טופ 10: אלו בתי הספר המצטיינים של החמ"ד - סרוגים

טופ 10: אלו בתי הספר המצטיינים של החמ"ד

הפרסים יוענקו למנהלי בתי הספר בשבוע החמ"ד, בשבוע מיוחד עם פעילויות מגוונות של החמ"ד בכל רחבי הארץ. יו"ר החמ"ד הרב ד"ר ליפשיץ: "פרס מעצים ומצמיח, מגדל אור שמקרין על כל הסביבה"

טופ 10: אלו בתי הספר המצטיינים של החמ"ד
  תפילת הגשם של תלמידי החמ"ד. צילום: יח"צ

החמ"ד הודיעה היום (ראשון) על בתי הספר הזוכים בפרס חמ"ד תשע"ט: מגני ילדים, בתי ספר יסודיים, ועד על-יסודיים וחינוך מיוחד.

טקס הענקת הפרסים יתקיים בשבוע החמ"ד, בין פורים לפסח, יחד עם מגוון פעילויות בשבוע מיוחד בכל רחבי הארץ.

בתי הספר של החמ"ד זכו מכל רחבי הארץ, על ידי וועדה אובייקטיבית לכל קטגוריה, לבתי ספר של החמ"ד שזכו למקסימום הנקודות לערכי החמ"ד: מזהות ציונית, אחדות ואחווה, פריצת דרך פדגוגית, תורה עם עשייה ועד ציונים, מקצוענות והצלחות.

יש לציין שבתי הספר של החמ"ד זכו רק לפני כמה חודשים באחוזון העליון במדדים של משרד החינוך (לפי מדדים כמו: ציונים, גיוס לצה"ל, התמדה, אי-נשירה וכדומה), ולכן בחירה מתוך כלל בתי הספר של החמ"ד המצויינים היא קשה כפליים.

הרב ד"ר אברהם ליפשיץ, שמסיים עוד תקופה קצרה את כהונתו כיו"ר החמ"ד לאחר 9 שנים, רואה בפרס ההוקרה נדבך חשוב ממטרות החמ"ד: להעלות את הנס את הגיוון של בתי הספר של החמ"ד מכל רחבי הארץ.

כך ניתן למצוא ברשימת המצטיינים בית ספר בקרית שמונה, בדימונה, רבבה, קיבוץ לביא, אשקלון, ירושלים ועוד.

מצטייני החמ"ד

טקס פרידה מיוחד ליו"ר החמ"ד, עם שר החינוך ומנכ"ל משרד החינוך. צילום: אתי אורלב

"פרס החמ"ד מעניק לבתי הספר הוקרה, זהו פרס מעצים ומצמיח, ויש בכך אמירה לקהילה", אומר הרב ליפשיץ, "יש בכך הוקרה וכבוד, ומראה שיש לאן לשאוף, יש עם מי ללמוד, וזהו בעצם מגדל אור שמקרין על הסביבה".

יו"ר החמ"ד, בירך כל מנהל ומנהלת באופן אישי, והוא רואה בפרס דרך  גדולה וארוכה שעבר החמ"ד, ועוד עתיד לעבור. תלמידי החמ"ד גדלים לא רק מספרית, אלא גם תכנית: גם מערכת החינוך במדינת ישראל לומדת מהחמ"ד, כמו פרוייקט "לב לדעת", או כמו "חמ"ד של החופש" ועוד

פרס בתי הספר המצטיינים הוא רק חלק אחד מהליכים של החמ"ד. בשבוע החמ"ד למשל יקבלו פרס גם מאה המורים המצטיינים של החמ"ד, אבל לפני כן, כבר בתקופה הנוכחית היה כנס וירטואלי ענק עם 3,000 מורים.

"החמ"ד בכל רחבי הארץ, בכל העולם ההתנהגותי, התורני והלימודי, ומקדם את החזון לתורה ועשייה ואחדות תחת משפחת החמ"ד", מסכם הרב ליפשיץ.

רשימת בתי הספר הזוכים

גני ילדים: גן חמ"ד "אמיר" מודיעין – מחוז ירושלים. גננת: איריס אלוני | גן חמ"ד הדסה –  ירושלים – מחוז מנח"י. גננת: הדסה עמר | גן חמ"ד "גפן" קרית שמונה – מחוז צפון. גננת: עפרה גבאי | גן חמ"ד "פריאל" – מחוז חיפה. גננת: סיון חריר.

יסודי:  חמ"ד "אסף מימון" אשקלון – מחוז דרוםמנהל: מאיר אברגיל | חמ"ד "דרך יהודית" דולב –  מחוז ירושלים. מנהלת : מירי ויצמן | חמ"ד "נצח ישראל" פתח תקוה – מחוז ת"אמנהלת: רוית זר | חמ"ד "יד ששון לביא", קיבוץ לביא – מחוז צפון. מנהל: משה גודלבסקי.

על יסודי:  אולפנת חמ"ד יב"ע נריה ישוב נריה –מחוז ירושלים. מנהל: ליאור הלפרין | ישיבת חמ"ד אמי"ת "נחשון- נחם" – מחוז התישבותי. מנהל : הרב נעם קריגמן |  אולפנת חמ"ד צביה "נריה" דימונה – מחוז דרום. מנהל : אילן דניאלי | אולפנת חמ"ד צביה "רבבה" – מחוז מרכז. מנהל : הרב שמואל וייס.

מיוחד: בי"ס חמ"ד אבן גבירול חיפה – מחוז חיפה. מנהלת: יפעת שחר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו