"אנחנו לא מטומטמים": הפיצוי של אל-על לחרדים - סרוגים

"אנחנו לא מטומטמים": הפיצוי של אל-על לחרדים

שבוע וחצי אחרי סערת 'טיסת השבת' בחברת התעופה אל-על מפרסמים התנצלות לציבור החרדי ומבהירים כי הנוסעים, כ-400 במספר, יקבלו פיצוי של כרטיס טיסה הלוך ושוב לאירופה. נוסעים חרדים: "אנחנו לא מטומטמים"

author-image
"אנחנו לא מטומטמים": הפיצוי של אל-על לחרדים
  (צילום: משה שי/ פלאש90)

סערת 'טיסת השבת' מסרבת להירגע.

שבוע וחצי לאחר סערת 'טיסת השבת' חברת התעופה אל-על מפרסמת התנצלות בפני הציבור החרדי ומבהירה כי כל מי שהיה על המטוס, כ- 400 נוסעים, יקבלו כפיצוי כרטיס טיסה הלוך ושוב לאירופה. ההתנצלות של אל על מגיעה לאחר הודעתם של רבנים חרדים רבים להחרים את החברה.

בהודעת החברה נאמר: "חברת אל על החליטה להעניק כרטיס טיסה הלוך ושוב לאירופה לכלל 400 נוסעי טיסה 002 מניו יורק לתל-אביב מתאריך 15 בנובמבר, נוכח אי הנוחות שנגרמה ללקוחות החברה".

עוד נאמר בהודעת החברה כי "בנוסף, מוצאת החברה לנכון לחזור ולהבהיר, כפי שכבר הבהירה בהודעה לתקשורת ביום 19 בנובמבר, כי היא לא הטילה אשם בציבור החילוני הדתי או החרדי באירועים עליהם דווח. כל פרסום אחר לא נעשה על דעת אל על".

"אל על אינה מבחינה בהשתייכות לקוחותיה למגזר, מגדר או לאום כלשהו". לקראת סיום ההודעה נכתב: "הנהלת אל על מגבה ומוקירה את אנשי צוות האוויר והקרקע שפעלו בטיסה זו באופן מעורר הערכה".

אלא, שבציבור החרדי לא מתרשמים מההתנצלות ולא מתכוונים לקבל אותה או לממש את הפיצוי. נוסע חרדי מסר לאתר 'כיכר השבת': "פשוט עושים מאיתנו צחוק, עושים עלינו סיבוב וחושבים שהחרדים מפגרים. זו התנצלות זאת? כולם ידעו וקראו בכל מקום שהחרדים אשמים פתאום לא האשימו את החרדים? והפיצוי? כרטיס לאירופה? זה לא מקובל בשום צורה. אנחנו חרדים אבל לא מטומטמים".

