משעשע: נרדם בנאום של טראמפ והפך לכוכב רשת - סרוגים

משעשע: נרדם בנאום של טראמפ והפך לכוכב רשת

ילד אמריקאי שהוזמן ל"מצב האומה" של נשיא ארה"ב, בגלל ששם משפחתו זהה לזה של טראמפ- תועד כשהוא נרדם במהלך הנאום והפך לכוכב ברשת

.ילד אמריקאי בשם ג'ושוע טראמפ, שהוזמן להיות חלק מאורחי הכבוד בנאום "מצב האומה" השנתי- הפך לכוכב רשת, לאחר שנרדם במהלך הנאום של הנשיא בפני חברי הקונגרס האמריקני.

על אף שאין לו כל קשר משפחתי לנשיא. ג'ושוע בן ה-11, קיבל הזמנה מיוחדת מהנשיא טראמפ- בגלל שעבר התעללות בבית ספרו, עקב שם משפחתו הזהה לשם משפחתו של הנשיא. ג'ושוע קיבל את המקום המכובד ליד הגברת הראשונה של ארה"ב, מלניה ומה שהיה אמור להיות מחווה חמודה מהנשיא, הפך מהר מאוד לאירוע מעייף בעיקר עבור ילד בן 11.

התיעוד המשעשע של ג'ושוע, שלא הצליח להחזיק את עצמו ער בנאום שנמשך למעלה משעה, לא השאיר את הגולשים אדישים והצליח להפוך מהר מאוד ללהיט ויראלי.

כזכור לפני מספר חודשים, ג'ושוע התפרסם בתקשורת לאחר שהחליט לשנות את שם משפחתו מטראמפ ל"ברטו", אך חזר בו לאחר שרבים עודדו אותו לא לעשות את זה.

אמו, מייגן טראמפ, סיפרה כי ההחלטה על החלפת שם משפחתו הגיעה לאחר שזה הגיע למצב שלג'ושוע היו מחשבות אבדניות "הוא אמר שהוא שונא את עצמו והוא שונא את השם האחרון שלו והוא מרגיש עצוב כל הזמן והוא כבר לא רוצה לחיות ככה וכהורה, זה מפחיד", סיפרה אמו לתחנת החדשות המקומית.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו