הזיכרון ששבר את הרשת: מעל 100 מיליון איש צפו בסטורי של אווה

הזיכרון ששבר את הרשת: מעל 100 מיליון איש צפו בסטורי של אווה

הזיכרון ששבר את הרשת: הצלחה מרשימה לפרויקט הזיכרון "הסטורי של אווה", בתוך פחות מיממה מעל 200 מיליון חיפושים בגוגל, 50 מדינות סיקרו את הפרויקט ולמעלה מ-100 מיליון איש נחשפו לסיפורה המצמרר של אווה היימן שנרצחה בשואה

מעל 100 מיליון צופים: הזיכרון ששבר את הרשת
  (צילום: מתוך אינסטגרם)

הזיכרון ששבר את הרשת: חשבון האינסטגרם המתעד את חודשיה האחרונים של הנערה אווה היימן שנרצחה בשואה, זכה להתעניינות רבה ולסיקור נרחב בעולם.

50 מדינות סיקרו ושיתפו את הפרויקט החשוב, בתוכם מאות מובילי דעת קהל וחשבונות בינלאומיים, אחריהם עוקבים מיליוני אנשים מרחבי העולם. בין המשתפים הרבים של הסטורי של אווה, היה גם חשבון האינסטגרם הרשמי של הבית הלבן, אחריו עוקבים למעלה מ-4.7 מיליון עוקבים.

 

View this post on Instagram

 

THIS PART MADE ME THINK ALOT… @eva.stories

A post shared by PRINCE STEPHANE LEGAR (@stephane.le.gar) on

מפיקי הפרויקט סיפרו כי למעלה מ-100 מיליון צפיות הצליח לצבור הסטורי של אווה עד כה. 50% מ-672 אלף העוקבים אחרי החשבון של אווה, הם הדור הצעיר בגילאי 13 עד 30, שרובם לא נחשפו לסיפורי השואה ברמה הזו קודם.

פרויקט הזיכרון החדשני, הפך להיות הדבר הכי מדובר ביממה האחרונה. המונח EVA STORY INSTAGRAM, שלא היה קיים עד לפני שבועיים וחצי, הצליח להניב כבר מעל 200 מיליון תוצאות חיפוש בגוגל ונראה שהמספרים עוד הולכים לגדול.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eva (@eva.stories) on

בתחילת השבוע יצא הסרטון הראשון מתוך הפרויקט החדשני להנגשת השואה לנוער. הסטורי של אווה בכיכובה של מיה קוויני, מספר את סיפורה של אווה הימן, נערה בת 13 שנרצחה מאושוויץ ותיעדה את חודשיה האחרונים ביומן.

סדרת הרשת צפויה לכלול 70 פרקים, בהם יתועד סיפורה של אווה במשך 24 שעות. החל משעה 16:00 אתמול, החלו לעלות בעמוד האינסטגרם של פרויקט הזיכרון סרטוני וידיאו ותמונות שצולמו בפרויקט התיעוד המיוחד, שהופק עם מאות ניצבים מאוקראינה, שחקנים מקצועים מאנגליה ועוד עשרות עובדי הפקה שהגיעו מישראל לסט הצילום שבלבוב באוקראינה.

כל הצילום נעשה דרך אייפון, בלי מצלמת קולנוע או צלמים בכלל, וישר לסטורי באינסטגרם שיעביר לנוער הצעיר את זיכרון השואה בדרך ייחודית.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו