? הפיכת הישראלים למתנחלים תמורת חילוץ מאימת הדין? את הבחירות הקרובות חייבים לנצח".

עוד באותו נושא

תכנית ימינה להקלה בדיור: עוד חצי מיליון תושבים בשומרון


12

מפלגת 'ימינה' הציגה היום (רביעי) את תכניתה להוזלת מחירי הדיור, שתכלול יישוב של חצי מיליון ישראלים במערב השומרון כדי להגדיל את היצע הדירות ולהוריד את המחירים. התכנית הוצגה במסיבת עיתונאים ביישוב אלקנה, שנערך במעמד יו״ר הרשימה, איילת שקד, השרים בצלאל סמוטריץ׳ והרב רפי פרץ, והשר לשעבר נפתלי בנט.

התכנית נהגתה על בסיס תחזיות לפיהן בעשורים הקרובים תוכפל אוכלוסיית מדינת ישראל, העומדת כיום על כ-8 מיליון תושבים, לצד צמיחה במדד הצפיפות לנפש, שנמצא אף הוא בעלייה מתמדת ונחשב כיום לגבוה ביותר מבין מדינות ה-OECD. לטענת המפלגה, שני המרכיבים הללו הם הגורם המרכזי למחירי הדירות האסטרונומיים באזור המרכז.

"ה'קסמים' השונים שראינו בשנים האחרונות בדמות מע"מ 0 או תכניות ממשלתיות אחרות – פשוט לא עובדות. גם פופליזם לצד מחאות לא הצליח להביא את הגאולה" אמרה שקד. "הפתרון הוא פשוט ומבוסס על היגיון בריא – חצי מיליון ישראלים יאכלסו את השומרון תוך חמש שנים. שום פעולת קסם לא תפתור את הבעיה. רק עבודה רצינית, יסודית ומעמיקה״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בקרוב ארה'ב תבקש להסגיר את ברק בקשר לפדופילים
אנטי אהוד ברק | 21-08-2019 13:59
ברק מנסה להתחמק מ'קופה של שרצים' שעל גבו. אבל הכלא מחכה לו.
2
זה לא ימין ולא שמאל זה לגנוב את הכסף מהחילוני
יצא המרצע | 21-08-2019 14:07
זה לגנוב את הכסף מהחילונים ולחלק אותו לדתיים זה כל הסיפור
3
זוהי מדינת העם היהודי שהשמלנים אוכלי השרצים ונגד יהודים שכחו ומי מיהם שלא מתאים לו מדינת יהודים ורוצה מדינת אוכלי שרצים ורוצה מדינה שונאת יהדות ויהודים יש הרבה מדינות כאלה במיוחד באירופה האנטישמית מוזמן ללכת לגור עים האטישמים שונאי יהודים ויהדות , לא צריכים יהודים שאיבדו את הזהות שליהם כיהודים מוזמנים בכבוד רב ללכת לגור עים אוכלי השרצים ושונאי ישראל , לכו לעזה לאירופה ותגרו יחד עים האנטישמים תעזו אותנו בשקט , זוהי כולה מדינתו של העם היהודי כ 4000 שנה היבנתם שמלנים אוכלי שרצים שונאי ישראל .
משה | 21-08-2019 15:58
4
'הפתרון של שקד', הוא הפתרון היחיד!
המחנה הלאומי | 21-08-2019 20:26
כל עוד השמאלנים מתנגדים אליו, שלא יתבכיינו על מחירי הדיור!