נמשך המצוד אחר המחבל: בצה"ל מתגברים כוחות - סרוגים

נמשך המצוד אחר המחבל: בצה"ל מתגברים כוחות

בצה"ל ממשיכים בסריקות אחר המחבל שרצח את דביר שורק הי"ד כשמחקירת הזירה עולה כי המחבל נמלט מהאזור ברכב לאזור יהודה ושומרון. בחמאס קראו לתושבים לספק מחסה למחבל

נמשך המצוד אחר המחבל: בצה"ל מתגברים כוחות
  (צילום: חיים גולדברג\ סרוגים)

המצוד נמשך: בצה"ל ממשיכים בסריקות נרחבות אחרי המחבל האחראי לפיגוע הדקירה בגוש עציון, שבו נרצח תלמיד ישיבת ההסדר דביר שורק הי"ד. עיקר החיפושים מתמקדים באזור יהודה ושומרון, ובעקבות זאת הוחלט על תגבור נוסף של כוחות חי"ר במרחב. ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו נמצא בקריה, ומקבל עדכונים שוטפים על המאמצים שנעשים ללכידת המחבל.

עוד באותו נושא

הפיגוע בגוש עציון • מסתמן: דביר נחטף ואז נרצח

במקביל, אנשי מז"פ אוספים ממצאים מזירת הרצח בגוש עציון, ואנשי זק"א אוספים פריטים הקשורים לנרצח. על פי הדיווחים, גופתו של שורק בן ה-19 נמצאה מוטלת על שיחים קוצניים נמוכים, לצד טרשים ובקרבת עצים גבוהים בצמוד לכביש. הגופה אותרה כ-50 מטרים מהשער הצפוני של מגדל עוז מצד אחד, וסמוך לשער הדרומי של אפרת מהצד השני.

על פי ההערכות בתום הניתוח הראשוני של הזירה, המחבלים ככל הנראה נמלטו מהמקום ברכב שחיכה בכביש הסמוך. כתוצאה סריקות צה"ל באזור מתמקדות בעיירה הפלסטינית הסמוכה בית פג'אר, אך בשלב הזה א הוטל כתר על העיירה או על כפרים פלסטיניים סמוכים, והפעילות בשטח היא נקודתית ומתבצעת בהכוונת שב"כ.

עוד באותו נושא

תלמיד הישיבה שנרצח: דביר שורק מעפרה


11

מנגד, בארגון חמאס יצאו בהודעה לפלסטינים בשטחי יהודה ושומרון בו קראו לתושבים לפתוח את בתיהם ולספק מחסה למחבלים, כפי שעשו לאחר הפיגועים בברקן, בעפרה, בגבעת אסף ובצומת אריאל. עוד קראו לרשות הפלסטינית "להכווין את ההמונים לקראת מאבק עממי". כזכור, מוקדם יותר ארגון הטרור אמר כי פיגוע הדקירה בוצע כתגובה למאמצי ישראל להחיל ריבונות ביהודה ושומרון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מעניין את זקנתי שראש הממשלה מקבל עדכונים
יגאל | 08-08-2019 14:01
למה מזכירים אותו? מה הוא עושה בנידון? תזכירו את אלוף הפיקוד, המפכל, הרבה יותר רלבנטים
2
להפסיק
עמנואל | 08-08-2019 17:17
להפסיק להעסיק את ערביי האזור. סגר כללי עד שמסגירים אותו.