סופית: המפכ"ל קיצץ את ריקוד הדגלים המסורתי - סרוגים

סופית: המפכ"ל קיצץ את ריקוד הדגלים המסורתי

עכשיו זה סופי: שער האריות ושער הפרחים מחוץ לריקוד הדגלים. ח"כ אורי אריאל ניסה לשכנע את המפכ"ל דודי כהן שיבטל את רוע הגזרה אך האחרון עמד בסירובו. אריאל: "אני מאוכזב מתשובת המפכ"ל, שלא הרים את מבטו אל החולשה שאיסור זה מקרין"

סופית: המפכ"ל קיצץ את ריקוד הדגלים המסורתי
  פלאש 90

המפכ"ל סירב לבקשת ח"כ אורי אריאל לפתוח את שערי האריות והפרחים לצעדת הריקוד דגלים ביום ירושלים.

בפגישה שנערכה היום ביוזמת ח"כ אריאל עם מפכ"ל המשטרה דודי כהן, ביקש ח"כ אריאל מהמפכ"ל לאשר לפתוח את כל שערי העיר העתיקה בפני הצועדים. ח"כ אריאל הציע להגביל את השעות ואת כמות האנשים שעוברים בשערים אלו, אך המפכ"ל סירב גם לזאת.

כזכור, משטרת ישראל טענה כי בעקבות ניסיון העבר, הם ראו כי בצעדות קודמות היו התפרעויות והתנכלויות לתושבים ערבים במזרח העיר ולכן הם ראו לנכון למנוע חיכוכים מיותרים.

עם זאת המשטרה התירה לצעוד באיזור שער שכם זאת לאחר פנייתו של ח"כ אורי אריאל מהאיחוד הלאומי.

לאחר הפגישה היום אמר אריאל: "אני מאוכזב מתשובת המפכ"ל, שלא הרים את מבטו אל החולשה שאיסור זה מקרין, ואני מקווה שבסופו של דבר יהיה בכל זאת אישור. למרות זאת, אני פונה לציבור ומבקש שישתתף בהמוניו בצעדת הריקודגלים, תוך ציות מלא להוראות המארגנים והמשטרה.

צעדת הריקוד דגלים נערכת מדי שנה ביום ירושלים (ח"כ באייר, 12.5) ובשנים האחרונות צעדו בה, להערכות המארגנים, כ-50 אלף איש. הצעדה עוברת דרך מרבית שערי העיר העתיקה ומסתיימת בטקס רב משתתפים ברחבת הכול המערבי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ביזיון למדינה. דודי כהן מועל בתפקידו ?
ציונית | 09-05-2010 18:23
בהגנה על הציבור היהודי הרוצה לחגוג את יום חגו לשחרור ירושלים. אם המשטרה ידעה להגן על מצעד ההומואים בירושלים, אז מחובתה לדעת להגן גם על חוגגי יום ירושלים. האם פוליטיזציה שמאלנית היא שמניעה את המפכ"ל?