שפיר רק לפני 5 חודשים: נגד החיבור עם מרצ | צפו: - סרוגים

שפיר רק לפני 5 חודשים: נגד החיבור עם מרצ | צפו:

רגע לפני הפריימריז במפלגת העבודה, הבהירה סתיו שפיר כי היא נגד חיבור עם מרצ ושעל מפלגת העבודה לשאוף לאיחוד עם "המחנה הדמוקרטי" - שם קוד לכחול לבן. כזכור, ערקה היום למרצ

author-image

חברת הכנסת סתיו שפיר שערקה הבוקר (חמישי) ממפלגת העבודה לחיבור עם מרצ וברק, יצאה נגד החיבור עם מרצ רק לפני 5 חודשים באולפן שישי עם רינה מצליח.

לשאלת העיתונאי עמית סגל אם היא בעד איחוד עם מרצ, אמרה שפיר: "לא", והוסיפה, "אני חושבת שאנחנו צריכים לשאוף לאיחוד עם המחנה הדמוקרטי".

להבהרה מדוע דווקא איחוד עם כחול-לבן ולא עם מרצ, אמרה שפיר כי "מפלגת העבודה עם שאיפות שלטוניות, ומעבר לפערים אידאולוגיים מסוימים זו מפלגה שצריכה לכונן את החיבורים ולהביא לגוש גדול".

סתיו שפיר ערקה מהעבודה, איחוד בין מרצ ואהוד ברק

יו"ר מרצ, ניצן הורוביץ, חברת הכנסת סתיו שפיר ורה״מ לשעבר ויו״ר ׳ישראל דמוקרטית׳ אהוד ברק, החליטו להקים ולהוביל יחד את המחנה הדמוקרטי בבחירות לכנסת ה-22.

בראש הרשימה יעמוד ניצן הורוביץ, במקום השני תעמוד סתיו שפיר שערקה ממפלגת העבודה ואהוד ברק שבחר לעמוד רק במקום ה-10 ברשימה. יאיר גולן מקבל את המקום השלישי, אחריו משובצים תמר זנדברג, אילן גילאון ועיסוואי פריג׳. במקום השביעי משוריין מקום לאיש של ברק, במקום השמיני נמצא מוסי רז ולאחריו עוד שריון לברק שסוגר את העשירייה.

סתיו שפיר מקבלת גם שני מקומות 8, ו- 11 ככל הנראה עבור אלו שיפרשו מהעבודה לאור ההסכם שנחתם בין עמיר פרץ יו"ר המפלגה לאורלי לוי עליו התרעמה שפיר ונוספים.

1. ניצן הורביץ 2. סתיו שפיר 3. יאיר גולן 4. תמר זנדברג 5. אילן גילאון 6. עיסוואי פריג׳ 7. שריון ברק 8. מוסי רז 9. שריון ברק 10. אהוד ברק

הדיונים בין הצדדים התקיימו אתמול במשרדו של מקורבו של ברק אושי אלמליח בבורסה ברמת גן. השיחות החלו בשלוש אחר הצהריים והסתיימו הבוקר לקראת השעה שבע, אז הוציאו על האיחוד בהמשך ללחצים הכבדים שהפעילה שפיר.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
סתיו שפיר
משה כהן | 25-07-2019 15:32
סתיו היא מסוג האנשים שממאיסים את הפוליטיקה ואת הפוליטיקאים על הציבור.
סופה של החצופה הגיעה. יזרקו אותה לעזאזל
עידו 2 | 25-07-2019 16:00
סך הכל היא צמחה מההפגנות הפוליטיות. גם שמולי המגעיל. סופו מתקרב ויועף מהכנסת
2
העיקר שינגסו לכחול לבן
גל | 25-07-2019 18:25
ברק עוד יעשה להם פדיחות
3
איך אפשר להאמין לזגזגנית... היא לא יודעת מה היא רוצה מעצמה, אז איך תדע לייצג את הציבור..??!
גלי | 26-07-2019 1:50
היא הבינה שמפלגת העבודה גמרה קרירה וקפצה מהעגלה לפני שיהיה מאוחר, רק שהיא הוכיחה לציבור כמה שהיא אדם לא יציב, ולא רציני... סתווש, אולי הגיע הזמן לצאת מהקטע הוואנבי ולנחות על הקרקע..??!! פוליטיקאית את לא!!! אז שחררי בחזרה לאזרחי... אני יודע שהמשכורת בכנסת היא טובה, אז עד עכשיו שיחקת חברת כנסת, אז הצדקת את המשכורת, עכשיו מתברר שאת לוליינית, אז בייבי, הקרקס מחכה לך...
4
מכאן לומדים מי זאת סתיו שפעם חורף ופעם קיץ
מציאותי | 27-07-2019 12:30
לא נורא המכה שהם יקבלו תגרום לה להיעלם
5
פעם שאל אותה ברק אם היא בדרך לדוגמנות
רמץ | 28-07-2019 17:24
והאמת היא שלסתו שפיר אין מה לתרום למפלגה המאוחדת עם מרץ אלא את החזה הזקוף שלה ותו לא.