ארוסתו של גליק: "ניסיתי למנוע את ההכרזה בכנסת" - סרוגים

ארוסתו של גליק: "ניסיתי למנוע את ההכרזה בכנסת"

ארוסתו של יהודה גליק סיפרה למה הסכימה לו לפרסם את דבר החתונה בכנסת על אף שלא רצתה בכך ומה היא חושבת על פרשת ההטרדיות המיניות בה הואשם

ארוסתו של גליק: "ניסיתי למנוע את ההכרזה בכנסת"

חבר הכנסת יהודה גליק הפתיע אתמול (שלישי) את חבריו למשכן הכנסת כשהודיע מעל דוכל המליאה כי הוא מתחתן בקרוב. כעת ארוסתו, הדס דיסין, מגלה כי היא לא רצתה שכך ייודע דבר החתונה ואף ניסתה להניא אותו מכך.

בראיון לאתר ynet, סיפרה דיסין כי הסכימה כי "בסוף הבנתי כמה זה חשוב לו. הוא עבר בארבע השנים האחרונות, ובפרט בשנה האחרונה, הרבה טלטלות ומשברים שקרו לו תוך כדי הכנסת. אז אמרתי לו שהוא צודק, שהוא קיבל שם הרבה ושחיזקו אותו שם ושאני איתו עם ההחלטה הזאת".

על גליק היא סיפרה: "אי אפשר שלא להתאהב בבן אדם הזה, הוא פשוט חתיכת טוב לב. בהתחלה חשבתי שזו פיקציה וזה לא אמיתי, אבל עם הזמן גילית שזה כן. הוא באמת כל הזמן טוב, כל הזמן שמח, כל הזמן חושב טוב ורק מפרגן".

דיסין התייחסה גם לסיפורים על הטרדה מינית מצדו של גליק, תיק שהמשטרה החליטה לסגור. "הוא אמר לי די בהתחלה שהולך להתפרסם סיפור כזה ו'אני הולך להגיב ולומר אפילו שאני לא חייב'. את יכולה לעשות עם זה מה שאת רוצה, גם להתחרט. תחשבי על זה ותשני על זה. אמרתי לו שאני לוקחת יום אחד לחשוב על זה".

"בתור אישה פמיניסטית, שהדברים האלה מאוד חשובים לה, חשבתי באמת איך אני מקבלת את זה ואיך אני מגיבה לזה", היא הוסיפה. "כשגיליתי במה מדובר הבנתי שזה עורבא פרח, שהפעם אנחנו הנשים צריכות קצת להתבייש ולטאטא את הסיפור הזה, ולא להעלות אותו, כי זה סיפור שהוא נגדנו. אמרתי לו מיד 'סבבה' ועברנו לנושא הבא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
המון מזל טוב. נשמע שגם הוא זכה (היא כמובן זכת
אוהבים את גליק | 02-01-2019 16:33
צודקת.אי אפשר לא לאהוב אותו
2
יהודה גליק בי בי
מרי | 03-01-2019 6:22
מקוה שבבחירות הבאות יהודהלה ישאר בבית עם אישתו החדשה נקי יהיה בביתו שלום והצלחה בחיים המשותפים