איחודים בשמאל: עמיר פרץ וגנץ ייפגשו בימים הקרובים - סרוגים

איחודים בשמאל: עמיר פרץ וגנץ ייפגשו בימים הקרובים

יו"ר כחול לבן ויו"ר העבודה הנבחר קבעו להיפגש בימים הקרובים, כך מדווח אתר ווינט. המטרה להרכיב מפלגת שמאל מרכז שתשאב קולות ממפלגתו החדשה של אהוד ברק

איחודים בשמאל: עמיר פרץ וגנץ ייפגשו בימים הקרובים
  (צילום: יונתן סינדל, תומר ניוברג/ פלאש 90)

יו"ר כחול לבן בני גנץ ויו"ר העבודה שנבחר אמר עמיר פרץ קבעו להיפגש בימים הקרובים, כך מדווח אתר ווינט. המטרה להרכיב מפלגת שמאל מרכז שתשאב קולות ממפלגתו החדשה של אהוד ברק.

אמש נבחר פרץ לראשות מפלגתו לאחר שניצח בפריימריז עם 47% מהקולות, סתיו שפיר- 26.9%. איציק שמולי- 26.3%. אחוז ההצבעה הסופי עמד על 46% לאחר שכ- 30 אלף חברי מפלגת העבודה השתתפו בבחירות. מספירת הקולות עולה כי עמיר פרץ זכה ב- 13,886 קולות. סתיו שפיר- 8,910. איציק שמולי- 7,799. ודוד לנדסמן ב- 19 קולות בלבד.

פרץ, בן 67 ניצח בפריימריז האחרונים במקום השני ושובץ במקום השישי ברשימה לכנסת. במפלגה מעריכים כי פרץ ילך לחיבור עם כחול לבן מצד אחד או עם מרצ, במטרה להביס את המפלגה החדשה של אהוד ברק. לשניים היסטוריה ארוכה מלווה במתחים ויריבות קשה.

עם זאת, בידיעות אחרונות נכתב הבוקר כי התוכנית הראשונה של יו"ר העבודה היא לאחד את המפלגה עם מפלגות נוספות בגוש. כשבין פרץ לאהוד ברק קיימת יריבות היסטורית אך השניים נפגשו אבל הוא לא ימהר לתת לברק את הבכורה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
פרץ מהמשקפת העמיד תנאי! שגנץ יגדל שפם!
עידו 2 | 03-07-2019 13:47
הוא אומר: כי עם שפם ענק ונעלים גבוהות כמו של בוגיל'ה הם יקבלו לכל הפחות 65 מנדטים בלי הפלסטינים שר''י.
2
תיקון טעות בכתבה
דני | 03-07-2019 13:58
טעות במספר, סתיו שפיר 7,910 ולא 8,910 - פער של 111 קולות מאיציק שמולי
3
אמיר פרץ
אושר | 03-07-2019 15:42
פרץ תיזאר מגנץ לאפיד אנוחל שאלח אותו לרגל אמיר לאפיד מפחד שאוה יהאלם מאכנסת אמיר אל תצתרף ללאפיד אוה גיזאן כמו אבא שאלו שנימחק מאכנסת גם לאפיד בדרך להמחק לאעם נימאס מאס מאזבל אוחל חינם
4
"חזית ימנית חד פעמית"
זה יהיה שם המפלגה | 04-07-2019 9:34
הליכוד הבית היהודי תקומה עוצמה לישראל וגם ימין חדש צריכים לרוץ באופן חד פעמי במפלגה אחת גדולה חד פעמית ולקרוא בשם המפלגה שמדובר במפלגת מפץ חד פעמית. בצורה הזאת לא יישאלו שאלות על הליכוד למה הוא הכניס אליו אנשים כמו סמוטריץ או בן גביר. ויש להסביר מול כל מפלגות השמאל שכוללות את ליברמן,ברק,לפיד,גנץ ואמיר פרץ והורוביץ יש למכסם את כח הימין ולרוץ תחת מפלגה אחת באופן חד פעמי על מנת להכריע את הבחירות החוזרות ולמנוע מצב של שיתוק לאומי כמו שהיה לנו בבחירות באפריל או יותר גרוע למנוע ממשלת שמאל של כל אלה. ולכן באופן חד פעמי רצים במפלגת מפץ ימנית. ואין שאלות על הליכוד למה הוא רץ איתם ולמה הוא רץ ביחד עם סמוטריץ או עם בן גביר. והגדרת המפלגה כחד פעמית בשם המפלגה פותרת את כל השאלות והתמיהות. לדעתי זה ההצלה של הימין - ריצה משותפת של בלוק טכני שתכריע את הבחירות כנגד כל הסיכויים.