בעקבות ההסלמה: הלימודים בדרום לא יתקיימו מחר - סרוגים

בעקבות ההסלמה: הלימודים בדרום לא יתקיימו מחר

בעקבות ההסלמה בדרום, פיקוד העורף הודיע על ביטול הלימודים בעוטף עזה, לכיש, מרכז הנגב ודרום השפלה. גם באשקלון וביבנה הוחלט על ביטול הלימודים בכל מוסדות החינוך

author-image
בעקבות ההסלמה: הלימודים בדרום לא יתקיימו מחר
  (צילום: פלאש 90)

פיקוד העורף הודיע הערב (שבת) על ביטול הלימודים בכל מוסדות הלימוד בדרום, זאת בעקבות ההסלמה החמורה וירי הטילים מרצועת עזה לישראל. הביטול נקבע עבור כל היישובים הנמצאים במרחק של עד 40 ק"מ מהרצועה, ביניהם יישובי עוטף עזה, מועצת לכיש, מרכז הנגב ודרום השפלה.

מוקדם יותר דווח כי בתום הערכת מצב שראש עירית אשקלון, תומר גלאם, קיים הערב התקבלה החלטה שלא לקיים מחר לימודים בכל מוסדות החינוך בעיר. ההחלטה מתייחסת גם למסגרות החינוך המיוחד, מוכש"ר ומרכזים קהילתיים. במקביל אושר כי לא יתקיימו מחר לימודים באוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע, וכן בעיר אשדוד.

במקביל, פיקוד העורף הודיע על הגבלות ביישובי עוטף עזה, מרכז הנגב, לכיש ודרום השפלה. במסגרת ההנחיות לא ניתן להתכנס אלא עד 300 אנשים, וזאת בשטח סגור בלבד. כמו כן, עבודה חקלאית אינה מאושרת, ומתחמי קניות בשטח פתוח יישארו סגורים. ניתן להגיע למקומות עבודה חיוניים, וזאת בתנאי שיש בהם מרחב מוגן קרוב. בשעה זו מתקיימת הערכת מצב נוספת, כשבשלב הזה בשאר הארץ אין הנחיות מיוחדות.

מבית החולים ברזילי בעיר אשקלון נמסר כי ארבעה מהפצועים עקב הירי לישראל עדיין מאושפזים. אחת מהם הקשישה בת ה-80 מקריית גת. היא נמצאת בחדר ניתוח ומצבה מוגדר קשה. בנוסף מאושפזים גבר בן 49 במצב בינוני, בת 75 עם שבר בקרסול ובת 30 עם שבר בברך. בחדר המיון מטופלים חמישה פצועים נוספים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
להשמיד את עזה
אהרן דרעי | 04-05-2019 21:20
להשמיד חמס וג'הד.להחריב את עזה
2
הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם. הציבור בוח
שי | 05-05-2019 15:54
הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם. הציבור בוחר ליכוד והמפלגות התומכות בו , הם מנהלים מדיניות מטומטמת ולכן אנו מקבלים טילים מעזה
3
הסלמה עד
שמעון | 13-06-2019 22:42
עד מתי ממשלה הביתה נמעסתם