ה'בטחוניסטים' והתקשורת מנסים לבצע מרי אזרחי - סרוגים

ה'בטחוניסטים' והתקשורת מנסים לבצע מרי אזרחי

כל מי שמציג את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שר הביטחון אהוד ברק כמחרחרי מלחמה וכשני אנשים בלתי אחראיים - למעשה קורא למרי אזרחי. במדינות דמוקרטיות נאורות, לשעברים כאלה אמורים לעמוד לדין על הסתה למרד.

ה'בטחוניסטים' והתקשורת מנסים לבצע מרי אזרחי
  מטוס F16 בהמראה. (פלאש90)

המחאה החברתית של הקיץ שעבר היתה ניסיון לבצע הפיכה בישראל, תוך כדי שימוש בעצימות נמוכה של אלימות רחוב. אזרחים רבים, מתוך תמימות ומתוך דאגה כנה לעתידם, נסחפו אל גלי המחאה העממית לכאורה.

כשהבינו האזרחים שהם כלי שרת בידי תקשורת שמאלנית ובידי קבוצות אנרכיסטיות – התנתקו ממנה. כוונתה של הנהגת המחאה היא לייצר דינמיקה שתפיל את הממשלה. הציבור הפנים את הכוונה וסובב גבו אליה. עובדה שבקיץ הזה המחאה לא התרוממה. אי אפשר לחזור על מניפולציה שקרית פעמיים. עיר האוהלים שליד רכבת צפון ריקה, ונראה שרבים מיושבי האוהלים של הקיץ שעבר היו בין מיליוני הישראלים שנסעו השנה לחו"ל במסגרת הכל כלול.

המוחות היצירתיים של השמאל הישראלי חיפשו תחליף למחאה ומצאו אותו בדמות הגרעין האיראני. מבוקר עד ערב, בכלי התקשורת ובאתרי האינטרנט, פוליטיקאים, פרשנים, פורשי מוסד ושב"כ מהלכים אימים על אזרחי מדינת ישראל באשר לתוצאות הצפויות של תקיפה אפשרית באיראן. כל מה שנותר לישראלים על פי להגם הוא לרכוש מסיכות מגן, להצטייד בסרטי הדבקה לחלונות או לרכוש כרטיסי טיסה למקומות בטוחים על פני הגלובוס.

מעולם בתולדות מדינת ישראל לא התרחשה הפקרות ביטחונית כמו זו הנעשית כיום במרחב הציבורי. סודות מדינה כמוסים נדונים בכותרות עיתונים, יכולות צבאיות נשפכות בראש חוצות, ואויבי ישראל עטים על השלל ומציגים את המדינה כסהרורית וכבלתי אחראית.

קוראים למרי אזרחי

מאחורי כל הפרסומים הרבים על תקיפה אפשרית באיראן מסתתרת מטרה אחת – ניסיון נואל לייצר דה-לגיטימציה לממשלה הנבחרת, ובכך להרוס את המרקם העדין של הדמוקרטיה הישראלית.

לכל אותם מומחים בעלי רקע ביטחוני יש מספיק דרכים להעביר את חוות דעתם אל מקבלי ההחלטות. העובדה שהם מעדיפים לעשות זאת באמצעות התקשורת מוכיחה כי בכוונתם לתקוע טריז בין האזרחים לשלטון ובין הצבא למקבלי ההחלטות.

כל מי שמציג את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שר הביטחון אהוד ברק כמחרחרי מלחמה וכשני אנשים בלתי אחראיים – למעשה קורא למרי אזרחי. מה אמור לחשוב טייס של מטוס קרב כאשר מבוקר עד ערב מסבירים שהוא עלול למסור את נפשו על מבצע מיותר? מה אמורה לעשות אם שבניה משרתים בצבא כשפרשנים מלומדים מאיימים עליה שחיי ילדיה מצויים בסכנה עקב חוסר אחריות של המנהיגים? במדינות דמוקרטיות נאורות, לשעברים כאלה אמורים לעמוד לדין על הסתה למרד

אזרח מן השורה יותר חכם מראש השב"כ

בשבתות אלה אנו קוראים בבתי הכנסת את הפטרות הנחמה של נביאי ישראל. בשבת האחרונה קראנו את דברי הנביא ישעיהו "כי ניחם ה' ציון, ניחם כל חורבותיה. וישם מדברה כעדן… ששון ושמחה יימצא בה תודה וקול זמרה". ואם תרצו, במילותינו: די לזורעי הייאוש ולחורשי הדיכאון.

