מחר מול הממשלה: "עיקר העיסוק, ארגוני לוויות" - סרוגים

מחר מול הממשלה: "עיקר העיסוק, ארגוני לוויות"

ראשי ההמאבק החליטו על השבתה כללית של המועצות, ויעלו בראשון הקרוב להפגנה מול ישיבת הממשלה בדרישה להביא למיגור הטרור ולהחזרת הביטחון בהתיישבות

author-image
מחר מול הממשלה: "עיקר העיסוק, ארגוני לוויות"
  (צילום: יהודה לוינגר סרוגים)

אחר ההפגנה שהתקיימה אמש מול ביתו של ראש הממשלה שבו הגיעו כארבעת אלפים תושבים, החליטו ראשי ההמאבק על השבתה כללית של המועצות, ויעלו בראשון הקרוב להפגנה מול ישיבת הממשלה בדרישה להביא למיגור הטרור ולהחזרת הביטחון בהתיישבות. ראשי המועצות קוראים לשרים המגיעים לישיבת הממשלה להגיע לפני כן לההפגנה ולתמוך בדרישותיהם הבסיסיות

ראש מועצה אזורית מטה בנימין ישראל גנץ:"ההשבתה של המועצות בראשון הקרוב הינה קריאת השכמה לממשלה. עובדי המועצה אינם יכולים לעבוד כאשר עיקר העיסוק בימים אלו, זה בארגוני לוויות, הפעלת עובדים סוציאלים המדברים על המוות במקום על החיים.

אני קורא לראש הממשלה ולשרים, פעלו למיגור הבטחון, החזירו את הסיכולים הממוקדים, השיבו מחסומים ומנעו מרכבים פלשתינאים נסיעה חופשית בכבישים המרכזיים"

עוד הוסיף גנץ: "ברצוננו לחיות ועל כן, בימים הקרובים נקים ישוב חדש הממחיש את רצוננו בפיתוח האזור ובהפרחת הגבעות השוממות ומשתוקקות לבואנו"

למנוע עוד משפחות שכולות

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "אני קורא לכל מי שבטחון אזרחי מדינת ישראל חשוב לו, לכל מי שלא מוכן לתת למדיניות ההכלה כלפי מחבלים להמשיך. לכל מי שארץ ישראל חשובה לו, להצטרף אלינו. ביום ראשון. ולזעוק את הזעקה על הדם היהודי שנשפך ויותר חשוב מכך בכדי למנוע את המשפחות השכולות של יום המחר, של עוד שבוע, של עוד שנה חלילה. זה נוגע לכולנו. ממשלת ישראל מאבדת את ההרתעה. זה לא מאבק אישי של תושבי יו"ש ולא של ימין ושמאל זה מאבק ערכי ומוסרי של כל אדם הגון. של מדינת ישראל ושל עם ישראל על ריבונותו ועל זכותו לשקט והחזרת מלחמה שערה"

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן:" על שרי ממשלת ישראל להבין שאנחנו מצפים מהם בשעה זו להתייצב לימין ההתיישבות. לדאוג לחיינו כפשוטו – במישור הביטחוני: הלחמו באויב ללא רחם, שבשו את חייו תהפכו את הפגיעה ביהודים ללא משתלמת! ובמישור חיינו היומ יומיים- אשרו את חוק מרקם החיים המסדיר כ6000 בתי אב ביהודה ושומרון כי רק כך יפנים הצד השני דאנחנו כאן כדי להישאר"

ראש המועצה קריית ארבע אליהו ליבמן: "אנו משביתים את המועצות לא כי מתחשק לנו, אלא כי אנו קוראים לממשלה ולשריה להחזיר את השקט והבטחון לתושבים, לקבוע תג מחיר על כל מעשה טרור, מאבן ועד רצח. כך ורק כך עם ישראל ינצח"

ההפגנה תתקיים בשעה 9:00 מול משרד רוה"מ, ליד גן הוורדים

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
זה במגרש הב"י.חקיקת עונש מרתיע.
יש קיבעון=אין הרתעה. | 15-12-2018 18:19
לחוקק : גירוש ופיזור משפחות רוצחים לאומניים.
2
לחקיקה יכולת הרתעת רצח לאומני.
צו השעה. | 15-12-2018 18:38
כולנו סברנו שהריסת בית תרתיע. מוכח שלא, לכן שינוי מסלול חשיבה. בנוסף לנל. לחשוב מה ירתיע את המחבל הפוטנציאלי הבא.? עונש מוות לא. צריך משהו דרמטי שלכאורה לא צודק/אכזרי הוא הכי רחמני והכי צודק. גירוש ופיזור של משפחות רוצחים לאומניים. והוא: ב#מקביל להתוויית מדיניות של הקלות אם הטרור יופסק/ייצומצם משמעותית. צהל מגן עלינו. משרד החוץ/הסברה צריך להסביר מדיניותינו. אסור שהמצב הנל יימשך.