נוסע חרדי נוסף אמר ל'כיכר השבת': "מדובר בטיסה מניו יורק, מה הקשר פיצוי כרטיס לאירופה? על מי הם עובדים? ואיך זה שאחרי ההבטחה להתלונן במשטרה וההסתה של הדיילות נגדנו החברה טוענת שלא האשימה את החרדים?".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
26 תגובות - 18 דיונים מיין לפי
1
אנחנו חרדים אך לא מטומטמים... אנחנו סחטנים...
ארי ה | 26-11-2018 9:45
ם
2
טיסת החרידים
אלמוני | 26-11-2018 9:56
צריך להשבית אותם סחטנים ונוכלים הם חושבים שהם שולטים אפה זה כתוב לעומת הגזל שהם לוקחים הם חושבים שמגיע להם הכול הם טועים בגדול אבל יש פרירים שנותנים שילכו לעבוד ולהתגיס לתרום למדינה כול היום הם חושבים מאפה לקחת ואת מי לנצל שאלוהים ישלם להם אמן
תגובה לאלמוני
ישראל פישר | 26-11-2018 11:05
עילגות, עוני, מצב סוציו אקונומי קשה מנשוא, היוו מאז ומתמיד מצע נח לגידול אנטישמיות. תגובתך משייכת אותך בראש וראשונה לעילגים, למחוסרי ידע בקרוא וכתוב. הנטיה הראשונית - לסלוח לרפי שכל, לבעלי מוגבלות. במחשבה שניה, ראוי להוקיעך למרות הכל אל עמוד הקלון, לצרפך לרשימת האנטישמיים קוראי כלכליסט והארץ, מקומך איתם. עם השמאל השונא ריח דת, מבלי תת לעובדות לבלבל לך את המוח החלול. איך לא רעדה לך היד בהקשת שנאה גזענית בהכללה על ציבור שלם?? עצוב!
מכבי צהוב
אלברד | 26-11-2018 10:41
סליחה מה קורה בשעת מלחמה כולם באים לתפילת הצדיקים כולל רבין הלך והודה נס מאת ה היתה זאת אמר לכן שמור לשון חייבים אחדות
3
צודקים ! למה להסתפק בכרטיס טיסה לאירופה
שין | 26-11-2018 9:57
לסחוט את הלימון ולעשות ממנו לימונדה, אפשר לקבל כרטיסי טיסה לארהב, אולי גם מטוס מיוחד, כשר ומסריח !
ברוך הבא למועדון הפצת השנאה הגזעני
ישראל פישר | 26-11-2018 11:08
בבית המדרש בני עקיבא, באולפנות, לא חינכו לשנאה, ההיפך. חינכו לאהבת ישראל ללא תנאי. היכן צמחת? מאיזה ערוגת באושים ניזונת? חזור בך מביטויי השנאה שלא ראויים לא נכונים ואפילו מהווים הילה משפטית נכבדה להעמידך לדין.
4
צודקים 100 אחוז
תמי | 26-11-2018 10:08
אם זה היה חילוני ממוצע שצריך להגיע למונדיאל וואי וואי היה מקבל פיצוי 10000 שח
5
מענישים את הנוסעים בטיסה לאירופה?
יפה יוסף | 26-11-2018 10:11
6
רענון עשיית תשובה
אביגדור | 26-11-2018 10:30
בסד 1. ראשית אל על צריכה להודות באשמה בפומבי. 2. חרטה וקבלה והבטחה לעתיד. 3. בקשת סליחה והתנצלות. 4. פיצוי כספי ראוי ראשי, לנוסעים החרדים, ופיצוי כספי משני, לשאר הנוסעים. 5. טיפול משמעתי לעובדי אל על שסרחו.
7
אל על
גבריאל | 26-11-2018 11:10
אל על היום במרכז העניינים בגלל המקרה של שבת.אבל ההתנהלות שלהם באופן קבוע מזלזלת בציבור הנוסעים.איחורים קבועים צוותים לא מתייחסים.אני רוצה לראות מה יהיה דינם של הדיילות שאמרו לטיסה.של הטייס ששיקר
כנראה שממש קשה לקלוט...
מצחיק! | 26-11-2018 12:31
דיילים לא אחראים על זמני האיסוף שלהם. מה יהיה דינם? מניחה שפיצוי כספי למשכורת על החוויה.
8
פיצוי
ישראלי | 26-11-2018 11:10
טיסה סביב העולם ?
9
החרדים החצופים
אוראל | 26-11-2018 11:16
אתם החרדים אתם המגזר החצי חצוף בעולם אין עוד מגזר שמנסה לקבוע איך חברה תפעל ומנסה לכפות את חוקים שלו על כלל האוכלוסיה יאלה תפסיקו לשחק אותה לא ניסע אל על אז אם מי תיסעו מי ירצה לקחת חיות כמוכם? איפה עוד תקבלו שרות שיחיל אותכם כמו באל על? איפה ידאגו לאכול המיוחד שלכם כמו באל על ? אז תפסיקו לעשות עלנו פוזה
צודק לחלוטין
משה | 26-11-2018 15:14
כנראה אינך עובד בשיווק. כנראה אינך עובד בשירות. כנראה בחיים שלך לא חשבת שמישהו שמשלם כסף יש לו זכויות (חוץ מאשר כשזה נוגע אליך)
10