המזל הגדול, ואולי הנס האמיתי, שבמדינת ישראל רוב הציבור חכם ומבין את המטרות הנסתרות של העיסוק באיראן. ישראל היא המדינה היחידה בעולם שבה אזרח מן השורה יכול להיות חכם יותר מראש מוסד או מראש שב"כ. המודע הקולקטיבי היהודי יודע בוודאות שאחרי השואה אין לשום מנהיג יהודי רשות להמר על עתידו ועל ביטחונו של עם ישראל.

ליהודים אין מקצה שיפורים בהיסטוריה. ברגעי המבחן הגדולים אומות העולם לא מיהרו לעמוד לצידנו. גורלנו מסור בידינו, אנו נלחמים על הבית מפני הקמים עלינו.

אשר על כן כל מי שחפץ להפיל את הממשלה יתכבד לעשות זאת בדרכים דמוקרטיות, יצטרף לפוליטיקה ויתמודד בבחירות. לא אתפלא אם לא יעבור אפילו את אחוז החסימה.

==

ד"ר חיים שיין הוא מומחה לפילוסופיה של המשפט ולתורת השפיטה במכללת שערי משפט. המאמר פורסם ב'ישראל היום'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
המשותף לערבים ולשמאל הוא חוסר הכרה בשלטון ובחוקי המדינה
אריה | 13-08-2012 14:40
במיוחד כשהשמאל אינו שולט. ה small ההזוי עדיין לא הפנים את גודלו - 2 מנדטים. הוא לא הפנים (כמאמר בן אהרון מהעבודה... העם טעה.... ביום המהפך בבחירות) שתפקידם תם ויש עוד תושבים במדינה שאינם מערכניקים ושמאלנים והם הרוב!!! הערבים עדיין לא מקבלים שיש כאן מדינה ועושים כאחיהם מהשמאל את המקס. להרוס אותה - במקרה שלהם זה - הצתות, גניבות, שוד דרכים, אלימות ורצח... ובפועל הם אוכלים אותה בגדול... חצי מהילדים שמתו מתאונות דרכים, מתו מהרוורס של הדוד הערבי... ניסו שנה שעברה באמצעות הילדה עם הכפית המוזהבת בפה לעשות סקנדל.... כמעט הלך להם... עד שהמשתתפים הבינו שהם כמו האחים המוסלמים.. נתנו לשאבאב לעשות מהפיכה וגנבו להם אותה במצריים. השנה ניסו..נכשלו... שילמו לנרקומנים שיהיו אלימים. אגב זאת הרסו לנו את הכלכלה.... וצריך להעלות מיסים. עכשיו עליהם בנושא הגרעין...הרי מי טיפל בשני המוקדים הקודמים - שני ימניים - בגין ואולמרט... עכשיו הם בהיכון לטרפד כל ניסיון שלישי של הימין אף אם יעלה בחיי אדם (כמו במלחמה ההיא שהצטלמו עם שם הרחוב מאחור ושידרו לכיול טילי החיזבאלה...) השמאל=תקשורת=חושבים שרק להם מותר לשלוט!
2
כמה שטייניץ משלם לך לשעה ממהמיסים שהוא גונב לי????????
ממפגיני המחאה | 13-08-2012 18:56
כולנו נמשיך למחות בגזלנים כמוך הנהנים משטייניץ הנבל שגוזל ועושק בצורה שפילה את הציבור. זה בדמנו! לא נוותר לנוכלים.