שיפור נוסף במצב הפצועה בפיגוע בעפרה - סרוגים

שיפור נוסף במצב הפצועה בפיגוע בעפרה

מבית החולים שערי צדק, שם מאושפזת שירה איש- רן נמסר שיש שיפור נוסף במצבה של שירה איש רן היולדת שנפצעה באורח קשה בפיגוע הירי בעפרה

שיפור נוסף במצב הפצועה בפיגוע בעפרה
  (צילום: יוטיוב/ שירה סילברשטיין)

מבית החולים שערי צדק, שם מאושפזת שירה איש- רן, היולדת שנפצעה באורח קשה בפיגוע הירי שבוצע בכניסה ליישוב עפרה נמסר הבוקר: "שיפור נוסף במצבה של שירה. עירנית. לא מונשמת ולא מורדמת. במצב הילוד אין שינוי.

אמש עמיחי ושירה איש- רן בני הזוג נפגשו לראשונה מאז שנפצעו שניהם בפיגוע הירי ביום ראשון ביישוב עפרה . נזכיר, כי שירה נורתה בבטנה בעת שהייתה בהריון והתינוק יולד כשהיא בחודש השביעי להריונה. בשעה זאת מצבו של התינוק עדיין קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייו.

חיים סילברשטיין, אביה של שירה, סיפר אתמול ל'כאן 11' על המפגש המרגש בין שירה לעמיחי: "עמיחי ושירה נפגשו לראשונה כששניהם בהכרה מלאה למרות ששירה קצת מטושטשת. זה אירוע מרגש מאוד".

כשהתרגשות רבה ניכרת על פניו סיפר האב: "הוא (עמיחי; ג"ע) נכנס ליחידה לטיפול נמרץ בכיסא גלגלים. הוא הגיע בהתרגשות מאוד גדולה. אנחנו מסתכלים על המצב של הנתונים הרפואיים ורואים פתאום את הדופק שלה עולה נוסק למעלה כי היא רואה את בעלה וזו פשוט התרגשות. אנחנו מודים לקב"ה על הנס הזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו