מכתב פתוח לצועדים במצעד הגאווה בעיר הקודש - סרוגים

מכתב פתוח לצועדים במצעד הגאווה בעיר הקודש

אתם חייבים להבין שלראות דגל כזה שמוצב ברחובות המדינה ומטרתו לומר שהוא שם פס על האמונה שלנו כעם יהודי ,על ערכים יסודיים ודברים המפורשים הכתובים בתורה, זה פוצע לי את הלב

מכתב פתוח לצועדים במצעד הגאווה בעיר הקודש
  צילום: יונתן זינדל פלאש 90

שלום אחים שלי,חשוב לי שתבינו, אז אכתוב לאט לאט אבל בטוח.

1. אני אוהב כל אדם.

2. אני נגד כפיה דתית. אני מכבד את זכותו של כל אחד להתנהג ולחיות בביתו איך שבא לו.

3. אני מאמין בתורה ובמסורת ישראל בת אלפי שנים שאוסרת יחסים חד מיניים ורואה בהם דבר פסול. משפחה זה אבא ואמא.

4. אני מרגיש ורואה שהשיח הוא כלל לא ביחס לאדם הפרטי, לשם אפשר לשמוע, להתחבר ולהושיט יד לעזרה. לצערי המגמה של (רוב) השיח והקמפיין הלהטב"י המתמשך הוא להפוך משהו שהיהדות סבורה שהוא שלילי לתופעה לגיטימית במרחב הציבורי פה במדינה היהודית.

5. אתם חייבים להבין שלראות דגל כזה שמוצב ברחובות המדינה ומטרתו לומר שהוא שם פס על האמונה שלנו כעם יהודי ,על ערכים יסודיים ודברים המפורשים הכתובים בתורה, זה פוצע לי את הלב.

6. גם בלי ההקשר הלהטב"י, באופן כללי מצעד שמייחצן מיניות וחושפנות הוא רחוק מהיהדות ומהתפיסה האנושית שלי.

7. הצד שלי מרגיש מאויים, שאין לו זכות להתבטא על הדברים שכתבתי. הייעוץ המשפטי נגדנו, העיריות חוששות, הפקידים מיישרים קו. ולנו סותמים את הפה וסותמים את הרגשות. זה לא דמוקרטי, זה לא אנושי ובמדינה חופשית זה לא עובד.

8.מי שרוצה לצעוד – שיצעד. אני אמשיך להניף את הדגל שלי.

באהבה,יהודה

עו"ד יהודה ולד הוא מנכ"ל מפלגת 'האיחוד הלאומי'