למה חרדי טס בששי מארה"ב לישראל?
בושה לחרדים | 26-11-2018 11:53
אני לא מבין איך שומר שבת עולה לטיסה בששי? תמיד יכולות להיות תקלות באויר ונחיתה בדרך, גם אם ממריאים בזמן
בדיוק, שומר שבת טס או בחמישי או אחרי צאת השבת
אני | 27-11-2018 7:04
חרדי שעולה לטיסה שאמורה לנחות בשישי יודע מראש שעלול להיכנס לחילול שבת, שומר שבת אמיתי מתכנן את הטיסה כך שבוודאות לא יהיה חילול שבת ולא מחזיק ציבור שלם של נוסעים בגרון
הבנת הנקרא
מישהו | 26-11-2018 15:12
יצאו ביום חמישי באופן שהיה זמן רב להגיע לפני שבת. גם כשאיחרו, הצוות הבטיח באופן הברור ביותר לטסים שיגיעו לפני השבת! כשהבינו שיש סיכון, רצו לרדת אבל הטייס מצד אחד הבטיח להם שהוא מוריד אותם ומצד שני התחיל לטוס. מה עוד אפשר להאשים את הנוסעים?
11
הכול מ אל-עלה
דודו | 26-11-2018 13:18
ההתנצלות של אל על הגיעה רק מאיום החרם . אך אל נא נשכח שהחרדים צריכים את אל-על בדיוק כמו האל - על צריכה את החרדים . מחר טיסת אל-על תאחר לרמאדן או לחג המולד ואז מה ? תצטרך לפצות גם אותם ? אולי שייפצו אותי על איחור של שעה ופיספסתי משחק כדורגל חשוב של הבן . יש חוקים ותקנות שייקבעו מתי מגיע פיצוי ומתי לא . וכל פעולה נוספת לסחוט כספים מאל-על בגדר גזל !!!
12
לכל המגיבים הנאורים
משה | 26-11-2018 14:55
נכון. אני חרדי חצוף! לא סתם חצוף אלא כזה שדורש לקבל שירות בעד מיטב כספי! לא יאומן, ב-2018 יהודון חסר זכויות, לא די חו שאל על מסכימים שהוא יסע איתם בתשלום עוד יש לו דרישות?? חרדי זב חוטם שכמוני צריך מזמן לדעת שאין לי שום זכות לבקש ובוודאי לא לדרוש משהו. ובכן, חילוני נאור שכמוך. אשתחווה לך מלוא קומתי באם תואיל בטובך לקרוא את תגובתי. אנחנו החרדים (החשוכים) מהווים כ -20-30% מכח הקניה של אל על. דהיינו, אל על, במצבה הגרוע מכל פרמטר אפשרי (שירות, עמידה בזמנים, נקיון, מחיר, יחס וכו') בספק גדול האם תוכל לשרוד בלעדי הציבור החרדי!. הסיבה שאנחנו נוסעים עם אל-על הן אלו הסיבות שכעת אנחנו כועסים עליה - קרי, היחס המיוחד (בפן הדתי) לדת ולשומרי הדת. נכון, ייתכן שבאף חברה לא נקבל את זה. אבל אם אנחנו לא מקבלים את זה באל-על, אין לנו כל סיבה להמשיך לטוס איתה. יתירה מכך, אם היא מזלזלת בנו, אז היחס צריך להיות בהתאם. אני מאמין שרוב הטוקבקיסטים שהגיבו כאן ובכל הרשתות למיניהם, הם אנשים ממורמרים רודפי עצמם שתמיד רואים את השלילה. אם מחר יהיה כתבה נגד אל-על (או מישהו אחר) הם יגיבו נגד. כי הם שונאים את כל מי שזז! אני פותח כתבות על הבדלים בין חברות תעופה ומאות או אלפי תגובות נגד אל-על פלוס התחייבויות לעולם לא נטוס אל-על. שם חילוני נאור ומכובד שכמוך, גם הגיב נגד? שם הבעת את דעתך בעד אל על? או ששם היית גם נגד - העיקר נגד. אה, העיקר שכחתי. אני מתמצל על היותי משתמט וטפיל חי על חשבון החילוני הנאור. רק, משומה זה לא קשור לכאן. סתם נזכרתי בזה....
וואלה
Ron | 27-11-2018 7:22
כן צודק. חרדי זה חבילה והלוואי הרבה חבילות כאלו
13
הטיסה
אנה | 26-11-2018 15:34
אנחנו חזקים בדת .ולא מפוקפקים עם טיסות אילו לא למקום יותר רחוק אפילו.השם אתנו תמיד.
14
זה עניין עקרוני! למה כרטיס לאירופה ולא לארה"ב
דרור | 26-11-2018 23:51
יש לנו עקרונות !
15
חילוניים צריכים להחרים את אל על
חילוני לא טס אלעל | 27-11-2018 7:02
אל על נוהגת בהתרפסות ונכנעת לגחמות החרדים, חילוניים שלא רוצים הדרה בתור חילוניים והעדפת דתיים צריכים להעדיף חברות תעופה אחרות, לא יתכן שציבור מתלהם ואלים שכופה את דעתו על נוסעים אחרים וחברת תעופה , לא רק שלא יקרא לסדר עוד מקבלים פרס בדמות טיסה לאירופה, אני לא אטוס אל על !
16
הטובים לטייח
