ראש מועצת בנימין: "בזכות דרעי קם היישוב עמיחי" - סרוגים

ראש מועצת בנימין: "בזכות דרעי קם היישוב עמיחי"

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ על השר אריה דרעי: "מצאנו אוזן קשבת ושיתוף פעולה מלא וזה לא רק מילים בעלמא. שיתוף הפעולה הזה היה חריג ויוצא מגדר הרגיל"

ראש מועצת בנימין: "בזכות דרעי קם היישוב עמיחי"
  (צילום: דוברות קמפיין ש"ס)

השר אריה דרעי השתתף הערב (ראשון) בישיבת מועצה חגיגית של מועצת מטה בנימין לכבוד אישור התקציב של שנת 2019. בדבריו דרעי סיפר על חבלי הלידה של הקמת הישוב

"אני זוכר שבאו אלי ראשי המועצה והיישוב והציעו לי שמשרד הפנים ייבנה את היישוב. במשרד הפנים אף אחד לא רצה לקלוט את זה, אין לנו גוף לזה, אין לנו אנשי מקצוע, אבל עשינו את זה. קיבלתי את זה על עצמי ואני מאוד שמח שלמרות כל הויכוחים והקשיים, מי שביקר שם ראה שיש יישוב, משפחות גרות שם" אמר. "אני שמח להודיע שבקרוב ישוחרר בעז"ה בקרוב סכום גדול שאושר לפיצויים לאנשים שחיכו לזה כל כך הרבה זמן. החשב של המשרד הודיע לי שהוא משחרר את הכסף".

ראש המועצה ישראל גנץ שיבח את השר דרעי והעניק לו מזכרת על פעולתו למען ההתיישבות. "אני חייב להגיד לכל הנוכחים שמטה בנימין מייצרת אתגרים למשרדי ממשלה. זו המועצה היחידה בארץ שבאה למשרד הפנים ואמרה לו: משרד השיכון לא יודע, משרד הביטחון לא יודע, ואז משרד הפנים. כל המשרד אמר: חבר'ה אנחנו לא יודעים, ואז השר דרעי אמר 'אין ברירה', ולקח את זה על עצמו" אמר.

"היינו שבוע שעבר עם סגן החשב הכללי בסיור, והוא אמר: 'חבר'ה, לא חשבתי שהמועצה מסוגלת להקים כאלה יישובים'. מצאנו אוזן קשבת ושיתוף פעולה מלא, וזה לא רק מילים בעלמא. שיתוף הפעולה הזה היה חריג ויוצא מגדר הרגיל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בזכות דרעי ישראל גנץ ראש מועצת בנימין
שמעון | 18-03-2019 0:15
בלי קולות תל ציון ראש מועצת בנימין היה שילה אדלר, אז ברור שגנץ משבח את דרעי!
דרעי נאור בין חובשי הכיפה.לא התנגד לאוסלו
》שלום-אכשווא《 | 20-03-2019 13:41
דרעי לא התנגד להסכם אוסלו בממשלת רבין זל . שנים 1992-95 . כי צריך להבין שחייבים שטחים תמורת שלום. מה שדרעי ואריק שרון הבינו , צריכים להבין גם רבנים ימניים כגון: הרב ביגון , הרב מזוז , הרב ליאור ואישי ציבור כגון אדלשטיין. יוסי דגן . אבי ישי . ליברמן . כחלון. ארדן. גילה גמליאל. פורים שמח.
2
בזכות ההצבעה(ההימנעות) של דרעי עברו הסכמי אוס
גאולה | 18-03-2019 9:15
כן
3
אריה דרעי
נתן | 18-03-2019 16:13
אריה עושה המון למען תושבי ישראל. פשוט שיש כאלה שמתעלמים, ויש כאלה שטוענים : הוא חייב לנו. ויש כאלה שלוקחים את הקרדיט לעצמם.... אריה באמת עוזר
4
אין על אריה דרעי הפעם כולם רק שס
אברהם | 28-03-2019 22:42
שימשיך את הדברים האלה