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
59 תגובות - 39 דיונים מיין לפי
1
מכתב פתוח
דמגוג | 05-06-2019 17:51
שלום אח שלי,חשוב לי שתבין אז אכתוב לאט לאט אבל בטוח ואם תרצה אז פעמיים. 1. אני אוהב כל אדם. 2. אני נגד כפיה דתית. אני מכבד את זכותו של כל אחד להתנהג ולחיות בביתו איך שבא לו. 3. אחן לי בעיה שתשמור שבת בביתך אבל שתהיה תחבורה ציבורית בשבת ועסקים פתוחים. 4. עם אותן התרוץ הרסתם תעסוקת משפחות עי סגירת פניצה לא נראה לי שהצעתם אלטרנטיבה. 5. הצד שלי מרגיש מאוים! מי רצח את שירה בנקי? את מי רצחו מהצד שלך? וכן על זו הדרך. דמגוגיה זה קל. תתאמץ יותר פעם הבאה.
אתה אוהב כל אדם? מצחיק מאוד!
אוראור | 26-06-2019 19:05
ואתה נגד כפייה דתית? איפה בדיוק ראית פה כפייה דתית - אה? תעשה טובה!
שכחת דבר אחד יסודי. שאנחנו במדינה יהודית.
חושחש | 07-06-2019 13:27
ועל הבסיס הזה היא הוקמה. לכו תבנו לכם מדינה.
רק השטן מסוגל להניע את הגועל הזה
עידו 2 | 06-06-2019 7:12
בימי קדם, היו כל הצועדים הופכים ל'מצורעים' תוך כדי צעידה. אולם אין ספק, כי כיום, כל הצועדים הינם חולי נפש. וכל המריעים להם בכלי התקשורת נגועים במחלה.
לעמלץ
המיואש | 06-06-2019 5:55
לא יעזור לך דמגוגיה אני לא מתווכח על אוסלו אני תוקף את סעיף 5 של הדמגוג
אלא שיש אמיתיות מוחלטות
אלא | 06-06-2019 1:21
וכן, יש אמת אבסולוטית וערכים ולא הכל מסתכם בפגיעה ברגשות ו/או הכלה ו/או מילים פוסטמודרניות כאלה ואחרות.
למיואש
העמלץ | 05-06-2019 21:04
מיואש יקר, אפשר להתווכח על אוסלו עד מחר.זה לא נושא הכתבה.והקאת שינאה על האחר היא לא לאומיות גאה.
תפנה לשר המשפטים החדש!
הצעה | 05-06-2019 20:47
הוא ישמח להסביר לך על להטבים.
את מי רצחו?
המיואש | 05-06-2019 18:32
את 2000 נרצחי אוסלו הקבלני ביצוע רצח שלכם רצחו תשאל את שטרנהל, לשמחתכם אתם לא צריכים דפוקים כמו שליסל שמארגן רציחות גם מהכלא, יש לכם את החמאס ואת הפתח
2
כל מילה בסלע.רק שלאתר זה חלק בשטיפת המוח הגאה
תודה יהודה | 05-06-2019 17:57
גאה במרכאות כפולות ומכופלות.
אין אדם ששומר תריג מצוות ולכן
יונה | 07-06-2019 15:12
שכל אחד ידאג לעצמו ושלא ינסה להחליט על אחרים
3
להטבים
אבי בר | 05-06-2019 17:58
מתחבר לאמירה המכבדת אך נחרצת של עוד ולד. חשוב שנמשיך להשמיע את האמת היהודית. בלי מורא ובלי חשש. ללא ספק בסופו של דבר הדברים יקלטו.
4
תגובות איטיות לנקודות איטיות
אדם ישר (סרייט בלעז) | 05-06-2019 18:01
לסעיף 1 - עד כאן טוב ויפה. 2. אתה נגד כפייה דתית בבית (תודה!) אבל בעד כפייה דתית במרחב הציבורי. טוב ויפה שהדברים על השולחן. 3. זאת אמונתך – טוב ויפה. 4. מה בדיוק החשש מלגיטימיות? בוא אגלה לך שלוא הייתה לגיטימיות (זה כמובן לא אומר שהיית צריך לשנות את אמונתך) אז לא היו מצעדי גאווה ולא היו דגלי 7 צבעים ברחובות. 5. לא פירשת נכון את משמעות תליית הדגל, וחבל שהגעת למקום של פציעת הלב. המשמעות היא: גם אנחנו בני אדם וגם אנחנו אזרחים וגם אנחנו תורמים למדינה, ובתור שכאלה מגיעות לנו מלוא הזכויות. לא יותר ולא פחות. ואגב, תרשה לי לנחש שגם אתה לא חותם על כל מילה שכתובה בתורה בנושא. ברור שלא תאשר את זה, אז זה בסדר לא להגיב. 