השוטרים לתושב בית שמש: תגיע תוך שעה לחדר ניתוח - סרוגים

השוטרים לתושב בית שמש: תגיע תוך שעה לחדר ניתוח

"שבת שלום אדוני, אנחנו שמחים לבשר לך שממתינה לך כליה להשתלה בבית החולים ואתה צריך להגיע תוך שעה לחדר הניתוח." - כך בישרו בליל שבת, השוטרים שאיתרו את כתובתו של אדם חרדי בבית שמש, והוא הובהל על ידם באמצעות הניידת לבית החולים

השוטרים לתושב בית שמש: תגיע תוך שעה לחדר ניתוח
  (צילום: אורי לנץ/פלאש90)

שיתוף פעולה יוצא דופן התנהל בליל שבת במשטרת ישראל, אשתו של קצין משטרה העובדת כאחראית השתלות בבית חולים במרכז הארץ, ניסתה להשיג בדחיפות תושב בית שמש הממתין להשתלת כליה, על מנת לבשר לו כי ישנה כליה הממתינה לו ועליו להגיע לניתוח באופן בהול, אך לא הצליחה להשיגו בשל היותו אדם חרדי שאינו עונה לטלפון בשבת.

בעלה של האחראית, המשרת כאמור במשטרה מיד יצר קשר עם קצין משטרה נוסף המשרת בתחנת בית שמש, וזה מיד בשל הדחיפות 'שיגר' ניידת לכיוון ביתו של האדם הממתין להשתלה, שאיתרו אותו ובישרו לו את הבשורה המשמחת.

הניתוח עבר בהצלחה

כשהבינו השוטרים שאין לאדם כיצד להגיע לבית החולים, הם הסיעו אותו בניידת המשטרה תוך שמפלסים את דרכם באמצעות מערכת הכריזה, על מנת להספיק ולהביאו בזמן לבית החולים לניתוח ההשתלה.

השוטרים ציינו הערב, "לשמחתנו, התבשרנו לפני זמן קצר שהניתוח עבר בהצלחה ואנחנו מאחלים לו החלמה מהירה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
תודה לכל המסייעים. ישלם לכם ה' בכל טוב
עידו 2 | 02-03-2019 21:42
יהי שם ה' מבורך
2
מי כעמך ישראל!
הודיה | 02-03-2019 22:02
יישר כח!!! סיפור מדהים! החלמה מהירה
3
השתלת כליה
רבקה פ | 02-03-2019 22:05
איזה יופי מרגש ביותר אשריכם עם ישראל רפואה שלימה והחלמה מהירה
4
"קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם
קוֹל דְּמֵי אָחִיכם | 02-03-2019 22:12
קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא הכפרני העמלקי הטמאה. עורו ישנים משנתכם ונרדמים הקיצו מתרדמתכם וכו' איפה הרחמנות של הפלג על אברך משי צדיק וישר, מתמיד גדול, ועובד השם - יומם ולילה? איפה הלב של הפלג??? תתביישו לכם!!! הקבה מתנהג עם האדם במידה כנגד מידה. כל המרחם על הבריות, מרחמין עליו מן השמים. הקבה מתנהג עם האדם במידה כנגד מידה, ומי שהוא מרחם על הבריות גם ד' ית' שמו מרחם עליו, וכן להפך. קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא... דוגמא לכך במסכת בבא מציעא (פה, א) מספרת הגמרא על יסוריו הנוראים של רבי יהודה הנשיא, המכונה בפי כל רבינו הקדוש. ומבואר שם שהיסורים באו כתוצאה ממעשה שהיה בעגל שרצו לשוחטו, ובכה לפני רבי על מר גורלו. ואמר לו רבי: לך, לכך נוצרת. ואז אמרו בשמים על רבינו הקדוש: הואיל ולא ריחם על העגל, יבואו עליו יסורים. חו, יהר שד' ירחם על הפלג, ומי יודע מה מחכה לפלג מהשמים - על מידת האכזריות? קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא... האכזריות היא הפך הרחמנות, כדכתיב: אכזרי המה ולא ירחמו (ירמיהו נ מב). ואין המידה הזאת נמצאת אצל צדיקים, אך היא בנפש הרשעים כדכתיב (משלי יב י): ורחמי רשעים אכזרי. האכזרי רחוק מאוד מן המידות הטובות, כי לא ירחם וגם לא יצטער על צרות חבריו, ממש כמו שהפלג מתנהגים שאינם יוצאים למחות ולהפגין עבור האברך היקר הנל. שאנשי הפלג יזכרו קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא... לעם ישראל זה ממש מצחיק לראות: כשבחור מהפלג נתפס בדרך לאילת למקום זנות וכו' דהיינו למקום פריצות וג' עבירות החמורת ביותר, הם הפלג כן מפגינים בשבילו, אבל כאשר הפגנה שלא של דרך הפלס…… קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא... המידה הזאת של האכזריות שהיא היפך הרחמנות, וזה נמצאת רק באנשים אשר טבעם כטבע האריות, שטורפים וחומסים. ובעת אשר תתחזק הנפש הכעסנית על האדם, אז האכזריות מתגברת להרוס ולנתוץ, כדכתיב (משלי כז ד): אכזריות חמה ושטף אף – אין חמה כחמה של אכזריות. קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא... קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא... קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא...
5
אחדות בעם ישראל
ב | 02-03-2019 23:48
מרגש מאוד .... רק בעם ישראל יש אהבה ואחדות כזו... החלמה מהירה .
6
בריאות שלמה! כל הכבוד למי שנרתם ככה להציל נפש
מרגש מאוד | 03-03-2019 7:39
מישראל. ולכם סרוגים.. תודה על זה שאתם מפרסמים חדשות טובות!
7
תודה ושוב כיפאק היי היי לאנשי החוק
אשר קור | 03-03-2019 8:27
משטרת ישראל רגשתם אותי ברכות מעומקא דליבא .
8
כל הכבוד למשטרת ישראל
חיים | 03-03-2019 8:42
אין כמו העם והלב היהודי
9
כמה מדהים, אבל מזל שאין רגולטור שיתלונן
תמיר משה שרים | 03-03-2019 10:49
אנו רגילים שתמיד יהיה אדם קטנוני, מעצבן שפועל מטעם ארגון למלחמה בשחיתות השלטונית, שיטען שאין זה מתפקיד משטרת ישראל והוא שולח שאילתא לנציבות שירות המדינה ומבקר המדינה לבוא בדברים עם מקבלי ההחלטות במשטרת בית שמש. כל הכבוד למשטרה וצריך לטפל באנשים עם חוש ביקורת מוגזם, שהורסים את החיים במדינת.
10
השתלת כליה
אוחיון מיכאל | 08-03-2019 11:25
ממש מרגש על שיתוף הפעולה עם משטרת ישראל