יעלון תוקף: "גם חמאס נבחר בבחירות דמוקרטיות" - סרוגים

יעלון תוקף: "גם חמאס נבחר בבחירות דמוקרטיות"

ח"כ משה (בוגי) יעלון תקף את מפלגתו לשעבר, והבהיר כי לא ישב בקואליציה עם נתניהו: "זה הפך להערצה לאיש אחד, הכל משועבד לאינטרסים האישיים שלו". הליכוד בתגובה: "יעלון מזמן איבד את זה"

author-image
יעלון תוקף: "גם חמאס נבחר בבחירות דמוקרטיות"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

מתקפה חריפה נגד הליכוד: ח"כ משה (בוגי) יעלון, מספר 3 במפלגת כחול לבן, תקף היום (שני) את התנהלותה של הליכוד בראיון לערוץ הכנסת. בדבריו השווה בין הדמוקרטיה במפלגת השלטון ובין עלייתה של חמאס לשלטון ברצועת עזה, והבהיר כי מפלגתו לא תשב בממשלה עם נתניהו.

"אז בליכוד בוחרים בבחירות דמוקרטיות, גם חמאס נבחר בבחירות דמוקרטיות- אבל אחר כך מתנהגים עם מאזן אימה כלפי חברי הכנסת" טען, כשהוא מדגיש כי עיקר הביקורת מופנית כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אנחנו לא אומרים שהם לא מבינים כלום. יש חברי כנסת בליכוד שמבינים שיש פה בעיה, אבל הם לא מעיזים. איך נוצר מאזן אימה כזה שדומה יותר לדמוקטטורה ולא לדמוקרטיה?".

"חד משמעית- אנחנו לא נשב עם נתניהו. זה לא עניין אישי, זה עניין של ביביזם – שהפך להיות משהו מאוד מסוכן לעתיד המדינה מבחינת הפגיעה בדמוקרטיה, זה הפך להערצה לאיש אחד" תקף. "זה הליכוד? זה מנחם בגין? זה ז'בוטינסקי? רק בזכותו קיים הליכוד? רק בזכותו קיימת המדינה? יש לו הישגים, אבל בין זה לבין להפוך לדמוקטטורה שבה הוא דואג לעצמו – גם הקדמת הבחירות ופיזור הכנסת וגם שימוע או לא שימוע – הכול משועבד לאינטרסים האישיים שלו. זו הסכנה ואיתה צריך להתמודד".

בליכוד אמרו בתגובה כי "בוגי יעלון מזמן איבד את זה. להשוות בין הליכוד לבין חמאס? מפלגת השמאל של לפיד-גנץ ובוגי ממשיכה בהסתה נגד למעלה ממיליון מצביעי ליכוד שבחרו בבנימין נתניהו להנהגת המדינה. איזו בושה"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
כולו נוטף שנאה
אלי | 10-06-2019 15:57
שימו לב אף פעם הוא לא מסוגל לפלוט מהלוע הטמא שלו דבר חיובי. גם אם השמש זורחת הוא יגיד עכשיו חושך.. איש טמא נוכל מעמיד פנים בוגד רמאי ושקרן תנער אותו שעתיים ולא תמצא גרגיר יהדות אחד שנופל ממנו. כנראה מזרע עמלק ואלופיו...
בוגי ! מי בכלל רוצה לשבת עם בליעל כמוך?
עידו 2 | 11-06-2019 7:11
תמשיך לנעול נעליים גבוהות יותר, כי הגנרלים האחרים ינשכו אותך מעל הברך. עוף מהנוף. גפ טל רוסו הטיפש קיבל קצת שכל וברח מהפוליטיקה
2
בוגי הדפוק
יהודית | 10-06-2019 16:33
בוגי אתה בנאדם דופק מהיסוד ביבי נבחר בבחרות ועם בחר אותו אותך אף אחד לא רצה לא עברת את החוזה החסימה דופק דופק ומתנצל ימגעיל
3
בוגי
מימי | 10-06-2019 18:09
בוגי יעלון תלך כפרה על ביבי נתניהו
4
אובססיבי לחלוטין
רפאל | 10-06-2019 18:20
שיקבל יעוץ מהקבנית של גנץ היא נותנת גם תרופות
5
יעלון
מוטי | 10-06-2019 18:28
יעלון אתה גולם