6. היחס למיניות וחושפנות באמת אינו קשור. תמצא רבים שאינם דתיים וגם רבים בקהילת הלהטב שיחסם דומה לשלך. 7. הנה הבעת את דעתך ואני מניח שעוד לא נעצרת, ואם אתה קורא מה שכתבתי, אז זה אומר שסרוגים החליטו לתת גם לי במה, וזה יפה וטוב. 8. זה יפה וטוב, אבל כדאי שתדייק את הדגל שלך, ושתדייק בהבנת משמעות דגלו של האחר. באמת לא חייבים להסכים על הכל.
עקום
אתה | 07-06-2019 10:40
פשוט עקום. לא איש ישר.
5
ליהודה היקר
אלישיב | 05-06-2019 18:08
היי יהודה, שמחתי סוף סוף לקרוא מילים נטולות שנאה. אך יש כמה דברים שעליך להבין. אני להטב דתי, מצביע לימין מאז ומתמיד ולא מרגיש משויך לקהילה כזו או אחרת. כיון שאני מכיל בתוכי המון ניגודים מבחינת הציבור. אבל. מצעד הגאווה בירושלים לא מייצג מין, הוא מייצג את החופש לאהוב. אהבה היא לאו דווקא מין. כשמישהו מנסה להוריד את הדגל ללהטבים אני מרגיש סוג של חרם. דגל הגאווה לא מייצג מבחינתי משכב זכר, אלא באמת ובתמים את החופש שלי, גם לאהוב. כשיש עמותה שתולה שלטים וקוראת לי לא נורמלי, ומקבלת על עצמה את החסות של הגדרת הנורמליות, למרות שכולנו שונים בהכל, בי זה פוגע. אני לא רואה שום כפיה מהכיוון השני, כיון שלהטבים רואים גם באמא ואבא מודל נורמלי, והם לא מסיתים כנגד המודל הזה. כולנו אחים, לכולנו מגיע לאהוב. יש לנו מלחמות נגד אויבים אמיתיים. לעשות מצעדי בהמות, לכנות אותנו חולים ולא נורמלים זה באמת מאוד מאוד מעציב. אני מאוד כואב את הקונפליקט הזה, אני מרגיש שיש חלקים בחברה שמאוד שונאים אותי רק בגלל מי שאני. ועל זה אני כואב. אני מכבד כל אדם באשר הוא אדם, בין אם הוא דתי חילוני סטרייט או גיי. אבל אני לא מוכן לכבד אנשים שלא מסוגלים לכבד גם אותי. תודה שהוכחת נכונות לדבר אל ליבנו. ערב נעים
האמת היא שהלהטבים לא מקבלים.. את עצמם
אני | 07-06-2019 16:38
ובגלל זה הם כל הזמן עושים מעשים שמצביעים על רצון לקבל אישור וקבלה מהסביבה. ברגע שיתחילו באמת לקבל את עצמם, לא יעניין אותם מה אחרים חושבים עליהם. הם פשוט יזרמו. האתיופים לא עושים מצעד כדי שיקבלו אותם. המזרחים לא עושים מצעד כדי שיקבלו אותם. גם לא הנכים. למעשה, כל מי שלא מקבלים אותו לא עושה מצעד, אלא הוא מתנהג בצורה בוגרת ופועל כדי שפשוט יקבל מה שהוא רוצה לקבל. אבל אהבה אי אפשר להשיג בכוח, לא משנה כמה מי שצועד יצעד.
פסיכיאטרים יכולים להוציא אותך מהתיסבוך
שפוי | 07-06-2019 9:56
אתה קורה לעצמך 'דתי' !!! אתה חי בשקר .התורה הקדושה אוסרת על המעשים ואורך חיים שלך.
מצעד
קלייר | 07-06-2019 8:59
אליישיב, שורש הבעיה היא לא הלהטבים, את זה עוד אפשר לבלוע. הבעיה היא המצעד, המוחצנות, הראווה, ההתערטלות של כל מיני גופות רוטטים רופסים מקושטים ומאופרים. ואתם מעוררים במצעד הזה דחיה ושנאה. רק שהאירופאים והאמריקאים עושים את זה , אז גם אתם חייבים לעשות...
אחות של
אחות של גאה | 06-06-2019 22:49
