נתניהו משיב לביקורת: "ניסיונות מגוחכים להגחיך את המבצע"

נתניהו משיב לביקורת: "ניסיונות מגוחכים להגחיך את המבצע"

במפגש עם לוחמי מבצע "מגן צפוני", השיב ראש הממשלה לביקורת: "חיזבאללה יכול היה להגיח מהמנהרות ולחטוף אנשים. הניסיונות להגחיך את המבצע - מגוחכים". על חיזבאללה: "ערוכים לתגובה חזקה אם יחליטו לפגוע בנו"

author-image
נתניהו על חיזבאללה: "אם יפגע בנו - יחטוף מכה"
  נתניהו עם לוחמי המבצע (צילום: קובי גדעון/ לע״מ)

שעה לאחר הודעת צה"ל על איתור מנהרת טרור נוספת, נפגש ראש הממשלה נתניהו עם לוחמי מבצע "מגן צפוני", "אנחנו ערוכים לתגובה חזקה מאוד אם חיזבאללה יעשה את הטעות הגדולה ויחליט לפגוע בנו- , הוא יחטוף מכות שהוא לא יכול אפילו לדמיין", שיגר איום בביקור בפיקוד צפון.

 

"סיימתי עכשיו דיון מקיף עם הרמטכ"ל, אלוף פיקוד צפון והמפקדים", סיפר נתניהו שהגיע לגבול לבנון בפעם השנייה. "אני מתרשם מהרוח שקיימת פה. יש כאן תוצאות, חשפנו עכשיו את המנהרה השלישית, אבל הדבר המרשים ביותר, זאת ההיערכות שקיימת כאן גם ברוח וגם בחומר לתגובה חזקה מאוד אם חיזבאללה יעשה את הטעות הגדולה ויחליט באיזושהי צורה לפגוע בנו או להתנגד לפעולה שאנחנו עושים".

נתניהו ענה לביקורת כי המבצע הוא ליחסי ציבור בלבד: "תחשבו שלא היינו עושים את המבצע, וביום סגריר חיזבאללה היה מגיח מהמנהרות וחוטף אנשים. הניסיונות להגחיך את המבצע – בעצם מגוחכים".

 נתניהו בפיקוד צפון בשיח עם מפקדים (צילום: קובי גדעון/ לע״מ)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אף אחד לא מתנגד לחיפוש המנהרות, אלא
ביבי עושה ספין | 11-12-2018 16:58
מתנגדים רק לכך שמכנים חיפוש מנהרות מבצע (כאילו שזה מבצע צבאי שבו תוקפים, נלחמים ויורים). ביבי לוקח את הביקורת הלגיטימית ומנסה לטעון שאנשים יוצאים נגד חיפוש המנהרות. כשכולם בעד חיפוש המנהרות. רק ספינים אצל ביבי.
2
די די די
אוהב ישראל | 11-12-2018 19:39
נמאסתם ! עד מת י תשנאו את עצמכם ! מתי תיפסק השנאה העצמית שלכם ! תעזבו אותו !.תנו לו ולצבא שלנו לעשות את העבודה !
3
אלהים: תן לי כוח!
דליה | 11-12-2018 19:47
.