כחול לבן: "נתניהו היסטרי, משנה שוב ושוב גירסאות" - סרוגים

כחול לבן: "נתניהו היסטרי, משנה שוב ושוב גירסאות"

בכחול לבן מסרו על הראיון של נתניהו: "לא קיבלנו שום תשובה איך הרווחת 16 מיליון שקל, ובעיקר, היות ואין שום סוד, כי כרגע המצאת את זה, למה אישרת למכור צוללות מתקדמות למצרים בלי ידיעת מערכת הבטחון?"

author-image
כחול לבן: "נתניהו היסטרי, משנה שוב ושוב גירסאות"
  (צילום: תומר נויברג/פלאש90)

בעקבות דבריו של ראש הממשלה נתניהו בראיון הנדיר לחדשות 12, לפיהם גנץ ולפיד משקרים בנושא הצוללות, מסרו מכחול לבן: "נתניהו היסטרי, משנה שוב ושוב גירסאות, מתחמק משאלות קשות וממשיך להשמיץ."

"לא קיבלנו שום תשובה איך הרווחת 16 מיליון שקל, ובעיקר, היות ואין שום סוד, כי כרגע המצאת את זה, למה אישרת למכור צוללות מתקדמות למצרים בלי ידיעת מערכת הבטחון? הדבר היחיד שאפשר להגיד לזכותו שהוא הפנים מה שאחרים טרם קלטו: הוא הולך להפסיד בבחירות."

יאיר לפיד הוסיף: "אזרחי ישראל זכו סוף סוף לשמוע ראיון עם ראש הממשלה שלהם", כתב בציניות בחשבון הטוויטר שלו. "הוא לא דיבר עליהם מילה. מילה. לא על הבריאות שלהם, לא על חינוך הילדים שלהם, לא על יוקר המחייה או על משפחות שלא מצליחות לסגור את החודש. כלום. נתניהו עסוק רק בנתניהו. הגיע הזמן להנהגה אחרת".

כאמור, ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום באופן נדיר לתכנית חדשות, כשהגיע הערב (ש') במפתיע לאולפני החדשות 12 לראיון באולפן, ראשון מזה שנים. גם בבחירות הקודמות ב-201 התראיין נתניהו בראיון וידאו מביתו.

נתניהו נשאל מדוע הסתיר את אחזקתו במניות של חברות הפלדה ועל כך השיב: "לא החזקתי במניות של חברת פלדה, או חברת של אלקטורודות שמייצרות פלדה בעודי שר בממשלה. קניתי אותם ב-2007 בעודי חבר כנסת, ולכן זה משול להיותי איש פרטי. לאחר מכן דיווחתי לשלטונות המס, וביקשתי אישור על ההחזקות, בשנת 2010 כשהייתי ראש הממשלה ביקשתי ממבקר המדינה להמשיך ולהחזיק בהן, והם אישרו לי.

עשית 700% על המנייה, בזמן שהחברה ירדה ב-50%, איך זה מסתדר?

רוב חברות ההיטק נמכרות במכפלות, ובן דודי שהוא גאון עסקי, הבין איך לשקם את החברה ואיך למכור אותה.

קנית את המניות מכספך הפרטי?

כן. 600 אלף דולר מכספי הפרטי.

האם יש לך עוד השקעות מוצלחות כאלה?

אני לא זוכר את כל ההשקעות האלה. אני מבין בעסקים. אני לא כמו גנץ שפשט רגל, כמו שאשכנזי הסתבך עם שמן, ולפיד שאמר 'אני לא מבין בכלכלה'.

למה אתה צריך היתר לקבל תרומות לכיסוי ההגנה המשפטית שלך?

מגיע לי מה שמגיע לכל אזרח בישראל. אבל אני רוצה להגיד משהו אחר: כשאני אומר שאין שום קשר בין החברה שהשקעתי לבין הצוללות, וכשאני אומר שמכרתי את כל המניות שלי בחברה שנה וחצי לפני שנמכרה הצוללות הראשונה ולפני שנמכרה הצוללת המצרית הראשונה, ולכן זה שקר. לא הרווחתי שקל על עסקת הצוללות.