הבעיה היא שהגאים לא מקבלים את מי שהולך בדרך תורת משה ושלא חושב כמותם.הסובלנות והסבלנות צריכה להיות דו צדדית.
אין לכם שום זכויות לפגוע ברגשות הציבור
תלאביבית | 06-06-2019 2:43
אתם עוסקים באונס מדינה וזה בדיוק מה שאתם משדרים לאנשים עם דעות שונות משלכם
דתי?
ישראל | 05-06-2019 23:48
איך אתה קורא לעצמך דתי ועובר על איסור דאורייתא שהתורה קוראת לו תועבה
6
עוד דתי שלא הבין עדיין
המיואש | 05-06-2019 18:23
שבאהבה ננצח זה לא בכל מצב כמו כאן פה רק בכיפוף המערכות ננצח וככה החרדים כל הזמן מנצחים
7
אהבתי
סהר | 05-06-2019 18:39
לייק!
8
מחלת הנפש פה היא לא של הלהטב
בורסקאי | 05-06-2019 18:47
היא של הפוסט מודרניות שממסרבת להגדיר מה זה נורמלי. הלהטב הם סתם קורבנות שלה
מגיבה
שרה | 07-06-2019 1:20
נכון מאוד .היא שלך !
9
דמגוג
דמגוג | 05-06-2019 21:28
במתק מילים ודמגוגיה מרשימה, קיבלנו את המכתב הנורא הזה
10
מכתב גלוי של יהודה ולד.
אריולי בר טוב | 05-06-2019 22:05
הגיע הזמן לפתוח את הפה ולדבר. להשמיע התנגדות לתופעה שמקלקלת את השורה. לאן הגענו. פעם היו צריכים לצאת מהארון... היום מרוב בושה צריכים להיכנס אליו בחזרה. גם אני אוהב אדם באשר הוא אדם. אבל למה לפגוע ברגשותיי? למה לצאת בגלוי ובאופן מתריס נגד אחד היסודות של היהדות? מי ייתן ונשוב להתחשב איש ברגשות רעהו.... תמיד.
11
המצעד קשור רק לתועבה ולא לשום דבר אחר
אנשים עירומים צועדים | 06-06-2019 2:49
ומשדרים מין לא מבוקר. הנקודה כאן היא השדר המועבר. לו היה לצועדים כבוד עצמי ו/או כבוד לזולת אולי היו מעריכים אותם וההתנגדות היתה פוחתת. אם ישנה התנגדות ואתם מרוצים מכך זה אומר שזה נטו הרצון שלכם להתגרות ולבזות ציבורים אחרים
12
אמא אבא משפחה נורמלית
ולמה נורמלית? | 06-06-2019 2:51
מפני שהיא לא צריכה להוכיח זאת במצעדים רדודים. מבינים זאת מעצם הטבע
צודק...
דפנה | 07-06-2019 6:40
צודק מאוד...
13
כדאי מאוד
חיים אקסל | 06-06-2019 10:44
צריך לתת לכל אחד לעשות מה שבא לו. אני רוצה להתחתן עם הסוסה שלי. חבר שלי רוצה להתחתן עם הבת שלו בת ה20, וחבר אחר אוהב דווקא מכוניות, אז בחר להתחתן עם הbmw אהובתו, והאחרון החליט שלא להסתפק בכך, רוצה להתחתן עם שני גברים, אשה וסנאי. תבינו, הומו הוא סוטה שמעוות את החברה, קחו טיפול, ותתחילו בלהבין שאתם סוטים וזאת תהיה תחילת ההצלחה לצאת מהסטייה שלכם.
14
מצעד
איציק | 06-06-2019 16:02
כלב לא יכול להיות חתול וחתול לא יכול להיות כלב. המצעד הזה, מהתחלה, נועד להכעיס. ירושלים, יש להפסיק זאת בחוק. להטבים שיחגגו בבתים ובשכונות שלהם. איזה גועל, כל התופעה הזאת.
15
שר המשפטים
חיים | 06-06-2019 16:09
ותוסיף לזה שלא זו בלבד שיש בכנסת אנשים המשתייכים לקבוצה המטומטמת הזו, עוד הרחיקו לכת שאחד מהם נהיה שר המשפטים. הזוי לגמרי וכואב ברמות. פשוט בושה וחרפה.
16
לכל אלה שאומרים שרק סטרייטים זה טבעי
ההגיוני | 06-06-2019 16:17
הדבר הכי טבעי זה אונס כי אונס מביא ילדים.
למי שהוא לגמרי ל א הגיוני: אתה רק
אוראור | 26-06-2019 19:06
