דרעי: "אבטל את התושבות של 2 מחבלים פלסטינים" - סרוגים

דרעי: "אבטל את התושבות של 2 מחבלים פלסטינים"

שר הפנים אריה דרעי הודיע כי יפעל לביטול מעמד הקבע של שני תושבי מזרח ירושלים שהיו מעורבים בפיגועים ונידונו למאסר עולם. לדבריו, "מי שגרם לרציחת תושבים ומסכן במכוון את בטחון המדינה- לא ראוי שיחזיק במעמד כלשהו"

author-image
דרעי: "אבטל את התושבות של 2 מחבלים פלסטינים"
  שר הפנים אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

שר הפנים אריה דרעי הודיע היום (ראשון) כי מעמד תושבות הקבע של שני תושבי מזרח ירושלים יבוטל- זאת בעקבות מעורבותם בפיגועים אשר סיכנו את ביטחון המדינה באופן ברור ומכוון. בהודעתו דרעי אמר כי המהלך מתבצע לאחר שקיבל את הסכמתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

"האויבים מבפנים הם המסוכנים ביותר" אמר דרעי על המהלך המתוכנן. "מי שגרם לרציחת תושבי ישראל ומסכן במכוון את בטחון המדינה ואת ביטחונם של התושבים והאזרחים – לא ראוי שיחזיק במעמד כלשהו בישראל".

שני תושבי הקבע הם אצחאק טאהר צלאח עארפה ומוניר רג׳בי, ממזרח ירושלים. עארפה מרצה כיום עונש של מאסר עולם ועוד 60 שנות מאסר בשל פיגוע שהתבצע בשנת 2011 ליד בנייני האומה, אשר הוביל למותם של שתי נשים ולפציעתם של עשרות אחרים. בעקבות האירוע עראפה הורשע כי לקח חלק פעיל בתכנון הפיגוע הקטלני ובביצועו.

מוניר רג׳בי הורשע ונדון למאסר עולם עקב מעורבותו בפיגוע התאבדות שהתרחש בחיפה בשנת 2003 שבו נרצחו 17 אנשים- ביניהם תלמידים רבים. רג׳בי הורשע בתכנון הפיגוע, בהסעת המפגע ובבחירת המיקום המדויק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
דרעי דומה לבן אדם שחפר עשרה בורות - ולאחר
אוראור | 02-04-2019 11:56
שאנשים נפלו לתוכם ומתו - הוא ניסה לסתום רק בור אחד - או ח צ י בור - והמבין יבין.