ש"ס משיקה קמפיין בחירות: "נתמוך גם הפעם בנתניהו" - סרוגים

ש"ס משיקה קמפיין בחירות: "נתמוך גם הפעם בנתניהו"

ש"ס השיקה את קמפיין הבחירות כשהיו"ר אריה דרעי התחייב לתמוך גם הפעם בראש הממשלה: "ש"ס היא המזוזה של הליכוד. אמרנו לכל אורך הדרך שנתמוך בנתניהו- וכך נעשה גם הפעם". עוד תקף את ליברמן: "הוביל לבחירות מיותרות"

author-image
ש"ס משיקה קמפיין בחירות: "נתמוך גם הפעם בנתניהו"
  (צילום: מרים אלסטר\פלאש 90)

מפלגת ש"ס השיקה היום (שני) את קמפיין הבחירות לכנסת ה-22 תחת הסיסמה "הכח החברתי בממשלה". בדבריו יו"ר המפלגה אריה דרעי הבהיר כי יתמוך גם הפעם בראש הממשלה בנימין נתניהו וימליץ עליו להרכבת הממשלה.

"ש"ס היא המזוזה של הליכוד. אנחנו לא מזגזגים, לא מחפשים גימיקים ולא חיבורים. אנחנו יציבים וקיימים קרוב ל-40 שנה. לא לחינם העיתונאים מתלוננים שאצלנו משעמם מאוד" אמר דרעי. ""ברור לכל אחד שמי שמצביע ש"ס מקבל את נתניהו ומקבל חברי כנסת חברתיים. הוא מקבל תנועה שלמה, לא איזה איחוד מפלגות. אמרנו לכל אורך הדרך שנתמוך בראש הממשלה נתניהו- וכך נעשה גם הפעם. גם בבחירות הקרובות נתמוך בנתניהו ונמליץ לנשיא שהוא יקים את הממשלה".

עוד תקף את אביגדור ליברמן על התנגדותו להצטרף לקואליציה וההובלה לפיזור הכנסת. "הבחירות הללו מיותרות. היינו צריכים להיות עכשיו בעיצומה של עשייה ופעילות אחרי ההישג הגדול שהבאנו" טען. "רוב הציבור אמר 'כן לממשלה בראשות נתניהו', אך לצערנו המדינה נכנסה לסחרור. לא אכנס לסיבות, אבל כולם יודעים שהממשלה לא קמה בגלל שישראל ביתנו חזרו בהם ולא רצו ממשלה בראשות נתניהו. אין סיבה אחרת". עוד ציין כי "ליברמן 30 שנה שיתף פעולה עם החרדים ולא פגע מעולם בציבור החרדי. מילה שלו זה רק מילה בלבד. הוא כרגע במצוקה בגלל הסקרים והחליט להיכנס בחרדים. לא נעזור לו בהסתה״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מושחתים תומכים במושחתים
מושחתים | 22-07-2019 13:42
כנגד דעת תורה
הפעם אנחנו עם שס
אבי | 22-07-2019 14:33
באמת השר הכי חברתי ימני והכי מוכשר אריה דרעי אני איתך אתה היחידי שעובד למען הציבור
2
דרעי תמך באוסלו ויתמוך ומיזמים מסוכנים אחרים
חחח | 22-07-2019 15:42
הוא לא ציוני, יש לו אינטרסים צרים.
תגובה ל2
דודי | 29-07-2019 11:49
הוא לא ציוני כמו הסרוגים, אבל יש כמה דרכים מלהיות ציוני, את לוחם מקלדת ודרעי יושב בוועדת חוץ ובטחון, לך חשוב לומר הלל אבל הוא במשרד הפנים דואג לשמור על צביון המדינה היהודית. וחלאס עם אוסלו היה נגמר, ההשלכות של הסיפור הזה היו מקסימום עד שנת אלפיים. אריק שרון יכול היה להחזיר את הגלגל אחורה ורק השחית יותר, כמה אפשר להאשים את דרעי, זו כבר נבזות ומעיד על חוסר גמישות מחשבתית ופוליטית
מי שלא יודע להתפייס.תמיד יימצא בריב ומדון.
ירא שמים של אמת. | 22-07-2019 18:05
בבחירות האחרונות. שלחו את הרב דוד יוסף אל הרב מזוז בדיוק ביום האחרון של הגשת הרשימות. טוב , לא הספיקו. מה עכשיו ?! שלום אמת לא רק למראית עין. עושה שלום במרומיו
3
גם אני אתמוך בשס הפעם
אלי | 24-07-2019 0:35