ההוכחה החיה לכך שליצנות אחת אכן דוחה מאה תוכחות - והמבין יבין. תעשה טובה!
17
קבלו פרודיה על מה שהוא אמר
מתבדח | 06-06-2019 16:29
מכתב פתוח לכל מי שתלה דגל ישראל לייד הבית ולכל מי שיש לו שרשרת עם מגן דוד. 1. אני אוהב כל אדם 2. אני בעד חופש ביטוי וחושב שכל אחד בביתו יכול לבטא את דעותיו 3.אני מאמין באמונה מוסלמית שאוסרת מדינה יהודית ואומרת שזו צריכה להיות מדינה פלסטינית- מוסלמית. 4.אני מרגיש שהכוונה של השיח הציוני המתמשך הוא להפוך משהו שהאסלאם אוסר ללגיטימי.
18
מצעד הגועל
אילנית | 06-06-2019 17:03
יישר כוח יהודה..ה' הושיעעעעעעה..המלך יעננו ביום קוראנו ..הורד קדושה לעמך ישראל לאלתרררררר...
19
נושכי כריות
קובי | 06-06-2019 17:34
מה תורם לכם כבני אדם מצעד הגאווה ? אתם רוצים זכויות ? א, מה שתקבלו זה שנאה שנאה שנאה ב,כאשר תהיו בני אדם תקבלו זכויות כרגע אתם בהמות על ארבע
20
תגובה
יצחק | 06-06-2019 18:57
הרבנים שותקים. זה הזמן לשתוק? הרב מאיר לאו שליטא. אם בעת הזו תמשיך להחריש יקום אחד העם ויעשה את מלאכת ה'. רק בדרך ראויה. חוקית אבל. בעוצמה. בליכוד כל כוחות האומה לסלק ולבער את הטומאה. היא מרימה ראש כי מנגד אין תגובה. ושוב. לא לשחק ליידי הרשעים ישנם דרכים רבות חוקיות וראויות לבער את הנגע. מי שחולה הוא אינה גאה. בטח לא במחלה. וכאן מדובר בחבורת סוטים. שגוררים את הנוער לדרך הנוראה. אני בטוח שננצח.
21
להט"ב
שמחה | 07-06-2019 0:29
פרובוקציה מכוונת לעם היהודי ולדתו
22
דגלים
אורי זה אני | 07-06-2019 4:48
1. ריקוד הדגלים שלכם ברחובות העיר העתיקה בירושלים הוא מעשה אלים, בריוני וסותר כל ערך יהודי ובינלאומי של התנהגות אנושית. 2. ריקוד הדגלים הנל פוצע לי את הלב. 3. לא אוהב אתכם.
23
למה מצעד?
נועם | 07-06-2019 5:00
תעשו מה שאתם רוצים בבית שלכם,למה ההפגנתיות הזאת?? ולמה בירושלים???למה אין לכם רגישות וכבוד כלפי אנשים דתיים או שומרי מסורת?
24
היחצנות . החושפנות . ההגזמה גורמת לדחיה גם אם
דון | 07-06-2019 5:47
אינך מתנגד או אפילו תומך. הגיע הזמן שהלהטבים יפסיקו עם כל המצעדים הגרוטסקים הללו. לדעתי הם השיגו את קבלתם השווה בחברה ויחס כבוד למיניותם. אבל כמו כל הגזמה שיוצרת דחיה כך הם עושים עכשיו. כמו שלא הייתי רוצה לראות מצעדי סטרטים בעיר שמחצינים ומתבהממים בחוצות העיר. די זה נמאס וזה יוצר אפקט נגדי ולא מפרגן. מקווה שתקום הנהגה שפויה בקרבם שתגיד השגנו את מבוקשנו די עם המצעדים הללו.
עדיין לא השיגו את מבוקשם.
שרון | 07-06-2019 8:16
מה עם הזכות להורות? מה עם הנידוי הקיים בקרב הדתיים שגם בקרבם ישנם להטבים? לפעמים צריך להחצין ולעורר פרובוקציה על מנת להשיג את המטרות
25
מצעד הגאוה
רותת | 07-06-2019 7:07
צודק ב100 אחוז שיצעדו בתוך בתיהם לא ברחוב בגלל זה נענשו דור המבול חוצפה תועבה ועוד בפר סיה.
26
ירושלים של אמונה ואהבה
Or | 07-06-2019 7:43
אוקיי אבל למה בירושלים שאם רוב אזרחיה מתנגדים אז זה לא מתאים
27
אתה רוצה להשיט יד
זהבה | 07-06-2019 7:49
