מיכאל איתן: "במקום כיפות סרוגות קיבלנו כיפות ברזל" - סרוגים

מיכאל איתן: "במקום כיפות סרוגות קיבלנו כיפות ברזל"

השר מיכאל איתן, תמך בהתנתקות, אך כנראה חזר בו. באירוע הרמת כוסית לחג, כהזדהות של תנועת הליכוד עם העיר שדרות אמר השר: "במקום הרבה כיפות סרוגות בגוש קטיף, קיבלנו הרבה כיפות ברזל בשדרות והסביבה". גילה גמליאל: מתפללת שהשנה פולארד יחגוג את ליל הסדר בבית.

מיכאל איתן: "במקום כיפות סרוגות קיבלנו כיפות ברזל"
  ראשי הליכוד בשדרות (יח"צ)

ביום ב' נערך בשדרות כנס הסברה והרמת כוסית לרגל חג הפסח של מפלגת הליכוד ביוזמתם של חברי מועצת העיר אלון דוידי ויעקב רבינוביץ'.

רבים מחברי סיעת הליכוד,השרים וחברי הכנסת כיבדו את הערב בנוכחותם, כשבין הבאים ניתן למנות את השרים ישראל כץ, לימור לבנת, יוסי פלד, מיכאל איתן, סגני השרים גילה גמליאל ואיוב קרא.

כמו גם את הח"כים: יו"ר הקואליציה, זאב אלקין, חיים כץ, ציפי חוטובלי, ציון פיניאן, דני דנון ושר השיכון לשעבר תא"ל אפי איתם.

יוזם האירוע חבר מועצת העיר אלון דוידי פתח את הערב בברכת ברוכים הבאים לכל המשתתפים ולכל השרים וחברי הכנסת. דוידי בירך את יו"ר הקואלציה זאב אלקין ושאר שרי הממשלה וחברי הסיעה על החשיבות הגדולה של כל הפעולות שנעשות בידי שרי הימין בכל הנושאים הקשורים לשלמותה של ארץ ישראל.

מיכאל איתן חזר בתשובה

סגנית השר גילה גמליאל התיחסה למרגל הישראלי, יונתן פולארד באומרה כי היא מתפללת שהשנה פולארד "יחגוג את ליל הסדר סוף סוף בחיק משפחתו בארץ ישראל" וזכתה לקול תשואות הקהל.

שר התחבורה, השר ישראל כץ הפליג בשבחם של המארחים אלון דוידי ויעקב רבינוביץ מאוכלוסיית העולים החדשים בעיר ואמר כי "החיבור בין הקהילות השונות והאחדות הגדולה השוררת בניכם תביא את שדרות לשגשוג ופריחה בכל המישורים".

התבטאות מפתיעה הגיעה ממי שתמך בתוכנית ההתנתקות השר מיכאל איתן שאמר בהתייחסו למצב הבטחוני בדרום בעקבות הגירוש מגוש קטיף "במקום הרבה כיפות סרוגות בגוש קטיף קיבלנו הרבה כיפות ברזל בשדרות והסביבה"

עוד השתתפה השרה לימור לבנת ואמרה כי "אעשה הכל כדי לסייע לעיר שדרות, אפילו את שבת החתן של הבן שלי חגגנו בישיבת ההסדר במקום"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הוא לא חזר בו, הוא מריח בחירות
| 04-04-2012 13:32
2
מכאל איתן הוא האיש הכי שמאלני בליכוד
| 04-04-2012 13:51
והוא פועל בהתאם כבר 10 שנים. אלא שהחלאה מנסה, כמובן , ללקק למתפקדי הליכוד לקראת הפריימריס הממשמשים ובאים. הגיע הזמן להעיף אותו מהרשימה אחת ולתמיד.