סער נגד בנט ושקד: "רוצים לקחת קולות מהליכוד" - סרוגים

סער נגד בנט ושקד: "רוצים לקחת קולות מהליכוד"

גדעון סער, תוקף את ראשי הימין החדש בנט ושקד: "רוצים לקחת קולות מהליכוד, היו בליכוד ורוצים לחזור לליכוד". והוסיף: "אין הבדל אם תתן את קולך לרשימה שתהיה 6 מנדטים או 5"

author-image
סער נגד בנט ושקד: "רוצים לקחת קולות מהליכוד"
  (צילום: פלאש 90)

השר לשעבר גדעון סער, תוקף את ראשי הימין החדש השרים נפתלי בנט ואיילת שקד: "רוצים לקחת קולות מהליכוד, היו בליכוד ורוצים לחזור לליכוד", כך לפי הפרסום בכאן רשת ב'.

סער פתח בהרצאה ברקע הבחירות מול סטודנטים, בקריאה להצביע לליכוד: "אנחנו חייבים ללמוד מההיסטוריה, לא חושב שיש פערים כל כך גדולים היום בין הליכוד כפי שהוא היום לבין מפלגות שרוצות לקחת קולות מהימין", כשהוא מרמז לבנט ושקד: "השאיפה הגלויה של ראשיהן היא להצטרף לליכוד, הם היו בעבר בליכוד ורוצים בעתיד להיות בליכוד".

סער מחריף את הטון: "אסור בעניין הזה לטעות. יש דבר מאד פשוט – רק הצבעה לליכוד שתביא להטלת מלאכת הרכבת הממשלה על מועמד הליכוד ראש הממשלה בנימין נתניהו".

בתשובה לאחד מהשואלים, השיב סער: "תסתכל על הסקרים ותראה במערכת הבחירות הצמודה הזו, האם אתה רוצה שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל על גנץ ולפיד ואם אתה מאמין שאם זו תהיה התוצאה אז האינטרס הלאומי ישורת יותר טוב".

הוא חוזר לבנט ושקד: "אם אתה תתן את קולך לרשימה שתהיה 6 מנדטים או 5, מנסיון, אין הבדל. אבל יכול להיות הבדל אחד, אם הליכוד לא יהיה מספיק חזק שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל על לפיד או על גנץ ואז יהיה מאוחר מדי להצטער ולכן חשוב מאד לא לעשות את הטעות הזאת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
התבלבלנו
טום | 12-03-2019 21:05
סער מזכיר את כחלון.כחלון הוריד מחירי פלאפון וסער הוריד מירפסות מה הגדולה שלהם?
2
כל הפוסל במומו פוסל
אריה | 04-06-2019 15:40
היית בליכוד עזבת מרצונך שקד ובנט פוטרו עי המכשפה מבלפור יש הבדל תהומי עכשיו לאחר שחשת שקיימת הזדמנות להחליף את נתניהו חזרת למה לא התמודדת לבד כמו איילת שקד ובנט כי אתה פחדן ורוצה לנצח על מוכן בנט ושקד אמיצים ניסו וכמעט הצליחו ובטוח שבפעם הבאה יצליחו! אל תטעה אני ליכודניק ואתה ושכמותך רחוקים מבנט ושקד שנות אור היית כלום כי לא עשית כלום נתניהו ואישתו סולדים ממך ולך אין כבוד עצמי שותק על מנת אולי להשיג משהו אינך ראוי ולא חבריך