אתה רוצה להושיט יד ולעזור, בשמחה רבה בוא תעזור לשנות את החוקים ולאפשר לאנשים המקסימים האלה להיית הורים.
28
דגלי הגאווה
Yakov | 07-06-2019 8:18
את כל הטענות האלה יכול להשמיע גם אדם חרדי שלא מכיר במדינה ונגד מוסד הציונות על דגל ישראל ביום העצמאות זה לא הופך את זה לסיבה להוריד את הדגל
29
תשובה למר ולד
שוש | 07-06-2019 8:43
את המדינה לא הקימו רק הדתיים. בכדי לדייק הם היו מיעוט. זכותו של כל אדם להאמין במה שהוא רוצה . מכעיס אותי שכל מה שקשור לדתיים זה יהרג ובל ויעבור. יש צפייה מחילונים שכונו חמורו של משיח לוותר. גם לי מכאיב שיש כפיה דתית בהרבה תחומים. שיש הפניית משאבים לאנשים שלא עובדים על חשבוני. הרי בחול יש הרבה חרדים ואין תופעה כזו של מסה של אנשים שאחרים מפרנסים אותם . אז הגיע הזמן שגם דתיים יוותרו. לא רוצה לראות אל תסתכל
30
גאווה מביאה לידי משכב זכור. חשבתם...
כבר נאמר בספר המידות | 07-06-2019 8:49
שאתם בחרתם בשם גאווה. 200 שנה וקודם לכך כבר קראו לכם בשם הזה... שוב פעם התורה שלנו מנצחת ותוכיח לעולם את צידקותה.
31
מצעד
קלייר | 07-06-2019 8:53
שימו לב, איך הכירסום באמירת דעה הולך ומתגבר.זוהי קבוצה אלימה, בריונית, אגרסיבית, תוקפנית. זהו אירגון פשע, שאיש לא יאמר מילה. יד פה אונס וכפיה, לאהוב אותם ולהעריץ אותם, לא מספיק שמקבלים אותם. שלא לדבר על הגועל נפש שבדבר. העליון יעשה הכל לקעקע את העיריות והשילטון, אלוהים ישמור.
32
אבל אני עייפה
הייתי רושמת בוגר | 07-06-2019 10:40
מקווה שלא תוכל להתחתן, ושתרגיש מאויים בגלל מי שאתה אוהב. You suck my a**
33
יישר כוח יהודה,
שושנה | 07-06-2019 11:12
כל מילה בסלע, ולחדד פרט נוסף: מעולם לא הבנתי למה פגם גנטי הופך למושא גאווה , ואם ככה זה, מה הקשר לחושפנות ולראווה המגעילה. נטיות לחוד והצגת מניות בפרהסיה לחוד. מכאן נלמד, שכשפורצים גבולות פורצים... ומכאן ועד סדום ועמורה .. בעצם אתם כבר שם רחמנא לצלן
34
עו"ד ולד
טלגה | 07-06-2019 11:55
יישר כח גדול .אסור לדבר כי אהרון ברק חוקק שרק להם מותר למתוח ביקורת.
35
מצעד הגאווה
יהודי חילוני | 07-06-2019 16:04
אני מסכים איתך במיליון אחוז. זה נכון אחי, אתה צודק לגמרי וכל מילה שלך בסלע.
36
המצעד משעמם
משעמם | 07-06-2019 16:39
המצעד הזה זה שעמום אחד גדול. ההרגלים המיניים שלכם ומושא נשיכתכם ואהבתכם ממש לא כל כך מענינים ומרתקים ובטח לא כל שנה מחדש......... הנושא שלכם לעוס וחוזר על עצמו בדביקיות שמאלצית מאולצת. אולי פשוט תשחררו אותנו מהמידע המדהים הזה וגם אתם כלי התקשורת: נשמח לקרוא דברים שקצת יותר פונים לאינטיליגנציה שלנו מאשר מצעד אוילי.
37
ואף על פי כן
גלילאו | 07-06-2019 18:58
נוע תנוע, נתראה שנה הבאה ❤️❤️
38
לאיציק מונסי מונסוגוי מהפייסבוק: אבל למה לנבל
אוראור | 23-06-2019 17:57
את המקלדת? זה אתר דתי - וילדים ובני נוער גולשים פה - למה היית חייב לכתוב פה כאלה גסויות?
39
מצעד הגויאבה ולא הגאווה אולי - והמבין יבין!
אוראור | 13-07-2019 20:56
באמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!