סמוטריץ' על נתניהו: "קמצן ונהנתן- אך לא מושחת" - סרוגים

סמוטריץ' על נתניהו: "קמצן ונהנתן- אך לא מושחת"

יו"ר האיחוד הלאומי התייחס לחקירות המתנהלות נגד ראש הממשלה, והגן על נתניהו בהליכיו הפליליים. לדבריו, "נתניהו הוא קמצן ונהנתן- אך הוא לא אדם מושחת". עוד טען כי צריך לבטל את עבירת הפרת האמונים

סמוטריץ' על נתניהו: "קמצן ונהנתן- אך לא מושחת"
  (צילומים: תומר נויברג\פלאש 90)

יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' התייחס לחקירות המתנהלות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת במהלך כנס סגור של פעילי איחוד מפלגות הימין שנערך בפתח תקווה יחד עם יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ. כך נחשף הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל, שפרסם הקלטות משיחה של מספר פעילים עם סמוטריץ' בתום הכנס.

"נתניהו הוא קמצן ונהנתן, אני לא אוהב את ההתנהלות שלו- אך הוא לא אדם מושחת" אמר סמוטריץ'. "לא צריך להסכים עם כל מה שהוא עושה, ולא צריך לתת לגיטימציה לדברים לא טובים. מותר להעביר ביקורת, ומותר להגיד שהוא לא בסדר, אפילו להעניש- אבל זה לא שולל את כל זכויותיו".

עוד אמר שלדעתו צריך לבטל את עבירת הפרת האמונים שבה הואשם נתניהו בכפוף לשימוע. "נכון, הוא עשה דברים שלא צריך לעשות, קיבל מתנות וכו- אבל המשפטנים קוראים לזה בשמות מפוצצים כמו 'הפרת אמונים'" טען. "זו אחת העבירות הכי פלואידיות, וצריך למחוק אותה מספר החוקים". בדבריו גיבה את ראש הממשלה בכל הליכיו הפליליים.

בהמשך השיחה, אחד הפעילים שאל את סמוטריץ' על איחוד סופי עם מפלגת הבית היהודי "יש פערים טכניים, הכי טכניים בעולם. אני לא נכנס לתוך הבית היהודי. יש להם 20 מיליון שקל חובות- אני לא נכנס לתוך מיטה חולה". סמוטריץ' הוסיף וציין כי יש שאיפה להביא לאיחוד למפלגה אחת, אך הוא "לא יודע האם זה מעשי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
כל השנים רוהמ והמפיה מנעו מהקורבן להתפרנס, וגנבו ממונו, רוהמ שיבח את העוד שגנב ממנו את הפיצויים על התאונה ונתן לגרושתו.
טלו קורה | 07-03-2019 9:13
מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה. צריכים להפסיק את הפצת השקרים והשיימנג. תהיו טובים תתמכו בטוב. לא הצליחו להורגו, ניסתה בתאונות והרעלות ומעצרים, והפצת שקרים, הוא תמיד שימש בתפקידים ציבוריים, המפיה חושבת שרק אם הוא בארץ הוא קיים. הרעים תמיד הפיצו שקרים על הטוב מה שהם, שלא יבינו שהם הרעים והנוכלים והוא הטוב האמיתי. והוא הצודק בהכל. הם פושטים ומעלילים עליו מה שהם, ומה שהם מתכננים. בלי קשר לאבו מאזן. מדינה רעה לא יכולים בלי לפזר השמצות שקריות במה שהם בחושבם שכך לא יבינו את נוכלותם.
2
סמוטריץ קמצן שחצן וגם מושחת
אופק להתיישבות | 07-03-2019 9:40
לבדוק את מקורות הכסף של עמותת רגבים וכל מכבסת הכספים והעמותות שהוא מנהל בכל מיני צורות הסוואה דרך גרעינים תורניים וכל מיני ארגונים בציונות הדתית
3
לא מושחת, בוגד. ביבי הודה ביחסים עם אישה זרה.
תמים אבל חושב | 07-03-2019 10:00
הקלטת הלוהטת.
4
סמוטריץ' סתום פיך
יהודי פשוט | 07-03-2019 11:22
מי אתה בכלל שתלכלכך על ביבי. שב בלול
5
לא מושחת-אבל שפן שנותן לערבים שליטה בשער הרחמ
נעמי | 07-03-2019 11:23
בשער הרחמים . איך יכול להיות שהוא נכנע למחבלים הערבים - היכן אתה סמוטריץ שדוגל באי ??? איך אתה הולך להגן עליו בזמן שלא אכפת לו מאי ????
6
סמוטריץ גס הרוח והשחצן פותח את הלוע המטונף של
אלי ירון | 07-03-2019 12:49
איכסה של בן אדם הסמוטריץ הזה טינופת של בן אדם מי הוא בכלל שהוא מדבר על ביבי
7
פני היהדות
בן יעקב | 12-03-2019 20:22
סמוטריץ הוא שופר היהדות החדש
8
למר סמוטריץ
בנימין | 06-04-2019 22:53
אתה שוכח שבמו ידך יורה בהגמש עוד איך תרוץ אחרי מר נתניהו לבקש רק משהו....