ישי | 27-11-2018 9:36
זה שלקח לכם כל כך הרבה זמן להבין שפשעתם , לא אומר שאתם צריכים להכתיב איך תראה ההיתנצלות . מה שמזעזע הוא שקברניט הטיסה שיקר בגאון , איך אפשר לעלות מעל הקרקע עם קברניטים שקרנים ואנשי צוות רמאים ??? רק אחרי שימצו את הדין איתם ויוקיעו כל שינאת חינם ורבאק זה לקוחות שלך לא הסמרטוט שלך וזה לרגע לא משנה כלפי מי היו הדברים מכוונים , לא מתחיל ההתנצלות . חוץ מיזה ההתנצלות לא נגמרת בלקוחות אלא בהכפשת קהילה שלמה השומרת שבת למעלה מ50% במדינה , ולהם לא חייב התנצלות , ובכלל מה הקשר בין הפשיעה לטיסה נוספת ודווקא לארופה אולי לאמריקה ? בקיצור הטובים לטייח
17
שקיפות בבקשה !!
אריאל | 28-11-2018 16:55
1. בלי קשר לענייני דת ומדינה כמו שכתב אחד המגיבים אם זה היה טיסה למשחק גמר של מונדיאל זה שעולה על הטיסה רוצה להגיע למשחק גם אם טס רק כמה שעות קודם מאילוצי זמן אז קודם כל חברה מתחייבת להגיע בזמן נקודה. אמנם זה לא חכם לעלות על טיסה כזאת אבל זה לא עניינה של החברה (דרך אגב הייתי באותו טרמינל באותו זמן בטיסה שנחתה בטרמינל 1 ונתקעתי 3 וחצי שעות על המושב !! אחרי הנחיתה אבל תכננתי מראש לנחות בחמישי בערב). בנוגע לשבת אל על צריכה להודיע האם היא לוקחת את זה בחשבון או לא נקודה . האם היא תדאג שמי שעולה על הטיסה המדוברת לא יחלל שבת או זה לא עניינה האם הייתה צריכה להודיע לאנשים בבקשה תרדו מהמטוס עוד לפני היציאה מהגייט וכמובן גם ביחס לשאר הנוסעים שלא שומרים שבת שידעו מראש אם השבת תלקח בחשבון שיגרום להם אי נוחות כגון לחכות לאנשים לרדת מהמטוס או עצירה באתונה במצב שכבר המריאו בקיצור שאל על תפרסם 'דף נהלים'. וכן הענין זה שקיפות אל על לא יכולה לחגוג על כל החתונות. גם אני כנוסע שומר שבת רוצה לדעת אם יש לי איזה ביטחון בענין השבת ויש לי סיבה להעדיף את אל על על פני יונייטד, דלתא והשאר. 2. אל על צריכה לפרסם את האמת למה הדיילים לא הגיעו בזמן בעוד שהנוסעים הגיעו בזמן גם אם 'ההסעה' הגיעה מאוחר הם היו צריכים לתפוס כמה מוניות. 3. טיסה לאירופה זה לא פיצוי שיפצו את הנוסעים באותו סכום על הטיסה המאחרת אף אחד לא ביקש כרטיס מלא לנויורק . בקיצור הטיסה הזאת פתחה הרבה נושאים טעונים שאל על מעדיפה שלא נתעסק בהם.
18
לידיעת הדלים שכשמדובר בחרדים מדברים כמו השמאל
רן | 30-11-2018 5:01
אז דבר ראשון כבר התברר שרוב הנוסעים היו מהדתי לאומי כך שכל מה שכתבתם כאן על הנוסעים זה גול עצמי 2. מקוראי סרוגים שמכירים דבר אחד או שתים מתקשורת היה מצופה שכן לתת לעובדות לבלבל אתכם אחרי שהתברר באופן חד משמעי שמכיוון הנוסעים לא הייתה כל אלימות ולו הקטנה ביותר 3 מעניין איך התגובות היו כאן אם התקשורת הייתה מחליפה את המילה חרדים במתנחלים (שהם כאמור היו רוב הנוסעים) וכל הכותרות היו אלימות המתנחלים 4 אחד הדוברים הבולטים כנגד עלילת דם במצות המודרני (שמתרחשות מידי יום רק שלא לכל המיקרים יש 400 עדים להעיד על כך) שהוא היה בין הנוסעים היה חבר הכנסת לשעבר מהמפדל כץ 5 מאיפה החוצפה לחשוב שכשמדובר בחרדים שקנו כרטיס במקום שלא נוסע בשבת מותר לעשוק אותו לחטוף אותו עם המטוס נגד רצונו ולכפות עליו להיות בשבת במקום זר למה אם הצורך הוא דתי מותר לעשות כלפיו עושק שכזה בסופו של דבר זאת הונאה לכל דבר ועושק הלקוח 6 זאת פעם ראשונה בהיסטוריה שיש היסטריה להגן על חברה שיש עליה תלונות קשות ביותר מצד לקוחתיה בכך שבאשמתם זרקו מאות נוסעים במקום זר שבת שלימה ברמאות בחטיפה עם המטוס בניגוד לרצונם (למרות שביקשו שלא לטוס ולהישאר בניורק) מעולם לא היה בהיסטוריה אימפתיה כה גדולה כלפי החברה הגדולה אפילו כאשר היו טענות בודדות וקנטרניות