על עסקת הצוללות והאישור למכור צוללות למצרים, אמר נתניהו: תניהו לא מסביר למה אישר למכור צוללות למצרים ואומר שמדובר בסוד מדינה שהוא לא יכול לחלוק עם הציבור והיועץ מנדלבליט מעודכן בו. זו עלילת דם נוראית. גנץ יעלון לפיד ואשכנזי מעלילים עלילה כשהם יודעים שאני לא יכול לספר את הפרטים כאן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
מתי אי פעם שיקרתי ?
לפיד | 23-03-2019 22:06
אני לא כלכלן ואני כן... אני לא חושב שיש הדתה ואני בטוח שיש... זרקתי את מילצ'ן מכל המדרגות... כמעט והייתי ולא הייתי. הצבעתי לבגין ולרבין עוד כאשר הייתי בחיתול... לא השתניתי מאז נותרתי שקרן, בכיין, זגזגן, נוכל ונבער מדעת. אגב אני מקווה שהפעם אסיים חטיבת ביניים.
לפיד
פרינץ זאב | 24-03-2019 17:09
אין יום בתקופת הבחירות שלא שיקרת.אתה לא מבין בדבר שקשור בלהיות ראש ממשלה. למה שמישהו יחלום להצביע לך לחצי קדנציה.
ברוך הבורא שנתן לנו נתניהו כזה. ישתבח שמו
עידו 2 | 23-03-2019 23:24
המדינה כיום היא גן עדן בזכות נתניהו. ולאחר הבחירות המדינה תהפוך לאבן שואבת לכל העולם. מאות אלפי בעלי הון ישקיעו במדינה
2
התקפה ולא ראיון
אזרח | 23-03-2019 22:23
איזה לחץ שטויות ביבי הוא זה שעמד מול מתקפה
3
יעלו בתוהו ויאבדו
אלי | 23-03-2019 23:58
אין ספק שיעלון הוא איש צר ואוייב. הוא וחבריו.. יעלו בתוהו ויאבדו...
4
כל המפלגות מדברות בטחון , טלפונים וצוללות.
קובי | 24-03-2019 4:25
כל המפלגות מדברות בטחון , טלפונים וצוללות. רק גשר ברשות אורלי לוי אבקסיס באה מתוך חמלה , דאגה ואהבה ורק היא תדאג למה שחשוב לכם באמת . רק גשר ברשות אורלי לוי אבקסיס תשקם את מערכת הבריאות הקורסת ותעשה את הנדרש לשקם את מערכת הבריאות בישראל . מפלגת גשר תהיה הפתעת הבחירות ותקבל 7-8 מנדטים .
5
דוסים,תמשיכו ללקק לו (בשם שמים,כמובן )
יקי | 24-03-2019 9:33
עבד נרצע נשאר עבד נרצע.
ביבי הוא אחד ממנהיגי העולם. צחצחו את נעליו
עידו 2 | 24-03-2019 11:45
כל השמאל ילקק לביבי את משחת הנעלים שלרגליו
6
די
משה גאטה | 24-03-2019 9:50
מספיק לפיד גנץ תכניסו לראש שלכם אתם יכולים להיות ליד ביבי ולא לפניו אתם בליגה א ביבי בליגה על
7
גנץ לפיד יעלון..
שמוליק | 24-03-2019 13:32
חבורה של ליצנים..לא יותר מזה...פשוט משקרים את הציבור..ומנסים להסיח את דעת הציבור מהפריצה של האירנים לנייד של גנץ.הוי ואבוי לנו אם אלו יהיו מנהיגי העם..
8
בני גנץ
א.נ | 24-03-2019 22:32
מי אתה בני גנץ?
9
כחול לבן
א.נ | 24-03-2019 22:37
כחול לבן זה הדגל שלנו ומצדיעים לו.