הליכוד: "הפגנת שמאל - תומך טרור ואסיר משוחרר, בדיחה"

הליכוד: "הפגנת שמאל - תומך טרור ואסיר משוחרר, בדיחה"

בליכוד תקפו את 'הפגנת השמאל' בתל אביב. בתגובה אמרו: "תומך הטרור איימן עודה נואם בברכת לפיד וגנץ, והאסיר המשוחרר אהוד אולמרט מפגין “נגד השחיתות”, איזו בדיחה"

הליכוד: "הפגנת שמאל - תומך טרור ואסיר, בדיחה"
  (צילום: דוברות כחול לבן)

בליכוד תקפו את קיום 'הפגנת האופוזיציה' בתל אביב הערב (שבת) וכינו אותה 'הפגנת השמאל'. בתגובה אמרו כי "תומך הטרור איימן עודה נואם בברכת לפיד וגנץ, והאסיר המשוחרר אהוד אולמרט מפגין “נגד השחיתות”. איזו בדיחה!"

תחת הכותרת "חומת מגן לדמוקרטיה" התכנסו סיעות האופוזיציה – כחול לבן, העבודה, מרצ וגם הערבים מחד"ש יחד עם כמה אלפים בהפגנה ברחבת מוזיאון תל אביב. הם נשאו שלטים בגנות הממשלה, נגד נתניהו ובעד שלטון בג"צ. חלק מהמפגינים חובשים תרבושים טורקיים, כדי לבטא כי ישראל הופכת לטורקיה של ארדואן.

הבטחת לא לעסוק בחסינות, גנץ נגד נתניהו (קרדיט: דוברות כחול לבן)

יו"ר כחול לבן בני גנץ נאם:  "כולנו מרגישים בכאב. החלום הולך ונשבר לנגד עיניי, החלום הולך ומנתפץ לנגד עינינו. יש מי שמנסה להחליף את שלטון העם בשלטון יחיד בפועל ולשעבד אומה שלמה לאינטרסים האישיים שלו. המאבק הוא בבית הוא על הבית הוא על דמותה וצלמה של מדינת ישראל".

הוא תקף בנאומו את ראש הממשלה בנימין נתניהו. "לא ניתן להפוך את ישראל הממלכתית לאחוזה פרטית של משפחה מלוכנית או סולטנית", הכריז. "לא ניתן לך להשתיק את התקשורת, לא ניתן לך לפגוע במוסדות תרבות ואקדמיה, לא ניתן לך למוטט את המשטרה, לא ניתן להטיל אימה על היועץ המשפטי לממשלה ולא ניתן לך להחריב את בית המשפט".

"אני רוצה לומר, בנימין נתניהו – במהלך מערכת הבחירות דיברת על ביטחון ישראל, היום אתה עוסק בעיקר בביטחונך ובעיקר בעיקר בחירותך האישית. במהלך מערכת הבחירות הבטחת שלא לעסוק בחסינות. שנים התגאית בכך שאתה בולם את פסקאות ההתגברות בצורות השונות שלהן, ובימים האלה בעצם המעשים שלך, אתה קורע את ההתחייבויות שלך לגזרים", דברי גנץ.

מחפשים 5 ח"כים מהקואליציה

ח"כ יאיר לפיד  נאם נגד החוקים שמקדמים בליכוד, החסינות ופסקת ההתגברות: "לא ניתן לך להיות ארדואן. לא יהיה פה רודן טורקי", פנה לנתניהו. "אנחנו מחפשים חמישה אנשים הגונים שיצילו את המדינה. שיקומו ויגידו 'לא בשביל זה הלכנו לפוליטיקה. אנחנו לא המשרתים של ביבי. לא ניתן לו להפוך אותנו לסמרטוטים'", במטרה למשוך חכי"ם מהקואליציה שיערקו, כמו רועי פולקמן, גלעד ארדן ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

אולם בליכוד הגיבו לו בגיחוך: "לפיד מדבר על סכנה לדמוקרטיה וארדואן? בפעם הבאה שיהיו פריימריז ב'יש עתיד' זה יהיה ב 2045. חברת הכנסת עדי קול שהתנגדה ליו"ר לפיד גורשה מהמפלגה לאלתר. לפיד = בדיחה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
כל כך צפוי שזה עצוב
יונתן | 25-05-2019 23:15
עודה נאם בדיוק חמש דקות ואפיקו קיבל שריקות בוז. הליכוד יעשו כל מה שביבי יבקש כדי שלא יגיע לכלא. שבוע טוב לעם ישראל
2
אין אמון בממשלת שוחד מרמה והפרת אמונים..
צוללת | 25-05-2019 23:17
בושה חרפה וכלימה שכיפה סרוגה ממליכים שחיתות על בני ישראל
3
הממשלה המוקמת
אלי | 25-05-2019 23:57
הממשלה: כהניסטים, ראש ממשלה תחת כתבי אישום חותר לחסינות ושר אסיר משוחרר מורשע. לא בדיחה - אסון.
4
בושה
אייל יהודה | 25-05-2019 23:59
רק ביבי ינהל את העם בישראל אין כמו ביבי רק ביבי ההפגנות של אולמרט ושל גנץ ולפיד ושלי יחימוביץ זה (ש ק ר ) ושקר רק ביבי רק ביבי ושרה היפה ינהלו את המדינה .
5
ימין תתביישו לכם !!! חשוד בפלילים רודה בכם
שמעון לוי | 25-05-2019 23:59
נתניהו מושחת וחשוד בפלילים רודה בכם ואתם מבליגים !!!
6
הפגנת ה'קרן לישראל חדשה' כל מפגין יקבל 500 שח
עידו 2 | 26-05-2019 0:07
אמרנו לפני הבחירות כי כחול לבן הנםן שחורים אדומים=בולשביקים. סכנה למדינה
7
אין אמון בממשלת שוחד מרמה והפרת אמונים..
מתנחל אבל ישר | 26-05-2019 0:25
בושה שכיפה סרוגה ממליכים שחיתות על בני ישראל
8
אהוד אולמרט נאם בהפגנה ??
חגית | 26-05-2019 0:46
......
9
מי שגר בבית זכוכית וגו'
בקרוב אצלכם | 26-05-2019 1:22
הליכוד מחזר אחרי דרעי!!
10
עוד נשמע הרבה בדיחת מחבורת הליצנים החקיינים בשנים הבאות
נועם | 26-05-2019 6:18
קרקס כחול לבן, אפשר כבר למתג אותם כקרקס רשמי
11
דרעי, ביבי, ביטן וכץ : 4 גנבים בממשלה!
אמת דיברתי | 26-05-2019 8:35
על הקווים מתחממת ראשת הממשלה הבאה: מירי רגב התותחית!
12
כרגיל
התמים | 26-05-2019 9:48
הליכוד אינו מתייחס למהות ובמקום לדון בחששות שמביע הציבור המפגין - מתעסקים בזהות האנשים שהגיעו להפגנה או שנאמו. שמאל אינה מילה גסה ועדיין מותר לשמאל להפגין.... אבל, בכל מקרה, ראו מה אומרים אנשים ישרי דרך בימין, כמו לימור ליבנת, בני בגין, דן מרידור, גדעון סער ואחרים. המאבק הוא על דמותה הדמוקרטית של המדינה. מאבק שמשותף לכל שוחרי הדמוקרטיה.
13
הליכוד
גברת | 27-05-2019 14:54
מי בדיחה גדולה יותר אצלכם אסיר משוחרר יושב כשר פנים .מחזיק תקציב של מליונים.הממשלה שלכם מורכבת משונאי המדינה ברמה הגבוהה ביותר. החרדים מצטרפים בעבור בצע כסף.לא אהבת המדינה .איך אתם מעיזים לומר מילה? כמה חברי כנסת שלכם נמצאים תחת חקירות? תסתכלו כמה אתם צבועים לאזרחי המדינה.רק הכסא מעניין אתכם .לא טובת הציבור הכל שקר וכזב.